Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I ett år har jeg ikke fått KLM Flying blues miles. De har prøvet å trette meg ut!!.. fått Mail og telefon om att nå kommer miles , bare forsett å bruke korte. De setter deg på venting på telefon over en time og svarer ikke lenger på mailen. Siste Mail fra dem sa de at Milesene var en til to uke vekke, nå har det gått ti uker. Skylder meg flere tusen miles. Har aldri blitt så rundtlurt på min 63 år før.
Klarna det blir bare fremover. Resurs ikke informerer, de sender puring og gebyrer 😒 lavt på gulvet nivå. Klarna sender sms og er hygelige om jeg ikle betaler i tiden, ingen gebyrer har betalt der. Styr unna folkens, resurs bruker deg som resurs 😑.
Jeg har et kredittkort hos ResursBank som skal gi cash back til poeng for bruk i Flying Blue /,KLM og AirFrance .Cash back stoppet for ett år siden uten forklaring trass i stor bruk av KREDITKORTET Og opptjening av poeng og gjentatte telefonklager på at de ikke sender mine opptjente miles til Flying Blue kontoen min
har inngått avtale med resursbank om 24 mnd delbetaling rentefritt, men fant ut at de tar nok 69,- for hver faktura i 24 måneder. Dette stå ikke i avtalen da jeg signerrte det elektronisk. Prøvde å klage på dette, og de vil ikke fjerne gebyret.
Får faktura selv om de bekrefter at gebyrer og renter er stoppet. Umulig å komme i kontakt med. Har endt opp med å sende brev pr post, men tviler på at jeg får svar. Umulig å få avtalegiro.
Her må man bare styre unna. Dette selskapet er de værste av dem alle, her blir du aldri ferdig med å betale avdrag. De endrer ditt månedlige termin beløp når det gjenstår 3 år av avtalen, de informerer ikke om dette. De begrunner i ettertid om noen stiller spørsmål, med at avtalen på en eller annen måte er misligholdt. Å på denne måten så ender man opp med feks en finansiering som var på 30000 kr over 6 år, vil ende på å koste deg langt over 100 000 kr. Selskapet er meldt til Finansklagenemda gjentatte ganger, men de får bare holde på å ture frem slik de gjør. SÅ STYR UNNA !
Etter ett kjøp får jeg hver måned beskjed om å betale 35 kroner i purregebyr, og betalt flere ganger. Har forsøkt jevnlig å komme gjennom på telefon, men ventetid er helt hinsides. Har sendt en mail, som jeg krysser fingrene for at jeg kan få svar på, hvor jeg ber om å få slettet mitt navn/konto. Ren svindel :(