Lea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjappt svar og kjapp behandling👍kjæmpe fornøyd. Mvh Tina
Fantastisk respons og behandling de er veldig imøtekommende hjelper deg med nedsatt rente de er veldig dyktig
Enkelt å vældi greit. Fikk hjelp når æ trengte d. Kan lite me data så va avehengig av å få rettledning
Ting går raskt og enkelt, og har bare positive tilbakemeldinger
Jeg er godt fornøyd med lånet, anbefaler LEA bank!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du er fornøyd med lånet – og takk for at du anbefaler oss videre 😊 Vennlig hilsen Lea Bank
jeg fikk rask avgjørelse på forespørsel og informasjon.Jeg hlder på med litt oppgradering av haveutstyr og utvendig vedlikehold av et eldre hus som jeg kjøpte for et par årsiden.Desverre så har jeg ikke vist om dere før men nå som jeg gjør det trenger jeg også dere.Takk for raske og godeavjørelser og jeg håper at min siste forespørsel om litt oppgradering av lænet går igjenom.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Vi er glade for at du fant veien til oss, og at prosessen har vært både rask og positiv. Lykke til med oppgraderingene – vi håper selvfølgelig å kunne hjelpe deg videre. Vennlig hilsen Lea Bank
Sjekket gjeldsregisteret nå over 2 uker senere. Lea spekulerer rått i å la meg betale renter på lånet, mens de ikke vil betale ut mine gamle lån. De gjør en lovstridig handling ref refinansiering. Så Lea må først sørge for at jeg har rentefritak på lånet inntil dette lovbruddet er ordnet sier min advokat. Meget amatørmessig hele operasjonen mener både han og jeg. Jeg sliter nå mer enn to uker senere med purringer på hele beløp bl.a. som står i gjeldsregisteret på alle lån som Lea var pålagt å gjennomføre. Andre banker fikser slike refinansieringer lovlig og på to døgn. Sikkert en ok bank å låne av, men en som flere enn meg tipper jeg opplever ulovligheter med og som de også bør rapportere til Finanstilsynet. Jeg får følge med hva både tilsynet og Lea svarer.
Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at opplevelsen ikke har svart til forventningene dine. Vi har ikke registrert at vi har mottatt noen formell klage fra deg, men dersom du ønsker å sende inn en klage, kan du gjøre dette til vår klageansvarlige på e-post: [email protected]. Ifølge våre systemer gikk det 4 dager fra vi mottok din søknad til lånet ble utbetalt. Midlene ble da overført direkte til kreditorene du oppga at du ønsket å refinansiere. Vi gjør alltid vårt beste for å sikre en rask prosess, men vi kan dessverre ikke påvirke hvor raskt informasjonen i Gjeldsregisteret blir oppdatert etter at betalingene er gjennomført. Vi håper likevel at du på sikt vil oppleve fordelene med å ha samlet gjelden din på ett sted – med lavere rente og færre kostnader. Ta gjerne kontakt med oss hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Lea Bank