Nordea Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svært god hjelp fra Nordea ifm. flytt fra DNB. Flinke rådgivere som tilbyr mye kunnskap og bistand.
Hei Daniel. Det gleder meg å lese at du har hatt en sømløs overgang over til oss og at du har fått god hjelp til å komme i gang med ditt kundeforhold. Vi har stort fokus på kundetilfredshet og strekker oss langt for å imøtekomme dine ønsker. Husk at du alltid kan kontakte oss enkelt gjennom mobilbanken eller sende oss en melding så vil vi svare deg fortløpende. / Everth
Har søkt om et bitte lite opplån på boliglånet mitt. Har vert kunde i nesten 30 år. Mer en tre uker har gått og har ikke hørt et lite pip. Ingenting. Ikke så mye som bekreftelse på mottatt søknad. Krysset av at jeg ville at en kunderådgiver tok kontakt. Ikke et pip på tre uker. Synes ærlig talt at det er respektløst .En bank med milliard overskudd burde ha råd å ansette nok folk så deres kunder som de lever av får den respekten de fortjener.
Hei Peto. Takk for at du deler din opplevelse. Vi forstår at det er frustrerende å vente så lenge uten å få svar, og vi beklager at du ikke har blitt kontaktet som forventet. For tiden har vi svært mange søknader, og behandlingstiden er minst to uker, men ut fra det du beskriver, burde du ha hørt fra oss nå. Vi ønsker å se nærmere på saken din og hjelpe deg videre så raskt som mulig. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice via chat i nettbanken/mobilbanken eller på telefon 23206001, så finner vi en løsning for deg. Takk for tålmodigheten, og vi håper å høre fra deg snart. /Yousof
Nordeas onlinetjenster består av et sett med nettsider som ikke henger sammen hverken på UX eller teknisk integrasjon. Du må logge inn for hver gang du havner på en ny side, det er umulig å få en helhetlig oversikt over kundeforholdet mitt. Virkelig den verste onlinebanken som finnes i Norge! Hold deg unna hvis du kan!
Hei Gustavo. Takk for at du deler din opplevelse. Vi forstår at en sammenhengende og brukervennlig digital bankopplevelse er viktig, og det er beklagelig at du har opplevd utfordringer med våre netttjenester. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både brukeropplevelsen og den tekniske integrasjonen, og din tilbakemelding er verdifull for dette arbeidet. Om du har konkrete eksempler eller ønsker hjelp med spesifikke funksjoner, er du velkommen til å kontakte oss direkte, så vil vi gjerne se nærmere på hvordan vi kan forbedre din opplevelse. /Yousof
The website for this bank is a disgrace compared to Danske Bank. It give no information or running balance on transactions. Takes days to pay money back to your creditcard which was minutes in Danske. Very messy and confusing to find information. Very dissapointed. Considering to change bank.
Hi Al, Thank you for taking the time to give us a feedback. We are sorry to hear about the difficulties you have had in the netbank. If you would like an overview of the netbank you are welcome to contact our customer service for a follow up. We can be reached at 23206001, or via chat in the net- and mobile app. /Victoria
Opplysninger/detaljer vedrørende transaksjoner i den nye nettbanken er helt elendig. I den gamle nettbanken kom det fram navn og kontonr. både på sender og mottaker. I den nye nettbanken er dette fraværende. Dette gelder både ved søk på betalinger og overføringer mellom egne kontoer i banken. Alt dette var på plass og fungerte utmerket i den gamle nettbanken. Jeg vurderer sterkt å bytte bank grunnet det jeg har beskrevet.
Hei Arthur. Tusen takk for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig for å utbedre vår mobil- og nettbank. Tjenesten du etterspør er noe vi jobber med å implementere i nettbanken, men endelig lanseringsdato er ikke kommet enda. Frem til da kan du kontakte vår kundeservice for videre hjelp og veiledning. Vi hjelper deg gjerne med din henvendelse. /Victoria
Rask og god hjelp, både i prosessen ved bytte av bank og spørsmål som gjelder daglig bruk av bank, bankID osv.
Hei, Trond. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er alltid ute etter å gi kundene våre gode opplevelser og service, det er fint å lese at du har samme oppfatning 😊 / Mathea
Jeg er fornøyd med dem, raskt behandling, topp tilgjengelighet.
Hei, Linlin. Så hyggelig å lese at du er fornøyd med oss, og at du tar deg tid til å gi oss en omtale her. Vi jobber daglig med å skape gode kundeopplevelser ved å gi god og rask service når du trenger oss, så vi setter da veldig pris på din hyggelige tilbakemelding. Vi håper å kunne holde deg fornøyd framover også🤗 /Mikael
Alt for ofte kommer jeg rett og slett ikke inn i banken fordi det står "Det oppstod en feil. Prøv igjen senere.". Idag var det når jeg prøvde å logge inn, tidligere har det vært når jeg skal betale en regning. En bank som har så utrolig dårlig oppetid kan jeg ikke lengre ha. Det er uakseptabelt at man til stadighet blir nektet tilgang til sine egne penger og betalingsevne. Denne ustabiliteten i det tekniske er uten sidestykke. Når appen først fungerer så er den veldig kronglete å bruke og det tar mye tid med mye unødvendige trykk. Man kan ikke legge betalinger til å gå fra faste konti, dette må endres hver eneste gang på én og én. Det er heller ingen informasjon om tidligere betalinger som er gjennomført. Skal man ha en faktisk kvittering på utført betaling som inneholder sum, kontonummer og kid eller annet OBLIGATORISK betalingsinformasjon må man kontakte kundeservice, for dette er ikke tilgjengelig for meg å se. Hallo???
Hei Marius. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele din erfaring med nettbanken vår. Jeg forstår din frustrasjon og at du blir oppgitt over gangene det har oppstått tekniske feil med mobil- og nettbanken. Vi jobber kontinuerlig for å forebygge slike feil og derfor har en egen avdeling med mange dyktige IT-konsulenter. De jobber daglig med å optimalisere kundeopplevelsen og minimere i største grad diverse feil som kan oppstå. Likevel er det slik med teknologi at uforutsette feilmeldinger kan skje og dette prøver vi alltid å opprettholde raskest mulig. Det er beklagelig at du har fått det inntrykket av oss men vi håper at du kan gi oss en sjanse til å vise at vi virkelig bryr oss om kundene våre og har et stort fokus på kvalitet på produkter og tjenester. Vi setter stor pris på din tålmodighet og beklager sterkt for ulempene disse feilene kan ha medført. / Everth
Jeg ble tvangsflyttet fra Danske Bank som jeg har vært strålende fornøyd med i alle år. I desember i fjor hadde jeg behov for å øke min kreditt på rammelånet med et beskjedent beløp. Etter 6 uker presterer banken å avslå pga manglende betalingsevne. Dette uten at de har undersøkt noe annet enn min lønnsinntekt, ikke tatt hensyn til andre inntekter som aksjeutbytte, næringsinntekt o.l. Veldig dårlig bank som ikke har noe forhold til sine kunder og kan vurdere enkeltpersoner. Sitter kun med regnefaktorer de har lært på kurs og evner ikke/gidder ikke å se helheten i kundens økonomiske situasjon. i tillegg har kundeservice inntil 1 times ventetid på telefon og det er ikke mulig å kommunisere på mail. Kun chat i nettbank som blir besvart etter 6-7 dager. Møkkabank.
Hei Trygve. Det er leit å lese at du har fått et dårlig første inntrykk av oss som bank og hatt en dårlig opplevelse i forbindelse med din lånesøknad. Hver søknad blir personlig behandlet hos oss går gjennom en individuell vurdering hvor vi ser på forskjellige faktorer som spiller inn og analyserer situasjonen i sin helhet. Vi strekker oss langt for å imøtekomme dine forventninger og derfor skal alle få en personlig gjennomgang med saksbehandleren. Vi har opplevd en del større pågang på våre linjer til kundeservice i det siste, dette skyldes flere årsaker og vi har tatt høyde for pågangen med å forstørre stallen på kundeservice og bruke alle tilgjengelige ressurser slik at vi kan redusere ventetiden og kunne hjelpe deg så fort som mulig. Likevel kan det dessverre oppleves kø til tider, som regel mellom klokken 10 - 15. Vi minner om at vår kundeservice er åpent fra 08:00 til 21:00 søndag til fredag, og fra 08:00 til 17:00 på lørdager og unngår du den mest trafikkerte tiden, så skal du forhåpentligvis komme i kontakt med oss uten å vente særlig lenge. Vi beklager at du har hatt en dårlig erfaring med med din søknad og i kontakt med vår kundeservice, og håper at du vil gi oss en ny sjanse til å vise at vi virkelig bryr oss om kundene våre og jobber hardt for å gjøre deg fornøyd. / Everth
Lite brukervennlig og uoversiktlig nettbank. Dårlig kundeservice. Mottar regelmessig masete telefoner om salg av finansprodukter.
Hei Marianne. Takk for at du deler din opplevelse med oss. Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med nettbanken og kundeservicen vår. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre brukeropplevelsen, og tilbakemeldinger som dine er viktige for oss. Vi beklager dersom du har mottatt uønskede telefonsamtaler. Vi ønsker at våre henvendelser skal være relevante og nyttige, og vi tar med oss din tilbakemelding i vårt arbeid med å forbedre kommunikasjonen med kundene våre. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og håper å kunne gi deg en bedre opplevelse fremover. /Yousof
Enkel innlogging, god oversikt over alle kontoene og alle transaksjonene
Hei Inger K. Takk for din tilbakemelding om vår nettbank. Det gleder meg å lese at du stortrives som kunde hos oss og fornøyd med våre digitale tjenester. Husk at du kan nå tilpasse forsiden i din nettbank! Gå nederst på forsiden og klikk på Blyanten/Rediger. Her kan du velge hvilke produkter du ønsker å se på forsiden og endre rekkefølgen. Ønsker deg en fin dag :) / Everth
Ble automatisk flyttet over i fra Danske Bank til Nordea. Dette skjedde for over 2 måneder siden og har enda ikke mottatt noe ny kredittkort/ debit kort. Står bare som "På vei". Begynner og bli kritisk nå... Har også ikke mottatt noe BankID enda. Familie medlem som også var i Danske Bank ble aldri overført fra DB til Nordea. Fikk høre at det var fordi Nordea ikke hadde opprettet noe konto til henne selv om DB nå var ferdig i privatmarkedet. Altså all bank innskudd var borte over natten og Nordea nektet og ordne opp. Kundeservice er noe lunde ok, men mobilbank interfacet er noe tungt. Savner mer info om tidligere kjøp etc.
Hei Birk. Det er veldig leit å lese at du har fått et dårlig første inntrykk av oss som bank i forbindelse med din overgang fra Danske Bank. Vi har preppet for migreringen flere måneder i forveien og det har blitt tilrettelagt så godt som det lot seg gjøre for at det skulle skje på en sømløs og enkel måte for alle. Selv med alle forberedelser og organisering vi har gjort kan det dessverre skje noen enkelte glipp og feil i systemet, dette må vi bare beklage på det sterkeste at det har skjedd deg. Jeg får dessverre ikke sjekket saken din i detaljer her på grunn av at vi ikke har lov til å dele sensitive opplysninger på sosiale medier, men gjerne ta kontakt med oss på telefonnummer 23206001så skal vi selvsagt ordne opp i dette for deg. Vi håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse til å endre på erfaringen du har hatt og vi setter stor pris på din tålmodighet. / Everth
Flyttet boliglånet til Nordea. Fikk god rente som medlem i Akademikerforbundet. Veldig rask saksbehandling og flytting av lånet. Veldig hyggelig kundebehandler. Mobilbanken ser helt grei ut til mitt bruk.
Hei Nikka. Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi er glade for at du er fornøyd med renten, saksbehandlingen og kundebehandleren. Det er også hyggelig å høre at mobilbanken fungerer bra for deg. Vi setter stor pris på at du har valgt oss, og vi ser frem til å fortsette å gi deg god service! /Yousof
Har ventet over 2 måneder på å få bankkort. Det står fortsatt at det er "på vei". Det er også umulig å få noen skikkelig oversikt over penger som har gått ut, og penger som har gått inn, altså hva jeg har brukt penger på. Ta jeg kontakt med kundeservice så står det at det er 1 minutts ventetid, og sånn står i det i tre kvarter til de logger meg ut.
Hei Tom. Takk for at du deler din tilbakemelding med oss. Jeg forstår at det har vært frustrerende å vente på bankkortet og oppleve problemer med oversikten over transaksjoner. Dette er ikke den opplevelsen vi ønsker at våre kunder skal ha. Det skal selvfølgelig ikke være slik at du skal vente 2 måneder på å få tilsendt nytt kort og vi beklager for forsinkelsen. Når det gjelder oversikten over dine transaksjoner, vil vi gjerne hjelpe deg med å få en bedre forståelse av hvordan du kan se dette i nettbanken eller mobilbanken. Hvis du har spesifikke spørsmål, kan vi også bistå med å finne ut av det. Når det gjelder ventetiden hos kundeservice, er vi veldig lei for at den har vært så lang, og vi tar dette videre for å forbedre tjenesten vår. For å kunne hjelpe deg best mulig med både kortet og transaksjonsoversikten, trenger vi at du kontakter oss på nytt, slik at vi kan undersøke saken grundig og finne en løsning. Vi håper virkelig på at du tar deg tid til å kontakte oss igjen, og vi ser frem til å hjelpe deg videre. /Yousof
Dårlig nettbank, fullstendig underdimensjonert kundeservice, ingen mulighet for epost, kun chat. Dette er bare kynisme, Nordea tjener mer enn nok penger til å ha en fungerende kundeservice. Slik var det tidligere, men de har nok kuttet hoder. Får se meg rundt etter en ny bank for både privat og firma.
Hei Anders. Takk for at du deler din tilbakemelding med oss. Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med nettbanken vår og kundeservice. Vi forstår at tilgjengelighet og funksjonalitet er viktig for deg, både som privat- og bedriftskunde. Vi har valgt å prioritere telefon/chat som vår primære kontaktkanal for å gi raskere svar og bedre oversikt over henvendelser, men vi forstår at dette ikke alltid møter alles behov. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil ta den med oss når vi vurderer hvordan vi kan forbedre tjenestene våre. Vi håper å kunne gjenopprette din tillit og ønsker å hjelpe deg på best mulig måte fremover. Hvis det er noe spesifikt vi kan gjøre for deg, er du velkommen til å ta kontakt. /Yousof
Treg service, men tjenstene er ikke så bra heller. Leter etter ny bank. Oppdager det ene problemet etter det andre. Akkurat nå er det problemer med at det tar så lang tid overføre penger til kredittkortet. det skjedde umiddelbart i tidligere bank. Når jeg kontakter support er det 15 minutter ventetid og blitt brutt før jeg kom frem to ganger nå. Sint og fortvilet De som jobber der er bra nok det er ikke det, men det er for få og tjenestene er dårlig.
Hei Kjetil. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du har opplevd problemer med overføringer til kredittkortet og lang ventetid hos kundeservice. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester for å gi en bedre opplevelse for kundene våre. Når det gjelder overføringstiden, tar det per nå 1-2 virkedager før pengene er tilgjengelige på kredittkortet. Vi forstår at dette kan være upraktisk og jobber med å gjøre prosessen raskere. Vi beklager også ventetiden og bruddene du har opplevd når du har prøvd å kontakte oss. Vi har ansatt flere medarbeidere for å håndtere den økte pågangen, men vi er klar over at det fortsatt er rom for forbedring. Vi setter pris på din tilbakemelding og håper vi kan beholde deg som kunde mens vi jobber med å bli bedre. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har flere spørsmål eller trenger hjelp med noe. /Yousof