Tv

Get TV omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
8%
anbefaler
Get TV

"Generelt dårlig, eneste positive er appen."

Omtale om Get TV skrevet av Hanne for 08.10.2018 15.13

Get TV har totalt 96 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Generelt dårlig, eneste positive er appen."

Nettet til Get er ustabilt og tregt, tv’n faller ut noen ganger. Appen bra.

Bytt.no
"Generelt dårlig, eneste positive er appen." skrev Hanne om Get TV

Har du en tilsvarende erfaring med Get TV?
Gjør som Hanne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Get TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi er nå på 4. dagen uten TV- og nettforbindelse. Vi er tre beboere i hver vår leilighet som til nå har ringt 6 ganger. Saken er den at kabelen fra stolpen og inn til huset ligger på bakken etter en oppgradering som Get hadde. Når vi ringer så møter vi en arrogant holding hver gang som forteller oss om sånn og slik osv. og at vi skal få en tekniker hjem til hver og en av oss. Til tross for at vi har prøvd å si at det er kabelen inn til huset som må opp i stolpen igjen. Skal da disse tre teknikerne henge opp kabelen hver gang? Har de med seg lift? Neppe! dersom dette hadde vært et seriøst firma, så hadde de sendt en mann umiddelbart for å få opp igjen den kabelen som de selv har forårsaket at ligger på bakken.
Så folkens styr unna Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nett..."

Nettet hopper ut og inn.
Vært sånn lenge nå uten noen forbedringer..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ufattelig dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et selskap som absolutt ikke tar hensyn til sine kunder. Etter at Get byttet ut vår hjemmesentral (på kveldstid), sluttet internett å fungere. Det tok over tre uker for Get Kunderservice å få noe til å komme å se på problemet. Jeg måtte da ta meg fri fra jobb, da det kun er "nymontering" som kunne gjennomføres på kveldstid og ikke løse problemer som følger av denne nymonteringen. Da teknikker kom hjem til oss kunne ha fortelle at dette var et kjent problem på veldig mange av disse hjemmesentralen og at han ikke skjønte hvorfor kundeservice ikke hadde kontaktet dem tidligere. Jeg ringte nesten daglig i denne perioden (på 22 dager uten internett) for å høre om noen snart skulle komme å gi meg internett tilbake. Alle gangene jeg ringte, var det en nye person som tok telefonen og jeg måtte forklare alt forfra og fikk de samme tipsene som ikke fungerte om og om igjen. Etter å ha spurt om det virkelig ikke var noe de kunne gjøre for å hjelpe meg, var svaret: her tror jeg ikke vi kommer lenger i dag, før kundeservice slengte på røret. Sammen med mange løgner er dette bare noen få eksempler på den dårlige behandlingen Get gir sine kunder og håper at ingen av dere der ute går i samme felle som meg og velger GET som internettleverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tregt nett og nesten ubrukelig opptaksfunksjon."

Nettet kommer og går minst 20 ganger hver dag. Hastighet varierer fra 500 MB til 40 GB.
På Get sine sider står det at det er en kjent feil i mitt nabolag og at de jobber med det. Feilen oppsto i 2014... !!!
Opptaksfunksjonen på den nye lille boksen er noe skikkelig dritt !
Det går tregt, det går ofte ikke an å spole i opptaka, serieopptak tas ikke opp, opptak som er på for eksempel 2 timer slutter å spille av etter litt over en time osv osv.

Get TV har totalt 96 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no