Hatt problemer med signaler på hytta (ble lovet at alt skulle funke), Ringt de ved flere anledninger og seinest i dag ventet jeg 1 time og 30 minutter... da ga jeg opp!!!
Har du en tilsvarende erfaring med RiksTV?
Gjør som Fredrik J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om RiksTV du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Høy pris, middelmådig kanalutvalg. Dekning i distriktet er dårlig, nært sentrale strøk er det som regel greit.
Boksen henger seg opp flere ganger i uka, boksen slår seg av plutselig midt i et program, spoleknappen henger seg opp, underholdningsprogram en får jeg ofte opp: oida noe gikk galt. Har hatt Riks TV i snart 2 år og det har vært slik fra uke 1.
Websidene er helt under minstemål. Siste faktura ligger ikke på mine sider, det gjør ikke informasjon om priser på mitt abonnement heller. En chatbot dukker frem hele tiden, og når man skal fylle ut et webskjema må man gjennom en rekke valg før man kommer til skjema. Utrolig irriterende og må være den dårligste implementeringen av en kundeserviceportal jeg har sett. RiksTV hadde før den beste kundeservicen, nå er det helt på bunnen.
Elendig service ikke kan de reglene, når noe er galt hos kundene bryr deg seg ikke. Tar penger og en får ikke igjen når de sier opp.