Meny

SkandiaEnergi omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
87
av 96 innen
strømselskap
41%
anbefaler
SkandiaEnergi
Filtrer omtaler
49
4
6
5
63
Sorter omtaler etter
Viser av 127 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med SkandiaEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Topp-3 garanti?"

Nylig inngått Topp-3 garanti? Ta deg tiden å lese. Topp 3 garanti, ble solgt meg på øre som topp 3 billigst spottpris avtale. Dette vil jo da være strøm + månedspåslag + øre påslag per kwh som blir brukt. Første regning, så ser jeg at dette derimot ikke stemmer. Topp 3 garanti får jeg så vite når jeg klager, at det gjelder måneds påslag som da er 9 kr, som igjen er billig og trolig Topp 3. Men hvorfor står det da på min regning, Topp-3 garanti på linjen som omhandler strøm jeg betaler? Jeg har ingen svar å gi, heller ikke kundebehandler over telefon. Skandiaenergi er derimot blant de dyreste på øre påslag med sine 5,60 øre/kWh. Jeg var Norges Energi kunde, og SkandiaEnergi lovet at dette kunne de slå i pris. Jeg taper temmelig nøyaktig 100 kr i måneden. Norges Energi hadde og enda har 4,69 øre/kWh + 27 i måneden. Uansett, det er ikke det verste. Lurt på telefon er en ting, jeg var dum og stolte litt for blindt på dem. For den skriftlige avtalen ser ikke lik ut som den ble fortalt, men er lik slik jeg faktisk har den. MEN! Jeg har nå funnet ut at jeg blir direkte svindlet, og har sendt inn klage på det. Ettersom de velger å ignorere klagen, så får jeg heller skrive omtale og advare andre. Skandiaenergi har bevisst lagt på 1,75 øre/kWh i påslag. På et år med et strømforbruk på 650 kWh, så utgjør dette ca 1350,- i året. Nordpool er hvor du kan se hva strømmen koster, altså hva SkandiaEnergi betaler. Ta gjennomsnitt prisen for en måned du har betalt for, tallet tar du fra Nordpool. + så på øre/kWh påslag fra Skandiaenergi (5.60 for min avtale) = Hva du skal betale per Kwh Stemmer ikke? Ta så svaret ditt minus det som står på regningen, husk å ikke bruke felt som er forskuddsbetalingen. Nå håper jeg du ikke får 1,75 eller 0,175 som svar. For da driver trolig Skandia med landsdekkende svindel av sine kunder.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Forferdelig! "
2 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig! Lureri og svindel! Umulig å få seriøs kontakt. Svarer ikke på innsendte "kontaktskjema". Sender forskuddsregning for strøm du ikke har brukt. Før betalingsfristen er ute sender de nye fakturaer for de samme avtalene, men med høyere strømpris (opp fra 60,99 til 66,59 øre/kWh). Skandia Energi har greid å bryte vår avtale med et annet strømselskap! Det skulle angivelig være "ingen bindingstid" og strøm til innkjøpspris. Men alt er ren svindel!

Petter B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Plagsomt aggressivt telefonsalg"
1 syns denne omtalen er nyttig

SkandiaEnergi ringer meg på tross av at jeg gjentatte ganger har uttrykt at jeg verken er interessert i eller har behov for tjenestene deres. De ringer til alle døgnets tider, og jeg har forsøkt å avvise dem på en høflig måte, nå tar jeg heller med meg telefonen på do når de ringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig god avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vil starte med å si at jeg er en person som aldri skriver omtaler om selskap på nettet om jeg er fornøyd. Her fikk jeg sjokk da jeg fikk første faktura, jeg hadde ingen idé om at prisen kunne variere så mye fra leverandør til leverandør. Søkte på nettet for å finne ut av om jeg hadde gått for et lokke tilbud, det hadde jeg ikke. Følte jeg måtte kommentere når jeg ser så mye negativitet som blir lagt ut her. Det jeg vil si er at jeg er superfornøyd og at det er sjeldent de som er fornøyde legger igjen en kommentar her. Dette er et supert selskap. Super kundeservice og i mitt tilfelle en vanvittig prisendring.

Fred O. G
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dobbelt så mye strøm"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker mer strøm hos dere som jeg ikke har brukt hos Fortum, 2232.49 i måneden. Der har jeg ligget på 1456,37 kroner det er skikkelig lureri jeg vil si opp avtalen med dere. Jeg er veldig skuffet over hva dere sa til meg.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Lureri. Fikk vite av selger at de har avtale med Hafslund"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk vite av selger at de har avtale med Hafslund og ved å bytte til dem skal man ikke merke noe forskjell fra tidligere bruk osv. Bare tull! Fikk ikke bruke Hafslund appen osv. Det er stor forskjell i kundeløsningene... Ikke tro på selgere, de vil få dere med for å skaffe seg selv provisjon...

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Cheating Company!"
2 syns denne omtalen er nyttig

SkandiaEnergi is a really terrible cheating company. When salesman call you, they never mention the binding fee. But when you want to leave, they will charge you 450 kr. The most important thing is that their electricity price is much higher than others. After I choose it, my monthly fee is almost twice than usual. Finally decided to leave!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Very high priced and useless company"
2 syns denne omtalen er nyttig

Very high priced and useless company, very bad costomer service. All ACN promoters are lying just to make there points. Do not change ur company. Had a very bad experience. And always check the rates and binding time before u change, they charge 500kr if u change company in 9 months.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lureri og useriøst"
1 syns denne omtalen er nyttig

2 uker før flytting prøvde jeg gjentatte ganger å komme i kontakt med Skandia Energi for å melde flytting - uten hell.. Da jeg omsider fikk kontakt sa de at de ikke kunne registeret flyttingen før om en og en halv uke?! Noe som vil si at jeg måtte betale strøm for min gamle bolig selv om jeg ikke bodde det. Lite hyggelig kundekonsulenter og et kundesenter med alt for korte åpningstider.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Alt for høy faktura hele tida"
1 syns denne omtalen er nyttig

De sier vi er billig, men de er ikke det. Jeg pleide å ha faktura på 1500, men når jeg byttet til Skandia Energy får jeg cirka 3000kr faktura og vi er bare to personer som bor i leiligheten. Bare lurereri

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Luringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

De holder ikke på det de sier og de prøver å lure folk på det styggeste måte som fines. Norges verste selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Krever forskuddsbetaling??"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg aksepterte avtalen med SkandiaEnergi så hadde selger bekreftet på telefonen at det betales etterskuddsvis. Hvordan kan de da sende en faktura datert 11.februar som oppgir et forbruk for perioden 1.feb-1.mars??? Og til og med en pris på rundt 80 øre/kWh!!? Er sjokkert. Har allerede skiftet bort fra SkandiaEnergi effektivt fra 20.feb, så forventer et oppgjør med tilbakebetaling beregnet iht faktisk forbruk pr 19.feb.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bondefangeri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg gikk inn i avtalen med Skandia Energi, med den forutsetning at de skulle klare å være blant Topp 3 i rimelig pris. Så har de ikke innfridd. Eksempel. Bytte fra Haugaland Kraft. De har en pris på 70,36 pr Kwh. Skandia leverer en faktura på 71,06 og for siste måned krever de 74,49. Samtidig ser jeg på pris oversikt strømpriser at de lokker 60,15 øre pr kwh. Jeg mener at de ikke har innfridd det de lover og vil snarest heve kontrakten. Dette er rene bondefangeriet fra ende til annen.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Telefonselgeren ødelegger for SkandiaEnergi"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er nok typisk for de fleste strømselskap, men de ringer altså til de får tak i deg. Prater i vei og presenterer haugevis med tall og estimater og avtaler. Spør om nåværende strømselskap, og selvfølgelig kan de tilby en myyye bedre avtale enn den du har nå. Fordi strømselskapet du har nå lurer deg jo bare, uten at du vet om det selv. Etter 15 minutter sier jeg at de kan sende meg et skriftlig tilbud så jeg kan vurdere det, men det var visst ikke mulig. Denne spesielle avtalen tilbys kun av telefonselger, over telefon. Det er et "take it or leave it" tilbud. Svarer at jeg aldri tar imot et tilbud over telefon, men selgeren fortsetter og presse videre. Han blir frekkere, og da jeg igjen sier at jeg må ha tilbudet skriftlig klager han over at han har brukt "gode 30 minutter" på å presentere tall og kilowattpriser for meg, (samtalen varte faktisk i 23 minutter) så hvorfor trenger jeg dette skriftlig? Det er fristende å svare tilbake at selgeren faktisk opptar min tid også, men på dette tidspunktet var jeg den høflige. Det ender med at han sier rett ut at han ikke gidder å bruke mer tid på meg og legger på. Så kjære SkandiaEnergi- dette er IKKE måten å skaffe kunder på. Ingen lar seg presse over telefon til å binde seg opp til et tilbud uten å ha alt skriftlig først til å gå over og sammenligne. Det er useriøst og dårlig gjort mot potensielle kunder. Enn så lenge beholder jeg strømselskapet mitt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ble lyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk to ganger større regninger en jeg fikk før hos Hafslund. Etter jeg gikk over til Hafslund de fortsetter å sende meg regninger. Anbefaler ikke SkandiaEnergi i de hele tatt!!!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kompetansemangel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selgerne vet ikke hva de selger, i den forstand at de har for liten innsikt i hvordan avtalen egentlig fungerer (topp 3 spot, som ikke er topp 3). Spør du om noe får du spydige svar, og ikke fortell en med 4års erfaring der, at du selv har jobbet med det samme i 10år. 9mnd bindingstid blir en heller ikke opplyst om, men det står i avtaledokumentet dem selv lager og sender ut (selvsagt ikke gyldig når du som kunde ikke får opplysninger om det). Det eneste positive jeg kan si, er vel at jeg ble bedt om og ikke bytte til dem, og at de ikke ønsket å snakke med meg mer. Handler ikke med noen som opptrer arrogante og uærlige, med et middelmådig produkt.

Svar fra SkandiaEnergi
04.02.2019 16.17
Hei Håvard. Dette var en lei tilbakemelding å lese. Vi har mange dyktige medarbeidere som arbeider hardt for å gi gode kundeopplevelser og for å tilby billig strøm. Vi betviler ikke din lange erfaring, og det er beklagelig at du ikke opplever å ha fått god nok informasjon. Avtalen Topp3-garanti er en gunstig strømavtale som jeg varmt kan anbefale, og alle vilkår knyttet til denne er vi nøye med å tydeliggjøre og sende skriftlig dokumentasjon på. Vi har mange kunder som er svært fornøyde med denne avtalen. Vi ønsker ikke å opptre verken arrogant eller uærlig, og det hadde vært fint om du ville ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan lære av din opplevelse og få anledning til å rette opp inntrykket ditt av oss. Hilsen Marit i SkandiaEnergi.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Useriøse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ser her at mange har opplevd denne useriøse selgeren som også jeg har blitt lurt av. Jeg skulle bli kunde fra 1/12 så jeg hadde noen dager å tenke på. Men når jeg angret meg før den 1/12 nei da var det for seint. For de har bare tatt seg friheten overta meg som kunde litt tidligere. Jaja. Par dager senere ringer Norges Energi å lurer på hvorfor jeg har sagt opp hos dem og bla bla. Det endte med at jeg fortsatte hos Norges Energi. Og først etter det ble jeg informert om bindingstid hos SkandiaEnergi. Så nok en gang måtte jeg tilbake. Men da fikk jeg Mail om bruddgebyr hos Norges Energi da. Holdt på å klikke i vinkler i tlf til Norges Energi. Men de sletta det gebyret før jeg var ferdig.:) så nå sitter jeg her i med skyhøy regning fra SkandiaEnergi for de skal jo ha betalt både før og etter at jeg har brukt strømmen. Har aldri sett en regning med så mange + ditt og + datt. Er bare å komme seg vekk

Alexander B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Masete, uproffesjonellt møkkaselskap!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble dessverre lokket inn i en dårlig strømavtale hos SkandiaEnergi. De er nesten umulig å få tak I. De lover gull å grønne skoger, men holder dessverre svært lite av hva de sier. Virker ikke som de klarer å snakke sammen der inne, har sagt opp avtalen min, fikk bruddgebyr. Har blitt ringt 4 ganger etterpå. Skal aldri tilbake! Holder meg til Fjordkraft selvom det ikke er det billigste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Direkte lureri fra SkandiaEnergi"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble tilfeldigvis oppringt av en selger høsten 2018 og takket ja til et tilbud som virket greit der og da. Endte med å bytte i januar 2019 ettersom det var mangelfull oppfølging og dårlig kundebehandling fra deres side. Ender opp med å bli oppringt av en svært lite hyggelig selger hos SkandiaEnergi, som da velger å true om bruddgebyrer og annet ettersom det tydeligvis er 9 måneders bindende avtale. Innledningsvis introduserte de ingen bindingstid og 100% fornøydhetsgaranti hvor man kunne få pengene tilbake om man ikke var fornøyd. Det ble aldri på noen tidspunkt nevnt noe om en bindene avtale og et bruddgebyr dersom man opphever avtalen innen 9 måned, det var tross alt "ingen bindingstid". Det er helt i orden at selskapene prøver å redde tilbake kundene sine, men her var det mer trusler. Totalt dårlig erfaring og oppleves som direkte lureri fra deres side. Kommer aldri til å anbefale noen å bruke SkandiaEnergi.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Uslåelig!"

God service, gode priser, følger med i tiden. Er cashback kunde og det er prikken over i-en for med cashback og shoppingpoeng blir det beste dealen uansett!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det har vært ekstremt pågående og ubehagelige selgere! Informasjonen fra selskapet er mangelfull og vanskelig tilgjengelig

Alexander E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Legger på tjenester man ikke bestiller"
7 syns denne omtalen er nyttig

2 ganger på 6 mnd har Skandiaenergi lagt på tjeneester på mitt abonnement som jeg ikke har bestilt. Første gangen var det tjenesten "pristak", som jeg eksplisitt sa til telefonselgeren at jeg ikke ønsket, til 1,50 kr per dag. Da jeg gjorde de oppmerksomme på dette per telefon, tok de dog vekk tjenesten. Noen måneder senere ser jeg en ny tjeneste lagt til kalt "betalingsfritak", noe som også koster 1,50 kr per dag. Denne har jeg heller aldri bestilt. Jeg ringer selskapet og får opplyst om at de har sendt info om dette i sommer og at man selv velger om man ønsker denne tjenesten? Jeg mener at selskapet lurer tjenester på folk og håper at man ikke merker dette på fakturaen. De er kun de som sier ifra som faktisk slipper unna, da dette er tjenester de setter på uten ditt samtykke (med mindre man samtykker ved og ikke svare?) Det eneste positive jeg har å si om selskapet er at de faktisk krediterte summen jeg hadde betalt for tjenesten jeg ikke hadde bestilt, men dette skulle da bare mangle.

Svar fra SkandiaEnergi
18.01.2019 21.16
Hei Alexander.

Tusen takk for tilbakemeldingen din.

For det første er det viktig for meg å påpeke at vi er opptatt å gi god informasjon til kundene våre. Vi pålegger heller ikke kundene våre tjenester som de ikke ønsker.

Det kan imidlertid synes som det her har skjedd en svikt i systemet da du likevel har fått en tjeneste du ikke ønsket. Det må jeg bare beklage.

Jeg er glad for at mine flinke kolleger fikk ordnet opp og kreditert det som var feil. Ta gjerne kontakt med oss igjen om det er noe annet vi kan hjelpe deg med. :)

Hilsen Marit i SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Opplysninger gitt i vår telefonsamtale stemte dessverre ikke med tilsendt mail"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg undersøker for tiden bedre tilbud på strøm. Det jeg fikk presentert i telefonen med selger var direkte villedende etter markedsføringsloven. Han ville sågar få oss til å signere/bekrefte en avtale før jeg fikk mail på tilbud. Pga mye jobb i det siste har jeg ikke prioritert denne saken, men det har telefonselgeren. Har 10 til 12 ubesvarte anrop. Når jeg nå i dag (etter at julefreden har fått senket seg) hadde tid for å sjekke saken er jeg sååå glad at vi ikke ble lurt av en aggressiv telefonselger som kun er ute etter egen profitt ved hjelp av tilbakeholdelse av viktig informasjon slik at forbruker kan gjøre en riktig vurdering ut fra informasjonen som gis. Ser i dette forum at jeg dessverre ikke er alene om disse selsome opplevelser.

Svar fra SkandiaEnergi
18.01.2019 21.16
Hei Viggo.

Takk for tilbakemeldingen din.

Det er leit at du ikke har hatt en god opplevelse etter å ha vært i kontakt med en av våre selgere.

Strømavtalene vi tilbyr er blant landets aller beste - uten å være lokketilbud.
Vi er også opptatt av å gi god informasjon og selvsagt skal vi holde oss innenfor gjeldende lover og regler.

Jeg beklager at din opplevelse ikke levde opp til dine forventninger.
Vårt mål er å gi gode opplevelser i all kundekontakt.

Det hadde vært hyggelig om vi fikk mulighet til å rette opp inntrykket ditt. Du er hjertelig velkommen som kunde hos oss ved en senere anledning. Vi skal jobbe hardt for at du blir fornøyd. :)

Hilsen Marit i SkandiaEnergi.
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var så dum at jeg byttet til SkandiaEnergi fra Fjorkraft. Jeg skulle få mye lavere strømregninger - garantert! Hva hjelper vel med rimeligere kw pris når regningen hver måned både gjelder for måneden som har gått og estimert forbruk for neste måned. Jo, jo jeg ser jo at det blir trukket fra på neste regning, men like fullt estimeres det for en ny måned. Denne forsuddsbetalingen er utrolig irritetende. Strømselskapet låner penger av forbrukerne gratis på denne måten. Alt i alt betaler jeg mye mer hver måned enn jeg gjorde hos Fjordkraft. Nå har jeg byttet tilbake til Fjordkraft. Jeg betaler meg ut av denne håpløse avtalen med et bruddgebyr! Jeg kommer aldri tilbake.

Svar fra SkandiaEnergi
17.01.2019 15.14
Hei Mariann.

Takk for tilbakemeldingen din.

Det er leit at du ikke har en god opplevelse etter å ha vært kunde hos oss i SkandiaEnergi. Vi er opptatt av å tilby billige strømavtaler - uten lokketilbud. Avtalene vi tilbyr er blant landets aller billigste.

Det er riktig at den første strømregningen du mottar kan inneholde en litt lengre periode, men deretter vil regningen kun inneholde strømkostnad for en måned, samt nettleie for de av våre kunder som får dette med på samme regning.

Dermed skal ingen av våre kunder oppleve at strømregningen øker etter at man har byttet til oss. Tvert i mot.

Jeg takker likevel for innspillet ditt, vi tar dette med oss i vårt videre arbeid.

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville komme tilbake til oss ved en passende anledning. Vi skal jobbe hardt for at inntrykket ditt blir langt bedre og at du blir fornøyd. :)

Hilsen Marit i SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Det handler om strømregningen min"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ventet på strømregningen i november den kom ikke, da ringte jeg å etterlyste den vi var da kommet til den 28/11, jeg forstod ingen ting, hun jeg snakket med sa den HV litt sent ute, dagen etter fikk jeg altså den 29/11 satt meg ned på nettbanken å betalte den, å alt hva bra, så for jeg mld om at jeg ikke hadde dekning til å betale den, men det hadde jeg, regningen hva på nesten 1500kr å det betalte jeg, jeg ringer ikke på gøy å etterlyser strømregningen min, hvist jeg ikke hadde dekning, å hvor er mine 1500kr blitt av, dem må nå finne dette ut, det er en skam når jeg vet at jeg har betalt den, håper dette åpner seg, blir så lei meg, samboeren min satt å så når jeg betalte den, fortvilet strømkunde

Svar fra SkandiaEnergi
17.01.2019 15.14
Hei Gunn.

Takk for tilbakemeldingen din.

Det er leit å lese at du er oppgitt, og det er fult forståelig at du er lei deg for at betalingen din ikke er blitt registrert.

Her synes det som at det kan skjedd en feil når strømregningen din ble betalt. Som din strømleverandør har vi ikke innsikt i konto og dekning, eller kan se transaksjoner. Jeg vil derfor anbefale at du tar kontakt med banken din for å se om det her har blitt registrert noe feil.

Jeg håper dette løser seg. Gi beskjed dersom det er noe vi kan hjelpe med. :)

Hilsen Marit i SkandiaEnergi
SkandiaEnergi strømpriser
Alle strømpriser
Gå til SkandiaEnergi
SJEKK OM SKANDIAENERGI KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
SkandiaEnergi leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
ONLINE INNKJØPSPRIS
Timespot - SkandiaEnergi
127 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Krever eFaktura
894 kr
53,63 øre/kWt
Detaljer
Les mer
UNG SPOT
Timespot - SkandiaEnergi
127 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Krever eFaktura
982 kr
58,93 øre/kWt
Detaljer
Les mer
INNKJØPSPRIS
Timespot - SkandiaEnergi
127 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
992 kr
59,53 øre/kWt
Detaljer
Les mer
GRØNN+
Innkjøpspris - SkandiaEnergi
127 omtaler
Periodisert betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 002 kr
60,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR