Strøm

SkandiaEnergi omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
2
av 18 innen
strømselskap
65%
anbefaler
SkandiaEnergi
Filtrer omtaler
31
3
4
2
12
Sorter omtaler etter
Viser av 52 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med SkandiaEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Superfornøyd!"

Meget fornøyd kunde! Billig og ikke minst grønn strøm er utrolig viktig for meg og her får jeg i pose og sekk! Tenk på miljøet og få en større lommebok på kjøpet💥

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Pristak på 41 øre!"

Avtalen jeg inngikk inneholdt et pristak på 41 øre pr/kwh. Denne avtalen kom istand tidlig høst 2017. Rett før jul får jeg plutselig en mail fra SkandiaEnergi om å fryse strømprisen på 46 øre?! Hadde ikke jeg allerede et pristak? Lureri? Nå har jeg byttet til Fjordkraft. Fornøydgarantien hos SkandiaEnergi gir meg vel penger tilbake. Det lovet de meg også. Eller?

Cato H*

Svar fra SkandiaEnergi
29.01.2018 08.58
Hei Cato H.

Tusen takk for din melding her på bytt.no. Det er slik vi kan bli bedre.

Her må det være en misforståelse. SkandiaEnergi har ikke fastpris på noen av våre avtaler, og vi har ikke hatt noen fastpriskampanje i høst. Vi er opptatt av billig, grønn strøm, derfor er alle våre avtaler med innkjøpspris. Du som kunde kan til enhver tid se prisen på vår hjemmeside (https://www.skandiaenergi.no/dagens-priser/). For eksempel er prisen i dag 38.83 øre/kWh i Sør-Norge. (26.01.2018 klokken 13:00)

Informasjonen som ble sendt ut på mail gjelder tjenesten Pristak. En del kunder hos oss har dette produkt. Det er en trygghet når prisen stiger. For oss en smart løsning som beskytter mot høye vinterpriser og strømkriser. Vi overvåker markedet for deg på daglig basis – og når vi ser at det bygger opp til risiko for høye priser eller strømkriser, gir vi deg en fastpris for den utsatte perioden. Når du får en slik fastpris sender vi deg en SMS eller mail, slik at du er oppdatert, men du velger selv om du vil benytte deg av tjenesten.

Når det gjelder ”100% fornøyd” - garantien, så får du selvfølgelig det avtalte beløpet tilbake. Ingen spørsmål og ikke noe kluss – bare pengene tilbake!

Du skriver at du har byttet til Fjordkraft, men du skal vite at du er velkommen tilbake til SkandiaEnergi når som helst om du også vil ha grønn strøm til kroner 0,-.

Billig Strøm. Grønn strøm. Garantert!

Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Tar seg betalt for strømbrudd"

Kundeservice er grei, dem er snill og behjelpelig men forteller at nettsiden dems ikke var blitt oppdatert i forhold til prisene, etter jeg hadde søkt på Elskling og fikk en helt annen pris + at det stå en annen pris når jeg logget meg inn som kunde en det stå på fremsiden dems. Vi har hatt en veldig høy strømregning de siste månedene og har opplevd flere strømbrudd der Skandiaenergi beregner strøm selv om vi var helt uten strøm i flere timer. Syns kanskje ikke at det er helt greit!

Svar fra SkandiaEnergi
21.01.2018 20.13
Hei Maria.

Det er leit å høre at du har hatt problemer med flere strømbrudd. Det er ditt lokale nettselskap, som har ansvaret for at strømmen leveres, og ditt krav i forhold til strømbrudd må derfor rettes mot dem. Nettselskapet har også ansvaret for å levere målerstand til oss som strømselskap, slik at fakturaen fra oss blir riktig. Når du mener at målerstanden er feil i forbindelse med strømbruddene, så må du klage dette inn til nettselskapet.

I følge NVE kan strømkunder som opplever strømavbrudd med varighet på over 12 timer kreve kompensasjon fra nettselskapet. Et slikt krav retter du skriftlig, og vi anbefaler e-post. Husk også at det må sendes i rimelig tid med dato for strømbrudd og adresse. Noen netteiere har egne nettsider hvor du kan rette et slikt krav.

Vi setter stor pris på at du er fornøyd med Kundeservice. Dagens innkjøpspriser skal normalt oppdaterte seg fortløpende på våre hjemmesider. Vi har opplevd noe heng i systemet de siste dagene, men vi ser at det går som normalt nå. Det er viktig for oss å levere billig strøm, og vi tar gjerne en gjennomgang av ditt forbruk og priser om du ønsker dette. Ta kontakt og referer til innlegget her på bytt.no.

Husk at vi har 100 % fornøyd garanti, er du ikke ett hundre prosent fornøyd så får du hele påslaget vårt tilbake. Ingen spørsmål – pengene tilbake rett og slett.


Hilsen Lars
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ikke helt fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice. Jeg fikk den hjelpen jeg trengte for å ordne opp i problemet.
Selgeren som har ringt meg har ljugd om priser. Jeg ble lovet en pris og når fakturaen kom, jeg måtte betale 20 øre mer pr kW enn det han har sagt på tlf. Plus andre summer som han ikke har opplyst om. Jeg følte meg rett og slett lurt. Det er utrolig dårlig at dette skjer.
Det er greit nok at priser er varierende og alt det. Men det går ikke ann å være så stor forskjell fra måned til måned. På samme måned betalte jeg 35 øre pr kw hos en leverandør og hos skandiaenergi skulle de ha 44 øre.
Dere kan bli bedre ved å lære de som ringer og som skal få folk til å bytte til skandiaenergi, å ikke ljuge om priser og å lure folk.
Jeg skal hverfall aldri tilbake til SkandiaEnergi. Jeg ble utrolig skuffet.

Svar fra SkandiaEnergi
08.01.2018 08.44
Hei Silvia.

Vi setter stor pris på at du er fornøyd med vår kundeservice, men at du har blitt skuffet og føler deg lurt kan vi ikke være bekjent av. Derfor har vi 100% FORNØYD GARANTI - er du ikke 100 prosent fornøyd med oss får du pengene tilbake, hele påslaget vårt. Ingen spørsmål – bare pengene tilbake rett og slett.

I forhold til pris så opererer vi med innkjøpspris på alle våre produkter. De ti siste årene har denne avtaleformen vært den billigste i markedet. Den anbefales av uavhengige forbrukerrådgivere. Dagens innkjøpspris er alltid oppdatert på våre hjemmesider, og varierer fra dag til dag. Den prisen vil ikke være lik for desember 2017 målt mot for eksempel desember 2018.

Per i dag har vi ikke fastpris som vi forstår at du har blitt forespeilet. Dersom du har blitt lovet det over telefonen må vi beklage feilinformasjon. Som nevnt, alle våre avtaler har innkjøpspris, og det kommer også tydelige frem i velkomstbrev, bekreftelser og våre hjemmesider.

Det som spesielt for SkandiaEnergi at vi kun leverer Grønn strøm, og det gjør vi uten tillegg i prisen. Det vil si at vi kjøper opprinnelsesgarantier, for all strøm vi leverer. Det er et bevis på at det produseres like mye strøm basert på fornybare kilder som den strømmen som forbrukes. Godt for deg, godt for oss og godt for kloden.

Ønsker deg en fin dag Silvia, du er alltid velkommen til å prøve oss igjen om du vil gi oss en ny sjanse. Ta kontakt så kan vi gå igjennom avtalen på nytt og sørge for at du også mottar grønn og billig strøm.

Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Prøvde å lure meg til å bli"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble oppringt en kveld og gikk inn i en avtale på stående fot. Angret så dette i ettertid. Greide å miste angrerettskjema, så ringte inn. Var da en dag for sen, og ho jeg snakka med sa at fristen hadde gått ut og jeg MÅTTE være kunde i minst 6 måneder. Hun kunne ikke godkjenne at jeg benyttet meg av angreretten.

Skjønner at når man er en dag forsinket, så har egentlig fristen gått ut, men syns ikke man skal tvinge noen til å være kunde. Sa at jeg da ville betale meg ut av kontrakten, for ville ikke være kunde. Da fikk pipa en annen lyd og hun sa at hun skulle være snill denne gangen og skøyfe gebyret. Prøvde rett å slett å lure meg til å bli hvis jeg ikke hadde sagt at jeg heller betalte meg ut!

Makan til kundeservice....

Svar fra SkandiaEnergi
14.12.2017 20.25
Hei Nina.

Vi har ingen intensjoner om å lure noen – hverken gamle eller nye kunder.
Angrefristloven gir angrefrist på 14 dager, og som du skriver i din omtale var du en dag forsinket.

Jeg ser at dette løste seg, og at vår Kundeservice som du var i kontakt med firte på dette i forhold til våre rutiner og loven.

Vi er mest glad for at det har løst seg, og ønsker deg velkommen tilbake som kunde når du vil ha billig strøm fra oss.

Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Trolig det mest useriøse selskapet eg har vært ute for"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ville ikkje anbefalt SkandiaEnergi med tanke på at man ikkje får tilsendt dokumentasjon på tilbud skriftlig, manglende utsendelse av angrefristskjema, reinspikka løgn om at man ikkje bytter leverandør og dårligere tilbud enn det vi i utgangspunktet hadde. 2,5% tilbake på det man betaler er minimalt mtp at man betaler meir i leige og kilowatt enn det man ville betalt til eksempelvis Los. Som Loskunde er iallefall tilbudene linket opp på rekke og rad.

Svar fra SkandiaEnergi
16.11.2017 15.35
Hei Don S.

Beklager om du har hatt en dårlig opplevelse. Du må gjerne ta kontakt med vårt kundesenter, så kan vi sørge for at du får all dokumentasjonen du trenger. Vi er en seriøs gjeng som jobber i SkandiaEnergi, så alle våre avtaler ligger åpent på våre hjemmesider. Vi har ingen lokketilbud, bare lave priser.

Angrefristskjema sendes per post til alle våre nye kunder. Det går ut et større antall daglig. Det er første gang vi har hørt at det mangler i en konvolutt. Dersom du ikke har mottatt angrefristskjema, så sier loven at du står fritt til å angre utover fristen. I forkant av avtaleinngåelse kommuniserer vi også via SMS til ny kunder.

De fleste opplever reduksjon i kostnader ved å bytte til en billig leverandør, og vi praktiserer både prisgaranti og pengene tilbake om du ikke er fornøyd.

LOS er en bra lokal leverandør, ingen tvil om det, men husk at nettleien i ditt område kommer fra Agder Energi. Her er prisen lik for alle. Forskjellen er forbruket ditt på toppen av dette. Våre kunder nyter godt av at vi selger strømmen for sammen pris som vi kjøper den inn for. På våre hjemmesider kan du til enhver tid se dagens innkjøpspriser.

Ønsker deg en fin dag Don S., du er alltid velkommen til å prøve oss ut om du også vil ha billig strøm.

Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Siden SkandiaEnergi er partner i CashbackWorld var det helt naturlig for oss å ha de som strømleverandør. Veldig kjekt å få cashback og shoppingpoeng på en vare en må ha uansett.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.14
Hei Wilmar.

Vi takker for din omtale her på bytt.no

Godt å høre at vi er det naturlig valg for dere, og at dere nyter godt av fordeler via Cashback World.

Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Per O. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Det er flott å kunne spare penger også på strøm"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har anbefalt det til andre og dem virker fornøyde.
Ingen over eller under.
Flott å enkel hjemmeside.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.14
Hei Wilmar.

Takk for hyggelig melding på bytt.no. Vi jobber hele tiden for at du som kunde skal bli fornøyd, og at hjemmesidene skal være enkle å finne frem på.



Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Charles H. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Simply the best"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk veldig fin presentasjon av selskapet når de startet opp. De har levert fra første dag. Ledelsen gjør en meget bra jobb her.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.14
Hei Charles H. M

Takk for hyggelig melding på bytt.no. Setter stor pris på at du er fornøyd med oss.


Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Brukervennlig leverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er kjempefornøyd kunde. 😊Kundeservice er alltid behjelpelig hvis me lurer på noke. Flott strømselskap. 😊

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.13
Hei Kari.

Takk for tilbakemelding her på bytt.no. Det er viktig for oss at du som kunde opplever at vår Kundeservice er hjelpsomme.



Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Monicha S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Superfornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Siden SkandiaEnergi er partner i CashbackWorld var det helt naturlig for oss å ha de som strømleverandør. Veldig kjekt å få cashback og shoppingpoeng på en vare en må ha uansett.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.13
Hei Monicha S.

Takk for positiv omtale her på bytt.no og takk for at du mener at vi er et naturlig valg. Det setter vi stor pris på.



Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Billig strøm!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har aldri hatt så billig strøm!
Spotpris - 2% Casback - verdi av Shoppingpoeng = besparelse hver måned.

Den dagen jeg får alt på en regning gir jeg 5 stjerner! Og det kommer ;)

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.13
Hei Mona.

Vi takker og bukker for positiv omtale her på bytt.no. Helt enig med deg: strøm skal være billig.


Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig bra leverandør med cashback og shoppingpoint"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har byttet over til Skandiaenergi fordi de har inngått en avtale med Cashbackworld slik at jeg får både Cashback og Shoppingpoeng på strømregningene mine. I tillegg har de en fantastisk kundesupport som er veldig hyggelige og hjelpsomme. Kan virkelig anbefales på det varmeste.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.13
Hei Harald.
Tusen takk for hyggelig og positiv omtale på bytt.no. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å anbefale oss på det varmeste til andre.


Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fantastisk mulighet å spare strøm"

Billig strøm og til og med få penger tilbake. Og nå som man kan få en faktura på nettleie og forbruk sammen er det enda bedre.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.12
Hei Tmi.

Vi takker for din omtale her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive fine ord om oss.


Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd! :-)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjempegod service og veldig enkelt å bytte til Skandia Energi. Et kjempepluss at man får cashback fordi de er partnere i Lyoness :-)

Svar fra SkandiaEnergi
25.10.2017 11.06
Hei Tone.

Vi takker og bukker for hyggelig omtale her på bytt.no.
Helt enig med deg - det er alltid et pluss med fordeler.

Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Cashback og shoppingpoeng gjør susen!"

Siden eg er cashbackmedlem er det helt naturlig å bruke Skandiaenergi. Dersom noen leverandører er billigere vil det likevel lønne seg siden vi her får cashback og shoppingpoeng. Eg bruker alle bedrifter som har Cashback Solutions lojalitetsprogram :o)

Svar fra SkandiaEnergi
25.10.2017 11.06
Hei Ingrid

Takk for at du anbefaler oss til andre her på bytt.no. Vi tenker også at det er lurt å benytte seg av lojalitetsprogrammer, og det er fint at du har funnet ut at det er naturlig å bruke oss som din strømleverandør.

Takk skal du ha!

Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Valentin
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Virker ikke profesjonell"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har fått tilbud på telefon fra dem. Da jeg spurte om jeg kan få avtalen tilsendt per epost, eller om det fins et sted online hvor jeg kan lese avtalvilkår, sa de at de ikke legger det ut, siden det er så billig, at de da taper penger, og at det bare blir tilbudt per telefon.
Da jeg sa at jeg ikke kan avgjøre noe per telefon, ble jeg spurt om epostadressen min etter alt, og fikk vilkårene per post.
Og eposten var adressert til flere mennesker, antakeligvis andre potentielle kunder som meg, og ingen av adressene var skjult - veldig uprofesjonelt, i min oppfattning.
Også inneholder vilkårene selvfølgelig en ting (PRISTAK) som er selvfølgelig frivillig, men sannsynligvis valgt automatisk for deg! Og det koster bare 1,50 NOK per dag, dvs. ca. 45 kroner per måned, så det er sånn de får pengene inn... Samme som NorgesEnergi, men denne gangen takket jeg nei.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.12
Hei Valentin.

Vi er opptatt av at alt rundt ditt kundeforhold skal være ryddig fra oppstart til leveranse av strøm til deg. Om du ikke har opplevd dette, så beklager vi det på det sterkeste. Det er selvfølgelig ikke slik det skal være.

At du har fått e-post som var adressert til flere kunder er ikke bra nok, og vi har sjekket opp i våre rutiner slik at det ikke skjer igjen. Vi setter stor pris på at du skrev denne omtalen på bytt.no, slik at vi kunne fange det opp og fremstå som profesjonelle på dette området.

Vårt mål er at alle skal forstå våre produkter, og vi rydder opp hvis noe er uklart. På våre hjemmesider finner du prislister og avtalevilkår, og vår kundeservice svarer deg på alt du måtte lure på.

Om du skulle revurdere å bli kunde allikevel, står vi klar til å ta deg imot.

Med vennlig hilsen
Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God på pris og service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er superfornøyd 😀Har billigere strøm nå enn jeg hadde hos min tidligere strømleverandør som var NorgesEnergi.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.12
Hei Anita.

Takk for fine ord! Billig strøm er viktig for oss og våre kunder.

Mvh Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bruddgebyr ikke nevnt av selgerne. Ikke bra"

Ellers veldig fornøyd. Prisene betales på forskudd, og bruker du mindre får man dette kreditert. Det er jo en viss fordel for de gangene man kan få ett høyere forbruk.
Fin og oversiktlig faktura i posten hver måned.
Fornøyd tross alt.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.12
Hei S.

Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss.

I og med at du ikke oppgir fult navn, så kan vi ikke få sjekket selve avtalen du har inngått. Det er veldig viktig at alle nye kunder skal få opplyst slike viktige opplysninger når man inngår en strømavtale.

Vi er pliktig å følge de lover og regler som våre myndigheter har satt, og det er noe vi streber etter å få til hundre av hundre ganger. Så vi beklager om du ikke opplevde dette her.

Hyggelig at du er fornøyd tross alt. Ikke nøl med å ta kontakt om oss det er noe annet du lurer på.


Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Supert selskap!"

Selskap som er på full fart fremover i strømbransjen. Gledelig at pris, support og andre viktige ting blir ivaretatt.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.11
Hei Rune.

Vi takker for din omtale her på bytt.no.

Slik ønsker vi at det skal være: Pris og support er viktig at du som kunde opplever er av fem stjernes kvalitet.

Hilsen Espen, SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"PS! De krever forskuddsbetaling godt over det du bruker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Du må betale på forskudd før du bruker strømmen. Med forskuddsbetaling overlater du altså til dem å bestemme hvor mye penger de vil "låne" av deg!
Jeg opplever at de beregner jeg skal bruke mye mer strøm enn det jeg faktisk gjør. Jeg betaler dermed inn mer enn jeg strengt tatt må.
Man får riktignok det man har betalt for mye til gode på neste regning, men du vil hele tiden har "lånt" bort penger til dem.

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 13.02
Hei Bjørn.

Vi takker for din omtale her på bytt.no

Ta gjerne tar kontakt med oss, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss her på bytt.no, så kan vi finne en avtale som passer bedre for deg.

Med vennlig hilsen
Espen, SkandiaEnergi
Harald T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget lave priser og god kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette vil jeg varmt anbefale da dem har pris garanti og hjelper deg og få lavest mulig pris året rundt
Anbefales på det varmeste.

Svar fra SkandiaEnergi
25.10.2017 11.06
Hei Harald T.
Takk for at du anbefaler oss varmt til andre her på bytt.no.
Lav pris er viktig for oss 365 dager i året.


Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God service og bra priser!"
2 syns denne omtalen er nyttig

SkandiaEnergi har en super avtale, med god pris og gode vilkår. Flott support med faktura til rett tid. Anbefales!

Svar fra SkandiaEnergi
25.10.2017 11.06
Hei Thomas.

Takk for fine ord og anbefaling her på bytt.no.


Hilsen Espen
SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig informasjon, ingen informasjon om at man binder seg opp i 9 måneder"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger som overtalte meg til å skifte til SkandiaEnergi. Jeg fant fort ut at dette gagnet meg dårlig og skiftet leverandør igjen (innen 14 dager!) Ble fort oppringt og informert at jeg vil få ett bruddgebyr siden jeg - ifølge selger - var informert om en bindingstid på 9 måneder. Dette avviste jeg og venter nå på tilbakemelding.

Til alle andre - hold dere unna denne sleipe aktøren!

Svar fra SkandiaEnergi
23.10.2017 12.48
Hei Olav.

Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss, selv om du ikke hadde en positiv opplevelse i første omgang.

I og med at du ikke oppgir fult navn, så kan vi ikke få sjekket selve avtalen du har inngått. Vi følger de lover og regler som våre myndigheter har satt, og det er noe vi streber etter å få til ett hundre prosent. Så vi beklager om du ikke opplevde dette i denne saken.

Med vennlig hilsen
Espen, SkandiaEnergi
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Ingen problem sålangt"

Ser at det er mye negativ omtale, men jeg har ikke hatt noen problemer sålangt og alt stemmer på faktura. Har ingen grunn til ikke å anbefale de.

Svar fra SkandiaEnergi
25.10.2017 11.06
Hei Stina.

Hyggelig at du kan anbefale oss og setter høyt på "verdi for pengene".

Hilsen
Espen, SkandiaEnergi
Søk Bytt.no