Meny

Haugesund Sparebank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
43
av 117 innen
dagligbank
33%
anbefaler
Haugesund Sparebank
Filtrer omtaler
2
0
0
0
4
Sorter omtaler etter
Viser av 6 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Haugesund Sparebank?
Fornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Haugesund sparebank har flere filialer.."

Vi har så positiv erfaring med kontoret i Aksdal, her er vi godt tatt vare på med egen rådgiver og drop-in mulighet. De er profesjonelle, ryddige, støttende - vi kjenner ikke igjen noen av de negative beskrivelsene her inne. Det kan dermed være greit å vite at banken har mer enn ett enkelt kontor.

Halvor U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Henger etter med papirarbeid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Henger etter med papirarbeid. Sendte mail angående bolig for ca 1 måned siden, har enda ikke fott svar. Som igjen førte til boligen ble solgt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kun positivt"

En lokal bank som setter kunden i fokus. Her kan en både sette inn og ta ut kontanter, noe som burde være en selvfølge i alle banker. Som kunde er det ingen gebyrer ved valuta veksling. Enkel og oversiktlig hjemmeside. Alltid hyggelige kundebehandlere

Christoffer A. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Nedlatende personell."

De er lite hyggelige fra du ringer, eller kommer innom. Fins ikke kundeservice, og en behøver å dra ned til banken for alt. #Steinalderbank.

Halvor W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir behandlet med en nedlatende tone fra de ansatte. Og skjer det noen feil eller lignenes så er det alltids kundens feil, denne banken tar aldri ansvar for sine egne feil og skylder heller på kunden. Henger langt etter med papirarbeid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Overlegne"

Blir behandlet med en nedlatende tone fra dei ansatte og skjer det noen feil eller lignenes så er det alltids kunden sin feil, denne banken tar aldri ansvar for sine egne feil og skylder heller på kunden. kjenner flere så dette har skjedd med der alle har nå skiftet bank noe eg og kommer til å gjøre nå. Snakket med kunderådgiver, samtale endte med at han bare la på med en gang eg ga han og banken litt kritikk.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR