Meny

Express Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
22
av 29 innen
kredittbank
10%
anbefaler
Express Bank
Filtrer omtaler
0
1
0
1
8
Sorter omtaler etter
Viser av 10 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Express Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Falske forhåpninger"

Får mail om at de innvilger lån, man signerer og tror hjelpen er kommet, men plutselig trekker de det tilbake. Dårlig jobb de gjør med forarbeidet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke kundevennlig"

I 2022 bør man kunne forvente at alle finansieringsinstitusjoner har en nettløsning. ExpressBank henger fast i tiden med papir og telefon. Det er ikke mulig å få oversikt over verken kontoen din, innbetalinger eller vilkår på nett. Dette er for dårlig.

Svein A. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rimelig fornøyd."

Jeg er rimelig fornøyd med en rente som er omtrent 1 % lavere enn det Bytt.no skriver. Og renten har vært vesentlig lavere enn alle andre aktører jeg har fått tilbud i fra i flere år nå. Faktisk opp til 5 % lavere enn det nest billigste tilbudet. De er også kjapp med å ordne opp om de gjør en feil som å sende papirfaktura istedenfor autogiro. Så en slipper å krangle med dem som med mange andre aktører. Men de burde ha en bedre online løsning. Nå må en sende e-post eller ringe for den minste ting. Det er for dumt i 2022! Derav bare 4 stjerner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Styr unna!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde æ kunne gitt dæm 0 stjerner hadde æ gjort det! Elendig bank og kundeservice!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"talentløs bank ...tragisk kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

ville betale betalingsutsettelse men manglet faktura... forfall i morgen. Faktura er sikkert underveis sier kundeservice... en dag før forfall!,,.... De skulle sende betalingsinfo på mail... men nu var mailsystemet ute av drift...... Styr unna ....tragisk

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Lever i steinalderen, Styr unna"

Totalt mangel på onlineløsninger, umulig og finne ut hvordan en skal betale inn. Treg og elendig support.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå bør man generelt styre unna forbrukslån, men dersom man trenger et forbrukslån så styr unna disse. De lever i middelalderen, ingen mulighet for onlineløsninger, ingen bistand å få om man skulle ha behov for en betalingsfri måned, men "flinke" til å forsøke å prakke på deg større lån enn du trenger. Jeg takket nei til det.

Leif K. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

De sender mail du får kort og så går det 14 dager du hører ingenting. Sender de mail og får ingen svar korte de lovet gikk ikke gjennom . Ikke stol på denne banken holder ikke ord de lurer kunden sine

Jon Ø. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dette er en totalt idiotisk bank, først for jeg lån så trekker de seg"

Dette er en totalt idiotisk bank, først for jeg lån så trekker de seg. Ved refinansiering hadde jeg spart 10 tusen i mnd men de kan ikke se logikken i det. Hold dere unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Gammeldags og lite kundevennlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ønsker man et svært dyre lån uten noen form for online-løsninger kan dette være banken for deg. For dere andre som lever i nåtiden finnes det mange langt bedre og billigere løsninger.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR