Meny

Nybygger omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
107
av 117 innen
dagligbank
50%
anbefaler
Nybygger
Filtrer omtaler
30
4
2
4
32
Sorter omtaler etter
Viser av 72 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nybygger?
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lokketilbud de-lux"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ga oss et veldig godt tilbud, men innen få uker etter etablering hadde de varslet 2 rente økninger på til sammen 1%.(første på 0,25%, andre på hele 0,75%) Så kun 2 mnd etter å ha etablert lånet øker det med 1 hel prosent, enda vi ble lovet av ansatte pr tlf. at vi ikke skulle få den første rente hevingen!! OBS OBS sjekk hvor lenge dere får lokketilbud renten før dere flytter lånet til Nybygger!

Svar fra Nybygger
17.01.2023 18:43
Hei Øystein Beklager at du ikke er fornøyd. Vi bestreber oss på å være åpne og ha en god kommunikasjon, så vi tar med oss tilbakemeldingen. Håper likevel du er fornøyd med dagens rente, som er veldig konkurransedyktig. Hilsen Nybygger
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Villedende markedsføring"
2 syns denne omtalen er nyttig

3,53% rente på finansportalen.no. Så vil de ha haugevis av irrelevant informasjon tilsendt over epost. Når de etter nesten en uke behandlingstid innvilger lånesøknaden, får jeg tilbud om godt over 4% rente. Kjeltringer!

Svar fra Nybygger
17.01.2023 18:31
Hei Kalle. Vi er litt usikre på hva som har skjedd, men det kan ha vært en renteøkning i mellomtiden. Og rentevilkårene vil variere om lånet er innen for 40-75% belåning, du finner prislisten vår her: https://www.nybygger.no/priser/ Ta gjerne kontakt så finner vi ut av det. Hilsen Nybygger.no
Astrid S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice er forferdelig."
3 syns denne omtalen er nyttig

Vet ikke om det er verdt det lenger, å ha bra rente, men forferdelig dårlig kundeservice. Vil ikke anbefale andre å bruke Nybygger.no.

Svar fra Nybygger
14.12.2022 09:56
Hei Astrid S Det var veldig leit å høre. Ta gjerne kontakt med oss igjen for å oppklare hva du synes vi må endre på. Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Avslått lånesøknad"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tok ny etakst på mine eiendommer. Ringte inn for å spørre om de var gode nok til å få lån basert på verdier på eiendommer. Det kunne de ikkje svare på uten at eg opprettet ein lånesøknad. For å opprette lånesøknad må du registrere deg som kunde, og få oppretta konto. Så må du søke, og bli kredittsjekka, legge inn dokumentasjon på verdi i form av etakst. Så kan dei vurdere. Men sjølv om etaksten viser verdi langt innenfor 50% fekk eg avslag. Ingen begrunnelse i søknad. Måtte ringe inn igjen og spørre, fekk som svar at det var på grunn av: - Du kan ikkje bruke etakst av fritidsbolig i nybygger. - Du kan ikkje bruke verdi av meir enn 1 bolig per lån. - De kan ikkje bruke etakst når huset ligg i et område med for lite omsetning av boliger. Kva er da poenget med ein etakst? Kvifor kan de ikkje svare på om etakstene kan brukes før søker gjer alt arbeidet med å søke og opprette konto i banken?

Svar fra Nybygger
05.12.2022 16:06
Hei Eilif Det var leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Dagens boligmarked er veldig usikkert. Vi må ha alle opplysninger inn i lånesøknaden før vi kan gi deg svar. Ta gjerne kontakt med oss så kan du få en nærmere forklaring om din sak. Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Litt urettferdig kritikk"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg velger å ta denne banken litt i forsvar da jeg opplever at den får lav score her inne, og jeg føler samme årsak for scoren går igjen, men som denne banken ikke er alene om sammenlignet med banker som har fått høyere score enn denne. Jeg har selv vært kunde i denne banken siden den startet opp høsten 2020. Og ja, den er nok litt streng på utlånskriteriene sine sammenlignet med større banker, men sammenlignet med dem "rundt seg" er det helt vanlig praksis. Jeg har venner som har fått avslag i konkurrerende mindre banker, men tilslag hos større. Banker som Nybygger tar litt mindre risiko, men til gjengjeld veldig god rente på boliglånene sine. Renten har holdt seg stabilt godt innenfor topp 5 i Norge siden oppstart. De andre på topp 5-listen har samme strenge praksis i forbindelse med utlån som Nybygger, og jeg synes derfor det er litt underlig at akkurat Nybygger får gjennomgå her inne. Jeg hadde et lån på 75% av boligverdien. Nå som Nybygger gjorde litt om på utlånene sine med differensierte renter ut fra 40-50-60-75% av verdien, mente jeg at mitt boliglån var under 60 % ut fra verdi jeg fant på nettet. Jeg skrev da til Nybygger at jeg ville endre fra 75% til 60% siden det har litt bedre rente, og fikk svar etter to dager at det var fikset. Har en bolig i Bergen, så det er kanskje enklere å hente eiendomsverdi elektronisk enn en del andre steder i Norge, men alt i alt så synes jeg som sagt at denne banken fortjener bedre score enn det gjennomsnittet har gitt den her inne på bytt.no. Hilsen Øyvind

Svar fra Nybygger
05.12.2022 15:50
Hei Øyvind. Takk for konstruktiv tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd! Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Banken ba meg om e-takst: godtok likevel ikke pågrunn av område."
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk opp nybygger.no som den rimligste banken for meg. Fikk automatisk avslag på søknaden min da opplysninger fra Eiendomsverdi AS ga for dårlig verdi på boligen og var derfor ikke innenfor 75% av markedsverdi. Ble derfor bedt om å legge frem e-takst. Jeg bestilte megler og e-takst og måtte betale for dette. E-taksten dokumenterer at jeg var godt innenfor 75%. Sendte e-taksten til banken og hørte ikke noe mer. Ringte i dag og spurte om status. Da får jeg til svar at jeg til tross for e-taksten scorer for dårlig pågrunn av området jeg bor i. Jeg forklarte da at det var banken som ba meg om å legge frem e-takst. Da la kundebehandleren bare på telefonen. Så styr unna. Her får man potensielt en tilleggsutgift på meglerhonorar for å dokumentere verdi dersom de ikke automatisk godkjenner verdien fra Eiendomsverdi AS.

Svar fra Nybygger
08.11.2022 16:00
Hei Ole Det var veldig leit å høre. Vi kjenner oss ikke igjen i kundebehandlingen. Slik skal det selvsagt ikke være. Vi håper du kan ta kontakt med oss, så vi kan gå gjennom opplevelsen din. Har vi unødvendig bedt om en e-takst vil du få refundert utgiften. Hilsen Nybyggre.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Uprofesjonell og amatørmessig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var i kontakt med Nybygger i forbindelse med at jeg vurderte å flytte boliglånet mitt til de. Der ble jeg satt i kontakt med en kvinnelig konsulent (Etter mail-signaturen å dømme). Hun ville ha forklaring på personlige forhold (en bagatell) som fant sted for 30 år tilbake, og ville ha en utredning på hvordan jeg i det heletatt kunne kjøpe den leiligheten jeg bor i nå, for 10 år siden. Alt dette til tross for min høye inntekt og stilling. Jeg er sjokkert over at en bank tillater seg en slik oppførsel/holdning. Dermed var dette en veldig god start på kundeforholdet. Jeg valgte å avslutte det hele før det startet. Alt i alt, svært amatørmessig og uprofesjonell aktør. De billigste er ikke alltid de beste sier noen, og det er leit å se at det stemmer (av og til). Jakten på den nye -> gamle Sbanken fortsetter.

Svar fra Nybygger
12.10.2022 09:19
Hei Pt Vi stiller spørsmål om midlenes opprinnelse fordi Hvitvaskingsloven (Lov om tiltak mot hvitvasking og terrorfinansiering) pålegger finansnæringen å spørre våre kunder om hvor egenkapitalen kommer fra og hvordan den er opparbeidet. I enkelte tilfeller må du dokumentere opprinnelsen. Håper det var oppklarende. Ta gjerne kontakt med oss om lurer på noe mer. Hilsen Nybygger.no
Lånekunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Landets beste rente"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har over 3 mill i lån, og betaler 1.27 % rente med rammelån. Hver gang jeg sjekker Finansportalen.no, kommer Nybygger.no best ut som landsdekkende aktør. Vil anbefale folk å bytte til Nybygger.no, da du sparer mange tusen i rente i året. Ser at enkelte er misfornøyd med kundeservicen, men det må jo være bedre å spare mange tusen i året tross alt? For å presisere: selv er jeg fornøyd med kundeservicen. Og de har ikke økt renta etter at styringsrenten ble hevet 23. sept-21.

Svar fra Nybygger
05.10.2021 16:05
Hei Lånekunde Så flott at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Lokketilbud"
4 syns denne omtalen er nyttig

Lokket med lav rente for så å skru den opp noen måneder senere uten at styringsrenten hadde endret seg i mellomtiden

Svar fra Nybygger
01.09.2021 12:37
Hei Bjørn. Beklager at du opplever det som dårlig kundebehandling. Vi tilpasset oss markedet, og vi har fremdeles en svært gunstig rente. Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Best rente i brukervennlig og enkel bank"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har mitt boliglån med svært god rente hos nybygger.no. Bruker app litt og det jeg trenger fungerer fint. Appen er enkel å bruke. Har ikke hatt problemer med noe. Enkel prosess med bytte fra annen bank; alt ble gjort elektronisk.

Svar fra Nybygger
27.08.2021 11:18
Hei Kalle N Takk for gode tilbakemeldinger. Godt å høre du synes det var enkelt å bytte til oss. Hilsen Nybygger.no
Mohammad A. Z
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Konkurransemessig gunstig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk innvilget rammelån veldig enkelt og greit. Kundevennlig behandling. Gunstig rente, antagelig billigere enn konkurrenter.

Svar fra Nybygger
27.08.2021 11:18
Hei Mohammad A.Z Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat sånn vi ønsker å være! Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
"Veldig gode betingelser, og svært enkel søknadsprosess"
2 syns denne omtalen er nyttig

Med ny e-takst og alle opplysninger tilgjengelig gikk det svært raskt å søke og få godkjent lån, og også signeringen og innfrielsen av eksisterende lån. Sørg for å ha nok batteri i kodebrikken, jeg tror det var 10 signeringer totalt før jeg og medlåntaker var igjennom! Det kan være litt vanskelig å skille mellom Nybygger og Sparebanken Øst, og spesielt rundt gebyrer og kostnader er det uklart hva som gjelder Nybygger og ikke.

Svar fra Nybygger
27.08.2021 11:18
Hei Asgeir Tusen takk for gode konstruktive tilbakemeldinger. Du finner prislisten på nettsiden vår: Nybygger.no Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Banken lurer deg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Banken lokker deg med gunstig rente, så øker de renten etterpå med henvisning til at det er "Markedstilpasning". Dette gjør de uten at normrenter justeres. Dette er dårlig kundebehandling.

Svar fra Nybygger
03.08.2021 14:20
Hei Miv Beklager at du opplever det som dårlig kundebehandling. Vi tilpasset oss markedet, og vi har fremdeles en svært gunstig rente. Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lokkerente og skjulte gebyrer, styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som flere andre flyttet jeg boliglånet hit, da de annonserte flere steder at dette ikke var en lokkerente men begrunnet med effektive og automatiserte systemer. De ville ikke gi noen begrunnelse for hvorfor, annet enn den generiske og verdiløse "justering til markedsforhold" som de copy paster som svar inn på alle som spør. Ba også om å endre løpetid, og ble da trukket 600 kr for dette (uten å få det opplyst fra personen som justerte lånet). Står heller ikke opplyst om under FAQ hvor man tar opp endringer, men ligger i en god skjult pdf under Prislister (hvor det omtales generelle gebyrer på 600 kr for "endring lån"). Hadde gått for noen mer seriøse.

Svar fra Nybygger
27.07.2021 12:52
Hei Lars. Vi er stolte av at vi har et av de beste tilbudene på boliglån i Norge. Vi ønsker ikke å skjule noen gebyrer, så dette skal vi se nærmere på. Takk for tilbakemelding. Det var nyttig for oss. Hilsen Nybygger.no
Haakon L. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lokkerente"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi flyttet boliglånet vårt til Nybygger i januar 2021. Da fikk vi markedets desidert beste rente på 1.19%. I mai 2021 får vi varsel om at renta heves til 1.34%, samtidig som andre banker _senker_ sin rente. Dermed er ikke Nybygger banken med best rente lenger, vi får lavere rente i andre banker. Da vi ble kunde i Nybygger spurte vi spesifikt om de opererte med lokkerente. Fikk til svar at det hadde de ikke. Men kun fire måneder inn i kundeforholdet viser det seg at det var ren løgn. Legg til at kundeservice bruker dagevis på å svare på henvendelser, så blir kundeopplevelsen så som så.

Svar fra Nybygger
21.06.2021 19:15
Hei Haakon L. L. Nybygger har siden oktober 2020 ønsket flere tusen velkommen som nye boliglånskunder. Vi gikk hardt ut for å utfordre boliglånsrenta og konkurransen om å tilby god boliglånsrente til privatpersoner har hatt en betydelig utvikling siden det. Dette er vi stolte av! Nybygger.no ønsker å tilby kunder konkurransedyktige vilkår over tid og tilbyr fortsatt en av Norges laveste boliglånsrenter når vi nå gjør en liten justering i utlånsrenten for å tilpasse oss konkurransen. Nye priser for våre boliglånsprodukter er 1,28 % effektiv rente for rammelån, og 1, 34% effektiv rente for boliglån inntil 75% av boligens verdi. Det er fortsatt 0,- i gebyr, noe som betyr at vi fortsetter å utfordre markedet med en av Norges beste renter på boliglån. Hilsen Nybygger.no
Steinar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Eiendomsverdi fra Eiendomsverdi AS"

Fikk avslag, muligens basert på for lav eiendomsverdi innhentet fra Eiendomsverdi AS. Aner ikke hvilke tall som ligger inne hos Eiendomsverdi AS og hvilke kilder som er benyttet. Har ikke hatt e-takst på eiendommen, så derfra kommer det ikke. Har forsøkt å finne ut hvordan jeg skal finne ut hvilket tall Eiendomsverdi AS har for min eiendom, men det har jeg ikke funnet en metode for. Har kontaktet Nybygger.no for å få oppgitt hvilke verdi de har fra Eiendomsverdi AS, men uten svar så langt. Hvordan kan jeg få opplyst Eiendomsverdi AS sin vurdering av verdien for min eiendom?

Svar fra Nybygger
15.06.2021 13:21
Hei Steinar S Siden du har sendt oss melding vil du høre fra oss. Det kan være at du må innhente en e-takst om du mener verdien på eiendommen er høyere enn det som innhentes fra Eiendomsverdi AS. Hilsen Nybygger,no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Satte renten kraftig opp etter å ha fått nye kunder"
3 syns denne omtalen er nyttig

17 % rentehopp er temmelig drøyt (se artikkel i DN 3. juni 2021). Jeg bytter med en gang det dukker opp noen som tilbyr lavere rente, og bruker nybygger.no (Sparebanken Øst) kun til boliglån, siden nettbanken (web og app) er elendig.

Svar fra Nybygger
15.06.2021 11:04
Hei Tuba L Nybygger har siden oktober 2020 ønsket flere tusen velkommen som nye boliglånskunder. Vi gikk hardt ut for å utfordre boliglånsrenta og konkurransen om å tilby god boliglånsrente til privatpersoner har hatt en betydelig utvikling siden det. Dette er vi stolte av! Nybygger.no ønsker å tilby kunder konkurransedyktige vilkår over tid og tilbyr fortsatt en av Norges laveste boliglånsrenter når vi nå gjør en liten justering i utlånsrenten for å tilpasse oss konkurransen. Nye priser for våre boliglånsprodukter er 1,28 % effektiv rente for rammelån, og 1, 34% effektiv rente for boliglån inntil 75% av boligens verdi. Det er fortsatt 0,- i gebyr, noe som betyr at vi fortsetter å utfordre markedet med en av Norges beste renter på boliglån. Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lånetaker"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig dårlig service. Fikk avslag uten grunn eller forklaring. Var i kontakt med dem via tlf til ingen hjelp. Tlf.tid 10-12. Ventet i over 3 uker for å få avslag. Kunne brukt tiden på en annen bank. Vi er 2 personer som har hatt høyere lån tidligere med mindre egenkapital. Over 35% i egenkapital fikk fortsatt avslag. Finn dere en annen bank. Får garantert ja hos seriøse banker. Hold dere langt unna. Ser at svarene de kommer med her på siden er svada. Useriøse.

Svar fra Nybygger
07.06.2021 20:05
Hei Stipha. Vi beklager at det tok tid å svare på søknaden. Vi sender avslag uten begrunnelse, men de fleste lånesøknadene som får avslag skyldes: • man er selvstendig næringsdrivende eller ansatt i eget aksjeselskap • pant i fritidseiendom • flere sikkerheter pr lån • man har glemt å krysse av for at lån skal innfris i lånesøknaden • man får arbeidsavklaringspenger • verdien på eiendommen er for lav i forhold til eiendomsverdi Håper det var oppklarende. Hilsen Nybygger.no
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kjempefornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Søkte og forventet egentlig avslag da jeg ba om lån helt opp på 5x arbeidsinntekt og er alene med barn og bil. Ble utrolig nok godtatt som kunde i en rask søkeprosess og lånet ble flyttet uten problemer innen kort tid. Veldig fornøyd med at banken er villig til å gi en i min situasjon markedets beste rente. Måtte ha hjelp av kundeservice for å komme inn i nettbanken første gang da jeg allerede var kunde i en annen av bankene i samme løsning, veldig hyggelige og profesjonelle.

Svar fra Nybygger
31.05.2021 11:29
Hei Elisabeth Supert at du er fornøyd. Velkommen til oss, og tusen takk for god tilbakemelding. Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra med lav rente"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lav rente, litt dårlig webløsning, men det går på et par forsøk. En del ting er totalt uforståelig mhp oversikt over lån når man er vant til f.eks SBanken, men håper at kundeservice får tid til å svare på hvordan man bruker nettbanken.

Svar fra Nybygger
14.05.2021 14:56
Hei Ny K Godt å høre det ordnet seg. Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rask saksbehandling. Hjelpsom og tålmodig kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Gebyrfritt lån med gunstig rente. Akkurat hva jeg var på utkikk etter :)

Svar fra Nybygger
22.04.2021 17:38
Hei Anne L Perfekt! Velkommen til oss :) Og takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Nybygger.no
Alexander H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Frarådes på det sterkeste!"
2 syns denne omtalen er nyttig

En bank som tydelig kommer med "misvisende markedsføring" for å vinne nye kunder! Ett konsept som er basert på "egne" skjulte regler og er IKKE landsdekkende som de påstår på finansportalen. Avslår søknader over en "lav støvel" for å "selge inn "dyrere" lån som må manuelt behandles av rådgivere/selgere. Svært lite troverdig og profesjonelt av en bank. I tillegg så bryter dem en tydelig markedsførings-grense når de påstår å være landsdekkende, men gir avslag i søknader fordi man ikke bor i "sentrale strøk"/byer. De kommer med nye unnskyldninger for hver gang man søker, så selv om man i etterkant justerer ihht. hva banken setter som krav - gir de avslag med nye unnskyldninger. Dette bygger heller ikke oppunder en troverdig aktør/bank, og frarådes på det sterkeste. I tillegg har jeg ringt de 6 ganger, hvor de hver gang har lovet å komme tilbake med svar og oppfølging – noe de IKKE har gjort noen av gangene.

Svar fra Nybygger
20.04.2021 08:06
Hei Alexander H Det var leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse hos oss. Vi jobber med å bedre rutinene våre. Takk for direkte tilbakemelding. Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra kan anbefales"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet bank lån og det var noen små ting i låneprosessen men det ble ordnet så kan anbefales om du passer innenfor de tingene de forlanger. Ryddig og grei nettbank og få gebyrer (positivt for oss som kommer fra storbank hvor det er standard på nesten alt)

Svar fra Nybygger
08.04.2021 09:34
Takk for tilbakemelding, Nils! Flott at alt ordnet seg. Hilsen Nybygger.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ubegrunnet avslag"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som så mange andre her fikk ubegrunnet avslag på refinansiering. Har romslig økonomi og belåning godt under 50%. Opplever banken som useriøs og vil ikke anbefale andre å ha noe med disse å gjøre. Du kan bare tenke deg hvordan de behandler kunder som havner i vanskelige situasjoner.

Svar fra Nybygger
06.04.2021 12:08
Hei Anders Vi har lave renter og er en lavkostnadsbank. Da må det være effektivt, og det kan nok virke urimelig for noen. Veldig leit at du ikke er fornøyd. De fleste lånesøknadene som får avslag skyldes: • man er selvstendig næringsdrivende eller ansatt i eget aksjeselskap • pant i fritidseiendom • flere sikkerheter pr lån • man har glemt å krysse av for at lån skal innfris i lånesøknaden • man får arbeidsavklaringspenger • verdien på eiendommen er for lav i forhold til eiendomsverdi Håper det var oppklarende. Når det er sagt så gjør vi feil i blant, vi også. Du må gjerne ta kontakt med oss igjen. Hilsen Nybygger.no
Jørnandre B
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Raskt og effektivt"
1 syns denne omtalen er nyttig

God renter og rask behandling av lånesøknad. Veldig fornøyd så langt.

Svar fra Nybygger
04.04.2021 15:32
Hei Jørnandre B Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Nybygger.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR