Skulle ha et lån til bil. Ringte inn og fikk informasjon om hvordan jeg kunne øke lånet eller ta et billån med sikkerhet i bolig. Utførte alt på nett. Kommunikasjon og utbetaling gikk effektivt.

Det gikk fort og knirkefritt, en uke fra vi søkte til lånet var utbetalt.

Her har du full oversikt til en hver tid. Er det noe mer du ønsker deg, da er det opp til deg selv.

KLP Banken gjorde prosessen veldig enkel. Det var lite tidkrevende på grunn av alt går digitalt og på telefon. Samtidlig med god kundeservice som gir trygghet i prosessen.

Fornøyd med service og raskt svar på henvendelse. Meget fin og oversiktlig nettbank, lett å finne frem. Veldig fornøyd med kalkulatorsystemet både på lån og forsikring - i tillegg gode priser. Rimelig bankkort - gratis første året for medlemmer. Fornøyd med at jeg byttet bank til KLP.

Banken er stor og fremstår som trygg og sannferdig. Den holder det den over. Du kan snakke med dem.

Veldig rask tilbakemelding. Det var bra, hvis litt mer mindre rent.

Hørt mye negativt . Har bare fått hjelp . Ikke nok med det dem Har kommet med løsninger som jeg selv ikke har tenkt på. Så vennlig betjening
Jeg har samme erfaring som Svein. Jeg har seniorlån som jeg strever med å få ut. Det skaper store problemer for kreditor som trenger pengene. Få ordnet tilgangen raskt, dette er dårlig reklame for banken. Trygve P
kan ofte ikke forklare noe hendelser, (hvorfor har man en husbank da??)utfører ikke oppdrag (til tross dekning- og dette oppdager man tilfeldig selv...) , dårlig kundebehandling, uforståelige svar og pengeakjoner (ingen atandardisert avbilde med dato/ mottaker/ kontonr. ). Alt må du søke etter, jobben av de ansatte må du gjøre selv, men prøv med å finne frem... skal se om det finnes noe bedre i sommeren etter 10 år her...
Det var ikke mulig å overføre penger fra sparekontoen. KLP klarte ikke å finner feilen i løpet av en dag.Kontoen avsluttes så rask som det er mulig. KLP banken anbefales ikke. .
De vil ikke gi meg bank-id fordi de mener at kundeforholdet ikke er "aktivt nok" og fordi jeg ikke har søkt om lån. Det blir også dratt frem som et argument at jeg ikke er medlem i KLP som om det har betydning for hvorvidt jeg kan få bank-id eller ei. Jeg kan ikke avslutte kundeforholdet hos min gammle bank uten bank-id, da mister jeg jo evnen til å komme inn i nettbanken! Helt umulige og kverrulerende kundebehandlere som jeg har kranglet med i ukesvis nå.
Veldig fornøyd med KLP. Renten er bra og de hjelper meg med alt jeg trenger
Alltid raskt svar og tilbakemelding, både i KLP-banken og kundeservice, alltid hyggelig og behjelpelig!
Banken er enkel å komme i kontakt med, har god rente på boliglån og en enkel og grei nettbank
God rente for medlemmer på både lån og BSU. Nettbanken og appen er også bra.
God kundeservice.Gode betingelser.Bra rente.Anbefaler Klp banken
KLP har levert gode betingelser og veldig hyggelig kundeservice siden vi byttet bank i 2020. Alt fungerer utmerket og når betingelse i tillegg er veldig gunstige blir det toppscore.
For lav rente på topprentekonto for medlemmer. Og for dårlig med kun 4 gebyrfrie uttak i året.
Er kunde siden 2013,de siste ukene utestengt på nettet og umulig å få kontakt annet enn på tlf.der blir man satt over til flere avdelinger uten noe svar og konkret løsning på problemet.jeg har hatt tekniker to ganger for å se om noe er feil med mitt system,men det er kun Klp som låses.
Har fått til positivt svar på det jeg har spurt om som ex at og få huslånet i 12 mnd avdragsfritt !
Billigste banken å ha brukskonto hos KLP og utmerket kundebehandling.
God service og rask respons. Gode lånebetingelser for oss over 60.
Har ved flere anledninger den siste tiden opplevd å ikke få brukt nettbanken. Får først logget inn, men kommer ikke videre til andre tjenester. Blitt logget ut automatisk. Har ikke fått utført mine banktjenester de to siste dagene. Har ringt kundeservice, men får ikke noe svar, annet enn at dem jobber med saken. Dette er ikke holdbart da de samme problemene oppstår med ujevne mellomrom.
Ble behandlet nedlatende av saksbehandler angående søknad om boliglån, da han forsto jeg var ufør. Dårlig kundebehandling.