Er kunde hos flere store banker i Norge. BN bak, skiller seg ut negativt. De virker lite interesser i å beholde kunder. Og jeg sitter igjen med et dårlig inntrykk. Lite behjelpelige svar på BSU spørsmål over nettbank. Seder ut diffuse mailer. Og avslutter kontoer og bank id uten å si ifra. Overføre heller ikke utestående beløp for avsluttet konto. Nettbank har også en lite moderne og enkel layout, sammenlignet med andre banker.
De markedsfører seg med gebyrfri bank. Her tar de kortoebyr. Umulig å logge seg inn etter at en har klaget. Ikke kommer en in via bankid. Heller virker ikke app. Styr unna om du vil ha en seriøs bank. De sender sms at en skal logge inn på bank for å lese meldinger, men selvsagt har en ikke tilgang. Kommer melding opp at du må ringe banken. Ingen ting er bra. Alt kan bli bedre. Erfaring er tragisk.
Opprette en bedrifts konto er tidskrevende har jeg erfart. Det gjelder for flere banker. Når BNbank skal ha tilleggs opplysninger og det sendt inn hjalp lite å høre fra dem. 3 uker har gått og jeg fikk fortsatt ikke kontakt om de opplysningene jeg sendte inn er nok. Redd for at jeg får avslag etter den tiden har gått og jeg må begynne hele prosessen på nytt hos en annen bank. Heller ikke mulig å prate med en bedrifts rådgiver om man skal vente eller gå videre.

Kunne ikke åpne bedrifts konto fordi bedriftene jeg har leverer dårlig, skjønner ikke greia med det. Hvordan påvirker dette dem? Jeg har ikke bedt om kredit..

For det første tar det lang tid å opprette bedriftskonto hos dem. Bedriftnettbanken ser ut som de er fra tidlig 2000-tallet.. Når jeg fortalte at jeg trengte bedriftskonto til utbetaling av lønn, kjøpe ting med bankkort, overføringer mellom bedrifter, aksjeinnskudd og lignende så svarte de dette: "På bakgrunn av denne klarer vi ikke å få en forståelse av hvordan konto og kundeforhold i BN bank skal brukes. Vi må derfor avslå søknad om kundeforhold." Da burde en kanskje holde på med noe annet enn bank.. Helt grått.. Ønsker en GOD forklaring under hva de egentlig mener med dette og hvordan de ønsker at folk skal bruke deres bank. For det andre, i prosessen med å opprette selskap krevet BNBANK å signere på noen dokumenter, mens brreg mente det var regnskapsfører som skulle signere på dem. Etter mye frem og tilbake henviste jeg senior rådgiver hos Brønnøysunregisteret med eposten jeg fikk av Bnbank og de hadde aldri på sine 21 år opplevd at en bank skulle signere på dette dokumentet.. Etterhvert ga Bnbank seg på det.

Denne banken betyr mye for meg. Takket være den bor jeg på et veldig fint sted. Alle bankene hadde nektet meg, men de hjalp meg i et veldig vanskelig øyeblikk

BN Bank har både nett-og mobilbank som er enkel å bruke. Konkurransedyktige i forhold til andre banker. P

Mobilbank fungerer bare en liten stund. Fikk hjelp fra BNbank til å installere. Kort tid etterpå, fungerte ikke. Har Mobilbank i Sparebank 1 og Vips. Fungerer hver gang. Undres hva som er feil.

Har to billån i en gitt bank, det var ikke noe problem å få de. Forsøker å bytte over til BN og da har jeg visstnok ikke økonomi nok, selv om inntekten har gått opp ganske mye og gjelden gått ned en del siden jeg fikk billånene hos nåværende leverandør.

Nylig byttet BNbank. Veldig fornøyd. Hyggelig kundeservice. Mangler 2 ting. 1) Kan ikke bytte pinkode på kortet. Hæ? Det bør gå an i 2022. 2) Kundeservice har for kort åpningstider. Bør ha lengre åpent slik som sbanken. Håper dere kan jobbe med disse punktene.

Jeg er veldig fornøyd med BN BANK, bortsett fra en ting. Jeg bor for det meste i Kenya, og banken har lagt inn sperre for Afrika på kortet. Jeg har vært i kontakt med banken flere ganger for å oppheve sperren. De har opphevet den nok en gang, og håper jeg slipper disse problemene for ettertiden. Ellers er jeg veldig fornøyd med BN BANK. Alt fungerer utmerket, hyggelige ansatte, og rask respons på chat.

Etter altfor mange år hos DNB har jeg endelig byttet til BN Bank. De vet at kundeservice ikke bare er et ord, og bryr seg om kundens behov.

vedtak uten revisjon, uansvarlig bank!!! falske svar på spørsmål. misnøyens bank.

Vært kunde i BN-bank i ca 9 mnd nå. Er utrolig fornøyd med valget av by bank når DNB skulle kjøpe opp S-banken. Mye bedre rente på innskuddet enn hva jeg hadde i S-banken. Kan anbefale BN-bank som hverdagsbank på det sterkeste.

Konkurranse dyktig norsk bank med god og oversiktlig mobilbank
Er veldig fornøyd med behandlingen, kompetansen og generelt med mitt kundeforhold hos BN bank. Har tidligere vært Saga kunde hos Dnb, men selv om jeg fikk gode fordeler så var både kompetanse og profesjonalitet langt lavere hos Dnb enn hos Bn Bank. Hilsen en veldig fornøyd kunde.
Jeg er svært fornøyd med BN Bank. God app, gode vilkår og banken virker trygg.
God service, enkel "min side", aldri noe tull. God erfaring. Sikkerheten er veldig bra.
Det går ikke å se på gamle fakturaer på BN Bank appen! Man må logge seg inn i nettbanken for å lese de! Tungvint og det gjør appen lite nyttig! Problemet har vart nå i 1 år! Dere lovet å ordne opp i dette og ingenting har skjedd! I stede fjerner dere linken i appen til nettbanken! Så sier dere at dere gjør dette for at fordi den er så lite brukt og vi prioriterer heller å utvikle løsninger som er mer brukt av våre kunder. En arrogant holdning ovenfor meg som kunde! Er det slik dere løser et problem!? Lykke til videre med det! Dette vil påvirke mitt kundeforhold til dere på en negativ måte! Det finnes andre banker som setter pris på sine kunder!
Utmerket oversikt i App. Gode betingelser på innskudd.
Anbefaler BN bank som gir en individuell, personlig og helhetlig vurdering av deg og ikke bare sette inn tall i et program hvor du enten får "grønt" eller "rødt" lys Var i dialog med konkurrerende bank om mellomfinansiering ...hvor de sa at de ønsket jeg skulle selge først før de "gadd" å se på en løsning. årsaken jeg var delvis permitert under Covid-19 perioden. Startet med å sette i gang salgsprosess og hadde tenkt å gjøre nytt boligkjøp helt uten banken involvert. Dermed ble den ene leiligheten jeg eier lagt ut for salg via Krogsveen ( flott og god service) . Fant et hus jeg hadde lyst å by på ....som resulterte i eiendomsmegler forlangte mellomfinansieringsbevis for å få godkjent bud.... I hy og hast kontaktete jeg BN Bank da de er tilknyttet Krogsveen som jeg benyttet for salg av bolig. Kort fortalt tok de dette på strak arm ...ingen problem ...måtte selvfølgelig flytte eksisterende lån ...fikk attpåtil bedre rente! Sier bare en ting ....i konkurrerende bank gir de deg ingen personlig vurdering. De henger seg bare opp i mangler og glemmer å se på helheten.... ( i mitt tilfelle var det at jeg hadde vært permittert fra jobb under Covid perioden...nyttet ikke at jeg kunne bekrefte at jeg var tilbake i full stilling etter sommerferien) Mitt utgangspunkt: ca 6,5 mil verdier i boliger Tilgjengelig 1,2 mil i aksjer og egen midler Lån i bolig 1,7 mil Forbrukslån på 0,2 mil. En kreditt score på 78 hvor 100 er på topp kan en bli forundret hvordan enkelte banke behandler deg! Prøv BN Bank da får du hvertfall en personlig vurdering!
Byttet fra Sbanken etter over 20 år, over til BN bank. Veldig positivt overrasket: Oversiktlig nettside .Lett å opprette konto i DN bank. Chattet med en hyggelig og hjelpsom kundebehandler som umiddelbart ordnet med bestilling av kodebrikke, sparekonto og Bank Id. Tror faktisk jeg kommer til å trives like godt i BN bank, som jeg gjorde i Sbanken.
Fikk stort sett alt hjelp jeg trengte. Jeg er fornøyd.
Skiftet til BN bank fra Sbanken. Overføringen har gått som en drøm. De svarer raskt på henvendelser. De ordnet alt med avslutning fra tidligere bank. Flott at jeg kan jeg kan gi tilgang til felles regningskonto med kona. En liten jobb å gjøre med brukergrensesnittet i nettbanken, ellers så er jeg superfornøyd.. Anbefales.
Har vært kunde i BnBank i flere tiår. Lånevilkårene er blant de bedre og andre tjenester veldig greit priset. Dette er en bank som gir deg alt du trenger av en bank. Nett- og mobilbanken er ganske ryddig og enkel å bruke. Det som virkelig hever BnBank over de andre er kundeservice. Jeg har i alle år opplevd en bank som svarer raskt på alle henvendelser. Nylig ble min henvendelse i nettbanken besvares i løpet av 24 timer og lånet utbetalt dagen etter. De svarer også på telefon og chat. Hvis du foretrekker en bank med mennesker i - så velg BnBank!