RiksTV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplever stadig at vi ikke får inn tv kanaler og må ofte restarte
Utrolig bra service på chat alltid fått hjelp raskt sendt e.post det går litt saktere 2 dager nå men ellers topp
Ligg unna denne dritten, sa opp "rikspakken" i dag. 20/1 2022, får IKKE lov til å forlate dritten før 31/3. Og jeg bruker ALDRI å inngå avtaler med bindinger. WTF, jeg er rimelig forbandet nå. Det er siste gang i mitt liv jeg har noe med disse karene å gjøre, GARANTERT. fy fa................
Kan ikke nevne en positiv ting om dem. Håpløs lang ventetid ved henvendelser og når man ønsker å bli oppringt hender det at de ikke gjør det. Sender tydeligvis med dårlig nettkvalitet (via fiber til meg) .. som bl.a. fører til at sendingene en gang i blant " fryses" el. rett og slett blir borte. De skylder på samarbeidspartneren som har ansvar for nettet. Håpløst å forholde seg til to leverandører av en tjeneste som kunde .. særlig når ingen ting blir rettet opp i og at den ene skylder på den andre. Gleder meg til at avtaletiden min er over .. for da går i hvert fall jeg over til en annen leverandør !!!!!!!
Alt for lang oppsigelsestid, melker penger av folk. Skal bli godt å bli kvitt dem
Virket bra i ett år og så bare f.. Skap.. Kortleser montert bak på tv ryggen. Er det andre som har samme problem med kortleser festet bak på tv ryggen??
Liker dårlig at prisen øker 110kr under 1 år. Nå må det bli slik at folket må bestemme selv hvilke kanaler man skal se og betale for. Det er forkastelig at man blir tredd over hodet kanaler som ikke er aktuelle i det hele tatt. Så hvorfor I all verden skal man betale for en vare man ikke ser på og ikke trenger. Nå må det bli endring slik at folk kan bestemme selv eget innhold og betale for det.