Strøm

Agva Kraft omtaler og erfaringer

552 verifiserte omtaler
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
11
av 17 innen
strømselskap
40%
anbefaler
Agva Kraft
Filtrer omtaler
99
117
37
36
263
Sorter omtaler etter
Viser av 552 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ubehagelige overraskelser"

Har ikke forstått at jeg har tidligere har godtatt en forhåndsbetalingsavtale og syntes jeg har betalt veldig mye det siste året, helt til det viste seg at jeg hadde betalt alt for mye. Har deretter ikke betalt strøm en evighet siden jeg hadde så mye til gode, men nå kom det to store fakturaer med kort mellomrom. Den første greide jeg ikke betale, og den ble betalt av en annen, fra en helt annen konto. Nå har hun fått neste faktura i sin nettbank, for mitt abonnement! Ringte kundeservice i dag (som var hyggelig nok) og hun sa at det var nok å betale en regning i nettbank, så ble en efakturaavtale opprettet! Er dette lovlig? Er vant til at jeg må godkjenne slikt i nettbanken. Selvfølgelig kan jeg be om å heller betale etterskuddsvis, men dette virker som noe skikkelig lureri for meg. Ta alt for mye betalt først, så kan dere få rentene...? Det ser ikke pent ut.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Øker priser hele tiden"

Øker priser hele tiden uten varsel som loven krever. Mangler side å logge inn...
Ikke noe hyggelig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mine to siste regninger har 5 doblet seg"

Regningene har gått i været. Ser på samme periode som i fjor, og fortsatt er de da 4-5 doblet. Prøver å ringe Agva Kraft, men vanskelig å få svar. De sier en skal taste 0 for å bli ringt tilbake, men denne servicen virker ikke. De har heller ikke tilbud om Min side slik en kan se hva som har skjedd med strømforbruket. Nå skifter jeg leverandør om de ikke har en god forklaring. Om de svarer telefonen da.

Leonardo F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Trenger 'min side'"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornybar energi er bra. Billige priser er bra. Men kundene burde kunne logge inn til "min side" slik at man kunne sjekke fakturaer og strømforbruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Villedende markedsføring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde bestilt strøm fra Agva og bedt om at faktura skulle sendes meg på e-post. Fikk mail om at jeg måtte opprette e-faktura men dette ønsker ikke jeg. I sin markedsføring bl.a. Gjennom Elskling kommer det klart frem at de tilbyr faktura på e-post. Jeg ringte Agva og fikk da en dame på tråden som sier de ikke har mulighet for å sende faktura på e-post men at jeg må betale et miljøgebyr hvis de må sende fakturaen i vanlig post. Jeg sa da at de isåfall drev med villedende markedsføring og henviste til info bl.a. På Elskling - damen ble sint og sa at da kunne jeg bare glemme avtalen hos dem og så la hun på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service, grov overfakturering"

Selskapet har satt meg opp på en forskuddsbetalingsavtale uten at jeg var klar over dette.
Tok litt tid før jeg forsto dette og oppdaget at de overfakturerte grovt. Når jeg oppdaget dette hadde jeg nesten 20000,- kr. tilgode som sto hos de. Har nå holdt på i flere måneder for å få mine penger utbetalt igjen. De har lovet å gjøre det flere ganger uten at det har skjedd noe. De har konkurransedyktige priser, men anbefaler på det sterkeste å finne en annen leverandør.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10.23
Hei Terje,

Dette hørtes rart ut, jeg vil gjerne ta en titt på saken din.
Om du har penger til gode skal det selvfølgelig utbetales med en gang.

Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice helt på bunn"

Billig strøm hvis du har riktig avtale, men de bytter uten å si i fra og da blir det plutselig dyrt.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10.19
Hei Magnus,

Det kan se ut som om du har vært med på en kampanje der vi sponser strømmen din første måned i stedet for å bruke penger på reklamekampanjer. Etterpå går prisen over på en konkurransedyktig avtale.
Det er ingen binding ved disse avtalene, og supert om du kommer med tips om du synes det ikke er godt nok formidlet på våre bestillingssider at det er en kampanje. Tar gjerne tips på mn@agva.no

Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ufattelig at dette selskapet har lov å svindle mennesker slik de gjør"

Det er ufattelig at dette selskapet har lov å svindle mennesker slik de gjør. Man tegner en billig avtale og vipps dagen etter er prisen mangedoblet uten at man går beskjed. Møkkaselskap.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10.17
Hei Luwi,

Vi har kampanjeavtaler som til tider innebærer en direkte sponsing av din første måned som kunde, før vi går over på en konkurransedyktig.standardtariff. Dette fordi vi synes det er bedre at kunden drar nytte av markedsføringsmidlene enn at de svis av på dyre reklamekampanjer.

Dersom du synes dette er for svakt formidlet på våre bestillingssider, er vi veldig takknemlige for tips til hvordan det kan gjøres bedre. Du må gjerne skrive til meg direkte på mn@agva.no . Jeg vil også understreke at det ikke er noen bindingstid på disse kampanjene.

Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lurer til seg penger uten å skamme seg"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tidligere vært kunde hos Agva, byttet til en annen leverandør og nå nylig kommet tilbake til Agva. På den siste fakturaen jeg mottok vil Agva at jeg skal betale en såkalt "Miljøgebyr for papirfaktura". Jeg ringte til Agva og sporte om hvorfor faktura ikke har blitt sendt via epost eller sms, jeg har også påpekt at jeg har aktiv e-faktura avtale. Jeg har fått til svar at det hadde ingenting å si at jeg hadde en aktiv e-faktura avtale, jeg måtte tegne nytt uansett siden jeg kom tilbake som kunde. Til spørsmålet om hvorfor det ikke gikk an å sende via epost fikk jeg til svart at slik datasystemet deres fungerer. Det går da fortere å produsere en pdf fil og sende på epost enn å sende en konvolutt via vanlig post. Jeg sporte også om de 49 kronene faktisk gikk til et miljøformål. Kundekonsulenten nektet å svare på det spørsmålet.

Altså, skam dere Agva! Skulle dere virkelig brydd dere om miljøet skulle dere sendt faktura på epost eller sms, eller i det minst gitt kunden valg om det. Dere "bryr" dere om miljøet så lenge det e lønnsomt å bruke ordet "miljø". Men de 49 kronene går nok rett i lomma til toppsjefene, det kommer helt sikkert ikke til gode. Takk for meg, aldri dere igjen!

PS Det bør også nevnes at å snakke med den småfrekke kundekonsulenten deres er ikke spesielt hyggelig. Lær vedkommende folkeskikk.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10.12
Hei,

Av kostnads- og miljøhensyn forsøker vi å redusere antall papirfaktura og dette mener vi er formidlet tydelig i bestillingsprosessen. Men vi har både efaktura og epostfaktura som du nevner. Det er altså ikke riktig at vi ikke har pdf, og det er selvfølgelig helt uten gebyr.

Vi vil understreke at vi ikke ønsker å fakturere 49 kroner på faktura, det er langt bedre for både kunden, oss og miljøet at det velges et digitalt alternativ. Men vi ønsker at kunden skal ha valget og det er når som helst mulig å skifte fakturaform. Du kan lese mer om Agva Krafts miljøengasjement på https://www.agva.no/om-agva/

Håper dette var klargjørende. Om du har tips til hvordan det kan gjøres tydeligere i bestillingsprosessen, tar jeg gjerne imot tips på mn@agva.no


Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Svenn-Kåre
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk bra kundeservice etter at jeg fant et annet abonnement. Så viste Aqua kraft en smidighet som gjør at jeg vil anbefale Aqua kraft til andre og kommer til og velge Aqua kraft ved neste anledning.

Svar fra Agva Kraft
09.11.2017 13.16
Hei Svenn-Kåre,

Så bra at du er godt fornøyd, jeg skal videreformidle til kundeservice det du har skrevet. Sånt er alltid veldig hyggelig å høre :)

Ha en strålende dag!


Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Egil S. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God service"
7 syns denne omtalen er nyttig

Svarer raskt på telefonen og gir god service.
Man må passe på selv å få fornyet avtalen hvis ikke blir det dyrt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og forferdelig helhetlig erfaring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ønsker ikke å gå detaljert inn på mitt tidligere kundeforhold hos Agva Kraft, men kort oppsummert var det bare rot med bestillingen av strøm og særdeles dårlig kundeservice.

Min erfaring er at de er lite samarbeidsvillig og uhyggelige over telefon. De er også trege å svare på e-post. Bestillingen min av strøm på nettsiden deres ble bare rot siden jeg var registrert med to målere i mitt navn. Nettsiden skal være lett å bruke, men mangler funksjonalitet som kan gi uheldige utfall (i alle fall for min del). Etter den siste telefonsamtalen jeg hadde med dem byttet jeg strømleverandør med en gang. Agva Kraft var usæriøse og brukte alt for lang tid på å rydde opp i problemene de ga meg. De ordnet faktisk aldri opp.

Agva Kraft anbefaler jeg ikke til noen. Styr unna dem og finn noen som leverer god kundeservice og gode tjenester. Det finnes andre strømleverandører der ute som også kan levere strøm fra fornybare energikilder, så ikke vær redd for det.

Svar fra Agva Kraft
07.11.2017 13.06
Hei,

Det er dessverre helt umulig for meg å se hva som har skjedd når du skriver anonymt. Det skal selvfølgelig ikke være noe som helst problem å ha verken to eller flere målere. Skriv gjerne en mail direkte til meg på mn@agva.no så skal jeg se på saken din.

Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Eivind H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lav strømpris for den påpasselige kunde"
6 syns denne omtalen er nyttig

Denne leverandøren passer best for den påpasselige kunden. De gir gode kampanjetilbud på strøm, men du skal passe på når kampanjeperioden går ut, da kan du bli flyttet over på et dyrt abonnement. De er hyggelige og informative på kundestøtte.

Vedr. bytte av strømselskap: Jeg vurderer strømpriser regelmessig og bytter leverandør hvis det er lønnsomt for meg, men jeg har ikke konkrete planer om å bytte fra Agva.

Svar fra Agva Kraft
07.11.2017 13.05
Hei Eivind,

Hyggelig å høre at du er godt fornøyd!
Vi har mange gode langsiktige avtaler i tillegg til kampanjene, så du er hjertelig velkommen til en samtale med vår kundeservice for å se hva som passer best for deg også fremover.

Ha en fin dag!


Venlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Er kun ute etter pris, og her har Agva levert"
7 syns denne omtalen er nyttig

Klarer ikke å se at det kan være noen kvalitetsforskjell på strømmen levert av agva kontra andre jeg har benyttet. Men jeg ser stor forskjell på fakturaen. Best på pris.

Svar fra Agva Kraft
07.11.2017 13.04
Hei,

Det er som du påpeker ingen kvalitetsforskjell på strømmen. Selv våre verste konkurrenter har like god strøm som oss :)

Men pris er viktig! I tillegg har vi i motsetning til de fleste opprinnelsesgarantier inkludert i prisen. Det betyr at pengene kanaliseres til produsenter av grønn energi.


Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Per B. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få kontakt med både Agva og Telinet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har i over en måned forsøkt å få bekreftelse på endringer i min strømavtale og har flere ganger forgjeves forsøkt få kontakt med både Telinet og Agva. Men jeg får bare melding om "taste 9" og bli ringt opp og de ringer ikke og de svarer ikke på mail. Dette virker svært useriøst og jeg vurderer nå å skifte strømleverandør.

Svar fra Agva Kraft
31.10.2017 17.08
Hei,
Her må det ha skjedd en feil, for vi har ikke kø på verken tlf eller mail for tiden. Fint om du sender meg en mail på mb@agva.no så skal jeg få sjekket opp og kontaktet deg asap.

Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Forbanna
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ren svindel"
6 syns denne omtalen er nyttig

Samme som opplevelse som flere andre skriver om her.

Etter 12 måneder får jeg plutselig et avtalegirotrekk i banken - uten at fakturainfo engang har kommet - på 7834 kroner eller 10 ganger mer enn forrige strømregning. Strømforbruket for inneværende måned er så godt som identisk med forrige måned.

Etter forespørsel til kundeservice får jeg følgende svar:

"Din avtale, Agva Spot Online, er kun gjeldende for 1 år.
Avtalen utløp den 01. 10. 2017 og
gikk da automatisk over til avtalen Agva Flyt som fakturerer forskuddsvis med et estimert forbruk for kommende måneder.
Dersom du ønsker å gå tilbake til en etterskuddvisavtale, kan vi tilby avtalen Agva Spot Valgfri.
Avtalen følger
innkjøpsprisen på strøm med et påslag på 8,9 øre/kWt, og er løpende. "

INGEN notifikasjon har vært gitt på forhånd om dette såkalte avtalebyttet. Ingen forklaring på hvordan de har regnet seg frem til en strømregning på nesten 8000 kroner, for hvilken periode den liksom gjelder eller så mye som et fakturagrunnlag.

Råder alle til å styre langt unna dette selskapet som åpenbart har som sin forretningsmodell å svindle kundene ved uforvarende å vippe dem over på en latterlig dyr avtale etter noe tid uten nærmere forklaring.

Ole M. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uhøflig selger"

Tidligere kunde, ble oppringt med kampanjetilbud. Orker ikke bytte i tide og utide, så takket nei. Typisk råselger som prøver overkjøre kunden. Prøvde seg med nye argumenter hver gang jeg avviste han, og la på etter femte forsøket. Forventer å bli behandlet med respekt av Agva sine representanter, og dermed blir score lav. Selskapet forøvrig har jeg ikke erfaring med, annet enn å betale faktura i en årsperiode.

Svar fra Agva Kraft
31.10.2017 17.07
Hei Ole,

Takk for at du sier fra! Selgere kan av og til bli litt ivrige, så vi er nøye på å følge opp dette. Vi tar en ny runde meg selgerne for å understreke at det går an å formidle det gode budskap uten å være for pushy!

Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kjeltringer med lokkepriser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi tegnet oss på kampanje-avtaler så ofte som mulig for å få billigst mulig strøm (selvsagt), dette var tydeligvis ikke greit for Agva da de ikke tjente mye penger på oss.
Så vi fikk til slutt ikke lov være kunde, med årsak: "Basert på en totalvurdering ønsker vi ikke å inngå en strømavtale med deg"
Selvsagt kan jeg også nevne at de har vanligvis "lokkepris" en måneds tid, etter en stund kan de så mye som ti-doble prisen pr kilowatt-time. Da blir det ikke billig lenger.
I tillegg sender de papir-faktura med høye gebyrer selv om kunden har bedt om efaktura, og har vært efaktura-kunde tidligere.
De har åpenbart null kontroll i sitt kundesystem/fakturasystem.

Agva ønsker tilsynelatende kun å loppe folk for penger, og de som de ikke klarer å loppe ønsker de ikke å ha noe med å gjøre. Greit nok i et forretningsøyemed, men de fremstår virkelig som en gjeng med kjeltringer. At de i det hele tatt eksisterer tyder på at folk flest liker å bli lurt, eller ikke bryr seg om at de blir lurt.

Svar fra Agva Kraft
30.10.2017 10.35
Hei Marius,

Jeg kjenner ikke til ditt kundeforhold, men der synd å høre at du har dette inntrykket. Generelt kan jeg si at vi ved kampanjer ofte sponser prisen for nye kunder i stedet for å bruke de samme pengene på dyr reklame. For at dette skal komme til gode for flest mulig tillater vi ikke at kunder går inn og ut på disse sponsede avtalene flere ganger i året. Derimot har vi ingen binding på noen av spotprisavtalene og kunden står generelt fritt til å bytte til en annen leverandør eller til en av våre svært konkurransedyktige alternativer etter dette.

Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette selskapet driver i grenseland, kundene har ingen oversikt over hva de blir fakturert for.
Useriørst, har også dyrt spesialnummer sjøl om det ikke lenger er lov.

Svar fra Agva Kraft
30.10.2017 10.35
Hei Elo,

Vi har aldri hatt et dyrt spesialnummer, og 815-nummer har aldri gitt oss noen inntekter, da tror jeg du blander med 820-nummer som vi aldri har hatt. Derimot er det noen få mobilavtaler hos noen teleoperatører som har sett sitt snitt til å fakturere mer for anrop til 815-nummer. Derfor oppfordret norske myndigheter alle norske leverandører om å finne et alternativ fra midten av oktober. Vi skiftet derfor til tlf 67114466 uten at dette har gått utover noen funksjonalitet. Du kan se mer på infoen vi sendte ut her: https://www.mynewsdesk.com/no/agva-kraft/news/nytt-nummer-til-kundeservice-268397

Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Det som er dårlig er at de belaster min bank med avtalegiro uten et ord om hva jeg betaler for. Til og med på vinmonopolet får man kvittering på hva man betaler for, men ikke Agva Kraft. Frekt og arogant.

Svar fra Agva Kraft
23.10.2017 14.11
Hei Torleif,

Alle med avtalegiro får faktura på papir, pdf eller som efaktura akkurat som om man ikke hadde tegnet avtalegiro. Jeg vil derfor be deg om å sjekke om du har fått en efaktura i nettbanken din. Ta veldig gjerne kontakt med kundeservice@agva.no så vil vi sjekke hvilken betalingsform du har og om det eventuelt er noen feil i opplysningene vi har. Du skal selvfølgelig fortløpende få en oppstilling over hva du betaler for i god tid før trekket.


Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bare lureri"

Ble lovt fastpris på strøm i et år men ble flyttet over til Agva flyt etter 3 måneder og ente opp å betale 20% mere en avtalt. Kundesørvis svarer ikke på telefon eller ringer tilbake, svarte på mail etter en stund men avviste klagen.

Svar fra Agva Kraft
18.10.2017 14.49
Hei Sivert,

Det høres ut som om du har bestilt en 3 måneders og ikke en ettårsavtale. Ta gjerne kontakt på mn@agva.no så skal jeg undersøke det med en gang. Vi finner sikkert en avtale som fungerer bra for deg!

Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Aldri Agva"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sleip og villedene markedsføring. Opererer med lav introduksjonspris for å kapre kunder og reklamerer med at de er "billigst" på strøm. Hvis du ikke har finlest avtalene dine og følger med på endringene i de ulike avtalene, endrer de prisen uten varsel. I mitt tilfelle en firedobling av pris når regningen kom.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd med Agva! Ikke så dårlig som sitt rykte"
11 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos Agva siden midten av 2015 ca., og i løpet av den tiden har jeg hatt flere av deres avtaler. Siden jeg har byttet nokså ofte har jeg også vært i kontakt med kundeservicen flere ganger, og de har alltid vært veldig behjelpelige, hyggelige og tatt telefonen raskt. Prisene er svært gode, spesielt med tanke på at alle strømavtalene deres har fornybargaranti, men velger man et lokketilbud (alt under markedpris) Så må man naturligvis følge med - det kommer ingen advarsel om prisendring. Akkurat det hadde vært fint å hatt. De kunne også gitt mulighet for bedre oversikt over avtalen sin ved hjelp av en pålogging av et slag, men utover disse tingene har jeg ingenting å klage over. Jeg har spart mye penger på strøm de to siste årene. Anbefales på det varmeste!

Svar fra Agva Kraft
02.10.2017 16.05
Hei Frode,

Dette var en hyggelig tilbakemelding!

Som du påpeker er det klart at kampanjetilbud som selges under innkjøpspris etter hvert settes på et normalnivå. Vi ønsker at nye kunder skal prøve oss og tilbyr derfor ofte sponsede priser i en kampanjeperiode.

Vi håper du fortsetter å være fornøyd med pris og service også i fremtiden og står når som helst klare til å hjelpe deg om det skulle være noe!


Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Akkurat hva jeg trengte"
10 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har surra litt rundt og lett etter ny leverandør etter å ha flyttet. Her fant jeg lave priser og jeg synes de har tatt telefonen raskt og svart på alt jeg har lurt på.

Svar fra Agva Kraft
02.10.2017 16.05
Hei Fiona,

Det er hyggelig å høre at du er fornøyd!


Vennlig hilsen
Agva Kraft AS
Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Feilfakturering, dårlig kundeservice. Gode kampanjepriser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Valgte en avtale med Agva med en meget lav fastpris i tre måneder, med vanlig pris etter dette.
Ble dessverre masse krøll med etterfakturering når jeg skulle flytte.
Kundeservice var lite behjelpelige.
Det fantes heller ingen nettside man kunne logge seg inn å følge med på forbruk og faktura etc.

Søk Bytt.no