Meny

LOS omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
21
av 110 innen
strømselskap
62%
anbefaler
LOS
Filtrer omtaler
124
55
22
16
83
Sorter omtaler etter
Viser av 300 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med LOS?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
"Jeg får medlemsbonus"

I år har jeg fått over 500 kr i medemsbonus for det jeg har handlet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
Har byttet selskap
"Coop strømavtale"

Styr unna denne avtalen !!! Strømselskapet LOS reklamerer med at dette er en spotprisavtale, der prisen skal være den samme som selskapet kjøper den for fra Norpol. Men min erfaring er at LOS benytter seg av en mye høyere spotpris , som for min del utgjorde at strømregningen for desember 2022 steg med ca. 25%. LOS mener dette er en timespottpris, og da regnes prisen for strømforbruket hver time ,som viser seg at strømmen ble dyrere med denne avtalen dei 3 månedene jeg var kunde, men LOS kjøper inn til Spotpris, så der ligger fortjeneste til selskaper😒

Svar fra LOS
06.02.2023 15:10
Hei Sven! Coop strømavtale er en spotprisavtale https://www.los.no/strom/coop/ Med Coop strømavtale betaler du 3,45 øre/kWh i påslag og et fastbeløp på 9 kr/mnd + Spotpris. Spotpris er lik for alle leverandører. Vi henter ikke fortjenesten på dette. Fortjeneste til LOS ligger i fastbeløp og påslag. I påslag dekkes også myndighetspålagte elsertifikater. Som Coop-medlem får du også 200 kroner i velkomstbonus og 2% løpende medlemsbonus på strømmen du bruker som blir satt direkte inn på ditt fordelsregnskap. Dette gjør avtalen til en av landets beste medlemsavtaler! Velkomstbonusen på 200 kroner blir utbetalt èn gang per kunde, og man kan forvente å motta velkomstbonusen og den første medlemsbonusen cirka 1-2 måneder etter oppstart. Du vil kunne se oversikt over opptjent medlemsbonus inne på min side på Coop.no eller via LOS-appen. Kontakt oss gjerne om noe er uklart. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen LOS Kundesenter
Oddbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Inntil nå, meget bra."

Jeg må imidlertid inngå ny avtale fra 1.mars, derfor er jeg på utkikk etter ny avtale med hvilket som helst selskap. Er det mulig å få annet enn spotpris avtale i dag? Kan jeg få en avtale på feks. 80 øre pr. kWh?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
"Pålitelige og ryddige"

2% medlemsbonus i OBS. Forholdsvis lavt påslag på spottpris.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"KLAGE PÅ Dårlig løsning på faktura for desember mnd 2022."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ved overgang til nytt strøm selskap 04.01.23. Den 17.01.23 mottok jeg fra LOS en Faktura for desember mnd 2022 i banken min17.01.23. UTEN nettleie og UTEN fratrekk på strøm fra staten. Hvorfor ble ikke den med på fakturaen? Mener jeg ble straffet for å bytte strømleverandør da regningen nå ble skyhøy.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Suveren strømleverandør"

Suveren strømleverandør. Forutsigbar og god leverandør. God kontroll med forbruket gjennom LOS appen. Veldig godt fornøyd med LOS.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Trygg og forutsigbar?"

Stort sett greie folk på LOS, men har siden september betalt to hundre kroner uten ett eneste tilbud om binding. Det er dårlig forutsigbarhet. Trygg er en slags orsikring hvis villkår er blitt svært snevre. Like greit å sette av en femmer selv. Føles litt ubehagelig å betale ekstra for slikt. Blir noen hundrelapper i året. Tilleggsprodukter kan en ikke se på app så lett. Man må lese faktura nøye og gå inn på siden. Appen gir falsk overblikk til tider. Bruker ikke ekstratilbudene, men de har noen få som passer for enkelte. Hytteovernattinger og teater benytter jeg svært, svært lite....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundeservice"

Ryddig og god kundeservice. Kom med god anbefaling av rett produkt i forhold til forbruk og pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd!"

Hyggelig å få bekreftet at den hyggelige kundeservicen hos LOS har gitt meg den beste strømavtalen. Ved å bruke det lokale strømselskapet gir man samtidig tilbake til lokalsamfunnet. Hilsen veldig fornøyd kunde

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Los Coopavtale"

En god avtale for coop medlemmer. Du får 200 kroner i velkomst bonus inn på coopkontoen din, les omtalen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Etter ei uke som kunde får jeg ikke tilgang til min side"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter ei uke som kunde får jeg ikke tilgang Til min side. Jeg vet ikke hvor mye jeg bruker strøm og pris på den. Venter i kø for å få svar over en time og for det ikje hjelp men vanlig svar at jeg må vente og at de jobber med saken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd!"

Med Coop strømavtale (3,45 øre pr. kWt og 9 kroner pr. måned i påslag, og 2% Coop-bonus) tror jeg denne avtalen er bedre enn de fleste. Bonusen gir mer i utbytte enn jeg betaler i i påslag. Har vært kunde hos LOS 1,5 år nå, og er veldig fornøye.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel og løgn"
2 syns denne omtalen er nyttig

Generelt bare bløff og kunnskapsløse selgere uten et sant gen eller samvittighet i kroppen. Telefon selgere som lover alt mulig og sannheten kommer først etter at angrefristen er gått ut. De kaller produktet sitt TOPP 5 og det er vel det eneste som er korrekt, altså dyrest. Totalt fravær av kundeservice med enorme ventetider på telefon.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"ingen pris på app"

det om utgjør forskjell mellom LOS og andre leverandører som ikke har påslag eller fastpris er at de andre har mndspris på app som etter mitt forbruk utgjør at det blir billigere med LOS tross sitt påslag og fastpris på 9 kr mnd med coop strømavtale. Men LOS kunne ha senket påslaget sitt uansett syns jeg.

Juksel U
Kundetilfredshet
"Fantastisk kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempebra COOP avtale og fantastisk kundeservice, det skal mye til jeg bytter strømleverandør.

Nils M. O. S. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Måtte bytte strømavtale og skulle besøke loskontoret. Traff ikke rette personer i første omgang som kunne rettlede meg,Etter en tid kom det en person fra sekuritas som kunne veilede videre,Altfor tungvint prosses.Det ordnet seg til slutt,men dette var en d'årlig opplevelse som ikke skulle skje.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Behjelpelig på tlf og jeg får svar på spørsmålene mine. Appen er også oversiktlig og bra.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig og oversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Los er billig, oversiktlig. Ikke masse endringer som snikes inn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Coop strømavtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Flott [email protected] Grei kontakt på chat litt lenge å vente på telefon .

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"ikke helt fornøyd med appen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra priser og fint med rabatt som blir overført til coopmedlemskontoen ,men jeg synes at appen kan bli mer oversiktlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Spot price versus fixed price"
4 syns denne omtalen er nyttig

LOS told us it is better to be on a fixed price but FAILED to let us know that only when the spot price exceeds 40 NOK will it be beneficial after state subsidy. They knew this but still sold us it as the safe way to control costs - it was a LIE!

Anne L. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ventet 1 time i telefonkø , da var jeg halvveis i køen og gadd ikke mer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må vel finne andre leverandører som har kapasitet til å svare kunden . Fikk melding om at jeg hadde bundet meg til en avtale og at jeg kunne sende klageskjema , Jeg har ikke bundet meg til noen avtale , men det går jo ikke an å få svar fra en kundebehandler å få svar på dette .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna , her er det mykje rot!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Eg var nøgd med slik heimesida fungerte , og oppdateringar på straumpris. Men då eg flytta til Luster Energi, opplevde eg at det starta eit rot utan like. Eg prøvde å bestille ein ladar til bilen min, rett før eg slutta som kunde. Dette fekk eg ikkje svar på. Men etter lang tid fann eg ein mail om dette i søppelposten min. Eg vart skremt då eg oppdaga at dei hadde teke meg tilbake som kunde utan mitt samtykke. Dermed fekk eg fleire faktura, og dei ser eg ikkje på mi side meir. Eg fekk nyleg ein mail om straumavtale som eg kunne bruke angrefrist på. Eg vart litt skremt på om eg på nytt var teken tilbake. Det var eg ikkje, men eg hadde to inkassvarsel, kunne han fortelje. Eg kunne kontakte Kredinor. Eg har ikkje motteke noko inkassovarsel nokon stad, so korleis kan eg ringe dit. Eg håpe ingen vert ute for slik behandling. Eg vurdere faktisk Forbrukerklagenemda for hjelp.

Per I. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Grei pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her får vi litt igjen for pengene. Koser oss med Los dager og bare det koster mer en jeg kan spare hos andre selskap. Litt Rot med appen, men funker nå. Strømprisen er jo dyr uansett👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"god service"
1 syns denne omtalen er nyttig

De gir godt med informasjon og veldig god kundeservice.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR