Var en faktura jeg ikke forsto opp mot avslutning av en energikonto. Ved å logge inn på mine sider for å få en oversikt, så virket ingen av linkene, det sto bare hva jeg skulle betale. Prøvde å ringe kundeservice x-antall ganger uten å komme gjennom, sendte de en mail som de brukte ukesvis på å besvare, i mellomtiden sendte de faktura til inkasso. Når jeg prøvde å henvende meg til inkasso selskapet og sa at jeg bestred fakturaen, sendte de bare standardiserte svar tilbake, eller unnlot å svare. Kostet meg godt over 2000 kr i inkasso omkostninger som jeg bare betalte for å bli ferdig med det, samt en faktura på kr 12700 på energikonto, som jeg enda idag ikke vet om var riktig. Hadde for øvrig vært trofast kunde der i 25-30 år. ALDRI MER LOS!!
Dårlig beskrivelse av avtaler ved inngåelse av avtaler med selger. De viser ingen forståelse for forbrukeren som er forvirret. Liten forståelse for konkuranse.
God avtale gjennom COOP. Mulighet for å binde strømprisen i perioder med store pris svingninger. Ikke alltid billigst, men helt grei pris. Kundetorget har jeg ikke hatt behov for snakke med, men ved henvendelse pr epost fikk jeg et utfyllende og klart svar. Et eksempel til etterfølgelse for andre og mye større selskaper. Ingen nevnt ingen glemt :-)
Jeg er kjempefornøyd med LOS! Har hatt LOS snart 1 år og fått god kundebehandling og benyttet meg av alle de gode tilbudene som har gjort at jeg hatt en veldig stabil og forutsigbar strømpris igjennom hele vinteren! Opplever LOS som ærlige og redelige med god oppfølging av kundene sine.
Ble anbefalt "flytende strøm" av LOS, og har hatt det noen år nå. Da jeg sjekket grundig over hva jeg eg. betalte ble jeg SUR! Her har jeg altså betalt 20 - 30 prosent mere enn spotpris. Enkelte uker over 50 prosent! Med dagens strømpriser blir det gjerne 1000 kr ekstra pr mnd. Har nå skiftet leverandør, ikke underlig at de (LOS) ringer meg og vil ha meg tilbake som kunde. Nei takk! De har sannelig tjent nok på meg. Kan legge til at kundeservise og kommunikasjon har fungert veldig greit. Virker som et seriøst firma, men tar seg GODT betalt.

Forståelig og enkel strømavtale. Oversiktlig faktura og nettside.
Syntes prisene er bra med spotpris. Og oversiktelig faktura. Kan anbefale LOS 29
Dyr strøm, useriøse, kommer ikke igjennom på tlf og svarer ikke på Mail. Får ikke logget meg på mine sider hos Los og får ikke fratrekk for strømstøtte. Betaler 3 ganger mer enn tlsvarende strømbruk hos andre aktører. ANBEFALES IKKE TIL NOEN!!!!!

App kan bli mye bedere for kunde vanskelig å logge inn på
Coop avtalen gir meg penger tilbake. Selvfølgelig ønsker jeg billigere strøm. LOS har avtale med Otovo og solcelle paneler som jeg har på taket i dag.
Elendig og frekk kundebehandler. Bruker også minst 2 mnd på å svare på mail. Dyrere enn trønderenergi(nabo har).

Svarer ikke på e-post, holder ikke leveringsavtaler eller avtalte oppfølginger på telf.

Jeg synes det er greit å få både nettleie og strømregning på samme faktura. Prisen er ellers hva man kan forvente nå, og da ser jeg ikke noen hensikt i å skifte leverandør.

Vært kunde hos Los lenge. Byttet til motkraft og ble dagen etterpå oppringt av en los selger som mente at jeg like godt kunne bli hos dem siden de var 100% eid av kommunen og alt overskudd går tilbake til innbyggerne. Dette er ren løgn, de er eid av Agder energi som tar ut 100vis av millioner i gevinst hvert år. Burde vært straffbart å lyve om sånt.

Veldig gode opplysninger og informasjon som kommer regelmesig
Har fungert veldig bra så langt. Regner med at det fortsetter

Har hatt LOS snart 1 år og sammenlignet med andre blir Årsforbruk og pris tilfredstillende. Får tilbud om fast men beholder spotpris.
Kan anbefales gjennom Coop avtalen. Bra kundebehandling, og 2% bonus på kjøpeutbytte. Kan anbefales.
Tilbyr gode avtaler uten for mye påslag. Samfunnsansvar. Kan bli bedre på kundeservice i tider med stor pågang.

Ble ny kunde med Coop avtale i november. Henvendelser til kundesenteret med konkrete spørsmål vi ikke finner svar på på hjemmesiden, blir besvart med skjermdump fra hjemmesiden etter flere uker. Vi har heller ikke fått fratrekk for nytegningsrabatt på kr 200,- eller refusjon av full strømstøtte. Pga stor pågang, er det umulig å komme gjennom på telefon. Dette er for dårlig, LOS!!!

Har fine medlemsfordeler og gode tilbud på turer og arrangementer.
Når jeg kontakter dem gir de bare standardsvar. Slike svar som diktator stater gir når de har monopol på tjenester. De har en robot med en dårlig algoritme som spyr ut upersonlige svar. De ansatte virker dessverre å være hjernevasket av selskapets ledelse. LOS står for Ledelse og sosialisme antar jeg.

God kundehåndtering, enkel å forstå. Er coop-medlem, anbefales andre coop-medlemmer.
Kommer ikke frem på telefon. Får ikke spesifisert faktura (fradrag etc)
Svært rettferdig kundebehandling . Coop strømavtale til å leve med angående prisen.