Meny

LOS omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
7
av 106 innen
strømselskap
54%
anbefaler
LOS
Filtrer omtaler
35
7
4
4
31
Sorter omtaler etter
Viser av 81 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med LOS?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Slu selskap"

Her får man ingen informasjon ang økende priser. Går prisen ned derimot, så kommer skrytemail umiddelbart. De har en hårreisende fastleddpris og linjeleie. Jeg kan bruke 0kwt, men likevel få faktura på over 400kr. Jeg har nå coop/spotavtale via disse, men skal nå definitivt bytte

Svar fra LOS
07.05.2021 08:52
Hei Kjell, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse som kunde hos oss. Jeg er dessverre litt usikker på hva du viser til angående prisvarsel, da jeg ikke kjenner til hvilken avtale du har hatt hos oss. Med sporprisavtaler endrer prisen seg hver time, og man kan selv følge med på prisutviklingen gjennom vår app eller via Min Side på los.no – men dersom man har en variabel avtale så skal man med rett motta prisvarsel enten på e-post eller SMS, både når prisen går opp og når prisen går ned. Når det gjelder nettleien, så er det en avgift som blir innkrevd av ditt lokale netteierselskap og vi har derfor dessverre ikke noe påvirkning på denne. Den er altså helt uavhengig av hvilken strømleverandør man har – men du får den på fakturaen fra oss ettersom vi har en avtale om gjennomfakturering med ditt lokale netteierselskap. Netteierselskapet fastsetter selv prisen på nettleien, men den er under kontroll av Norges vassdrag- og energidirektorat. Nettleien går til å dekke blant annet vedlikeholdsarbeid på strømnettet i området der du bor. Du kan lese mer om nettleien på NVE sine nettsider her: https://www.nve.no/stromkunde/nettleie/ Med Coop strømavtale har du nå en av landets beste medlemsavtaler på strøm, der du i tillegg til å betale for spotpris bare betaler 9 kr i fastbeløp og 3,45 øre/kWh i påslag. I tillegg mottar du hver måned 2 % medlemsbonus inn i ditt fordelsregnskap hos Coop. Vi håper selvsagt at du ønsker å fortsette som kunde hos med denne gode avtalen. Hvis ikke, så er du hjertelig velkommen tilbake i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Kristian - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt og greit"

Har Coop strømavtale fra LOS - den har vært uforandret de siste 2 årene. Har også brukt et par av kundefordelene - så er veldig fornøyd.

Svar fra LOS
30.04.2021 12:55
Hei Pål, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med Coop-avtalen! Det er du ikke alene om - den har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder. Dette er en langsiktig avtale hvor man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen i tillegg til at man får litt tilbake i form av velkomstbonus og 2% medlemsbonus som blir satt direkte inn på fordelsregnskapet. Og avtalen har - som du selv sier - vært uendret siden den ble lansert sent i 2018. Det er hard konkurranse på strømmarkedet i Norge, noe som fører til at mange tyr til ulike lokketilbud og kampanjer. I LOS ønsker vi heller å fokusere på langsiktige avtaler med vilkår som skal være gunstige over tid - som med vår Coop strømavtale. Det er også veldig hyggelig å høre at du har hatt glede av noen av våre fordelsrabatter! Vi ønsker deg en riktig god dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
"Se om det fortsetter"

Jeg bodde i en liten leilighet i en høyblokk og hadde Los høyeste strømregningen Jeg fikk var på 280 kr nå har jeg et stort hus på 240 kvadrat og har Coop strømavtale så nå får vi se byttet fra Fjordkraft Å når det skal sies fjordkraft er noe av det dyreste. Min gml nabo som hadde lik leil som meg å ca samme forbruk Jeg hadde los å fikk regning på 284 kt Han hadde fjordkraft å fikk 845 samme mnd

Svar fra LOS
30.04.2021 11:10
Hei Sean, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du velger oss som din strømleverandør! Det setter vi selvsagt stor pris på. Med Coop strømavtale så har du en av markedets aller beste medlemsavtaler hvor du alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen du bruker, i tillegg til et svært lavt månedsbeløp på 9 kroner + 3,45 øre/kWh i påslag som dekker myndighetspålagte elsertifikater. I tillegg får man litt tilbake i form av 200 kroner i velkomstbonus og 2% medlemsbonus som blir satt direkte inn på fordelsregnskapet hos Coop. Det kan for øvrig være litt misvisende å sammenligne strømregninger - hvor høy regninga blir er avhengig av flere ting, som blant annet hvilken type strømavtale man har, hvilken periode regningen gjelder for, og hvor mange kWh man har brukt. Noen er flinkere til å spare på strømmen enn andre - noe som naturligvis vil føre til at strømregningen blir litt lavere. I LOS ønsker vi å gjøre det enkelt å ta gode valg - og vi har derfor samlet mange gode sparetips på våre nettsider her: https://www.los.no/energilosen/stromsparing/ Du er velkommen til å kontakte vårt kundesenter på e-post: [email protected] eller telefon: 38 60 85 00 dersom du har spørsmål, ønsker forklaring på strømregningen eller annet. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempefornøyd"

Mest seriøse strømavtale jeg har hatt Los Coop ,Veldig stabil og seriøs enkel kundeservicen nye strømappen er bare helt super, sikkert noe som er likebra men jeg gidder ikke rote rundt i denne jungelen av avtaler,, Altså jeg er kjempe fornøyd

Svar fra LOS
15.04.2021 10:11
Hei Arild, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd, både med strømavtalen din, appen og vårt kundesenter. Vi jobber hele tiden med å tilby konkurransedyktige produkter, kundevennlige digitale tjenester - og selvsagt den aller beste kundeservicen! Det er høy konkurranse på strømmarkedet i Norge, noe som fører til at det kryr av ulike avtaler, kampanjer og tilbud. Det er fort gjort å miste oversikten - og nettopp derfor så ønsker vi i LOS å heller fokusere på langsiktige avtaler med vilkår som skal være gunstige over tid. Her skal det være enkelt å ta gode valg - slik at man kan bruke energien sin på mer hyggeligere ting enn strøm! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på. Ha en riktig nydelig torsdag! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som kunde hos Los har jeg oversikt over pris og forbruk døgnet rundt. Dessuten er momsen innbakt i prisen pr. kwh. Meget bra service også. Kan anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Forbrukervennlighet"

Enkelt å sjekke forbuk via app.Raskt svar hos kundeservice,behjelpelige. Pris pr. KWh noe høyere enn gjennomsnitt i markedet

Svar fra LOS
28.03.2021 16:31
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding - dette var hyggelig å lese! Vi har nylig lansert vår Min side-app og den er derfor fremdeles under utvikling. Vi tar med oss alle tilbakemeldinger fra våre kunder - så ikke nøl med å sende oss en e-post til [email protected] dersom du har innspill til hvordan vi kan forbedre appen. Når det gjelder selve kWh-prisen, så handler vi, og alle de andre strømleverandørene i Norge, fra den samme nordiske strømbørsen NordPool Spot. Ingen av oss får spesialpris - så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Det som varierer er det månedlige fastbeløpet, påslaget og eventuelle fordeler som medfølger avtalen. Det er hard konkurranse om strømkundene i Norge, noe som fører til at mange strømleverandører tyr til ulike lokketilbud og kampanjer for å skaffe seg nye kunder. Mange av disse avtalene innebærer gjerne strømpris som ligger langt under markedspris, minuspåslag, sponset strøm og lignende. Vi i LOS har større tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og du skal være trygg på at du vet hva du betaler og at du har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker en gjennomgang av din strømavtale hos oss, eller dersom du ønsker hjelp til å sammenligne avtaler. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Uprofesjonelt."

Byttet fra Los til Norges Energi.Ringte nesten 3 uker etter bytte for å få sluttoppgjør,så jeg slapp noe etterslep jeg ga ettertrykkelig beskjed om.Betalte samme dag,og 5 dager senere kom plutselig en ny faktura med nytt sluttoppgjør.Ringte igjen og forklarte jeg hadde snakket med en kundekonsulent 5 dager før og fått sluttsum og betale,men fikk beskjed,det fungerte ikke slik pga faktureringsperiode de har.Helt håpløst,og grusom kundebehandler jeg snakket med andre gang som nektet høre på meg. Bare styre unna når de behandler kunder som vil bytte selskap på en slik måte. P.S.Meget fornøyd med Norges Energi nå.

Svar fra LOS
19.03.2021 14:31
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke ut som en god opplevelse - her må vi selvsagt bare legge oss helt flate og beklage for måten vi har møtt deg på. Det er dessverre vanskelig for meg å si noe om hva som har skjedd i dette tilfellet - vi fakturerer alltid for reelt strømforbruk, og dersom man får to sluttfakturaer så kan det være flere årsaker til dette. Som regel så er det fordi vi ikke har fått med alt på den første sluttfakturaen, og det blir da derfor produsert en ny sluttfaktura med det som vi ikke fikk med på den første. Vi jobber kontinuerlig med forbedring, både når det gjelder produkter, tjenester og kundeservice. Vi setter derfor stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen slik at vi kan ta en gjennomgang av våre rutiner og se på hva vi kan gjøre for å imøtekomme våre kunder på en bedre måte i fremtiden. Vi håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse i fremtiden. Du er uansett selvsagt velkommen tilbake, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindlere og Uærlige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke første gang dette skjer , hadde forbruk på 1600 kWh , de sendte meg regning på nesten 1800 kWh. Hvordan er selskaper som svindler og lurer kundene sine fremdeles på det norske markedet? må jo være lover og regler som gjør at slike bedragere ikke får lov til å operere på denne måten? helt synnsykt , og når jeg leser reviews på andre strømselskaper her i norge virker det ikke som det er noe bedre der.... noen må gjøre noe med dette systemet , vi kan ikke ha det slik i norge , dette må folk ta tak i og få forandret på , skulle nestet vært politi anmeldt på toppen av det hele , dette er ikke annet en kynisk og regelrett svindling av egne kunder.

Svar fra LOS
19.03.2021 14:31
Hei Jonah, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Det er dessverre vanskelig for meg å svare på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle - men så lenge man har en automatisk avlest strømmåler, så fakturerer vi på etterskudd slik at man alltid betaler for sitt reelle strømforbruk. Vi får da forbrukstallene fra strømmåleren, som hele tiden måler hvor mye strøm som blir brukt i boligen. Dersom man derimot har en manuelt avlest måler, så er vi avhengige av å motta avlest målerstand for å kunne fakturere for korrekt forbruk - og dersom det har blitt stipulert feil forbruk, så vil dette bli korrigert på fakturaen så fort vi har mottatt avlest målerstand. Vår hensikt er aldri å lure våre kunder - men ettersom vi er avhengig av flere ulike system, så kan det selvsagt forekomme feil. Rett skal selvsagt være rett - og dersom det forekommer feil på fakturaen, så hiver vi oss alltid rundt for å ordne opp så fort som mulig. Dersom du har opplevd å ikke få tilstrekkelig med svar når du har vært i kontakt med oss, så må vi selvsagt bare beklage for det. Du er velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] dersom du ønsker at vi sjekker dette nærmere. Merk e-posten med "Bytt.no - Sylvia", så tar vi tak i det med en gang. Ønsker deg en fin fredag - og god helg! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Coop avtale"

Bra pris på Coop avtale ingen hemlig het på faktura alt er rett Eneste minus er at man ikke har full kontroll på hva man skal betale når man har spot pris. Skulle ønske var bedre oversikt med strøm og diverse pluss nettleie men sånn er det ikke man må alltid tippe hvor mye ca slutten av hver måndet hva man skal betalle

Svar fra LOS
19.03.2021 14:31
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Du er ikke alene om å være fornøyd med Coop-avtalen - dette er en av markedets beste medlemsavtaler hvor man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen man bruker, i tillegg til at man får litt tilbake i form av 2% medlemsbonus. Dette har blitt en svært populær avtale blant både nye og gamle kunder. Vi jobber med å utvikle våre digitale løsninger, deriblant vår Min side. Vi har nylig lansert en egen app hvor man får enkel oversikt over timespriser, forbruk og faktura - rett i lomma. Appen er fremdeles under utvikling, og det blir stadig lansert nye funksjoner og oppdateringer etter innspill og tilbakemelding fra våre kunder. I appen kan man blant annet se hvor mye man har brukt av strøm i kroner hittil den inneværende måneden. Man kan også se gjeldende timespris, og det vil komme en funksjon hvor man kan se timespris for strømmen man har brukt. Du er velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] dersom du har innspill til hvordan appen kan forbedres. Ønsker deg en riktig fin dag - og god helg! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkel og grei strøm."

Har COOP-avtale og så langt har vi ingen ting å klage over. Riktig pris og vi har spart mye på avtalen i vinter. 2 prosent i bonus hjelper også.

Svar fra LOS
11.03.2021 09:50
Hei Knut, Takk for trivelig tilbakemelding! Godt å høre at dere er fornøyd med kundeforholdet hos oss! Coop-avtalen har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder. Med Coop-avtalen så betaler man alltid gjeldende markedspris for strømmen man bruker, og det er aldri galt med litt medlemsbonus av strømforbruket - spesielt nå som strømprisene har vært høyere enn normalt. Du er velkommen til å kontakte vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Et mer rotete selskap har jeg ikke vært borti!"

Alltid tull med fakturering. Om det klages. får man "goddag, mann, hostesaft" til svar. Eller man får ikke svar, men faktura blir i stedet sendt til inkasso. Det kalles service. Selv om jeg - etter å ha byttet leverandør - i e-post har fortalt LOS om mine erfaringer, har de vært freidige nok til å ringe meg opp og forsøkt å friste meg med bedre avtale. Vel - vel - vel !

Svar fra LOS
11.03.2021 09:46
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Det er vanskelig for meg å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men dersom du ikke har fått den hjelpen du skulle ha da du var i kontakt med oss, så må vi selvsagt bare beklage for dette. Vi sender våre fakturaer enten i posten, på e-post eller som eFaktura og AvtaleGiro, avhengig av hva man selv velger. Dersom man savner en faktura eller har problemer med å motta de, så oppfordrer vi alltid til at man kontakter oss så fort som mulig slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd før fakturaen forfaller. Dess fortere man tar kontakt, dess lettere er det å finne en løsning slik at man unngår at fakturaen går til inkasso. Vi ønsker selvsagt å hjelpe så godt vi kan, og vi går langt for å imøtekomme våre kunders ønsker. Du er selvsagt velkommen tilbake til oss i fremtiden, dersom du skulle ønske å gi oss en ny sjanse. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Lave påslag enkelt og greit (Coop Avtale)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lave påslag, bruker ca. 25.000 kwt i året og da blir dette hipp som happ mot Tibber. Liker Los godt men har ikke fått forbruk til å fungere i appen

Svar fra LOS
26.02.2021 15:34
Hei Stian, Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du trives som kunde hos oss! Du er ikke alene om å være fornøyd med vår Coop strømavtale - dette er en av markedets aller beste medlemsavtaler hvor man følger strømbørsen time for time i tillegg til å betale et redusert fastbeløp og påslag på henholdsvis 9 kroner og 3,45 øre/kWh. Dette er en langsiktig avtale med vilkår som har vært konkurransedyktige over tid, og avtalen har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder! Når det gjelder appen vår, så vil vi gjerne at du tar kontakt med oss på kundesenteret slik at vi kan sjekke dette nærmere. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og skriv "Bytt.no - Sylvia" i emnetittelen - så skal vi ta tak i det med en gang. Håper å høre fra deg. Ha en nydelig onsdag! Hilsen Sylvia - LOS
Jeanette N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd med coop avtalen"

Jeg er veldig fornøyd med los. Enkelt å følge med på strømpriser time for time (unntatt om søndager), lett å følge med på forbruket og man får igjen 2% i bonus på coop fordelsregnskapet. Jeg tror ikke det lønner seg å bytte til noen andre for min del.

Svar fra LOS
22.02.2021 15:41
Hei Jeanette, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vår Coop medlemsavtale har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder, og det med god grunn - dette er en av markedets beste medlemsavtaler hvor man alltid følger strømbørsen time for time, samt at man betaler et svært redusert fastbeløp og påslag. I tillegg så får man litt igjen i form av både velkomstbonus og medlemsbonus. Dette er en langsiktig avtale som skal være konkurransedyktig over tid - så her skal man være trygg på at man har de beste vilkårene for strømmen slik at man kan bruke tiden på ting som er mer interessante enn strømmen! Når det gjelder Min side og manglende timespriser i helgene, så stemmer det at vi har en feil på Min side som fører til at strømprisene ikke vises i helgene. Årsaken til dette er at vi henter inn prisene fra den nordiske strømbørsen NordPool Spot, og i helgene så publiserer de kun foreløpige priser. Prisene blir derfor oppdatert mandager cirka klokken 12 når NordPool har foretatt valutaveksling for helgen. Vi har et eget team som jobber med å finne en god løsning på dette slik at man kan få oversikt over prisene også i helgene. I mellomtiden så kan vi anbefale å sjekke prisene direkte på NordPool sine nettsider. Bare vær oppmerksom på at de oppgir prisene eks. mva. Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig god start på den nye uka! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Billigste strøm."
1 syns denne omtalen er nyttig

De ringte og ville ha meg tilbake som kunde og lovte meg den billigste strømmen (spotpris) med et lite månedlig påslag. Men fortsatt ringer de å kommer med det ene tilbudet etter det andre. De som ringer har tydeligvis ikke greie på det de skal selge men provisjon av salg. Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke ønsker disse tilbudene men det hjelper ingen ting.

Svar fra LOS
15.02.2021 12:52
Hei Inge, Takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Det stemmer at vi ringer våre kunder for å informere om våre fordelsprodukter, men vi skal selvsagt respektere at man ikke ønsker å bli oppringt for slike tilbud. Dersom vi ikke har fulgt dette godt nok opp, så beklager vi så mye for det. Send gjerne en mail til [email protected] og skriv "Bytt.no - Sylvia" i emnetittelen, slik at vi får muligheten til å ta tak i dette for deg så fort som mulig. Håper å høre fra deg. Ønsker deg en riktig fin mandag! Hilsen Sylvia - LOS
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Nydelig"

Coop strømavtale. Forutsigbart og lite svada. Salgsavdelingen til los ringer oftere enn ei dement oldemor på jakt etter barnebarnet sitt. Dropper man å ta telefonen (og å binde deg til en avtale hvor personen i motsatt ende av telefonen høres ut til å lide av åndenød idet han/hun går igjennom avtalen) så har man et enestående selskap som leverer det de lover.

Svar fra LOS
15.02.2021 12:42
Hei Benjamin, Takk for din tilbakemelding! Dersom vi har vært litt i overkant ivrige når vi har vært i kontakt med deg, så må vi selvsagt bare beklage for dette. Jeg tar med meg tilbakemeldingen din videre slik at vi kan se nærmere på våre rutiner knyttet til salg. Vi strekker oss alltid etter forbedring, og da er vi helt avhengige av innspill fra våre kunder slik som du har gitt oss her - takk for det! Det er godt å høre at du er fornøyd med Coop-avtalen din! Dette er en av markedets beste medlemsavtaler. Med denne har man en langsiktig avtale med vilkår som er gunstige over tid. Dette har blitt en svært populær avtale etter at den ble lansert sent i 2019 - med god grunn! Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller på e-post: [email protected] dersom du har spørsmål eller det er noe annet vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en nydelig start på uka! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"respekterer ikke ønske om å bli kontaktet. . har sagt i fra om dette mange ganger. Gir seg ikke. tlf"
2 syns denne omtalen er nyttig

et firma som ikke godtar å slette deg fra reklame eller annen kontakt på tlf . eller mail eller mms eller sml . de vil ret og slett ikke godta at du ikke ønsker reklame

Svar fra LOS
02.02.2021 11:14
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi kontakter våre kunder for å informere om våre produkter og tjenester, samt at vi sender ut nyhetsbrev en gang i måneden med informasjon om strømpriser, avtaler og produkter. De fleste av våre kunder setter pris på denne informasjonen, men vi har selvsagt full forståelse for at det ikke er alle som ønsker dette. Som kunde hos oss så kan man velge hvilke samtykker man ønsker å gi via Min side, samt at man kan kontakte vårt kundesenter dersom noe ikke er som det skal være. Dersom vi ikke har fulgt dette godt nok opp på vår side, så kan vi ikke annet enn å beklage for det. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss, og vi tar med oss tilbakemeldingen din videre slik at vi kan se på hvordan vi kan skjerpe våre rutiner. Du er uansett velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"LOS sender betalte strømregninger til inkasso"

Forferdelig selskap. LOS baserer mye av sin inntjening på inkasso og sender feks fakturagebyr til KREDINOR som krever deg for salærer i titusenkronersklassen.

Svar fra LOS
11.01.2021 13:51
Hei Dag, Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre vanskelig for oss å si noe om hva som kan ha skjedd her - så lenge en faktura er betalt med korrekt betalingsinformasjon innen fakturaens forfallsdato, så skal den med rett ikke sendes videre til Kredinor for purring. Feil kan selvsagt skje - og da oppfordrer vi alltid til å ta kontakt så fort som mulig slik at vi kan finne ut hva som har skjedd og prøve å finne en god løsning. Dersom det i ditt tilfelle har skjedd en glipp på vår side, så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for dette. Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: [email protected] dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av saken din. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"x kunde"

Mitt kundeforhold opphørte for mange år siden og takket være arrogansen på kundeservice kommer jeg ALDRI tilbake.

Svar fra LOS
15.12.2020 10:52
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke hadde en god opplevelse da du var kunde hos oss - slik skal det selvsagt ikke være. Alle våre ansatte går på jobb hver dag med mål om å levere på, og aller helst over, våre kunders forventninger. Men vi er selvsagt ikke feilfrie og dersom vi ikke har imøtekommet deg slik vi skulle, så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage så mye for dette. Vi jobber hardt for å kunne tilby prisgunstige produkter, kundevennlige digitale tjenester og den beste kundeservicen - men da er vi helt avhengige av innspill fra våre kunder slik at vi vet hva vi kan bli bedre på. Du er velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] med tilbakemelding på hva du ikke var fornøyd med, slik at vi kan ta dette med oss videre i vårt arbeid med kontinuerlig forbedring. Vi håper uansett at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden - velkommen skal du være! Ønsker deg en fin adventstid! Hilsen Sylvia i LOS
Mergim H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendige avtaler"

Her får du langt ifra den beste avtalen med mindre du har peiling på hva du skal se etter! Los espot er LOS sin billigste avtale og den blir aldri nevnt fra kundebehandler når du spør etter billigste avtalen men de gir deg en avtale med høyere påslag + 49kr mnd å betale hvis du er over 30 og 29kr mnd til de under.

Svar fra LOS
22.11.2020 09:44
Hei Mergim, Takk for din tilbakemelding. I LOS tilbyr vi flere forskjellige strømavtaler. Alle våre avtaler og tjenester er tilpasset ulike behov - noen ønsker å følge strømbørsen time for time, andre ønsker mindre risiko og mer forutsigbarhet i strømprisen sin. Noen ønsker elektronisk fakturering, andre ønsker å få faktura per post. Mange ønsker muligheten til å betale et fast beløp hver måned, mens andre er mer opptatte av å ta bærekraftige valg. Avtalen som du viser til, LOS digitalspot, er en svært gunstig spotprisavtale for de som ønsker et heldigitalt kundeforhold. Avtalen forutsetter at man oppretter eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin, og at man benytter seg av selvbetjeningstjenester via Min side. Vi opplever for øvrig at de fleste ønsker å kunne velge ulik fakturering etter hva som passer best der og da - og da kan vi heller anbefale vår avtale LOS spotpris. Tidligere så hadde denne avtalen et fastbeløp på 49 kroner per måned, men i forbindelse med at vi har lansert nye nettsider så har vi også fornyet noen av våre strømavtaler. Med LOS spotpris betaler man 29 kroner i fastbeløp per måned, uavhengig av alder, og avtalen bestilles hovedsakelig via våre nettsider. Som Norges 3. største strømleverandør så ønsker vi å være en troverdig og pålitelig strømleverandør. Det finnes mange ulike avtaler og tilbud på markedet, noe som fort kan gjøre det vanskelig å velge den beste avtalen. I LOS fokuserer vi på langsiktige avtaler med vilkår som er gunstige over tid, og vi ønsker å gjøre det lett å velge slik at man heller kan bruke tiden på andre ting enn strøm. Vi setter uansett pris på at du har tatt deg tid til å gi oss klar og tydelig tilbakemelding - takk for det! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, både når det gjelder digitale løsninger, tjenester og kundebehandling - og tar med oss tilbakemeldingen din videre i dette arbeidet. Du er uansett selvsagt velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Jeg ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempefornøyd"

Har brukt Los i snart 20 år og har alltid vært godt fornøyd. God kundeservice, greie priser og til å stole på. I tillegg så går en del av overskuddet tilbake igjen til lokalsamfunnet her i Agder. Blant annet gjennom Los-fondet. Flere gode fordeler uten om strøm har de også. Jeg kommer aldri til å bytte!

Svar fra LOS
04.11.2020 08:46
Hei Elin, For en nydelig tilbakemelding - takk for det! Vi jobber hardt for å være en pålitelig og troverdig aktør i et strømmarked preget av stadig hardere konkurranse. Vi fokuserer på langsiktige avtaler med vilkår som vi kan stå for over tid, uten skjulte påslag eller bindingstid. Hos oss skal man alltid vite hva man betaler for, og våre kundebehandlere strekker seg langt for å finne gode løsninger dersom det er noe man trenger hjelp til. Vi er også glade for at vi kan gi litt tilbake, både til landsdelen gjennom LOS-fondet hvor vi årlig deler ut èn million kroner til små og store drømmer her på Sørlandet, og via vårt fordelsprogram som er fylt med tilbud fra mange av våre samarbeidspartnere. Vi ønsker rett og slett å bidra med god energi - helt enkelt! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du trenger hjelp til. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fornøyd"

Jeg har nå hatt LOS en stund og er veldig fornøyd. Kundeservice er hyggelig og behjelpelig og det er enkelt og holde oversikt over strømforbruk. Valgte de gjennom avtale i coop. Angrer ikke

Svar fra LOS
03.11.2020 19:43
Hei Silje, Takk for trivelig tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør. Vår Coop strømavtale er en av markedets beste medlemsavtaler, og den har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder - med god grunn! Nylig lanserte vi vår egen app for Min side. På denne måten får man direkte tilgang til strømforbruket, timespriser, fakturaer og fordeler m.m. Dersom man derimot foretrekker å ta kontakt med vårt kundesenter for å få hjelp, så sitter alle våre dyktige kundebehandlere klare til å bistå med det man måtte trenge. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du lurer på - eller dersom du har tilbakemeldinger på ting vi kan forbedre. Ønsker deg en nydelig tirsdag! Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd"

Veldig fornøyd, hatt samme avtale i snart 2 år. God kundeservice, oversiktelige fakturaer. "Mine Sider" løsningen deres er også veldig enkel og bra. Ingen andre strømleverandører klarer å matche denne avtalen over såpass lang tid. I tillegg liker jeg at man får medlemspoen.

Svar fra LOS
31.08.2020 08:24
Hei Mikkel, Takk for god tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på å høre - vi jobber svært hardt for at våre kunder skal være fornøyde og da er det ekstra godt å vite at vi er på vei i riktig retning! Vårt fokus vil alltid være å tilby konkurransedyktige avtaler, kundevennlige digitale løsninger og den aller beste kundeservicen. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren med de mest lojale og fornøyde kundene (EPSI 2019), noe vi er svært stolte og ydmyke over. Og vi skal fortsette å gjøre alt vi kan for å fortjene den tilliten våre kunder gir oss! Vi ønsker deg en fin dag videre - og god helg! Hilsen Sylvia i LOS
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig og bra"

Veldig fornøyd med Coop strømavtale! Har også fått rask og god hjelp av kundeservice når jeg har trengt det.

Svar fra LOS
18.08.2020 13:02
Hei Christian, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd - ingenting er bedre enn fornøyde kunder! Vår Coop strømavtale har blitt en svært populær avtale blant nye og gamle kunder - og våre kundebehandlere jobber svært hardt for å gi våre kunder den aller beste kundebehandlingen. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du trenger hjelp til. Vi ønsker deg en riktig fin dag - nyt den siste delen av sommeren! Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

ingen problemer her strømmen er jo billig,det som koster det er nettleie å div.men det er noe møkk å måtte bestille kode for hver gang en må logge inn på min side.

Svar fra LOS
10.08.2020 14:40
Hei Ronny, Takk for din tilbakemelding. Så flott at du er fornøyd med å bruke oss som strømleverandør! Det setter vi stor pris på å høre. Vi gjør alt vi kan for å kunne tilby konkurransedyktige produkter og den aller beste kundeservicen - da er det godt å få slike tilbakemeldinger slik at vi vet at vi er på rett spor! Når det gjelder Min side, så endret vi innloggingen til 2-stegs innlogging for cirka et år siden. Dette er som følge av regler og retningslinjer knyttet til sikker oppbevaring av dine personvernopplysninger. Vi forstår at det kan bli tungvindt med engangskoder, men det er rett og slett for at vi på best mulig måte skal kunne beskytte dine personopplysninger. Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldingen din og vi tar det med oss videre i vårt arbeid med kontinuerlig forbedring. Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom det er noe du trenger hjelp til. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS
Nathalie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kontaktet de per e-post da jeg jobbet i deres åpningstider på telefon. De svarte med over 24 timers mellomrom, selv om jeg svarte de under 30 minutter etter e-posten ble sendt. De presterte da å skrive takk for raskt svar noe som er veldig ironisk. Da jeg sa opp abonnementet fikk jeg ingen bekreftelse på dette, men hele «min side» ble låst.

Svar fra LOS
28.07.2020 07:10
Hei Nathalie, Takk for din tilbakemelding. Det er vanskelig å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men vi ønsker selvsagt å svare så fort som mulig. Vår svartid på e-post er vanligvis 24 timer, men enkelte ganger kan det ta lengre tid som følge av for eksempel helligdager, større pågang eller ferieavvikling. Dersom du ikke fikk noen bekreftelse på oppsigelsen av din strømavtale, så beklager vi så mye for dette - da har det helt klart skjedd en glipp i våre rutiner. Vi setter stor pris på at du gir oss tilbakemelding på dette slik at vi kan ta det opp internt hos oss - takk for det! Du er selvsagt velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Robin i LOS
LOS strømpriser
SJEKK OM LOS KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
LOS leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
LOS Solstrøm
Andre prismodeller - LOS
81 omtaler
Etterskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
175 kr /mnd
13,15 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Fastpris
Fastpris - LOS
81 omtaler
Etterskuddsvis betaling
1 år bindingstid
Ingen betalingskrav
675 kr /mnd
50,63 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Topp 5 garanti
Variabel pris - LOS
81 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
825 kr /mnd
61,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS God Energi
Timespot - LOS
81 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
828 kr /mnd
62,08 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Topp 10 garanti
Variabel pris - LOS
81 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
852 kr /mnd
63,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Coop Strømavtale
Timespot - LOS
81 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
860 kr /mnd
64,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Digitalspot
Timespot - LOS
81 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
871 kr /mnd
65,31 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
NSF Strømavtale for medlemmer
Timespot - LOS
81 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
893 kr /mnd
66,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Arendal Boligbyggelag medlemsavtale
Timespot - LOS
81 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
903 kr /mnd
67,74 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Sør BBL medlemsavtale
Timespot - LOS
81 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
903 kr /mnd
67,74 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Ung Spotpris
Timespot - LOS
81 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
913 kr /mnd
68,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris 19
Timespot - LOS
81 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
917 kr /mnd
68,74 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris 29
Timespot - LOS
81 omtaler
Garantert pris i minst 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
927 kr /mnd
69,49 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Spotpris
Timespot - LOS
81 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
947 kr /mnd
70,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Fornybar
Timespot - LOS
81 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
984 kr /mnd
73,76 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS eKunde
Variabel pris - LOS
81 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
1 042 kr /mnd
78,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
LOS Flytende Strøm
Variabel pris - LOS
81 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 088 kr /mnd
81,63 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR