Meny

Resurs Bank omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
145
av 148 innen
bank
4%
anbefaler
Resurs Bank
Filtrer omtaler
2
0
0
2
50
Sorter omtaler etter
Viser av 54 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Resurs Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Fungerer ikke som bank"

Ya bank er en del av Resurs Bank og fungerer like dårlig ! Svarer ikke på e-poster etc. Får ikke avslutte en sparekonto ! Hva kan vi bruke banken til ?

Kundetilfredshet
"mafiavirksomhet"

etter reklamasjon etter netonnet- kjøp truer , spammer og stresser de med mail, sms, brev osv pga "krav" 700,- skulle bli politianmeldes. Skal kontakte forbrukerråd i tillegg. Aldri hørt noe fra "kundeservice" netonnet etter garantifall, fixed datamaskinen til 16500,- som ikke fungerte selv med tillegssoftware, kostnader 698,-. Synes dette var mer enn billig. Syr unna begge!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Steinalderen"

Vi er i 2021 og de sender faktura på pdf via digipost. Tilbyr ikke efaktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke kalles bank"

Bank nei, svindel med mer. La inn 700nok mer enn. Topp, fikk bare betale topp sum. Ikke det som jeg hadde til overs. Satte inn 1500 ok skulle da ha 2300, men er bare 1500 igjen. Også kommer det gebyrer som ikke jeg viste om. I rente visningen er ikke gebyrene tatt med. Man kan ikke få autogiro. .................

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kommer aldri til å handle på NetOnNet igjen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har kjøpt en vare fra NetOnNet med fakturabetaling vis Resurs Bank. Etter å ha benyttet meg av åpent kjøp etter at faktura var betalt, tok det nær én måned før deler av pengene var returnert min konto. Jeg antar at kjøpssummen er redusert som en følge av at Resurs Bank har belastet meg en eller annen form for gebyr, men dette har jeg aldri fått noen informasjon om. Resurs Bank har i tillegg gjort seg flid med å gjøre det vanskeligst mulig å kreve pengene refundert med et uforståelig skjemamareritt. Kommer aldri til å handle på NetOnNet igjen, og skal aldri heller rote meg borti Resurs Bank på noen måte. Virker særdeles uprofesjonelt.

Svein Å. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Nytter ikke å få kontakt med saksbehandler"

Dere har sluttet å sende faktura men purrer på beløp jeg ikke vet hva er. Har kort nr **** **** 6406 ****. Dette har funger i mange år helt til dere har sluttet å sende faktura til min nettbank (autogiro)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hvordan kan NetonNet velge denne banken?"

Har betalt faktura fra NetonNet og påløpte 35 kr i purregebyr pga for sen betaling. Nå har jeg fått purring på Digipost, mail, SMS utallige ganger. Har meldt og mailet tilbake mange ganger uten hell. De fortsetter å mase om de innbetalte 35 kr. På to mailadresser, Digipost og SMS. Prøvde å ringe, men etter 15 min i kø la jeg på. I dag fikk jeg melding om at beløpet var økt til 71 kr. Dette begynner å likne en vits.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"helt håpløs"

ubegripelig dårlig kundeservice. stakkars netonnet som har valgt denne banken til å sende ut faktura. styr unna .. her blir du lurt...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk bank i 2021"

Håpløs bank, ikke efaktura, purrer før forfall og følger ikke opp. Styr unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Uprofesjonelle"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette var min verste opplevelse av service. Uprofesjonelle ansatte, ingen mulighet å kontakte banken på en annen møte en å ringe til dem. 30 minutter ventekø. Svarer aldri på spørsmål må e-Mail, bare sender standard svar at de ikke vil å svare på e-Mail for kunder som er ikke registrert i systema. Jeg har sendt bekreftelse på at jeg er registrert i systema, fikk jeg samme svar igjen at de ikke svarer på e/Mail. Tenker at det sitter en papegøye der som ikke kan lese , men bare lærte å si en standart tekst og gjentar det gang på gang. Jeg har sendt minst 10 e-Mail, men det hjalp ikke. Har spurt om at jeg kunne få sende dokumentasjon med vanlig brev eller få e-Mail adresse til noen av lederne , fikk ikke svar på det heller. Men flinke i å sende gebyr og renter på det som var allerede betalt. Første gang jeg brukte denne banken så måte jeg betale ca 100 kroner mer enn jeg skulle, men ville ikke bråke så aksepterte jeg det uten å prøve å forsøke hva jeg skulle egentlig betale for. Men andre gang fikk jeg gebyr på over 500 kroner , de bare økte rente for hver eneste dag de mente at de ikke hadde fått betalinger, mens jeg prøvde å nåla dem på e-Mail og fremvise dokumentasjon om alt hver betalt. Unngå!!

Assabjorn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"eg skjønner ikke dette"
1 syns denne omtalen er nyttig

jeg har selv bare fått positiv oppfølging og greie kunde behandlere, terning kast 6 fra meg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ekstremt uprofesjonelle"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette er den mest useriøse banken jeg noengang har opplevd. De har ingen oversikt over hva de driver med, og kundeservice kan ikke svare eller hjelpe til med noe som helst. Jeg har vanskelig for å skjønne hvordan de har lov til å operere som en bank i det hele tatt, med så lite kontroll..

John W. E
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Spekulerer i å ikke tilby fast trekk via Avtalegiro?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elkjøp benytter ressurs bank for "xbox series x all access". Svært skuffende å finne ut at ressurs bank ikke tilbyr elementære tjenester som autogiro. Du kan sette opp fast trekk selv, men dette er for dårlig. Fatter ikke at Elkjøp fornedrer seg ved å benytte en slik leverandør av kreditt....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Må betale via disse gjennom en regning for byggefirma som skulle være Rentefri/24mnd For det første er det admingebyr 45k for hver betaling. Ved en forsinket betaling endrer de hele kredittforholdet og setter på 26,4% rente, uten advarsel, dette står heller ikke oppgitt i avtalen at de vil gjøre ved forsinket betaling, så det er igrunn ulovlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God kundeservice og vilkår på kredittkort"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Supreme Card Gold i en god stund, og er veldig fornøyd med dette. Tror det er det eneste kortet i Norge som gir 6 mnd rentefri delbetaling på alle kjøp. Ellers er kundeservicen meget god.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tåpelig kundeservice."
4 syns denne omtalen er nyttig

Svindel selskap. Har foretatt kredittsjekk uten samtykke. Har bedt dem om å avslutte hva enn det nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Totalt useriøse"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte en PC hos NetOnNet, og da jeg skulle betale ble jeg spurt om jeg var interessert i NetOnNet-kortet med alle de fordelene dette medførte. "Greit", svarte jeg. Dermed skulle jeg ikke betale noe der og da, men vente på faktura. Til slutt fikk jeg faktura fra banken, og betalte hele beløpet på en gang. Siden den gang har jeg fått to purrebrev med purregebyr, hvor Resurs Bank påstår at jeg ikke har betalt noe som helst. De siste dagene har jeg forsøkt å sende inn dokumentasjon på det motsatte via email, men får bare mailen i retur fordi den ikke går an å levere "grunnet oppgradering av systemene". Ante ikke at NetOnNet hadde noe som helst med Resurs Bank å gjøre. Er jeg ikke det hele tatt registrert som kunde hos dem? Det aner jeg ikke. Snakket med en ansatt hos NetOnNet, men vedkommende skjønte dessverre ingenting av saken, og foreslo bare at jeg skulle sende en mail til dem, hvilket som sagt ikke er mulig nå for tiden. Styr unna alt som har med denne "banken" å gjøre.

Hako B. T. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Mottok plutselig en kredittvurdering fra Bisonde der Resurs Bank hadde kredittvurdert meg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mottok plutselig en kredittvurdering fra Bisonde der Resurs Bank hadde kredittvurdert meg. Har ikke noe med Resurs bank å gjøre og har aldri hatt det og vil aldri ha det. Hva er det Resursbbank driver med,er de ute og sjekker hvem som er kredittverdige før de slår til og svindler dem. Nå etter nærmere ettrtanke kom jeg på at jeg kjøpte en Tv kontant hos Net on net og søkte om å få den på faktura og fikk avslag og måtte betale kontant. Hadde jeg visst at NET ON NET var i "maskepi" med en bank med så dårlig rykte som Resurs Bank ville jeg ikke handlet der. En lærer så lenge en lever og nå vet jeg det!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Bruk kredittkort i stedet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg benyttet Resurs faktura til å betale for en reise hos Ticket. Når denne reisen ble kansellert har verken Ticket eller Resurs ønsket å ta ansvar, og de henviser kun til flyselskapet. Venner av oss som har bestilt med samme reise med samme flyselskap har fått penger tilbake ettersom de betalte med kredittkort.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Høye renter, det verste jeg vet!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Angrer på at jeg fikk låne penger av Resursbank både på kredittkort og lån, total 60.000 kr. Jeg har betalt nesten 70 tusen kroner for mye siden 2013 og betaler ferdig lånet om 1 år!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendighet som grenser på svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt til å tro at et mobilkjøp jeg foretok hos Tellyberry kom på mobil regningen akkurat som alle andre mobil leverandørene. Fant ut når første regning kom at jeg hadde blitt en kunde hos Resursbank og ikke mobilselskapet. Dette er svindel. Ikke går det an å opprette efaktura i banken heller!!

Henrik B. J
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er det verste selskapet jeg har vert borti. Legger en sammen gebyrer og kostnadene av intrikat system. Svarer det seg å bruke vanlig mastercard.

Mariann O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ingen kontakt å få, svarer ikke på mail, useriøs bank! Anbefales ikke!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice svarer ikke på mail. Kun svenske personer(som ikke forstår norsk) som svarer, når de en av ti ganger svarer. Useriøst, dårlig og kan ikke anbefale denne banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Aldri vært borti dårligere bank!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelig bank! Skal aldri ha noe som helst med dem og gjøre igjen!! Anbefaler ingen å bytte bank eller ta opp lån hos dem!

Jan I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"kundemotak på telefonen fungerer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dere må bli flinkere til og ta telefonen, kan ikke vente i flere minutter uten og få svar

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR