Haugesund Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I Aksdal har vi åpen bank med dyktige betjening. Kjempe flinke og imøtekommende.
I am very disappointed with the services of Haugesund Sparebank. Since the ability to make international transfers was restricted, I have faced significant inconveniences. The alternative solution suggested by the bank also failed to resolve the issue, leaving me no choice but to look for services from another provider. I believe that the level of service provided does not meet the needs of modern customers, especially considering that international transfers are an essential part of daily life for many people. For these reasons, I have decided to discontinue using the services of Haugesund Sparebank. I do not recommend this tank to anyone.
Byttet hit fra DNB for 22 år siden,angrer på at jeg ikke gjorde det før. Greie hjelpsome ansatte,filial i Aksdal med god parkering,minibank og kort vei til skranken for dem som er litt dårlig til bens. LItt dårlige renter på plasseringskonto,men OK
Lite behjelpelige i skranken,dømmende Ringer ikke tilbake ved avtaler om feks boliglån
Vi har så positiv erfaring med kontoret i Aksdal, her er vi godt tatt vare på med egen rådgiver og drop-in mulighet. De er profesjonelle, ryddige, støttende - vi kjenner ikke igjen noen av de negative beskrivelsene her inne. Det kan dermed være greit å vite at banken har mer enn ett enkelt kontor.
Henger etter med papirarbeid. Sendte mail angående bolig for ca 1 måned siden, har enda ikke fott svar. Som igjen førte til boligen ble solgt.
En lokal bank som setter kunden i fokus. Her kan en både sette inn og ta ut kontanter, noe som burde være en selvfølge i alle banker. Som kunde er det ingen gebyrer ved valuta veksling. Enkel og oversiktlig hjemmeside. Alltid hyggelige kundebehandlere
De er lite hyggelige fra du ringer, eller kommer innom. Fins ikke kundeservice, og en behøver å dra ned til banken for alt. #Steinalderbank.
Blir behandlet med en nedlatende tone fra de ansatte. Og skjer det noen feil eller lignenes så er det alltids kundens feil, denne banken tar aldri ansvar for sine egne feil og skylder heller på kunden. Henger langt etter med papirarbeid.
Blir behandlet med en nedlatende tone fra dei ansatte og skjer det noen feil eller lignenes så er det alltids kunden sin feil, denne banken tar aldri ansvar for sine egne feil og skylder heller på kunden. kjenner flere så dette har skjedd med der alle har nå skiftet bank noe eg og kommer til å gjøre nå. Snakket med kunderådgiver, samtale endte med at han bare la på med en gang eg ga han og banken litt kritikk.