RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Problemer med kornete bilde innemellom på wifi streaming
Dyrt. Ikke mulighet for å velge bort uinteressante kanaler.
Har betalt forsinket faktura. Riks tv bekrefter at penger er på konto, men en klyse av en saksbehandler nekter å åpne opp kanalene. Når jeg begynner å argumentere gir han meg " første advarsel" og litt senere i samtalen sier han "dette er andre advarsel " Fikk nok av denne torsken. Jeg bad om mailadresse hvor jeg kan klage inn denne sak. Anbefaler absolutt ingen å benytte seg av rikstv
De fjerner avtalte kanaler uten å informere om det. Så erstatter de den med en kanal du ikke er interessert i. Lang ventetid på tlf.
Vi har hatt en strømmepakke inkludert via vårt NextGenTel abonnement i ca. 1 år og får i 1 kvartal 2025 innlagt fiber. Var derfor inne på RiksTVs side og så at det stod at oppsigelsesfrist var 31.1.2025, altså nesten 3 mnd. fremt i tid. Derfor avsluttet jeg abonnementet nå siden vi klarer oss sikkert greit med streaming i tiden etter dette om det trengs, tenkte jeg. RiksTV klarer neste dag å slå av alle kanaler og kundeservice ber om 599,- pr mnd for å gi oss kanalene tilbake uten å innrømme at di har feilinformert meg slik at det ble en missforståelse. Så nå måtte jeg tegne en avtale med Strim i stedet for 349,- slik at vi har tv å streame til jul. Det er siste gang jeg blir å anbefale RiksTV til noen som helst. Layla på kundeservice kan forresten ta seg en bolle eller 10.
Forferdelig kundeservice som jatter med og kommer med løsninger som straffer seg senere. Overhode ikke imponert, og kommer aldri til og anbefale RiksTV for noen. Ikke min verste fiende en gang. Veldig skuffet. Jeg sa opp mitt abonnement i desember mnd, så ringer dem og ønsker meg tilbake i januar. Da har jeg tegnet nytt abonnement med konkurrent, da klarer kundebehandler og velge å fryse mitt abonnement med RiksTV og i tillegg legge til en sportspakke som koster skjorten. Overhode ikke int i og ha sportskanaler heller. Det hele ender med gigaregning og ny oppsigelsestid for noe jeg ikke bruker eller har lyst til og bruke. Da blir man varm i nakken og dømmer det langt ned i hele evigheten. Jeg kaller det svindel.
Litt dårlig service og informasjon for innlogging. Ellers ok.