Meny

SkandiaEnergi omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til SkandiaEnergi
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
16
av 101 innen
strømselskap
50%
anbefaler
SkandiaEnergi
Filtrer omtaler
136
17
9
14
129
Sorter omtaler etter
Viser av 305 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med SkandiaEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Jeg er fornøyd"

Jeg har ingen ting å utsette på den avtalen jeg har

Svar fra SkandiaEnergi
25.05.2022 08:15
Hei Olav, Tusen hjertelig takk for din positive tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi😊 Vi setter så stor pris på å høre at du er fornøyd hos oss! Vi vil til enhver tid gjøre vårt ytterste for å ha gode og konkurransedyktige avtaler, samt en kundeservice som er enkel å komme i kontakt med og som gjør alt for å hjelpe deg med det du måtte lure på😊 Hilsen Christina i SkandiaEnergi
Christin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Strømavtale som kan ruinere deg"

Kort og greit, selger forteller meg hvor utrolig bra avtale TOPP 3 GARANTI avtalen var, her ville jeg regelmessig få tilbud om topp 3 priser som jeg kunne velge å binde prisen på i kortere eller lengre tidsrom, det fikk jeg en gang, siden har jeg ikke hørt noe, og jeg fikk ikke denne fordi jeg svarte tekstmeldingen " for sent" , hadde ikke fått beskjed om at denne måtte svares på i løpet av 24 timer. Har ikke fått noen ny melding siste året. Har istedenfor fått regninger helt hinsides virkeligheten der de konstant ligger 15-25 % over spotprisen per kWh. Ferdig med bindingstid, bytter nå da forbrukerombudets side viser at dette selskapets avtaler er dårlige, dyre og har avvik i avtalen som er kraftig ugunstig for kunden. Det har kostet meg blodpenger. Siste halve året alene har kostet meg 57000,- kroner i strøm, og det er ETTER at strømstøtten er fratrukket.

Svar fra SkandiaEnergi
12.05.2022 10:23
Tusen takk for din tilbakemelding, Christin! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss beskjed – på den måten har vi muligheten til å forbedre oss enda mer! Det var veldig leit å lese at du har et dårlig inntrykk av oss og av din strømavtale her hos oss. Vi ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg, og hadde derfor satt stor pris på om du kunne kontaktet vårt kundesenter slik at vi kan få sett på dette sammen med deg. Kundesenteret er tilgjengelig på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] fra 09 - 16 alle hverdager. Når det gjelder strømavtalen Topp 3 garanti, så betaler man et fastbeløp på kun 9,- per måned, spotpris på strømmen, pluss et påslag på 5,60 øre per kWh. På vår faktura plusser vi sammen spotprisen og påslaget - derav vil prisen per kWh være litt høyere. Etter at folk flest fikk automatiske strømmålere, så vil snittprisen for en måned variere hos alle sammenlignet med den informasjonen man kan se på nett som viser til snittpris i ditt område. Vi har full forståelse for at dette kan føre til en del frustrasjon. Håper vi hører fra deg, Christin. Med vennlig hilsen Christina i SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Jukserabatt"

Priser opp snitt innkjøpspris for deretter å kunne gi "rabatt" . I sum 4% høyere pris.

Svar fra SkandiaEnergi
10.05.2022 12:46
Tusen takk for din tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi. Spotprisen settes gjennom Nord Pool, så verken vi eller andre strømleverandører har lov til å endre på den. Strømmen per kWh er derfor lik for alle (i samme prisområde), med mindre man har en variabelavtale. Vi i SkandiaEnergi tilbyr kun spotpris. Det som vil avgjøre prisen/prisforskjellen hos en leverandør til en annen - er fastbeløp og påslag. Her kan det også variere hos de ulike strømleverandørene, i forhold til om dette står som et eget punkt under fakturaspesifikasjonen eller om det plusses på kWh, altså at prisen per kWh vil være spotpris + påslag. Dette er noe som skal fremkomme veldig tydelig når man inngår en strømavtale, enten det er hos oss eller en annen leverandør. Vi hadde satt stor pris på om du tok kontakt med vårt kundesenter, slik at vi sammen kan gå gjennom din strømavtale her hos oss 😊 Kundesenteret er tilgjengelig på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] fra 09 - 16 alle hverdager. Med vennlig hilsen Christina i SkandiaEnergi
Mohammadjavad Q
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ble lurt"

Jeg har fått inkasso fra de uten å få faktura. Veldig høy pris dyrere en forrige leverandør, og nettleie skal betales separert til en annen bedrift som heter Lede AS. Så ...

Svar fra SkandiaEnergi
05.05.2022 14:23
Hei Mohammadjavad, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi mottar, selv de mindre fornøyde da dette gir oss en god mulighet til å bli enda bedre! Det er helt riktig at vi, SkandiaEnergi, kun fakturerer deg for strømforbruket. Nettleien mottar du direkte fra din lokale netteier. Vi har full forståelse for at det kan være litt frustrerende, men heldigvis så påvirker det ikke prisen på verken strømmen eller nettleien. Når det gjelder strømprisen din hos oss, samt inkassoen, så ønsker vi veldig gjerne å komme i kontakt med deg, slik at vi kan få tatt en ekstra sjekk her. Dersom vi har gjort en feil, så skal vi selvfølgelig få rettet opp i dette! Ring oss gjerne på 38 70 16 16. Vi er tilgjengelig mellom 09.00 og 16.00 alle hverdager. Håper at vi hører fra 😊 Med vennlig hilse fra Christina i SkandiaEnergi
Tobias L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hyggelig kundeservice"

Jeg ble oppringt av en hyggelig kar med spørsmål om å bli kunde. Ga meg et godt tilbud som jeg satt pris på. Samtalen var lett og ledig å ha godt humør.

Svar fra SkandiaEnergi
31.03.2022 12:29
Hei Tobias, Tusen takk for din positive omtale av oss! Det er godt å se at du som kunde er fornøyd med samtalen du har hatt med en av våre dyktige kunderådgivere. Du har gjort et riktig valg og får en god strømavtale som gir spotpris med en rekke fordeler! Velkommen som SkandiEnergi kunde;) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært hos dere en stund nå,vi er veldig fornøyde,ikke hatt noe kjempegøy sum og betale i vinter.Har foreslått til mine naboene og.En fornøyelse og være kunde hos dere.

Svar fra SkandiaEnergi
30.03.2022 11:22
Hei Randi, Tusen takk for din gode tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi;) Så godt å høre at du er en fornøyd kunde! Hos oss får du spotpris som følger svingningene i markedet, og dette gir deg som kunde den laveste strømprisen over tid. Vi ser frem til å gi deg god pris også nå som våren straks er her :) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Bjørn R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Hyggelig og kunnskapsrik kundebehandler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Godt forklart fra kundebehandler. Informasjon var bra

Svar fra SkandiaEnergi
29.03.2022 09:33
Hei Bjørn, Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi! Våre kundebehandlere gjør sitt ytterste hver dag for at du som kunde skal få svar på det du lurer på og gi deg litt mer kunnskap om strøm :) Vi gleder oss til å fortsette å gi deg en god strømavtale og kundeservice fremover! Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"SkandiaEnergi"
1 syns denne omtalen er nyttig

Grei avtale, hjelpsom kundeservice. Lett å få svar på hva som gjelder.

Svar fra SkandiaEnergi
29.03.2022 09:24
Hei Tormod, Tusen takk for din 5-stjerners omtale av oss! Hos oss er det enkelt å være kunde - og du som kunde får en enkel og oversiktlig strømavtale med spotpris! På kundesenteret her på Sørlandet er vi en blid gjeng som gjerne hjelper deg med det du lurer på! Vi nås på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] hverdager kl 09 til kl 16. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Bjørg L
Kundetilfredshet
"Utmerket service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplysende og imgormerande samtale med ein hyggeleg kar😊

Svar fra SkandiaEnergi
28.03.2022 10:35
Hei Bjørg, Tusen takk for din gode omtale av oss! Våre rådgivere jobber aktivt hver eneste dag for å gi deg som kunde best mulig informasjon om våre strømavtaler og de fordeler vi i SkandiaEnergi har. Vi gleder oss til å gi deg som kunde gode priser og gode kundeopplevelser fremover😊 Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Very good service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Great communication by the support staff. You get the service you’re promised. No problems with the invoices

Svar fra SkandiaEnergi
28.03.2022 10:31
Hi, Thank you so much for your great review of us at SkandiaEnergi! We are happy that you are satisfied with our support and invoice. Our customer service looks forward to helping you if you have any questions. We can be reached by phone 38 70 16 16 or e-mail [email protected] on weekdays 09-16. Regards Benedikte in SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å opprette bruker"

Har prøvd å opprette ny bruker hundre ganger, både med epost og telefon. Feilmelding hele tiden. Beskjed om å kontakte brukerinformasjon, men ingen link til hverken epost eller telefonnummer fremkommer. Riktignok finnes det et telefonnummer, men det må man leite seg frem til. Ikke kan jeg planlegge heller fordi det ikke kommer frem opplysninger om priser i fremtid, slik jeg kunne på forrige leverandør. Har nettopp bytta avtale til Skaniakraft, men vurderer sterk å kansellere hele greia og gå over til en annen igjen, så får der heller bli med de 499 kronene.

Svar fra SkandiaEnergi
24.03.2022 12:53
Hei Per, Og takk for din tilbakemelding til oss. Det er leit å se at du har hatt utfordringer med å få tilgang til "Min side". Når det gjelder tilgangen her vil vi gjerne hjelpe deg med dette. Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] - så hjelper vi deg med tilgang her. På "Min side" får du tilgang til oversikt over strømforbruket ditt, tidligere fakturaer, kan gjøre prøveavregning og flere andre nyttige ting. Hilsen SkandiaEnergi;)
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Lureri"

Jeg hadde strømavtale hos et annet strømselskap, men fikk en mail ut av det blå om at jeg hadde gått over til Skandia Energi, uten at jeg hadde kontaktet dem. Ettersom det var helg kunne jeg ikke ringe de og klage før mandag. På mandag sa de det var for sent å reversere avtalen, og at jeg måtte ringe min forrige strømleverandør for å få gjenopprettet den opprinnelige avtalen.

Svar fra SkandiaEnergi
22.03.2022 09:55
Hei Kristoffer, Tusen takk for din tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi. Det er leit å se at du har hatt en dårlig erfaring med oss som selskap. Ved tegning av avtale med oss gjør man enten dette digitalt på vår nettside eller i dialog med en av våre rådgivere. Du som kunde må bekrefte en SMS hvor avtalen samt vilkår for strømavtalen står tydelig opplyst, for at du skal kunne bli SkandiaEnergi kunde. Deretter tar da ca 14 dager før du bytter strømselskap ihht angrefristloven. Ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg her. Hvis det er andre som har akseptert avtale på dine vegne - så skal vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg. Kundesenteret er tilgjengelig på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] fra 09 - 16 alle hverdager. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk god hjelp med strømavtalen vår, og sparte noen kroner på dette.

Svar fra SkandiaEnergi
10.03.2022 14:00
Hei Runar, Tusen takk for din tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi;) Vi er glade for at du får den hjelpen du trenger og er fornøyd med avtalen du har hos oss. Skulle det være noe du lurer på ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret så hjelper vi deg på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Missfornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er lite fornøyd med avtalen da jeg kan ikke få felles faktura på strøm/nettleie og at det er billigere hos andre leverandører. Blir nok å bytte.

Svar fra SkandiaEnergi
04.03.2022 09:58
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding til oss! Vi tar ditt innspill med oss i arbeidet videre. Du har helt rett, vi i SkandiaEnergi fakturerer deg kun for strømforbruket, og nettleien vil komme på egen faktura fra din lokale netteier. Vi jobber hver dag for lavest mulig strømregning for våre kunder. For å gjøre det mest mulig enkelt og oversiktlig anbefaler vi kundene å benytte eFaktura og Avtalegiro. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Tilgjengelighet og oversikt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde å få god forklaring på alle mine spørsmål. Det oppleves trygt at personen som presenterer firmaet, er samme person man treffer på tlf dersom man senere har spørsmål. Det er viktig! Har ikke så god erfaring med tilgjengelighet tidligere.

Svar fra SkandiaEnergi
16.02.2022 11:44
Hei Kari, Tusen takk for din 5-stjerners omtale av oss i SkandiaEnergi! Vi er et godt team som holder til her på Sørlandet:) Og du som kunde skal være trygg på at du skal få god hjelp dersom du lurer på noe - også etter du har inngått avtale med oss. Vårt kundesenter er åpent mandag - fredag fra kl 09-16 og vi kan nås på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd med service og avtale!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Registrerte meg på strømduellen.no, og fikk en super avtale fra Skandia energi som jeg er fornøyd med. Ganske god service fra en kundebehandler som gikk igjennom alle punktene på en ryddig måte!

Svar fra SkandiaEnergi
16.02.2022 11:31
Hei Magnus, Tusen takk for din gode omtale av oss! Våre selgere og kundebehandlere gjør sitt ytterste hver eneste dag for å sikre at du som kunde skal få en god og ryddig oversikt over strømavtalen du inngår med oss. Vi gleder oss til å levere billig strøm til deg og alle våre andre kunder i tiden fremover ;) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"SkandiaEnergi er bare noe lureri!"

De ringer hjem til deg og tilbyr en lukrativ avtale - tror du. Så venter de til godt etter at angrefristen har gått ut før de flytter strømmen over fra din gamle leverandør, så når du forstår at du har en dårlig avtale, så har fristen gått ut til å angre. Javel, så får du gebyr på nesten 500,- men så tar de nesten 800,- for tre dagers strømforbruk på toppen av det! Så sender de betalingspåminnelse for en regning som du aldri har fått, og når du går inn for å få se detaljene på fakturaen, så får du error! Det kostet meg 1300,- kr å la meg lure - ikke gjør som meg!

Svar fra SkandiaEnergi
16.02.2022 11:27
Hei Hanne, Takk for din tilbakemelding til oss. Vi synes det er svært leit å se at du har en dårlig erfaring med oss. Vi tar din tilbakemelding med oss i arbeidet med å bli enda tydeligere i inngåelse av avtale med deg som ny kunde. Ved tegning av strømavtale med oss vil man få en skriftlig avtale som må aksepteres med SMS bekreftelse fra deg som kunde. I avtalen står det forklart hva avtalen vår inneholder samt informasjon om avtaletid samt gebyr for bruddgebyr. Vi er forpliktet som strømleverandør til å forholde oss til det norske regelverket med 14 dagers angrerett for deg som forbruker som tegner strømavtale, det betyr at oppstart vil skje 14 dager etter avtaleinngåelse. Dersom man velger å være kunde i en kort periode vil man bli fakturert for forbruket for de dager man har vært kunde samt bruddgebyr for avtaleperiode ihht avtale. Våre avtaler er spot pris avtaler, spotprisen følger svingningene i markedet og gir den lav strømpris over tid. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg med spørsmål, og du kan få tilsendt din faktura på nytt per epost/post dersom du opplever å få feilmelding der du åpner din faktura. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Omtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med alle service, alltid utmerket service når du ringer

Svar fra SkandiaEnergi
14.02.2022 15:55
Hei Terje, Tusen takk for at du har gitt oss din omtale! Din gode tilbakemelding viser at vi gjør mye riktig i vår kundeservice, og det skal vi fortsette å levere til deg som kunde! Jeg bringer din positive omtale tilbake til kundeservice teamet vårt :) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"God service og forståelige avtaler."
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med min kundebehandler og med servicen jeg har fått derfra.

Svar fra SkandiaEnergi
14.02.2022 11:35
Hei Ronny, Tusen takk for din omtale av SkandiaEnergi! Våre kundebehandlere jobber hver dag for at du som kunde skal få gode svar på alt du som kunde har spørsmål om. Vårt kundesenter er åpent mandag - fredag fra kl 09-16, telefon 38 70 16 16 eller [email protected] Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Utførlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en nøye og utførlig forklaring på varen som skulle selges. Gav meg god mulighet for å komme med spørsmål.

Svar fra SkandiaEnergi
11.02.2022 12:36
Hei Kjell, Tusen takk for din omtale av oss. Vi synes strøm skal være enkelt for kundene våre - ingen lokketilbud, bare lave priser:) Våre selgere jobber hele tiden med å levere god og tydelig informasjon om våre strømavtaler i samtale med deg som kunde. Vi tar din tilbakemelding med til vårt gode salgsteam! Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uærlige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet billigere pris men etter å ha byttet til de så er jeg fakturert for nesten det dobbelte som tidligere.

Svar fra SkandiaEnergi
09.02.2022 14:33
Hei Nilenna, Takk for din omtale av oss! Det er leit å se at vi ikke har levert på din forventning til billigere pris ved bytte til oss i SkandiaEnergi. Dette tar vi til oss i arbeidet med å være tydelige på hvilken pris vi leverer til deg som kunde. Nå i høst og vinter har markedsprisen på strøm vært høy over lengre perioder, og vi er flere som deg som har fått en svært høy faktura. Vi i SkandiaEnergi, som andre strømleverandører i Norge, kjøper strømmen på den nordiske strømbørsen NordPool hvor strømprisene fastsettes. Som din strømleverandør kan vi dessverre ikke påvirke dette. Som kunde hos oss får du en gunstig spot avtale som følger markedsprisen med et lavt månedlig fastbeløp og lav kWh pris. Dette er avtaleformen som Forbrukerrådet har anbefalt for deg som forbruker de siste 15 årene. I tillegg er det flere tiltak man selv kan gjøre for å redusere strømforbruket, her har vi gode tips vi deler med deg som kunde i våre nyhetsbrev og på nettsiden:) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"dårlig oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

har ikke fått strømregning for desember og januar. De skylder på at jeg har vært på og av har byttet noen ganger. Forsøker jo å finne en rimelig strømleverandør

Svar fra SkandiaEnergi
07.02.2022 15:18
Hei Olav, Takk for din tilbakemelding til oss! Når det gjelder faktura for strømforbruket sendes dette påfølgende måned etterskuddsvis til deg som kunde. Desember faktura ble sendt ut i januar måned, og januar fakturaen er på vei til deg som kunde nå i midten av februar. Dersom du har vært kunde hos flere leverandører i løpet av en måned vil du i tilfelle få faktura fra flere strømleverandører, men kun for den periode du har vært aktiv. Ta kontakt med oss på kundesenteret slik at vi kan hjelpe deg med dine strømfaktura. Vi kan nås på telefon 38 70 16 16 og [email protected] Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Jeg betaler 131 øre/KWh fram til utgangen av april.Dette var et til"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette var et tilbud jeg fant i høst, og som vi bandt os til. Hadde prisen godt ned, hadde vi tapt, nå ser det ut til at vi sparer mye.

Svar fra SkandiaEnergi
07.02.2022 15:22
Hei Bjørn, Tusen takk for din gode omtale av oss! Så godt å se at du har fått godt utbytte av vår Pristak tjeneste! Flere kunder som deg som valgte å akseptere tilbudet som ble sendt ut, har fått en svært fordelaktig pris i desember og januar :) Vi gleder oss til å levere billig strøm til deg som kunde fremover! Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hyggelig samtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rolig og ordna avtale. Hyggelig operatør. Ingen masing.

Svar fra SkandiaEnergi
01.02.2022 15:52
Hei Bernt, og takk for din omtale av oss i SkandiaEnergi. Vi er helt enige med deg, strøm skal være enkelt og samtalene med oss skal være hyggelige;) Vi ser frem til å levere billig strøm til deg! Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Alexander O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fantastisk kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har prøvd mange forskjellige strøm selskaper og har opplevd mye rart, men her på Skandia energi har jeg vært super fornøyd. Jeg vil takke alle på kundesentret som har hjulpet meg med alt jeg trengte.

Svar fra SkandiaEnergi
07.02.2022 14:42
Hei Alexander, Tusen takk for din omtale av oss i SkandiaEnergi! Det er godt å se at du er fornøyd med oss som din strømleverandør og vårt kundesenter. Skulle det være noe du trenger hjelp til, så er vi på kundesenteret alltid her for deg som kunde for å besvare dine spørsmål:) Hilsen Benedikte i SkandaEnergi;)
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR