KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med alle tjenestene. Kundebehandlere er lett tilgjengelige. Brukbare renter på sparing.
Fått rask og god hjelp når det er ting jeg har hatt problemer med.
Lite behjelpelig og avvisende ved skriftlige henvendelse.
Meget ryddig og god bank for hvermannsen. Har gode betingelser uavhengig av status og stilling. Behandler alle likt, er mitt inntrykk. Jeg føler meg faktisk hjemme her.
God rente, enkel nettbank og fin mobilbankløsning.
Mangler noen viktig tjenester på KLP, som f.e. Betaling i flere apper og steder
Grei bank ang lån, informasjon gjennom hele prossesen. Flytting til KLP gikk smertrfritt uten problem. Nettbank mobil kunne vært bedre, kan kutte ut mens man bruker den. Virker litt gammeldags i forhold til andre mobilbanker.
Har kun positiv erfaring med KLP. Kunne ønsket de presset renten og forsikringspriser enda litt ned, andre banker tar de litt igjen selv med medlem priser. Var noe uvant å velge en bank en ikke kan gå til et hovedkontror, men gått helt fint og god veiledning på tlf og mail. Enkelt å finne frem på sidene.
Fikk bra rente . Vilket var det eg ville . Vill fortelle andre vilken bra bank dette er og att eg brukte bytt.no
Veldig fornøyd med alle tjenester, enkelt og få svar på spørsmål
Hei! Takk for at du tar deg tid til å gi oss en omtale, Klary, og FOR en omtale. Vi er superglade for å høre at du er så fornøyd med alle tjenestene i banken, og at det er enkelt å få svar når du har spørsmål. Vi lover å fortsette slik! Hilsen oss i KLP Banken
raskt og enkelt. jeg trives veldig mye med klp banken.
Hei! Tusen takk for gode skussmål, Salam! Det er ingenting vi ønsker mer enn at du og alle kundene som har valgt oss skal trives skikkelig godt! Hilsen oss i KLP Banken
En bank det jeg kan ordne huslån, pesjon og forsikring i en enkel app
Hei! Liv, så utrolig gøy å høre at du synes vi er den perfekte bank - tusen takk for magisk omtale! Vi beholder ermene ferdig brettet opp, og lover å fortsette å være så perfekt som overhodet mulig i dagene og årene som kommer også! Hilsen oss i KLP Banken
Fornøyd med Klp og deres service. Savner muligheten til "tæpping"
Hei! Tusen takk for at du deler at du er så fornøyd, Birgitte! Det blir vi veldig glade for. Når det gjelder at du savner tæpping ble vi litt mer i stuss. Både bankkortene og kredittkortene våre kan nemlig tæppes. Og vi tilbyr også mobilbetaling, både Apple Pay og Google Pay, som er en superenkel måte å betale på ved at du tæpper med mobilen. Det vi ikke tilbyr per i dag, er tæpping med Vipps, men det jobber vi med. Ta gjerne kontakt med kundeservice om du har noen spørsmål om temaet. Hilsen oss i KLP Banken
Svært fornøyd! Har flexilån med ramme Kr 350 000. Nå skylder jeg bare Kr 114 000. Det eneste jeg er misfornøyd med og det begriper jeg ikke at dere opplyser om, nemlig hva som er saldo på en konto etter hver bevegelse og at denne saldo blir stående slik at kunden hele tiden kan se utviklingen. Jeg har hatt Grue sparebank, i Eikagruppen, og Hedmark sparebank, Sparebank1-gruppen. Begge har denne saldo!
Hei! Så stilig å høre at du er så fornøyd med fleksilånet ditt, Terje, og så må det være deilig å se at lånesummen krymper - der har du vært du god! Vi håper du blir skikkelig glad for å høre at vi har signert leverandøravtale med Eika! Det betyr at vi vil kunne tilby saldofunksjonen du lengter etter når vi har flyttet over til ny løsning, trolig i første halvdel av 2026. Den som venter på noe godt... Hilsen oss i KLP Banken
Har forsøkt å få snakke med et menneske om mitt lån, men får beskjed om at de ikke driver med "økonomisk rådgivning" i KLP. Istedenfor henviser de kunder til NAV. Har ikke noe bankforhold med NAV
Hei! Det er virkelig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss, Elin. Ut fra hva du skriver er det vanskelig å vite hva som har skjedd i ditt tilfelle, men du skal vite at vi alltid ønsker å hjelpe kundene våre innenfor de rammene vi har. Vi er ikke en rådgivende bank, og kan dermed ikke gi den enkelte kunde økonomiske råd. Det vi kan, er å fortelle om hvilke muligheter som finnes for deg ut fra ditt kundeforhold hos oss og produktene du har i vår bank. Ved behov for konkret økonomisk hjelp og veiledning, er vi pålagt å gi informasjon om hvor man kan få ønsket hjelp. Da henviser vi gjerne til Nav, som har en god tjeneste for det formålet. Du kan finne mer informasjon om deres tilbudet her: https://www.nav.no/okonomi-gjeld Vi håper dette var oppklarende. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt hvis du lurer på noe eller ønsker å diskutere saken nærmere. Hilsen oss i KLP Banken
Oversiktelig og brukervennlig nettbank. God veiledning og informasjon fra kundebehandlere ved henvendelser.
Hei! Vi takker og bukker for herlig omtale, Ann K! Vi er så glade for å høre at du har alt du trenger hos oss, med god oversikt i nettbanken og hjelp når du behøver det. Det varmer ekstra fordi det er akkurat sånn vi ønsker at du skal ha det som kunde hos oss! Hilsen oss i KLP Banken