Ble byttet da kunder fulgte over, for en useriøs aktør her e det bare å bytte snarest!
Raske og informative svar på våre henvendelser via telefon og mail. Meget fornøyd. Anbefales.
Virker som man betaler mer dess mindre strøm man bruker - umulig å finne ut av avtalen ! Ikke eksisterende kundeservice.
Veldig vanskelig å skjønne deres idrettstrøm -avtale.Den blir kostbar til slutt!
Kunder med forvaltningsavtale får opp feil pris i appens boks "Strømpris i dag". Denne viser prisen fra forrige mnd, ikke prisen i dag slik det står i appen. Det er ingen plass i appen eller websider det informeres om denne feilen. Appen har også et felt for "Estimert kostnad til nå inkludert strømstøtte" denne regner ut summen med forrige mnd strømpris. Dette resulterer i at kunder blir lurt til å tro at strømmen koster noe helt annet enn den faktisk gjør. Eksempel fra desember viser at strømmen på regningen var dobbelt så dyr som det sto i appen, og forbruket tre ganger større enn estimert forbruk i app. Når jeg kontakter kundeservice sier de at det er kjent at appen viser feile kostnader og priser og at de jobber med å finne en løsning, men de har ikke informert noen av kundene om dette. Det har vært slik siden de fikk ny app for mange måneder siden.
I november fikk vi på spotpris kr 2.50 pr kw. I desember fikk vi fra 1 Desember til 15 Desember fikk vi en pris på 4,50 pr KW. SÅ STYR UNNA POLARKRAFT
Har holdt det de lover, flott app som gjør at man holder oversikten over forbruk, damen på kundeservice har vært veldig hjelpsom de gangene jeg har tatt kontakt..
gode priser og kundeservice, regional bedrift, man kan bli fornøyd. God og lett forståelig app/ nettsider
Veldig fornøyd med forvaltet avtale (USBL) så langt. Har sammenliknet ett års tid mot spotprisabonnement på annen bolig og så langt har den forvaltede avtalen hos polarkraft vært bra prismessig. Veldig behagelig og ikke forholde seg til timespriser😊
Gode fastprisavtaler, lang bindingstid, bra kundeservice. Spart tusenvis.
Har vært kunde i over ett år nå. Signert en fastprisavtale. Selv om prisene har gått til himmels så har de fortsatt latt meg beholde den. Fantastisk selskap😁
Di har avdeling her på stedet og veldig hyggelig personale.
Har de senere årene benyttet flere av Polarkrafts (og tidligere Kraftinors) strømavtaler. Hadde ikke valgt idrettsstrøm dersom jeg ikke hadde tillit til leverandøren. Men idrettsstrøm-avtalen har fungert som forventet. Skulle strømmarkedet normalisere seg på et nivå vi er vant til, så går vi nok tilbake til Spot Mobil.
Billig fastpris for ett år om gangen,og de har en fin app som viser forbruket i dag og i fjor
Fast pris 5 år Vestland ,med topp service på telefon!
Prisen virker høy Høy fastpris og påslag i forhold til mange andre
Nytt konsept som resulterte I mye dyrere strøm. Dette er dårlig markedsføring av polar kraft og reklamerer med konkuransedyktige priser.
Ryddig og alltid rask tilbakemelding ved forespørsler
Er tilfreds med Polarkraft bortsett fra en ting nemlig at de har forlatt det jeg ble lovet at jeg skulle få papirutgaven uten tillegg og nu uten mitt samtykke bruker efaktura noe jeg ikke ønsker. Send heller faktura som tillegg på mail. Med vennlig hilsen Sevall S.

Ved at de bruker gjennomsnitt er det vanskelig å følge med hva prisen er før du får faktura.
Har 72,5 øre pr.kwh i tre år syntes det er bra i disse tider
Energiprisene i Europa vil med all sannsynlighet bare gå oppover de kommende årene. Gjennom fastprisavtalen opplever jeg å være godt sikret mot dette (i fem år). Skulle det mot formodning bli slik at spotpris, i snitt, legger seg under nåværende avtale er dette likevel ikke snakk om store summer -og jeg slipper våkenetter pga. bekymringer over dette:)
Jeg har fastpris avtale på 5 år. Betaler nå 48 øre per kilowatt time, også når prisen er over 200 øre per kwt. Dette gjør at deler av nettleien blir finansiert. Jeg er veldig førnøyd med den lettførståelige appen. Den gjør at jeg kan bruke vaskemaskinen å tørketrommel på den tiden av døgnet når strøm prisen er som lavest. Vilket nå gjør at jeg får betalt for å bruke strøm. Dette er meget positivt for min private ekonomi, men idiotiskt for Norge. I tillegg får jeg 2500 kr ekstra i bostøtte. Så nå har jeg bare 2000 kr mindre enn minste trygd i måneden. Å så har jeg bare positivt å si om kundeservicen hos polarkraft.
Pris'!!!!!og service app som viser forbruk dag time ! Og om jeg bruker mer eller mindre en et utvalg naboer. Avtale tegnet rett før priser gikk til himmels
Jeg mener selv jeg var heldig og fikk en god avtale på 5 års binding og 66 øre pr kWh Hyggelig og dyktig kundeservice og alt på en faktura selv om Polarkraft er oppe i Nord.