Meny

KLP Bank omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
6
av 15 innen
bank
56%
anbefaler
KLP Bank
Filtrer omtaler
4
1
1
1
2
Sorter omtaler etter
Viser av 9 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med KLP Bank?
Den F. S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Nektes bank kort for uttak av lønn,inntekter osv.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Åpnet konto hos klp da jeg får avtale gjennom disse på jobben, alt virket greit helt til jeg skulle bestille vanlig bank kort for kunne bruke handle mat og alt man trenger kort til men det fikk jeg ikke pga betalingsanmerkning :( Nettbasert bank uten mulighet for å bruke kort?Hadde skjønt om det var kredittkort jeg søkte men vanlig bank kort..må være det dummeste jeg har sett men det er vell sin måte å fortelle at vi ønsker ikke deg som kunde da ting ikke har gått helt etter planene i livet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super service och enkel kundeupplevelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jag bytte nyligen från DNB till KLP på bank, pensjonssparing och IPS. Det var enkelt och snabbt att bli kund, supra digitala løsningar och personanpassad service - enorm kontrast till banken jag bytte från. KLP tar också lægre gebyrer æn DNB, så vi som kunder sitter igen med mer før pengarna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling og lite tilgjengelighet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har ved to anledninger vært i kontakt med KLP etter at jeg ble rådet av kollegaer og bytte til dem. Begge gangene har fått problemer må å få til avtaler (mellomfinansiering og kredittkort) som ikke har vært noe problem i andre banker.

Hadde satt pris på om de tok seg mer tid til kundene og satte seg i større grad inn i deres behov.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Har min pensjon i KLP og har fått betre rente på kapital der"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggeleg service når eg tek kontakt.
Brukskonto rente er dårleg. Fører og pengar til utland kvar mnd, her er gebyret altfor høgt.

Inger J. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"God informasjon og tett oppfølging før jeg ble kunde. Så ble det brått slutt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk hyggelelig og god velkomst inn i KLP. Da fikk jeg personlig rådgiver og tett oppfølging med telefoner. Da jeg etter hvert hadde kommet meg inn ble det brått stille. Jeg hadde fortsatt behov for hjelp i overgangen av bankbyttet og det var ikke så lett å ta alt på Mail. Prøvd å ringe men det er forskjellige kundebehandlere hver gang som er lite tilgjengelige. Renten på huslånet har også økt og ligger ikke noe bedre ann enn andre banker. Jeg synes også det er lite stas å betale gebyr på avdrag på huslånet. Blir mye penger i løpet av hvert år. Vet om banker som er gebyrfrie som også er nettbaserte. Jeg kommer til å bytte bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rimelig og god"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har gode priser og hatt bare gode erfaringer med dem når skade først oppstår. Hyggelige og behjelpelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med priser og forsikringer, men fryktelig misfornøyd med kundebehandlingen da man trenger hjelp!

Eivind E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rimelig og bra bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gode priser på renter\lån, nettbank som er enkel å bruke, god mobilapp, mulighet for å droppe java. Har slitt litt med noen avtalegiroer, men fikk beskjed om at det trolig skyldtes feil hos de som skulle sende ut avtalegiroen. Svært lite gebyrer er også bra.

Lars N. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hyggelige"

De virker proffe. De forklarer så det går an å forstå.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR