Meny

LOS omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
90
av 101 innen
strømselskap
41%
anbefaler
LOS
Filtrer omtaler
12
2
3
3
14
Sorter omtaler etter
Viser av 34 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med LOS?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"

Har fått inkassovarsel uten å ha fått faktura først. Ikke var det noe hjelp å få når jeg ba om fakturaforklaring da samme perioder var oppgitt på flere fakturaer. Fikk bare tilsendt kopi av fakturaene om igjen og om igjen når jeg ba om hjelp. Måtte bruke en god del tid på å finne ut av det. Kanskje billig men elendig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundenehandlimg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet NAF avtalen for en stund siden og sa da at jeg ikke ønsker tilleggsavtalen om fornybar strøm.. Jeg gikk ut fra at dette var i orden.. Fant for noen dager ut at de allikevel beregnet meg for nesten 2 kroner dagen for en avtale som jeg hadde reservert meg mot. Jeg ringte kundeservice og fikk da opplysninger om at en i ikke kunne velge bort avtalen om fornybar energi. Jeg føler meg lurt og mener hele NAF avtalen er et dårlig produkt. Det finnes bedre produkter på market.

Svar fra LOS
21.10.2019 14.37
Hei Peter,

Takk for din tilbakemelding.

Dette var leit å høre. Vi ønsker selvsagt ikke å lure våre kunder. Hos oss skal du alltid vite hva du betaler for, og dersom det er noe man ikke er fornøyd med så skal vi gjøre vårt beste for å finne en god løsning.

NAF-avtalen er en av våre mest populære medlemsavtaler. Vilkårene for denne avtalen er at den inkluderer Fornybar garanti helt gratis de 3 første månedene. Med Fornybar garanti bidrar man til økt produksjon av og etterspørsel etter fornybar energiproduksjon. Etter de 3 månedene koster det 1,90 per dag.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og vi setter derfor stor pris på ditt innspill. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss igjen slik at vi kan se på hva vi kan gjøre for deg. Ring oss på telefon 38 60 85 00 eller send en e-post til kundesenter@los.no. Spør gjerne etter Sylvia på kundesenteret.

Vi håper å høre fra deg og ønsker deg en riktig fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God service"

Vil sende en stor takk til Nordlendingen (anonymisert) 😚Veldig tålmodig og serviceinnstilt. Han er flink til å forklare med enkle ord hva man skal betale, og hva vilkårene er. Utrolig blid og imøtekommende. Takk. Mvh Cathrine😃

Svar fra LOS
03.09.2019 09.34
Hei Cathrine,

Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!

Hos LOS skal du alltid møte blide og serviceinnstilte kundebehandlere, og vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige strømavtaler tilpasset deg og ditt forbruk. Som kunde i LOS får du også tilgang til vårt store fordelsprogram med tilbud fra våre samarbeidspartnere som Dyreparken og ColorLine.

Gjennom mange år har LOS vært i toppen av målinger på kundetilfredshet, blant annet i BIs Norsk kundebarometer 2019. Samme undersøkelse viser at vi også har landets mest lojale kunder.

Ha en riktig fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Strøm med coop avtale"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jo det begynte jo bra med greie priser de første måneder, men jeg fant fort ut at her var det ikke noe å spare. Jeg flyttet til ishavskraft og der skulle det jo være så fint, etter en måned så jeg Gudbrandsdal kraft hadde velkomstkraft som var billig så jeg byttet igjen og er der fremdeles. Helt OK så langt. Over to måneder etter jeg forlot LOS fikk jeg en kjemperegning. Jeg har betalt mens jeg var kunde der, men fikk et sjokk at jeg skulle få ny regning så lang tid etter.

Svar fra LOS
20.08.2019 14.48
Hei Inge,

Takk for din tilbakemelding.

Når du avslutter et kundeforhold, vil det ta litt tid før du mottar sluttfaktura. Det er fordi vi må motta informasjon om målerverdier på din strømmåler fra din netteier - før vi kan ta et sluttoppgjør. Vi har alltid etterskuddsfakturering, slik at du kun betaler for ditt faktiske forbruk.

Vår strømavtale vi har i samarbeid med Coop er en av landets beste medlemsavtaler på strøm, og vi har en rekke svært fornøyde kunder med dette produktet. I tillegg til en god strømavtale, får du hos LOS også tilgang til en rekke populære kundefordeler, som for eksempel gratis inngang for hele familien under LOS-dagen i Dyreparken 1. september. Se mer på los.no/fordel. Vi er stolte over at vi har blant landets mest fornøyde kunder, i følge Norsk kundebarometer.

Ønsker deg en fin dag videre.

Hilsen Sylvia i LOS
Børge S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uoversiktelig -14 forskjellige avtaler i LOS"
7 syns denne omtalen er nyttig

Alle strømleverandører inkludert LOS har en rekke avtaler- LOS opererer med 14 stk. Enkel sjekk på nett viser f.eks prisforskjeller på opp mot 5000,- kr. pr. år fra beste til dårligste. For de trofaste eldre kunder som ikke shopper/bruker nett er det aller dyrest. Ikke vær TROFAST kunde, sjekk andre selskap og husk at det ikke koster noe å bytte. Bytter nå ut LOS da de ikke er best på pris i noe segment, som enerådene nettleieleverandør med enorme overskudd burde LOS være best i Agder. På forhånd takk for bortforklaringen som straks kommer etter dette innlegg.

Svar fra LOS
20.08.2019 14.43
Hei Børge,

Takk for din tilbakemelding, her kommer vår bortforklaring som du kaller det :)

Det stemmer at vi har flere strømprodukter i vår portefølje, som de fleste andre strømleverandører her i landet. I hovedsak skilles produktene på spotprodukter som følger markedsprisen på strøm, og variable strømavtaler hvor strømprisen settes noen uker i forkant for kunder som ønsker større forutsigbarhet.

Alle strømleverandører i Norge kjøper strømmen på den nordiske strømbørsen Nord Pool Spot, og markedsprisen er derfor den samme for alle. Det som varierer er månedsbeløp og påslag til din leverandør.

Vi har produkter som ligger høyt oppe på strømpris.no, men unngår å kjøre korte kampanjer og lokketilbud slik mange leverandører på toppen av disse listene gjør. Hos LOS får du den samme, gode strømavtalen - forutsigbart og stabilt - uten at vi øker prisene kort tid etter du blir kunde. At det er gratis og enkelt å bytte strømleverandør, er positivt for kundene, men også for oss strømleverandører - i sterk konkurranse må vi skjerpe oss for å bli stadig bedre. I 2018 byttet over 650.000 kunder strømleverandør i Norge.

Du skriver at vi er nettleieleverandør, og det stemmer ikke. Det er din netteier, Agder Energi Nett, som eier strømnettet på Agder og bestemmer nettleieprisen. LOS er en ren strømleverandør, og kan ikke påvirke verken nettleie eller avgifter til staten. Din strømregning består av 3 deler, en del nettleie, en del avgifter til staten og en del strømforbruk. Det er kun denne siste, strømforbruk, som går til din strømleverandør, og denne kan du selv påvirke både gjennom å velge strømprodukt som passer deg, og ved å justere ditt strømforbruk.

LOS er et selskap i Agder Energi, som i hovedsak eies av kommunene på Agder. Overskudd fra selskapet går direkte tilbake til kommunene og er en viktig inntektskilde for dem. Hvordan eierskapet er fordelt kan du se på agdereierne.no - hvor du også kan lese mer om utbytte fra selskapet.

Håper du vil vurdere LOS ved en annen anledning, ha en fortsatt fin dag!

Hilsen Marianne i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fullstendig elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fullstendig Elendig. Brukte 4mnd på å misslykke å overføre meg til dem. Tapte masse penger og enda mere tid. Ble ringt opp i februrar, de greide ikke helt til slutten av juni å overføre meg til dem. Ringte dem 10-15 ganger og purret, sa de skulle fikse det det med en gang. Værste jeg har vært med på. Annbefalles å holde seg unna, hvis ikke du liker å kaste bort tid og penger

Svar fra LOS
20.08.2019 14.42
Hei Uffe L.

Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen i møte med oss. Det skal være enkelt å bytte til LOS - og det tar sjelden mer enn 14 dager å bytte over til oss. I februar ble et nytt system installert i hele strømbransjen, Elhub, og det skapte noen problemer for både strømleverandører og netteiere over hele landet. Det kan nesten høres ut som det kan være tilfellet også for deg, men uansett beklager vi at vi ikke fikk løst saken din.

Om du ønsker det, kan du sende oss en e-post til kundesenter@los.no - så kan jeg se på saken din. Vi er opptatt av fornøyde kunder - og har i mange år toppet nasjonale målinger av kundetilfredshet i vår bransje: https://www.bi.no/forskning/norsk-kundebarometer/bransjeresultater-2019/

Ha en fortsatt fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble kunde uten å vite det"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk beskjed fra min eksisterende at LoS var min nye leverandør fom i morgen. Dette var totalt ukjent for meg og jeg fant ikke noe email eller SMS som bekreftet skifte. Ringte de, ventet i 30 min før jeg ga opp og ba de ringe meg. Nå 4t senere har jeg ringt igjen, ventet i 30 min og bedt de ringe meg. I mellomtiden har eksisterende strømleverandør tatt kontakt og tilbudt med bedre priser og jeg bytter nå tilbake. Burde vel takket LOS for dette, men kan ikke pga deres måte å få nye uvitende kunder.

Svar fra LOS
20.08.2019 14.42
Hei Jacob,

Vi beklager denne opplevelsen du har hatt i møte med oss - det er ikke slik det skal være. I perioder har vi hatt stor pågang til vårt kundesenter på telefon, og derfor har det vært noe lang responstid på vår call-back.

Vi er glade for at du har fått en god strømavtale hos din nåværende leverandør, og om du ønsker å teste ut LOS en annen gang - er du velkommen. LOS har landets mest lojale kunder - og vår kundeservice har i mange år vært i Norgestoppen. Opplevelsen som du har hatt med oss er ikke bra, og vi ønsker å ta tak i dette. Kontakt oss gjerne på kundesenter@los.no om du ønsker at vi skal se på hva som skjedde i din konkrete sak på nytt, selv om det er noen måneder tilbake i tid.

Ha en fortsatt fin dag!

Hilsen Marianne i LOS
Øystein K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fungerer og det liker jeg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Strøm er ikke noe jeg bryr meg om. Men aldri noe feil og faktura gadt tid hver måned. Ække feil det.

Svar fra LOS
20.08.2019 14.41
Hei Øystein,

Takk for din gode tilbakemelding. Vi er glade for at du ikke opplever feil i møte med oss, vi jobber kontinuerlig med forbedring og vil det beste for våre kunder.

Ha en fortsatt fin dag!

Hilsen Sylvia
Steinar K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super leverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer veldig bra og jeg er fornøyd med prisen. De andre leverandørene har hatt høyere priser i vinter. Mindre fornøyd med totalprisen, men det er ikke LOS sin skyld.

Svar fra LOS
20.08.2019 14.40
Hei Steinar,

Tusen takk for din tilbakemelding - vi er glade for at du er fornøyd med LOS :)

Gjennom mange år har LOS vært i toppen av målinger på kundetilfredshet, blant annet i BIs Norsk kundebarometer 2019. Samme undersøkelse viser at vi også har landets mest lojale kunder.

Ha en riktig fin dag :)

Hilsen Marianne i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Los må være et av de dyreste selskaper"
5 syns denne omtalen er nyttig

De driver med kyniske strømpriser, og det er ingen måte å få ned eller kontrollere den kjempe dyre strømprisen på over 73 øre pr kw i snitt pluss kjempe dyre nettleier. Tror de ser når du bruker mest og regulerer prisen etter ditt forbruk uten at vi som kunder kan gjøre noe som helst. Det eneste som var bra var billetten til dyreparken, men nå bruker vi ikke den heller.

Svar fra LOS
15.02.2019 08.45
Hei Roy.
Strømprisen skal være lik hos oss som den er hos alle andre leverandører. Det kan se ut som du har en variabel strømpris etter hva du forteller oss her, men dette kan fort endres til en innkjøpspris om det er denne avtaletypen du ønsker. Du kan gjerne kontakte meg på lars.kristensen@los.no for videre spørsmål/endring av avtale.
Nettleien er det Agder Energi som står for, så denne ville vært lik samme hvilken leverandør du bruker. Det er også slik at nettleien din ikke kan byttes vekk ettersom de har monopol på denne.
Håper jeg hører fra deg.
Mvh. Lars Kristensen, LOS AS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"LOS Ung / SSU"
5 syns denne omtalen er nyttig

Før du tenker på å bytte til LOS og "superavtalen" SSU er det noen ting du bør tenke på som de ikke informerer om! 1. Bonusen KWh du har oppspart, er meget vanskelig å få kreditert mot faktura! Tok meg 4 henvendelser og 4 måneder før de endelig klarte det. 2. De informerer så fint om at du får kreditert disse oppsparte KWh bonusene. Det de unnlater er å fortelle at de krediterer halve prisen pr KWh som de tar betalt. Disse prisene blir heller ikke opplyst om på nettsiden dems noen plass. 3. Kundeservice? Tja.... Hvis en kan kalle det kundeservice har de nådd en milepæl.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"AMS-målern en tikkende bombe"
3 syns denne omtalen er nyttig

Strømregningen løper løpsk uansett å mye man slår av på varmen... Etter bytte av strømmåler.. Her er det bare å finne frem varmedresse.

Svar fra LOS
15.02.2019 08.45
Hei,

Beklager at dette er inntrykket du har av LOS. Tror også det er noen misforståelser her. LOS er en strømleverandør, så vi har ikke noe kontroll over strømmåleren din.

Spørsmål ang. måleren din bør du ta opp med netteier. Det er netteier som eier og har ansvar for strømmåleren din. Du vil finne hvilken netteier du har på fakturaen din.
Ta gjerne kontakt oss på 38608500 så vi får en sjanse til å finne en løsning du blir fornøyd med.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Den verste strømleverandøren som finnes"
3 syns denne omtalen er nyttig

Min mor som bor alene, betaler minst kr 1500 kr i mnd. Har ringt dem tusen ganger for å høre hvorfor fakturaene er så høye, uten noe svar eller hjelp. Vi er slitne både økonomisk og psykisk. Vi får heller ikke byttet dem, fordi det er borettslaget som har inngått en avtale med LOS. Etter mange klager har de endelig valgt vekk LOS, nå venter vi på nye målere, så vi kan velge en annen strømleverandør, med bedre kundeservice og priser. Jeg ber dere alle styre unna LOS, har aldri hatt dårlig erfaring med strømleverandør, hadde Hafslund og de var billigere!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ikke fornøyd!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Sier de er så billig, men er ikke så billig når faktura kommer! Faktura går ut på mail. Sørg for at denne ikke havner i søppelpost, de sender IKKE ut purring. Neste steg er inkassovarsel fra Kredinor med gebyr på 70,- Synes jeg rett å slett er dårlig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billigst - når alt kommer til alt."

Erfaringsmessig, så er det alltid skjulte kostnader fra andre leverandører, mens hos LOS opplever jeg at jeg får det jeg har blitt opplyst om - ingen skjulte kostnader. Man betaler like mye for strømmen som det de kjøper den inn for, samt at det er et lavt månedlig fastbeløp. De er veldig fleksible på å utsette forfallsfrist, og generelt veldig behjelpelige både på telefon og mail. Kan anbefales!

Christina L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyre og lite ansvarsfulle"
4 syns denne omtalen er nyttig

LOS er svært dyrt, noe som i og for seg ikke er det verste. Det verste er at jeg ble belastet på en gammel adresse nesten tre måneder etter at jeg hadde sagt opp avtalen og flyttet, noe LOS nektet å tilbakebetale grunnet at "de ikke kunne se i sine registre at jeg hadde sagt opp avtalen". Dette hadde jeg selvfølgelig gjort, men likevel fikk jeg aldri tilbakebetalt de godt over 3000 kronene jeg "tapte" til LOS. Alt i alt byttet jeg strømleverandør nå nylig grunnet pris, og ikke minst at jeg ikke stoler på at LOS ivaretar meg som kunde på en god måte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uforklarbar faktura"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en faktura i dag, i sted av min vanlige strøm pris (omtrent 500/600kr p.m.) var det 6300kr!! Ringt til kundeservice. Der var noe dårlig kommunikasjon med min nye elektroniske måler.... så?? Nå må jeg betale mer PÅ ETTERHAND om at dere installere en måler som funger dårlig? ‘ du kunne ha sat det at du forbrukt for lite’. hva? Jeg er ikke en strømleverandør! Hvorfor skulle jeg vete noe om det? Så, nå må jeg betaler 1000kr hver måned ekstra som tilleg til min vanlige faktura. Det kan ikke stemmer! Veldig irriterende!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"LOS: Dyr og aggresiv strømleverandør"
6 syns denne omtalen er nyttig

Det var bedre før. Må være en ny ledelse. Antagelig nå den dyreste og mest aggressive stømleverandør i Norge. Sender fakturaer som er helt uforståelige. Kundeservice henviser til Min side som er enda mer uforståelige. Sender til Kredinor inkasso på forfallsdato og truer med å kutte strøm. Sender til inkasso krav som gjelder forskuddsbetaling, tjenester man ikke har mottatt. Råder deg til å velge dyreste tariff. De har også satt opp en strålende strømmåler rett ved sengen min.

Svar fra LOS
26.07.2018 12.14
Hei,

Beklager at dette er inntrykket du har av LOS. Tror også det er noen misforståelser her.

Vi er ikke den dyreste og mest aggressive strømleverandøren i Norge. Strømprisene er unormalt høye ja men det gjelder over hele landet, legger ved link som kan gi deg en nærmere forklaring på hvorfor.
https://www.nrk.no/norge/tror-stromprisen-vil-oke-tretti-prosent-1.14137298

Når det gjelder uforståelig faktura og min side, så ring inn til oss på 38608500 så tar vi en gjennomgang slik at du forstår fakturaen og hvordan du bruker min side.
Vi kan også ta en gjennomgang av strømavtalen så du får den som passer best til ditt strømforbruk.

Når det gjelder måleren din så er det noe du bør ta opp med netteier. Det er netteier som eier og har ansvar for strømmålerene.
Ta gjerne kontakt oss på 38608500 så vi får en sjanse til å finne en løsning du blir fornøyd med.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"IKKE glem å betale første regning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Glem for guds skyld ikke å betale regninga. Disse folka sender nemlig ikke ut betalingspåminnelser. De sender rett til inkasso. Har skjedd meg et par ganger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Vi er godt fornøyd!"

Kanskje ikke den aller billigste strømavtalen, men veldig god og rask kundeservice, og et fordelsprogram som blir benyttet. NSF Strøm et også et godt tilbud vi sparer penger på, dette drar ned de faste kostnadene.

Robert K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig god og rask hjelp i kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk meget rask og veldig god hjelp i kundeservice Chat tjeneste hos LOS. Enklere å oppgi målernr. eller andre type data enn å ringe. Ingen vente tid. Kan anbefales!

Rudolf A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"De har billige strømavtaler, men legger på dyre tilleggsprodukter."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble fakturert ca 100kr ekstra per måned for noe som jeg overhodet ikke trenger. De kaller det LOS Trygg, og er en slags uføreforsikring(!). Er det noe jeg er sikker på, så er det at jeg aldri har bestilt dette. Av prinsipp sier jeg alltid nei til tilleggsprodukter og "forsikringer" - men her har de altså bare inkludert dette uten å spørre! Følg med på fakturaen hver måned! Eller finn en annen strømleverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det mye tull med adresse, de registrerte feil adresse. Jeg måtte ringe flere ganger og sendte inn flere e-poster.
De var dårlig med og formidle informasjoner, måtte forklare flere ganger at det var feil adresse.
I tillegg har de høyt gebyr og spotpris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Det går av seg selv... Prisen også"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke blant de billigste! Dårlig "fordelsprogram" for folk flest.
-1 gratis LOSdag i Dyreparken; sammen med 23.000 andre i kø. Nei takk...

Derimot opplevde jeg ikke noe rot eller krøll etter flere års kundeforhold. Strømmen ble levert. Regningene kommer korrekt. Det går liksom av seg selv. Men som sagt ikke blant de billigste! De ringer deg også opp igjen mange ganger etter avsluttet kundeforhold.. Prøver å kapre deg tilbake ved å tilby deg en litt billigere avtale.

Strømsvansen
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Trygt og forutsigbart"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke blandet de helt billigste på oversikter men uten skjulte gebyrer så blir de ikke så ille allikevel. Har prøvd andre selskap og fått en overraskelse på et eller annet vis, så jeg har funnet ut at gresset ikke er grønnere på andre siden av gjerdet.

LOS strømpriser
Alle strømpriser
Gå til LOS
SJEKK OM LOS KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
LOS leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Coop Strømavtale
Timespot - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
946 kr
56,76 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Digitalspot
Innkjøpspris - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
962 kr
57,72 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS OBOS Fornybar
Timespot - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
968 kr
58,10 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NSF Strømavtale for medlemmer
Innkjøpspris - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
988 kr
59,26 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Ladestrøm
Innkjøpspris - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
998 kr
59,86 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Arendal Boligbyggelag medlemsavtale
Innkjøpspris - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
998 kr
59,86 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NAF Strømavtale elbil
Innkjøpspris - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
998 kr
59,86 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NAF Strømavtale
Innkjøpspris - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
998 kr
59,86 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Sør BBL medlemsavtale
Innkjøpspris - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
998 kr
59,86 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Topp 5 garanti
Variabel pris - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
998 kr
59,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Ung Innkjøpspris
Innkjøpspris - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 008 kr
60,46 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Innkjøpspris
Innkjøpspris - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 044 kr
62,66 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Topp 10 garanti
Variabel pris - LOS
34 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 078 kr
64,65 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Fastpris
Fastpris - LOS
34 omtaler
Etter 1 år endres avtalen til LOS Innkjøpspris
Etterskuddsvis betaling
1 år bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 114 kr
66,84 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR