Meny

Polar Kraft omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Polar Kraft
3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
12
av 111 innen
strømselskap
65%
anbefaler
Polar Kraft
Filtrer omtaler
44
7
7
5
12
Sorter omtaler etter
Viser av 75 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Polar Kraft?
Tobias L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
Har byttet selskap
"Trasig"

Ble byttet da kunder fulgte over, for en useriøs aktør her e det bare å bytte snarest!

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
"Meget god service."

Raske og informative svar på våre henvendelser via telefon og mail. Meget fornøyd. Anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uoversiktelig og dyr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Virker som man betaler mer dess mindre strøm man bruker - umulig å finne ut av avtalen ! Ikke eksisterende kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Idredsstrøm en dyr avtale!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig vanskelig å skjønne deres idrettstrøm -avtale.Den blir kostbar til slutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Gale og villedende priser i app"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kunder med forvaltningsavtale får opp feil pris i appens boks "Strømpris i dag". Denne viser prisen fra forrige mnd, ikke prisen i dag slik det står i appen. Det er ingen plass i appen eller websider det informeres om denne feilen. Appen har også et felt for "Estimert kostnad til nå inkludert strømstøtte" denne regner ut summen med forrige mnd strømpris. Dette resulterer i at kunder blir lurt til å tro at strømmen koster noe helt annet enn den faktisk gjør. Eksempel fra desember viser at strømmen på regningen var dobbelt så dyr som det sto i appen, og forbruket tre ganger større enn estimert forbruk i app. Når jeg kontakter kundeservice sier de at det er kjent at appen viser feile kostnader og priser og at de jobber med å finne en løsning, men de har ikke informert noen av kundene om dette. Det har vært slik siden de fikk ny app for mange måneder siden.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Blodpriser"
2 syns denne omtalen er nyttig

I november fikk vi på spotpris kr 2.50 pr kw. I desember fikk vi fra 1 Desember til 15 Desember fikk vi en pris på 4,50 pr KW. SÅ STYR UNNA POLARKRAFT

Christian E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd , god kundeservice"

Har holdt det de lover, flott app som gjør at man holder oversikten over forbruk, damen på kundeservice har vært veldig hjelpsom de gangene jeg har tatt kontakt..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"god service"

gode priser og kundeservice, regional bedrift, man kan bli fornøyd. God og lett forståelig app/ nettsider

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd"

Veldig fornøyd med forvaltet avtale (USBL) så langt. Har sammenliknet ett års tid mot spotprisabonnement på annen bolig og så langt har den forvaltede avtalen hos polarkraft vært bra prismessig. Veldig behagelig og ikke forholde seg til timespriser😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Knallbra"

Gode fastprisavtaler, lang bindingstid, bra kundeservice. Spart tusenvis.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enestående"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i over ett år nå. Signert en fastprisavtale. Selv om prisene har gått til himmels så har de fortsatt latt meg beholde den. Fantastisk selskap😁

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget bra."

Di har avdeling her på stedet og veldig hyggelig personale.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Gunnar J. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Trygg strømleverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har de senere årene benyttet flere av Polarkrafts (og tidligere Kraftinors) strømavtaler. Hadde ikke valgt idrettsstrøm dersom jeg ikke hadde tillit til leverandøren. Men idrettsstrøm-avtalen har fungert som forventet. Skulle strømmarkedet normalisere seg på et nivå vi er vant til, så går vi nok tilbake til Spot Mobil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra fastpris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig fastpris for ett år om gangen,og de har en fin app som viser forbruket i dag og i fjor

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super service ,kort ventetid på tlf!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fast pris 5 år Vestland ,med topp service på telefon!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"

Prisen virker høy Høy fastpris og påslag i forhold til mange andre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Forandret avtale, til blodpris."
1 syns denne omtalen er nyttig

Nytt konsept som resulterte I mye dyrere strøm. Dette er dårlig markedsføring av polar kraft og reklamerer med konkuransedyktige priser.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Oversiktlig daglig oppdateringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ryddig og alltid rask tilbakemelding ved forespørsler

Sevall S
Kundetilfredshet
"E faktura"

Er tilfreds med Polarkraft bortsett fra en ting nemlig at de har forlatt det jeg ble lovet at jeg skulle få papirutgaven uten tillegg og nu uten mitt samtykke bruker efaktura noe jeg ikke ønsker. Send heller faktura som tillegg på mail. Med vennlig hilsen Sevall S.

Svar fra Polar Kraft
13.07.2022 10:07
Hei, Vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg slik at vi kan gjøre endringer i forhold til fakturautsending. Fint om du kan ta kontakt med oss på tlf. 98702006 så skal vi se på mulighetene for å sende faktura på den måten du ønsker. Årsaken til at du har mottatt faktura som eFaktura har sammenheng med at bankene har innført ny eFaktura 2.0 ordning fra 01.05.2022, hvilket betyr at dersom du som kunde har en godkjenning i din nettbank på Ja takk til alle eFaktura, så vil det automatisk bli sendt eFaktura til deg. Ring oss gjerne så skal vi få sett på saken. Mvh Linda M. Engan, kundesjef Polar Kraft AS
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig å følge med dagsprisen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved at de bruker gjennomsnitt er det vanskelig å følge med hva prisen er før du får faktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Har 3års fastpris avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har 72,5 øre pr.kwh i tre år syntes det er bra i disse tider

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Trygghet ved fastprisavtale gjennom år med svært krevende energimarked -også fremover."

Energiprisene i Europa vil med all sannsynlighet bare gå oppover de kommende årene. Gjennom fastprisavtalen opplever jeg å være godt sikret mot dette (i fem år). Skulle det mot formodning bli slik at spotpris, i snitt, legger seg under nåværende avtale er dette likevel ikke snakk om store summer -og jeg slipper våkenetter pga. bekymringer over dette:)

Har du spørsmål om strøm?
NYHET!
Har du spørsmål om strøm?
JEG VIL HA HJELP
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Idag er dette en fantastisk avtale."

Jeg har fastpris avtale på 5 år. Betaler nå 48 øre per kilowatt time, også når prisen er over 200 øre per kwt. Dette gjør at deler av nettleien blir finansiert. Jeg er veldig førnøyd med den lettførståelige appen. Den gjør at jeg kan bruke vaskemaskinen å tørketrommel på den tiden av døgnet når strøm prisen er som lavest. Vilket nå gjør at jeg får betalt for å bruke strøm. Dette er meget positivt for min private ekonomi, men idiotiskt for Norge. I tillegg får jeg 2500 kr ekstra i bostøtte. Så nå har jeg bare 2000 kr mindre enn minste trygd i måneden. Å så har jeg bare positivt å si om kundeservicen hos polarkraft.

Anders B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fastpris 51 kwt 49 pr mnd alle avgifter inkl"

Pris'!!!!!og service app som viser forbruk dag time ! Og om jeg bruker mer eller mindre en et utvalg naboer. Avtale tegnet rett før priser gikk til himmels

John A. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Gunstig avtale og god service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg mener selv jeg var heldig og fikk en god avtale på 5 års binding og 66 øre pr kWh Hyggelig og dyktig kundeservice og alt på en faktura selv om Polarkraft er oppe i Nord.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR