Meny

Resurs Bank omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
28
av 29 innen
kredittbank
5%
anbefaler
Resurs Bank
Filtrer omtaler
3
0
0
3
59
Sorter omtaler etter
Viser av 65 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Resurs Bank?
Abdinasir M
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Unngå deres bank uansett"

Ikke bruk deres bank. De er samme som svindel. Bare forskjellen er at de er lovlig bank. De er verdens verst bank. Når man har avtale med de prøver å lurer deg. Ikke kjøp noe av Bosh bil service. baaaaaaad, dååårlig scaaaam.

Schlecht O
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tilbyr ikke e-faktura"

Sender faktura via Digipost. Tilbyr ikke e-faktura, er ikke løsningsorienterte men veldig glad i gebyrer. Tegnet Xbox All Access, og anbefaler å gjøre dette direkte med Microsoft i stedet. Håper vel heller kundene ikke er innom Digipost, slik at de kan fakturere gebyrer. Styr unna

Rune D. F
Kundetilfredshet
"Møkka bank"

Handla hos Net on Net,verdens værste net butikk. Ingen kontakt muligheter,svarer ikke på Mail, går ikke å chatte,de tar ikke telefon. Ber Ressurs bank ordne opp da jeg har sendt tilbake TV-er men Ressurs sier at de ikke Kan kontakte de,det er mitt ansvar.Så de sender forsatt reining,så nå skal jeg la det Gå til forliks rådet.

Kundetilfredshet
"Kredittvurdering"

Bestilte meg noe ifra NetOnNet, og noen dager senere får jeg brev om at Resurs Bank har gjort en kredittvurdering av meg. Er det virkerlig nødvending å ta en kredittvurdering bare for jeg kjøpte hoss NetOnNet en gang?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kan ikke del opp betaling"

Sin nettside står at du kan men har ikke nevnt at hvis du har utlandske pas kan du ikke. Uansett hvis du har fastopphold eller fast jobb. Vet ikke hvorfor noe butikker velge denne banken. Aldri kjøpe mer på buttiken som bruker Resurs bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hyggelig"

Jeg,ringte de tok hurtig tlf.snakket med ei hyggelig dame Fikk svar det jeg lurte på.

Ragnar Ø
Kundetilfredshet
"Totalt useriøs"

Sender purring på regninger som ikke har forfalt. Kommet ikke til å handle hos nettbutikker som bruker de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs virksomhet"

Har kontaktet Resurs bank to ganger og blitt behandlet mistroisk og respektløst begge gangene. Resurs Bank sender ikke informasjon på epost, men insisterer på å bruke fysiske brev, sendt med posten. Håpløst, og definitivt det verste jeg har vært borti. Styr unna bedrifter som benytter Resurs Bank!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig"

Glemte dessverre en innbetaling(kommer i Digipost) Elektronisk krav om innbetaling to avdrag 15.9. Ikke siste i mnd som vanlig. Betalte 15.9. Mottok kravbrev datert 15.9. noen dager etterpå. 35kr for betalingspåminnelse. Det sletter de ikke på min konto selv etter gjentatte Mail. Har nå betalt inn restbeløp og er for alltid ferdig med RB. Vanskelig å nå per telefon og sene med å svare på e Mail

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hallo?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skulle gjøre ett kjøp via Komplett sin Flex løsning, som går via Resurs bank. Der oppsto ett par problemer som gjore at jeg måtte ta kontakt med Resurs bank for å få ordnet opp i ting. Kort sagt, måtte ringe 5-6 ganger før jeg ga opp og fikk aldri løst problemet, de sa de skulle ta kontakt men jeg hørte aldri fra dem igjen. Styr unna, har aldri vært borti en bank som er så useriøs og uprofesjonell som Resurs Bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig useriøs bank."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har boschkort (kredittkort). Summen jeg skyldte ble betalt, men de fortsetter å sende purringer og legger på purregebyr. Har gjort det nå i ca 3 mnd................................... De har definitivt ingen kontroll på hva de driver med, hvis ikke de da med vilje prøver å svindle sine kunder......?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Fungerer ikke som bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ya bank er en del av Resurs Bank og fungerer like dårlig ! Svarer ikke på e-poster etc. Får ikke avslutte en sparekonto ! Hva kan vi bruke banken til ?

Kundetilfredshet
"mafiavirksomhet"
4 syns denne omtalen er nyttig

etter reklamasjon etter netonnet- kjøp truer , spammer og stresser de med mail, sms, brev osv pga "krav" 700,- skulle bli politianmeldes. Skal kontakte forbrukerråd i tillegg. Aldri hørt noe fra "kundeservice" netonnet etter garantifall, fixed datamaskinen til 16500,- som ikke fungerte selv med tillegssoftware, kostnader 698,-. Synes dette var mer enn billig. Syr unna begge!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Steinalderen"

Vi er i 2021 og de sender faktura på pdf via digipost. Tilbyr ikke efaktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke kalles bank"

Bank nei, svindel med mer. La inn 700nok mer enn. Topp, fikk bare betale topp sum. Ikke det som jeg hadde til overs. Satte inn 1500 ok skulle da ha 2300, men er bare 1500 igjen. Også kommer det gebyrer som ikke jeg viste om. I rente visningen er ikke gebyrene tatt med. Man kan ikke få autogiro. .................

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kommer aldri til å handle på NetOnNet igjen"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har kjøpt en vare fra NetOnNet med fakturabetaling vis Resurs Bank. Etter å ha benyttet meg av åpent kjøp etter at faktura var betalt, tok det nær én måned før deler av pengene var returnert min konto. Jeg antar at kjøpssummen er redusert som en følge av at Resurs Bank har belastet meg en eller annen form for gebyr, men dette har jeg aldri fått noen informasjon om. Resurs Bank har i tillegg gjort seg flid med å gjøre det vanskeligst mulig å kreve pengene refundert med et uforståelig skjemamareritt. Kommer aldri til å handle på NetOnNet igjen, og skal aldri heller rote meg borti Resurs Bank på noen måte. Virker særdeles uprofesjonelt.

Svein Å. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Nytter ikke å få kontakt med saksbehandler"

Dere har sluttet å sende faktura men purrer på beløp jeg ikke vet hva er. Har kort nr **** **** 6406 ****. Dette har funger i mange år helt til dere har sluttet å sende faktura til min nettbank (autogiro)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hvordan kan NetonNet velge denne banken?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har betalt faktura fra NetonNet og påløpte 35 kr i purregebyr pga for sen betaling. Nå har jeg fått purring på Digipost, mail, SMS utallige ganger. Har meldt og mailet tilbake mange ganger uten hell. De fortsetter å mase om de innbetalte 35 kr. På to mailadresser, Digipost og SMS. Prøvde å ringe, men etter 15 min i kø la jeg på. I dag fikk jeg melding om at beløpet var økt til 71 kr. Dette begynner å likne en vits.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"helt håpløs"
1 syns denne omtalen er nyttig

ubegripelig dårlig kundeservice. stakkars netonnet som har valgt denne banken til å sende ut faktura. styr unna .. her blir du lurt...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk bank i 2021"
3 syns denne omtalen er nyttig

Håpløs bank, ikke efaktura, purrer før forfall og følger ikke opp. Styr unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Uprofesjonelle"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette var min verste opplevelse av service. Uprofesjonelle ansatte, ingen mulighet å kontakte banken på en annen møte en å ringe til dem. 30 minutter ventekø. Svarer aldri på spørsmål må e-Mail, bare sender standard svar at de ikke vil å svare på e-Mail for kunder som er ikke registrert i systema. Jeg har sendt bekreftelse på at jeg er registrert i systema, fikk jeg samme svar igjen at de ikke svarer på e/Mail. Tenker at det sitter en papegøye der som ikke kan lese , men bare lærte å si en standart tekst og gjentar det gang på gang. Jeg har sendt minst 10 e-Mail, men det hjalp ikke. Har spurt om at jeg kunne få sende dokumentasjon med vanlig brev eller få e-Mail adresse til noen av lederne , fikk ikke svar på det heller. Men flinke i å sende gebyr og renter på det som var allerede betalt. Første gang jeg brukte denne banken så måte jeg betale ca 100 kroner mer enn jeg skulle, men ville ikke bråke så aksepterte jeg det uten å prøve å forsøke hva jeg skulle egentlig betale for. Men andre gang fikk jeg gebyr på over 500 kroner , de bare økte rente for hver eneste dag de mente at de ikke hadde fått betalinger, mens jeg prøvde å nåla dem på e-Mail og fremvise dokumentasjon om alt hver betalt. Unngå!!

Assabjorn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"eg skjønner ikke dette"
4 syns denne omtalen er nyttig

jeg har selv bare fått positiv oppfølging og greie kunde behandlere, terning kast 6 fra meg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ekstremt uprofesjonelle"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er den mest useriøse banken jeg noengang har opplevd. De har ingen oversikt over hva de driver med, og kundeservice kan ikke svare eller hjelpe til med noe som helst. Jeg har vanskelig for å skjønne hvordan de har lov til å operere som en bank i det hele tatt, med så lite kontroll..

John W. E
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Spekulerer i å ikke tilby fast trekk via Avtalegiro?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elkjøp benytter ressurs bank for "xbox series x all access". Svært skuffende å finne ut at ressurs bank ikke tilbyr elementære tjenester som autogiro. Du kan sette opp fast trekk selv, men dette er for dårlig. Fatter ikke at Elkjøp fornedrer seg ved å benytte en slik leverandør av kreditt....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Må betale via disse gjennom en regning for byggefirma som skulle være Rentefri/24mnd For det første er det admingebyr 45k for hver betaling. Ved en forsinket betaling endrer de hele kredittforholdet og setter på 26,4% rente, uten advarsel, dette står heller ikke oppgitt i avtalen at de vil gjøre ved forsinket betaling, så det er igrunn ulovlig.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR