Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har deep divet og dette er ikke en bank, det er et fullt scamselskap som har scammet rundt 95% av sine brukere, og flere titals millioner av kroner. De kommer ikke til å bli lagt ned uansett om du saksøker etv. Hold deg unna!!!! Hold deg ekstremt langt vekke!!! Ikke bruk flex via komplett, de legger på ekstra kostnader uten å gi informasjon, de gjør faktura ekstremt rotete for å forvirre brukere, på denne måten klarer de å dra så mye penger som mulig ut fra brukere. REIN SCAM, glad jeg ikke falt for det, hvis du har noe med banken å gjøre kom deg ut nå!
Kjøpte et par briller og valgte nedbetalingsmetode fordi jeg har lav inntekt. Burde bare betalt hele greia. Ble med en gang kunde hos resurs, og den andre fakturaen jeg fikk fra dem hadde ugyldig KID nummer. Kunne ikke logge inn i mobilbanken for å sjekke ut hva som foregikk heller. Fikk heldigvis nytt KID nummer på Mail etter å ha ringt kundeservice, men etter å ha lest så mange negative omtaler er jeg bare ferdig med dem og betaler ned hele beløpet ved neste betaling.
Dette er den verste banken jeg noengang har opplevd. Kjøpte et produkt med 24 mnd. rentefri nedbetaling. Første innbetalinge kom inn til banken 2 dager etter forfall, og jeg ble belastet med over kr. 1.100.- i renter. Noen de måtte ettergi etter masse frem og tilbake. Kr.- 69 i adm.gebyr er og uhørt mye. Dette skal fra 1/1-24 stige til 79.- Nå har jeg innfridd hele restlånet og skal aldri mer ha noe med den banken å gjøre. Råd til andre: Hold dere unna.
Rein svindel i samarbeid med komplett. Kjøpte skjermkort med flex og de legger på renter og forsikringer som ikke skal ha. Og komplett svindler deg med å påstå det er 0 rente første 24 måneder mens de legger på renter på faktura. Appen er også tungvint å bruke, det er ikke noe efaktura muligheter for å betale enkelt
I dag 20.08.23 prøver jeg igjen å logge inn i banken til brukskonto, for å betal regninger. Kommer til banken, men når jeg skal logge inn på konto fungerer det ikke. Jeg har prøvd mange ganger denne uke 33. Det er helt utrolig at denne banken for lov til å operere i Norge.
Om så er dette banken for deg. Her får du ikke mulighet til å betale med avtalegiro, e-faktura. Ei heller ikke mulighet til å få faktura på epost. Nettsiden og "Min Side" er laget så uoversiktlig som mulig. Hold tungen rett i munnen når du inngår avtale med denne banken for skulle en av fakturaene ikke dukke opp i postkassen din bøtter de på med gebyrer og renter. Betalte meg fort som fy vekk fra denne banken!
De endrer låneavtaler fra rentefritt til blodrente dersom du er noen dager sen med en delbetaling. Dessuten oppretter de pluttselig en forsikring?? Som koster 89 i måneden uten at noe er avtalt. I løpet av 7 måneder hvor jeg har vært kunde her så har jeg opplevd ting jeg aldri trodde var mulig fra et finans selskap.. Jeg skal aldri bruke dem igjen
Etter våre foreldres død henvendte vi oss til Resursbank, da foreldrene våre har en konto derEtter flere mnd. nekter Resurbank oss innsyn. De har fått det de trenger av dokumentasjon. Dårlig service både på mail og tlf. Etter flere henvendelser ga de oss 15 dager på å svare oss. Da får vi beskjed at mine foreldre ikke har konto der. Vi har et kort som beviser det. Heldigvis er vi 4 søsken som ikke gir oss. Nå blir det politianmeldt. Advokat er satt på saken.
Nesten umulig å få kontakt via tlf. det tar utrolig lang tid før noen svarer. Må ofte ringe opp flere ganger. Elendige innskudsrenter. Styr unna denne banken.
Kjøpte reise gjennom Ving og betalte med faktura. Betalte denne innen forfall og fikk purring. Betalte purregebyr innen frist. Fikk så ny faktura uten beskrivelse. Lavt beløp på 35 kr, men allikevel. Ringte de og spurte hva dette gjelder. Fikk svar med en gang at de skal kreditere denne. Styr unna fisse.
I første epost fra dem ønsket de meg velkommen som kunde, etter at jeg søkte lån hos dem. Så fikk jeg en epost med teksten Godkjent lån i emnefeltet, og der de ba om ytterligere info om lønnslipper og skattemelding. Oversikt over lønn og gjeld fikk de ved første kontakt. Den nestsiste eposten ba de om kontonummeret for utbetaling av lånet. Noen dager senere skrev de i en epost at jeg ikke fikk lånet likevel. Ingen forklaring. Saken er sendt til VG, med håp om at de undersøker.
Har en Tannkonto i Resurs bank. Da jeg flyttet, fant jeg en tannlege som også hadde avtale med banken, og trodde alt var i orden. Da jeg skulle betale etter første besøk henviste jeg til tannkontoen min, og ba dem trekke beløpet fra den. Det gikk ikke...... Viser seg at jeg måtte opprette ny tannkonto på akkurat den tannlegen, da kontoen følger tannlegen, og ikke deg. Helt ubrukelig. Ringte kundeservice om dette, og eneste de gjorde var å forsøke å selge meg et kredittkort
Les alt m.små skrift. Betal på minuttet ikke over. Vi fikk renter selv om vi betalte på rett dato.
Etter at NetOnNet har sendt refusjon til Resursbank, etter en Åpent Kjøp-retur, så sendte de ikke refusjonen videre til meg før jeg ringte dem opp (etter først å ha purret NetOnNet og blitt henvist til banken). 20 minutter venting i arbeidstiden. Jeg spurte om de bare satt og ventet på meg, uten å ta initiativ selv, noe de bekreftet. Lurer på hvor mye de har cashet inn med denne metoden? Bruker hverken NetOnNet eller Resursbank igjen. Gjenstår fortsatt å se om jeg faktisk får igjen pengene mine.
Søkte konto, men fikk avslag. Er pensjonist. For lav inntekt? Dårlig!! Greier vel fint uten.
virker som jo mer jeg betaler jo mere står det igjen på lånet totalt, har gått opp 3000 kr bare siste mnd, virker noe mystisk dette her, anbefales ikke å bruke denne banken, jeg angrer ihvertfall nå, å ser ingen ende på lånet uten å spare opp penger å betale ut alt i ett avdrag for å ikke sitte fast i merkeligt høye renter