Meny

RiksTV omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
4
av 7 innen
tv-selskap
13%
anbefaler
RiksTV

"Hjelpesløs"

Omtale om RiksTV skrevet av Svidar for 09.06.2019 13.40

RiksTV har totalt 92 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med RiksTV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Hjelpesløs"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er rart med at når man kontakter RiksTV for å få hjelp med noe så innebærer det alltid at man må binne seg i 12 måneder. Om ikke ønsker dem ikke å hjelpe. RiksTV er helt okey, men grunnmuren har sprekker. Det skal så lite til, endre service Politiken deres å begynne å levere service, punktum. Ikke tvangs binne folk til et system dem allerede ønsker å være i, det får man til å revurdere hele systemet.

Bytt.no
"Hjelpesløs" skrev Svidar om RiksTV

Har du en tilsvarende erfaring med RiksTV?
Gjør som Svidar og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om RiksTV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har opplevd både glimrende og elendig kundeservice fra RiksTV. Dessverre er det så alt for mange flere av de dårlige erfaringene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Generelt et dårlig kundeservice. Ikke så blide og imøtekommende når vi ringer for å få hjelp. Gode kundebehandlere betyr veldig mye, og jeg håper at de forbedrer seg på det området, eller så vurderer vi rett og slett å bytte leverandør.

Martin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Er man datanerd? Da er RiksTV riktig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min mor på 60+ valgte uheldigvis RiksTV. Hun blir bedt om å resette boksen sin, men aner ikke hvordan. Da blir jeg nødt å komme å fikse det. For N-te gang. Klager igjen.. ikke ny dekoder, nå skal den resettes til fabrikk, med ei hel liste over ulike ting man må gjøre. Fortvilet ringer hun meg igjen og må ha hjelp. Get-boksen hennes fungerte feilfritt. Min boks fra Canal digital likeså. Men RiksTV boksen. På’n igjen! Hadde de bare hatt mer stabile dekodere!!! Og ikke forventet at noen i en alder av 60+ skal være dekoder- tekniker!! Argh!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tvinger kunder som vil avslutte om å forbli kunde"
5 syns denne omtalen er nyttig

RiksTV har svært dårlig kundeservice. Ville avslutte abonnementet, fikk beskjed om å avslutte i mars neste år. Gjorde så. Da fikk jeg ei ny regning på ny periode, de har forlenget abonnementet! Uten min vitende og vilje. Grunnlag: jeg har hatt en inkassosak, de sa det står i avtalen at har man hatt ei sak der forlenger de automatisk. Dette er feil, jeg hadde betalt forlengst, dvs ingen sak. Og ingenting om den regelen i avtalen. Derimot kutter de selv avtalen om man misligholder. Kundeservicen var svært dårlig, han ville presse meg for penger: 4000 kr om jeg avsluttet nå, fryser jeg abonnementet skal de ha 1100 kr pluss 1800 pluss forlenge avtalen. De sa jeg skulle ringe i august og avslutte. De kunne heller ikke garantere at jeg kunne avslutte da om jeg fikk en ny for sent betaling selv om jeg nedbetalt før avslutning. Dette minner om utpressing kundeservice er dårlig, signaler faller ut og det er kun repriser på tv, og de tvinger en til være kunder, og sender ny faktura på 1800 kr hver 3.mnd. enda det står i reklamen: kun 529 kr pr mnd...

RiksTV har totalt 92 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR