I år har jeg fått over 500 kr i medemsbonus for det jeg har handlet.
Styr unna denne avtalen !!! Strømselskapet LOS reklamerer med at dette er en spotprisavtale, der prisen skal være den samme som selskapet kjøper den for fra Norpol. Men min erfaring er at LOS benytter seg av en mye høyere spotpris , som for min del utgjorde at strømregningen for desember 2022 steg med ca. 25%. LOS mener dette er en timespottpris, og da regnes prisen for strømforbruket hver time ,som viser seg at strømmen ble dyrere med denne avtalen dei 3 månedene jeg var kunde, men LOS kjøper inn til Spotpris, så der ligger fortjeneste til selskaper😒

Jeg må imidlertid inngå ny avtale fra 1.mars, derfor er jeg på utkikk etter ny avtale med hvilket som helst selskap. Er det mulig å få annet enn spotpris avtale i dag? Kan jeg få en avtale på feks. 80 øre pr. kWh?
2% medlemsbonus i OBS. Forholdsvis lavt påslag på spottpris.
Ved overgang til nytt strøm selskap 04.01.23. Den 17.01.23 mottok jeg fra LOS en Faktura for desember mnd 2022 i banken min17.01.23. UTEN nettleie og UTEN fratrekk på strøm fra staten. Hvorfor ble ikke den med på fakturaen? Mener jeg ble straffet for å bytte strømleverandør da regningen nå ble skyhøy.
Suveren strømleverandør. Forutsigbar og god leverandør. God kontroll med forbruket gjennom LOS appen. Veldig godt fornøyd med LOS.
Stort sett greie folk på LOS, men har siden september betalt to hundre kroner uten ett eneste tilbud om binding. Det er dårlig forutsigbarhet. Trygg er en slags orsikring hvis villkår er blitt svært snevre. Like greit å sette av en femmer selv. Føles litt ubehagelig å betale ekstra for slikt. Blir noen hundrelapper i året. Tilleggsprodukter kan en ikke se på app så lett. Man må lese faktura nøye og gå inn på siden. Appen gir falsk overblikk til tider. Bruker ikke ekstratilbudene, men de har noen få som passer for enkelte. Hytteovernattinger og teater benytter jeg svært, svært lite....
Ryddig og god kundeservice. Kom med god anbefaling av rett produkt i forhold til forbruk og pris
Hyggelig å få bekreftet at den hyggelige kundeservicen hos LOS har gitt meg den beste strømavtalen. Ved å bruke det lokale strømselskapet gir man samtidig tilbake til lokalsamfunnet. Hilsen veldig fornøyd kunde
En god avtale for coop medlemmer. Du får 200 kroner i velkomst bonus inn på coopkontoen din, les omtalen
Etter ei uke som kunde får jeg ikke tilgang Til min side. Jeg vet ikke hvor mye jeg bruker strøm og pris på den. Venter i kø for å få svar over en time og for det ikje hjelp men vanlig svar at jeg må vente og at de jobber med saken.
Med Coop strømavtale (3,45 øre pr. kWt og 9 kroner pr. måned i påslag, og 2% Coop-bonus) tror jeg denne avtalen er bedre enn de fleste. Bonusen gir mer i utbytte enn jeg betaler i i påslag. Har vært kunde hos LOS 1,5 år nå, og er veldig fornøye.
Generelt bare bløff og kunnskapsløse selgere uten et sant gen eller samvittighet i kroppen. Telefon selgere som lover alt mulig og sannheten kommer først etter at angrefristen er gått ut. De kaller produktet sitt TOPP 5 og det er vel det eneste som er korrekt, altså dyrest. Totalt fravær av kundeservice med enorme ventetider på telefon.
det om utgjør forskjell mellom LOS og andre leverandører som ikke har påslag eller fastpris er at de andre har mndspris på app som etter mitt forbruk utgjør at det blir billigere med LOS tross sitt påslag og fastpris på 9 kr mnd med coop strømavtale. Men LOS kunne ha senket påslaget sitt uansett syns jeg.
Kjempebra COOP avtale og fantastisk kundeservice, det skal mye til jeg bytter strømleverandør.
Måtte bytte strømavtale og skulle besøke loskontoret. Traff ikke rette personer i første omgang som kunne rettlede meg,Etter en tid kom det en person fra sekuritas som kunne veilede videre,Altfor tungvint prosses.Det ordnet seg til slutt,men dette var en d'årlig opplevelse som ikke skulle skje.
Behjelpelig på tlf og jeg får svar på spørsmålene mine. Appen er også oversiktlig og bra.
Los er billig, oversiktlig. Ikke masse endringer som snikes inn.
Flott [email protected] Grei kontakt på chat litt lenge å vente på telefon .
Bra priser og fint med rabatt som blir overført til coopmedlemskontoen ,men jeg synes at appen kan bli mer oversiktlig.
LOS told us it is better to be on a fixed price but FAILED to let us know that only when the spot price exceeds 40 NOK will it be beneficial after state subsidy. They knew this but still sold us it as the safe way to control costs - it was a LIE!
Må vel finne andre leverandører som har kapasitet til å svare kunden . Fikk melding om at jeg hadde bundet meg til en avtale og at jeg kunne sende klageskjema , Jeg har ikke bundet meg til noen avtale , men det går jo ikke an å få svar fra en kundebehandler å få svar på dette .
Eg var nøgd med slik heimesida fungerte , og oppdateringar på straumpris. Men då eg flytta til Luster Energi, opplevde eg at det starta eit rot utan like. Eg prøvde å bestille ein ladar til bilen min, rett før eg slutta som kunde. Dette fekk eg ikkje svar på. Men etter lang tid fann eg ein mail om dette i søppelposten min. Eg vart skremt då eg oppdaga at dei hadde teke meg tilbake som kunde utan mitt samtykke. Dermed fekk eg fleire faktura, og dei ser eg ikkje på mi side meir. Eg fekk nyleg ein mail om straumavtale som eg kunne bruke angrefrist på. Eg vart litt skremt på om eg på nytt var teken tilbake. Det var eg ikkje, men eg hadde to inkassvarsel, kunne han fortelje. Eg kunne kontakte Kredinor. Eg har ikkje motteke noko inkassovarsel nokon stad, so korleis kan eg ringe dit. Eg håpe ingen vert ute for slik behandling. Eg vurdere faktisk Forbrukerklagenemda for hjelp.
Her får vi litt igjen for pengene. Koser oss med Los dager og bare det koster mer en jeg kan spare hos andre selskap. Litt Rot med appen, men funker nå. Strømprisen er jo dyr uansett👍
De gir godt med informasjon og veldig god kundeservice.