Meny

Danske Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 148 innen
bank
22%
anbefaler
Danske Bank

"Ekstremt dårlig nettbank, helt ok forøvrig"

Omtale om Danske Bank skrevet av Anne for 18.08.2021 09:06

Danske Bank har totalt 154 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig nettbank, helt ok forøvrig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Danske Bank har dessverre den dårligste nettbanken på det norske markedet, og det virker ikke som om de har tenkt til å forbedre den med det første heller, jeg har nå vært kunde der i flere år og nettbanken er fortsatt like dårlig. Det er uoversiktlig manøvrering i nettbanken og tungvinte løsninger, føles som man går 10 år tilbake i tid. Eneste grunnen til at jeg fortsatt er kunde der, er pga gode vilkår på boliglånet.

Bytt.no
"Ekstremt dårlig nettbank, helt ok forøvrig" skrev Anne om Danske Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Anne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig kundeservice, elendig nettbank og dårlig mobilapp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har fått god rente på boliglån, og har fått god hjelp av en svært profesjonell og hyggelig kunderådgiver som det er ingenting å utsette på. Danske Bank har gitt oss et lån vi er svært fornøyde med. Dette er det eneste positive å si om denne banken, som henger igjen i år 2000 på veldig mange områder. Jeg nevner noen: - Vanskelig å komme i kontakt med kunderådgiver, vi måtte følge opp alle steg i prosessen selv, og følte oss nesten glemt i prosessen. Umulig å få snakke direkte med bankkontakt, man må først kontakte kundeservice som deretter stiller spørsmål man har, til kunderådgiver, hvorpå kundeservice deretter formidler svaret han gir, tilbake til oss. Svært kronglete og tidskrevende! Synd, da de som jobber der er koselige, men tydeligvis alt for lavt bemannet. - ELENDIG nettbank. Ubegripelig og direkte pinlig at en så stor bank ikke har oppdatert designet på sin nettbank siden tidlig 2000-tallet - dette er ingen overdrivelse. Mangler sentrale tjenester, hvilket medfører at man må kontakte banken for svært mye. Vanskelig å navigere, blir logget ut etter 5 minutter inaktivitet, hvilket er totalt unødvendig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Synd det ikke går an og gi 0 stjerner"

Det er synd at slike banker som Danske bank for lov til å drive virksomhet i Norge. Eneste bank i Norge som ikke betaler ut underkurs på fastrente lånet uten noe som helst info om dette på forhånd. Håpløs mobilbank løsning. Skjulte gebyrer overalt og aksje handel gebyr opptil 10 X prisen av andre banker i tillegg må man betale gebyr for å få lov til å ha en aksjekonto. Helt håpløst. Kundeservice er totalt fraværende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Søppelbank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utdatert nettbank, utrolig trege på å svare på private meldinger i nettbank, enda tregere til å legge inn bestillinger man gjør der. Man kan ikke endre trekk på boliglån selv. Bestilte nettopp nytt kredittkort over telefon, men det kom aldri i posten. Ringte og fikk til svar at det aldri hadde blitt produsert, men at det skulle produseres og sendes med ekspress dagen etter. Ringer dagen etter for å bekrefte, men kortet er fortsatt i produksjon og ikke sendt. Spør om de kan sende det med post over natt, men det er umulig. Mottar nå kortet lenge etter at jeg har dratt til utlandet.

Teknamedlem
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Banken som ikke vil ha nye kunder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jeg ble igjen i den gamle Teknabanken, tenkte jeg å bytte til Danske Bank som har ett godt tilbud på lån til medlemmer. Forsøkte å kontakte de på chat (ingen respons), stod over 20 min. i kø på kundeservice og fikk beskjed om å søke om lån først. Gjorde dette og legitimerte oss med BankID. Fikk SMS om at vi ikke var legitimert. Legitimerte oss på nytt med BankID, fikk samme SMS og at de etter 3 dager droppet søknaden. Forsøkte å gi beskjed om at noe er feil med løsningen, men ingen respons. De ringer heller ikke eller tar kontakt med de som ønsker å bli nye kunder. Nå har jeg gitt opp og blir hos Gjensidige Bank (Nordea Direct) som hvertfall svarer på henvendelser og også satte ned renten min for å matche Danske Bank.

Danske Bank har totalt 154 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR