Meny

LOS omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
12
av 106 innen
strømselskap
66%
anbefaler
LOS
Filtrer omtaler
107
49
18
12
58
Sorter omtaler etter
Viser av 244 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med LOS?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Appen"

Losappen MÅ det seriøst gjøres noe med! Henger og henger. Skulle vært unødvendig i våre tider. Man vet aldri om den fungerer eller ikke....😳

Leif R. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Tyveri"

Jeg hadde strøm fra Los til en eiendom på nord Vestlandet hvor strømmen er billig og det derfor ikke er strømstøtte. Los tok full sørnorsk pris uansett. Etter flere klager er det ikke svar eller reaksjon fra los. Tyver!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og greit, ikke noe tull."

Har ikke noe negativ å si, vurderer kun å bytte for å se om det går an å få det billigere en annen plass, men ønsker egentlig å fortsette å være kunde hos Los.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd"

Coop avtalen er god .Los appen er lett å følge med på hvor mye strøm du bruker .

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig oppstart av app - svært irriterende"

Appen har grei oppsummering og andre aktuelle opplysninger, MEN oppstart henger og feiler stadig. I tillegg "glemmer" appen husket pålogging. Burde vært fikset for lengst - Veldig ødeleggende for opplevelsen av LOS.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Totalt ubrukelig til tider"

Totalt ubrukelig. Ramler ut og inn som en full sjømann. IT ansvarlige burde skamme seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Strøm"

Punktlig med alle avtaler og E poster, ett sikkert selskap

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Tar ikke telefonen"

Hadde tenkt å eventuelt bytte til LOS men de tar ikke telefonen. Ikke har de at de kan ringe tilbake heller. Fikk beskjed at jeg var nr 40 i køen , satt og ventet i 15 min uten noen informasjon om hvor lang jeg hadde kommet i køen. Kom en stemme som fortalte at LOS ikke kunne anbefale noen strømpakker og at kunden var 100 % ansvarlig ved å velge selv. Hvis en profesjonell aktør ikke vet hva som lønner seg, hvordan skal da en privat aktør forholde seg? Uten å ha snakket med dem syntes jeg informasjonen jeg fikk mens jeg ventet var merkelig og grensen til useriøs.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ganske fornøyd"

De er kjempe lette å få tak i når en må snakke med dem, de ordner opp hvis det skulle være noe, de er imøtekommende og jeg som ung syns jeg har en overkommelig utgift på strøm.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hver mnd går det inn penger på Coop kontoen"

Appen deres viser et lett og forståelig oppsett av strømforbruket, faktura og ulike avtaler. Hver mnd går en prosentdel av forbruket ditt inn på din Coop konto.

Madeleine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Sjekk leverandør"

Sjekk avtaler kanskje som medlem! Min deal at byte leverandør Fastbeløp fra 49 kr til 10 kr Påslag fra 6,95 til 1,60 kr Lønner seg ikke vare trofast kunde.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Alt for dyrt i forhold til andre"

Vi i familien vår butker så vidt strøm, bortsett fra TV, men vi får allikavel en pris på 3000. Dette er alt for dyrt for noe så enkelt som strøm, andre selskap gir det samme for mye mindre pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Er fornøyd"

Er fornøyd med coop .los avtalen i tillegg får vi kjøpeutbytte

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Jeg har ingen aning om Los, det har bare blitt sånn."

Kun en gang jeg har kontaktet LOS Jeg var i Oslo og ble overbevist av en ung herre mann om at han kunn gi meg en meget god avtale på strøm, dette er 11 år siden Jeg lot meg lure, og et mareritt begynte For hver dag var det mer og mer å betale. I min nød ringte jeg los og ba pent om hjelp. Det ble fiksa på dagen, men den mnd ble strømmen noen tusenlapper dyrere. siden har jeg latt Los være min levrandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundebehandling, gode betingelser, praktisk og nyttig app for overvåking av strømforbruk.

Roarwalther
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Er stort sett fornøyd."

Kunne helt sikkert hver billigere enn de er nå. Får se etterhvert om jeg vil bytte til et billigere alternativ.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dem jukser med skjulte avgifter"

Som de fleste strømleverandørene jukser dem og, de nekter å tilbakebetale avgifter som ble satt på uten min sammtyke. Forklaringen som vanlig forstår ikke selv kundeservisen dems. Ja vet at alle skal tjene på oss men kan ikke anbefale dem.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God app, ryddig,presist"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mulig å få tilbud tre måneder om gangen om forutsigbar pris.. Trodd at det var for høyt, men det har vist seg å være jevnt over godt,og truffet bra med markedet. Fornøyd med LOS

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Avtale"

God erfaring bla med forslag vedr. Strømøkonomisering. Tilbud på fastpris i kalde perioder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ærlig, serviceminded, lokal"
1 syns denne omtalen er nyttig

LOS gir tilbake av overskuddet til eierkommuner (blant annet min kommune). Med en regning på ca 25000 kr på et år kunne jeg spare ca 500 kr på å bytte, men det ville også bety at kommunen min får mindre inntekter og jeg får mindre på min coop-konto siden jeg har Coop avtale. Jeg får ca 500 kr på coop-kontoen min fra Los avtalen så totalt taper jeg ingenting. Los har vært min strømleverandør i over 30 år. Jeg er fornøyd med pakka LOS leverer 💛

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Best i lengden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har Coop Los avtale på hytten og er veldig fornøyd veldig grei app.Det er et par avtaler som kommer like i nærheten, men jeg holder på Coop Los avtale de er mest stabil i lengden,Det er min mening!! Etter 5 år mer eller mindre som kunde !! God jakt 😇😇

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"kjempefornøyd"

god tilgang god service hyggelige folk god kompetanse

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lettvinn"

God service. God app. Gode medlemstilbud. Lett å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fastpris-tilbudet"

Fastpris-tilbud juni, juli, august kr 169,95 er utifrå et godt valg, ser jeg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Villedende markedsføring av forutsigbar avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det skjedde samme med meg som med han andre her: en hyggelig representant fra Los tilbød en fastprisavtale. Han (het (navn anonymisert), det var lett å huske) sa eksplisitt at jeg måtte godkjenne avtaleinngåelsen da jeg var pålogget. Det gjorde jeg IKKE. Men avtalen ble aktivert og jeg ble etter prøveperiode på 3 mndr trukket 49kr UTEN at strømprisen min ble låst som fastpris. Bare for å nevne, dette var utvilsomt villedende og ergo ulovlig etter norsk markedsføringslov. Han (navn anonymisert) «glemte» og forklare hvordan dette «skjema» egentlig fungerte. Men jeg fikk først greie på det 4 måneder senere da jeg måtte kontakte kundeservicen til los. Først da ble jeg forklart at man betaler for å få TILBUD om fastpris, men det er ikke sikkert man får innvilget det. Jeg aner ikke hvor mange kunder Los har men ifm mannen på kundeservice hadde los kun 10000 fastpristilbud for vår-perioden å dele ut. Dette er lureri! Eller en måte de tjener penger på uten faktisk å levere noe som helst. Forbrukermyndighetene burde ta en titt på dette så absolutt!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR