Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
104
av 105 innen
bank
18%
anbefaler
Nordea Bank
Filtrer omtaler
13
5
8
17
67
Sorter omtaler etter
Viser av 110 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Strålende bank som er tilstede for kunden"

Strålende bank som er tilsted for kunden, eneste en kanskje kan trekke litt på er nettbank/app som nok begynner og bli noe utdatert så her ventes det i spenning på oppdateringer fremover.

Svar fra Nordea Bank
11.11.2019 20.10
Hei Einar,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og at du tar deg tid til å gi oss en omtale! Dette er noe vi setter stor pris på. Når det gjelder nettbank/app så jobbes og testes det en ny versjon av mobilbanken i skrivende stund. Forhåpentligvis er det ikke så alt for lenge til før denne også blir lansert for våre kunder. Så er bare å smøre seg med litt tålmodighet en liten periode til.

Ha en fin dag! /Morten
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Plattformer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettbank kræsjer når du skal prøve å åpne konto. Mobilbank mangler mange funksjoner. Begge ligger langt bak i design og utforming. Gammeldags.

Svar fra Nordea Bank
04.11.2019 14.38
Hei. Beklager at du har problemer ved opprettelse av konto. Om du kontakter oss på telefon 232 06001 eller sikker chat, så vil vi selvsagt hjelpe deg med det. Når det gjelder mobilbanken så kan jeg gledelig meddele at en ny app er like rundt hjørnet. Den er planlagt lansert i løpet av 2019, og jeg håper du blir fornøyd med den :) /Silje
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Etter at Nordea inngikk samarbeid med oppfinans har kundeservicen gått fra terningkast 4 til terningkast 1. Jeg har prøvd å søke lån, men får ikke svar av oppfinans. Når jeg tok kontakt med Nordea og fortvilet fortalte om det her så sa de bare at det ikke er dems problem da oppfinans har egen kundeservice. Hvorfor skal jeg være kunde hos en bank som bare skyver alle problemer unna? Hvorfor skal jeg være kunde hos en bank som selv ikke kan hjelpe meg med det økonomiske? Etter 30 år som kunde tar jeg hatten min og går. Makan til elendig kundeservice!

Svar fra Nordea Bank
01.11.2019 10.05
Hei Tg! Vi vil alltid forsøkte å bistå våre kunder så godt vi kan, uansett hva henvendelsen skulle gjelde. Når det gjelder forbrukslån så har vi lenge levert disse gjennom Nordea Finans, men har nå begynt å levere disse gjennom OppFinans og da er det de som vil kunne bistå deg med en eventuell søknad. Men du kan gjerne sende oss en melding via nettbanken vår via "Digital Postkasse", så vil vi kunne få en rådgiver til å se nærmere på hva som er hendt og om det er noe vi kan få bistått med. /Andreas
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Var god kundeservice FØR"

Har vært kunde i Nordea, før Christiania Bank i 30 år. Tidligere var det ingen problem å snakke med vår egen veileder, dette tilbudet satte vi utrolig pris på. Dette var eneste grunn til at vi er i Nordea. Det siste året har ting forandret seg, vi får ikke kontakt med kunderådgiveren vi har snakket med siden vi tok boliglånet. Alt skal bli effektivisert så eneste vi nå snakker med er tilfeldige veiledere på telefon. Nettbanken er også fryktelig å se på i forhold til andre banker, denne trenger en god oppussing! Jeg burde også være Nordea Premium kunde, men ettersom jeg jobber på provisjon får jeg ikke dette kundeforholdet, selv med en årslønn på 1,2.

Svar fra Nordea Bank
24.10.2019 10.03
Hei Thor! Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med rådgivningen som du får med oss, og har rådgivere med spesialisert kompetanse slik du alltid skal få best mulig rådgivning ut fra ditt ærend og/eller livssituasjon. Har du hatt en rådgiver som du hadde god kjemi med så skal du selvsagt få snakket med den. Ta gjerne kontakt med oss via nettbanken under "Digital Postkasse" eller via http://www.nordea.no/premium så skal vi få en rådgiver til å ta kontakt med deg.

Når det gjelder Nettbanken/Mobilbanken så vil vi komme med ny Mobilbank App iløpet av høsten/vinteren og ny nettbank skal komme på begynnelsen av 2020. /Andreas
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste kundebehandling vi noensinne har møtt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt en veldig uheldig og skuffende opplevelse med Nordea og deres kundebehandling, manglende kundebehandling kan man heller si. Vi inngikk tidligere i år en avtale med fastrente. Før vi inngikk denne avtale spurte vi eksplisitt om lånet ville fungere som tidligere med å betale inn ekstra om man ønsket, fikk svar om at: "Ja, det vil fungere som før." Dette viser det seg i ettertid at absolutt ikke stemmer, for det første var det ekstremt vanskelig å få betale inn ekstra. Når vi ringte kundeservice sa de at det ikke var mulig å betale inn ekstra på fastrentelån. I ettertid har de gått tilbake på dette og sagt at vi kan betale inn ekstra og at systemet støtter det, for å slippe unna feilinformasjon. Det som kommer i tillegg, og som heller ikke ble gitt noen informasjon om er at pengene du setter inn vil ikke ha samme verdi grunnet en beregning de gjør på sin side for tapt inntekt. Når vi har kontaktet dem om at grunnlaget som vi inngikk avtalen på ikke stemmer, har de ikke vært villige til å inngå noe som helst kompromiss eller prøve å komme frem til en felles enighet. Dersom vi skal ut av denne avtalen, som er inngått med feil informasjon gitt fra deres kundebehandlere, må vi betale 70000kr. Dette må være noe av det dårligste jeg noensinne har møtt på innenfor kundebehandling og vil anbefale andre som tenker på å ta boliglån om å styre unna Nordea og finne en annen bank som vet hva kundebehandling betyr.

Svar fra Nordea Bank
17.10.2019 09.07
Hei Birte!

Nå kan vi ikke sette oss ordentlig inn i saken via din tilbakemelding her, men ut i fra det du skriver så må vi her bare beklage, jeg er veldig lei for at du har fått feil informasjon fra oss! Dette er selvsagt ikke noe vi vil at våre kunder skal oppleve, spesielt med tanke på at du har fått ulik informasjon fra oss når du har vært i kontakt oss ved ulike anledninger. Dette tar vi selvkritikk på! Vi burde også ha gjort dere oppmerksom på at ekstra innbetaling på lånet vil medføre at det beregnes over/underkurs på beløpet som betales inn ekstra, før dere inngikk avtalen.

Det er altså mulig å betale inn ekstra på et fastrentelån, men det er ikke noe vi anbefaler ettersom det er en fast løpetid på slike lån og dersom man betaler inn ekstra vil det utløse over/underkurs. Det samme vil gjelde dersom man avslutter/flytter lånet til en annen bank før løpetiden på fastrenten er over.

Selve avtalen om fastrente kan vi nok ikke annullere, men vi ønsker gjerne å se litt nærmere på saken din og blir veldig takknemlig om du har mulighet til å sende oss tilbakemeldingen din via nettbanken ved å gå til Digital postkasse og trykke på Ny beskjed. Jeg håper at du vil gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket!
/Hanne
Birgitte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på oppfølging, rotete og uoversiktlig"

Nettbanken i seg selv er ekstremt kronglete og uoversiktlig. Ble lovet hjelp gjentatte ganger i forbindelse med bankbyttet, dette uteble fullstendig. Vurdere å bytte bank igjen ved første anledning.

Svar fra Nordea Bank
15.10.2019 16.07
Hei Birgitte,
Takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er trist å lese at du ble lovet hjelp i forbindelse med bankbyttet, men at vi ikke innfridde denne lovnaden. Det må jeg bare beklage!

Det jobbes med å utvikle både en ny mobil- og nettbank, som kommer til å være mer brukervennlig og oversiktlig. Når de blir lansert så håper jeg at dette bedrer inntrykket av de digitale løsningene. /Morten
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Gode betingelser, god service, dårlig på nett og mobil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kunde i 3 tre år, og man må følge opp betingelser jevnlig (årlig) som med andre banker. Kjempegod og rask håndtering da jeg startet kundeforholdet, og ved en refinansiering/reforhandling nå nylig. Konkurransedyktige betingelser. Når det gjelder brukervennlighet og tjenester på digitale flater, ligger de langt bak konkurrentene Både de små lokale og de store landsdekkende. Nettbank er skikkelig "90-talls", og mobilbank er mangelfull i funksjon. Skjerpings her, så blir det flere stjerner.

Svar fra Nordea Bank
15.10.2019 10.29
Hei Oven!
Takk for din konstruktive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med rask håndtering og refinansiering. Vedrørende våre digitale tjenester jobber vi med å utvikle og forbedre både nettbank og mobilbank. Når de blir klare håper jeg nettbank er mer tidsriktig og mobilbank kommer med de funksjonene du ønsker.
/John
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst å kommunisere"
2 syns denne omtalen er nyttig

For 2. gang (av 2 mulige) på to år opplever jeg det som nesten umulig å kommunisere med min rådgiver. Har vært kunde i samtlige av mine 35 leveår, men nå har jeg bestemt meg for å bytte bank. Innledende møte har vært veldig greit å få til, men derfra og ut er en evig venting og automatiske beskjeder om at jeg kan vente svar i digital postkasse. Noe som jo ikke skjer. I et kundeforhold må det kunne gå an å forvente en dialog som flyter når man er midt i en sak. Tid er penger og når enkle saker tar uker å få svar på så har jeg ikke annet valg enn å skifte. Dessverre, og vemodig. Men nå er tålmodigheten slutt. Dagligbank, app og chat fungerer fint, men det regner jeg som en selvfølge i 2019. Så det er dessverre ikke nok. Rentenivået er jo heller ikke noe fortrinn, så da finner jeg ingen grunn til å klamre meg fast bare fordi jeg alltid har vært kunde.

Svar fra Nordea Bank
18.09.2019 15.43
Hei Erik! Det er absolutt ikke slik vi ønsker å fremstå, alle som tar kontakt med oss skal få den hjelpen de trenger så fort som mulig. I tilfeller der ting tar lengre tid enn forventet skal du selvsagt bli kontaktet slik du blir informert om veien videre slik du og rådgiver kan ha en løpende dialog. Om dette ikke har skjedd i ditt tilfelle så må vi bare beklage.

Det er leit å høre at du nå ønsker å forlate oss, og jeg håper virkelig at du gir oss en siste sjanse til å rette på inntrykket som du har av oss. /Andreas
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"

Ringer ikke tilbake, bare fortsetter å ringe, selv om de allerede har ringt opp igjen. Dårlig nettbank, har vært det samme dårlige utseende siden 2000.

Svar fra Nordea Bank
09.09.2019 14.21
Når du velger at vi skal ringe deg tilbake, vil du bli oppringt når du er nr 1 i køen. Da kan det i enkelte tilfeller forekomme litt ventetid dersom telefonen foran deg i køen tar lengre tid enn antatt. Vi ønsker at det skal være enkelt å komme i kontakt med oss og det er beklagelig dersom du ikke har kommet gjennom når du har tatt kontakt. Når det gjelder nettbanken, så tar vi gjerne imot forbedringsforslag og tilbakemeldinger. Vi jobber kontinuerlig for at kundene våre skal være fornøyd med produktene våre og videreutvikling av disse. Dersom du har noen konkrete forslag til forbedring, er du hjertelig velkommen til å sende inn dette til oss. /Fredrik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Behandling av dødsbo"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dette gjelder privat skifte. Selv etter utallige telefonsamtaler, e-mailer, innsending av alle nødvendige attester og fullmakter, har ikke Nordea vært i stand til å gi dødsbostyrer nettbank-tilgang til avdødes konto. Dette har pågått i 3 mnd. og er ennå ikke løst. Stadig nye kundebehandlere sier de skal ta seg av saken, men ingenting skjer. Det virker som de lover å ordne opp for å få slutt på telefonsamtalen. Etterpå løftes ikke en finger. Dette er under enhver kritikk. Siden avdøde også hadde konto i DNB, kan vi sammenlikne: I DNB ble alt ordnet umiddelbart. En telefonsamtale var nok.

Svar fra Nordea Bank
10.09.2019 09.33
Hei Bente.
Vi må bare beklage at det har tatt så lang tid, slik skal det selvfølgelig ikke være. Normalt skal det ikke ta lang tid etter vi har fått innhentet nødvendig dokumentasjon. Nå får ikke jeg sjekket saken for deg herfra av sikkerhetsmessige årsaker, men om det enda ikke er løst håper jeg du kan gi oss en ny sjanse og kontakte oss på nytt. /Fredrik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde å nå kundeservice. Oppgitt 40 min ventetid, de ringte tilbake etter 80 min og de la umiddelbart på. Prøvde chat, ble avbrutt 2 ganger. Til slutt henviste chat til kundeservice. Prøvde kundeservice, 44 min ventetid....

Svar fra Nordea Bank
09.09.2019 14.22
For noen måneder siden, så hadde vi enorm pågang til kundeservice en periode og det resulterte derfor i veldig lang ventetid for kundene våre. Dette er selvfølgelig svært beklagelig, men jeg kan meddele at pågangen har roet seg betraktelig og du skal komme gjennom til oss ganske raskt når du ringer eller chatter med oss. Det at chatten bryter, skal normalt ikke skje, men det er vanskelig å si noe om årsaken til at dette skjedde. Om du fortsatt opplever at chat bryter når du tar kontakt med oss, vil jeg anbefale deg å forsøke via en annen nettleser eller via mobilbanken neste gang. /Fredrik
Williamsen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Upersonlig hvor bl.a. bank ID er ekstremt ustabil"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hos Nordea blir man møtt med neserynking og oppgitte miner hvis man en sjelden gang viser seg i banken for å be om et råd. Hos Nordea er du et nummer i et system, hvor det ikke er rom for å vurdere saker i en helhetlig sammenheng, og det er sannsyneligvis bare noen år til alle kundebehandlerne blir erstattet av datamaskiner. Jeg krever ikke mye av en bank, men et minimum av service må man kunne forvente. Man må også kunne forvente at bank-ID, som er påloggingssystem for så mange tjenester i Norge, fungerer. Det er ganske håpløst å skulle bestille en flybillett, eller å skulle betale en regning på tampen av betalingsfristen, når ikke Nordea Koder fungerer (deres innovative-innloggings-app) ikke fungerer. Jeg bytter bank i dag.

Svar fra Nordea Bank
10.09.2019 09.31
Hei Williamsen.

Vi ønsker selvfølgelig ikke at kundene våre ikke skal føle seg verdsatt eller føle seg som et nummer i et system hos oss. Vi er helt avhengig av kundene våre og ønsker at alle skal føle seg velkommen og ivaretatt i Nordea. Vi har gjort en del endringer de siste årene i forhold til at man nå må booke tid for å komme innom filialer og lignende. Dette betyr ikke at man aldri får snakke med den man kanskje ønsker å snakke med, det betyr rett og slett bare at man avtaler tid på forhånd. På denne måten har rådgiver satt av tid til å hjelpe kundene med alt de måtte trenge hjelp til. Det samme gjelder om man ønsker å bli kontaktet per telefon. Da setter vi opp en tid hvor rådgiver ringer tilbake. Hver enkelt kunde er viktig for Nordea og vi jobber hver eneste dag med å skreddersy løsninger og gi kundene våre produkter tilpasset deres behov. Det er beklagelig å høre at du ønsker å bytte bank og jeg håper du har valgt å bli hos oss slik at vi får rettet opp inntrykket du sitter med. /Fredrik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Utilgjengelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Glimrende kunderådgiver, men tjenestene er ikke gode, og kundeservice er sjokkerende utilgjengelige og dårlige på å hjelpe.

Svar fra Nordea Bank
10.09.2019 09.31
Hei Linda.
Først og fremst er det hyggelig å høre at du er fornøyd med rådgiver hos oss. Det setter vi pris på å høre. Når det gjelder de digitale løsningene og produktene våre, jobber vi hver eneste dag for at disse skal fungere optimalt og for å videreutvikle det vi allerede har. Når det kommer til videreutvikling, så er tilbakemelding fra våre kunder i stor grad vesentlig. Send oss gjerne konkrete forslag på hva du synes ikke er godt nok og eventuelle tiltak vi kan gjøre for at disse tjenestene skal bli bedre, så sender vi dette til ansvarlig avdeling. Vi hadde en periode tidligere i år hvor det var enormt med pågang inn til kundeservice, noe som gjorde at det ble lange ventetider for kundene våre. Dette er selvfølgelig ikke optimalt og vi har gjort mange ulike tiltak som nå har redusert køen betraktelig. Nå skal du komme raskt i kontakt med oss når du ringer eller starter en chat. Hvis du har opplevd at servicen er dårlig, så er dette noe vi tar alvorlig og vil ta videre internt. Alle kundene våre skal oppleve å få den hjelpen de trenger og hvis dette ikke er tilfelle, er det viktig for oss å få beskjed. /Fredrik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig på det meste"
8 syns denne omtalen er nyttig

Uoversiktlig nettbank, elendig kundeservice, kun chat og robot som er tilgjengelig. Ikke muligheter for å sende mail, så du må sitte i kø på chatten ekstremt lenge til tider. Høy rente i forhold til andre banker, har fått høyere rente enn det nye kunder tilbys to ganger på under ett år. Bytter bank!!

Svar fra Nordea Bank
10.09.2019 09.31
Hei Kat.
Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med oss som bank. Vi jobber daglig med at kundene våre skal være fornøyde hos oss og jobber med å gi de beste løsningene og tjenestene som passer for hver enkelt kunde. Vi hadde en periode tidligere i år hvor det var enorm pågang inn til kundeservice, både på chat og telefon, og dette er selvfølgelig ikke optimalt. I denne perioden ble det satt i gang utallige tiltak for å redusere køen og nå er denne betraktelig redusert. Du skal nå komme raskt i kontakt med oss både på telefon og chat. Vi har også en løsning for å sende e-post via vår hjemmeside, men der kan vi kun hjelpe med generelle spørsmål. Dersom du trenger hjelp til noe som går direkte på kundeforhold, kan du gjerne benytte digital postkasse i nettbanken. Når det kommer til rente på boliglån, så jobber vi får å være konkurransedyktig i markedet. Hver lånesak blir også vurdert individuelt utfra en rekke kriterier. Dersom du er misfornøyd med renten din, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss slik at vi får en rådgiver til å se på dette for deg. /Fredrik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Byråkrati"
5 syns denne omtalen er nyttig

Nordea er sentralisert, langt vekk fra lokale kunder. Tjener du bra, har god sikkerhet og lånebehov langt under kravene fra Finansdepartementet, finn en bedre bank.

Svar fra Nordea Bank
10.09.2019 09.28
Hei Rolf.
Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Det stemmer at vi har lagt ned filialer de seneste årene, men vi har også en del løsninger som gjør at du ikke trenger å møte oss i en av våre filialer. Du kan blant annet få et nettmøte med rådgiveren din. Det blir en videosamtale gjennom nettbanken din, slik at du kan være med på møtet selv om du er hjemme eller på jobb. Vi har også tatt flere tiltak for at kundeservice skal være lett tilgjengelig for deg, og du kan når som helst ringe eller chatte med dem. Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldinger og forslag til hva vi kan gjøre bedre. /Fredrik
Ingrid J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Login med bankID. Servicen er for dårlig!!!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ingen av stjernene kvalifiserer for noe som helst positiv tilbakemelding. Servicen er for dårlig!!! Dere må opprette kundeservice telefon i Norge!!! Jeg har flere ganger vært i kontakt med banken, og repr. som ikke kunne hjelpe skulle undersøke problemet og ringe meg opp igjen. Det har aldri skjedd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Uhøflig, ueffektiv og diskriminerte"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg prøvd å hjelpe mora mi å kontakt med banken på grunn av hun kunne ikke snakke norsk eller engelsk. Vi kunne bare ringe til banken fordi både kontor på Majorstum og Akersgata er stengte, og de eneste kontor i Storgata 10 åpen veldig kort tid (10-15). De svar i telefone at jeg har ikke rett til å hjelpe mora mi, og jeg kan bare ta henne til Storgata 10. Samtidig sa de at de er ikke interessert å hjelpe folk som kunne ikke snakke norsk eller engelsk fordi de er bare 20% befolkning av Norge. Jeg ble veldig overraskt de sier dette, egentlig jeg har totalt pakker hos Nordea i 10+ år. Nå bestemte meg sier opp alle avtaler med Nordea! Veldig negativ opplevelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Svarer ikke på telefon"
8 syns denne omtalen er nyttig

Forsøkte å ringe for å få svar på et par enkle spørsmål, ble sittende i 3 kvarter uten å få kontakt. Det var en bekreftelse på det andre har skrevet her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere og dårligere"
7 syns denne omtalen er nyttig

Alle tjenester skal gjøres selv i nettbanken. Personlig service er borte. Dårlig brukergrensesnitt i nettbanken. Vanskelig å få satt inn penger/tatt ut penger. Ikke engang mulig å få tømt sparegrisen til barna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig mye rot og dårlig kundeservice"
10 syns denne omtalen er nyttig

Måtte bruke 17 dager med utallige chat-kontakter, forsøk på telefon (men bare å glemme når en sitter på jobb og estimert ventetid er 47 minutter) på en så enkel sak som å opprette brukskonto for barn. You name it: feil avtale til signering sendt ut, måtte selv fylle ut ny søknad igjen, påny kom feil avtale i digikassen - når korrekt avtale endelig ble opprettet ble det hevdet at en av oss foresatte ikke signert trass i at det klart og tydelig fremkom i egen nettbank at nettopp det blitt gjort. Total fravær av høflighet hos de som jobber på chat, og fremstår ikke som de kan jobben. Telefondama var hyggeligere når jeg til slutt fikk tak i henne men aldri noen egentlig beklagelse eller forklaring på hva som gått galt - bare "dere kan kanskje heller møte opp i banken personlig og ordne det". Vurderer nesten å sende faktura til Nordea for tapt arbeidsfortjeneste; har brukt mange timer på dette. Fikk idag beskjed om konto lå klar til opprettelse og bankkort skulle sendes ut til vår håpefulle - men jeg tror det ikke før jeg ser det. Valgte Nordea siden jeg har en liten brukskonto der og barnefar er totalkunde og dermed tenkte det ville gå kjapt. det gjorde det ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Boliglån"
5 syns denne omtalen er nyttig

Syns Nordea skulle vert mye bedre på å finne løsninger med klienten, når klienten har havnet i en vond situasjon, syns dem ikke rekker frem...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Utilgjengelig, byråkratisk og dårlig service"
5 syns denne omtalen er nyttig

For en ubrukelig bank, oppgir Nordea minibank der det ikke er minibank, krever at du er logget inn for å få snakke med kundeservice, fullstendig fravær av serviceinnstilling. Unngå Nordea Bank om du kan.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fikk svar i flere dager på rad!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg prøvde å komme i kontakt med nordea kundeservice i flere dager på rad men desverre fikk jeg aldri svar. Deretter kontaktet jeg dem på privatchat og forklart hva problemet mitt var derfra fikk jeg svar at jeg måtte ringe på tlf for å få det ordnet. Ikke fornøyd med kundeservicen i det hele tatt! Dette er veldig uprofesjonelt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Har fått kjempeservice hele veien, men så "eier" jo banken huset og hytta og bilen og..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har benyttet Nordea noen år nå, og valgte å bli totalkunde og har nå også kjøpt forsikring gjennom dem. Nylig bråbestemte vi oss for å legge inn bud på en hytte. Jeg var avhengig av rask hjelp, og jeg gir terningkast 5+ til Nordea for rask behandling. Jeg ringte via mobilappen (innlogget) og fikk svar på underkant av 2 min. Ble satt i kontakt med en lånerådgiver og deretter gikk alt smooth. Har gjennom siste 3 årene hatt mye kontakt med Nordea og jeg kan ikke klage på noe. Kommentarene under er helt ukjent for meg.

Sondreex
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ventetid!!!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Det er ventetid hele tiden, og jeg venter helt til den estimerte ventetiden og får fortsatt ikke svar. Ringt flere dager på rad, ender alltid opp med null respons. Tragisk

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR