Meny

BN Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
51
av 117 innen
dagligbank
62%
anbefaler
BN Bank
Filtrer omtaler
21
7
3
1
15
Sorter omtaler etter
Viser av 47 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BN Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Lite kundevennlig bank"

Er kunde hos flere store banker i Norge. BN bak, skiller seg ut negativt. De virker lite interesser i å beholde kunder. Og jeg sitter igjen med et dårlig inntrykk. Lite behjelpelige svar på BSU spørsmål over nettbank. Seder ut diffuse mailer. Og avslutter kontoer og bank id uten å si ifra. Overføre heller ikke utestående beløp for avsluttet konto. Nettbank har også en lite moderne og enkel layout, sammenlignet med andre banker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ikke bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

De markedsfører seg med gebyrfri bank. Her tar de kortoebyr. Umulig å logge seg inn etter at en har klaget. Ikke kommer en in via bankid. Heller virker ikke app. Styr unna om du vil ha en seriøs bank. De sender sms at en skal logge inn på bank for å lese meldinger, men selvsagt har en ikke tilgang. Kommer melding opp at du må ringe banken. Ingen ting er bra. Alt kan bli bedre. Erfaring er tragisk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svar på søknad bedrift"
2 syns denne omtalen er nyttig

Opprette en bedrifts konto er tidskrevende har jeg erfart. Det gjelder for flere banker. Når BNbank skal ha tilleggs opplysninger og det sendt inn hjalp lite å høre fra dem. 3 uker har gått og jeg fikk fortsatt ikke kontakt om de opplysningene jeg sendte inn er nok. Redd for at jeg får avslag etter den tiden har gått og jeg må begynne hele prosessen på nytt hos en annen bank. Heller ikke mulig å prate med en bedrifts rådgiver om man skal vente eller gå videre.

Svar fra BN Bank
21.10.2022 10:26
Hei! For å få en forståelse av kundeforholdet og hvordan kontoen skal brukes, må vi i mange tilfeller etterspørre mer dokumentasjon. Dette er vi lovpålagt å gjøre. Hvor raskt prosessen går avhenger av hvor raskt og utfyllende kundene svarer, men i de sakene vi har mottatt nødvendig dokumentasjon har vi for øyeblikket 1 uke behandlingstid. Siden du har ventet så lenge kan det ha oppstått en misforståelse, og vi ønsker derfor gjerne at du ringer oss på tlf. 73 89 20 00. Da vil du bli satt i kontakt med en bedriftsrådgiver som kan hjelpe deg.
Alehmaho
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Begynner BN bank å bli en stor drit-bank?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kunne ikke åpne bedrifts konto fordi bedriftene jeg har leverer dårlig, skjønner ikke greia med det. Hvordan påvirker dette dem? Jeg har ikke bedt om kredit..

Svar fra BN Bank
11.10.2022 13:47
Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men på generelt grunnlag kan vi informere om at vi foretar en vurdering av bedriften før opprettelse av konto. Vi vil gjerne gi deg en forklaring på hvorfor du fikk avslag, og håper derfor at du kan ta kontakt med oss slik at vi får avklart dette. Du når oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected] Håper på å høre fra deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Begynner å lure..."
7 syns denne omtalen er nyttig

For det første tar det lang tid å opprette bedriftskonto hos dem. Bedriftnettbanken ser ut som de er fra tidlig 2000-tallet.. Når jeg fortalte at jeg trengte bedriftskonto til utbetaling av lønn, kjøpe ting med bankkort, overføringer mellom bedrifter, aksjeinnskudd og lignende så svarte de dette: "På bakgrunn av denne klarer vi ikke å få en forståelse av hvordan konto og kundeforhold i BN bank skal brukes. Vi må derfor avslå søknad om kundeforhold." Da burde en kanskje holde på med noe annet enn bank.. Helt grått.. Ønsker en GOD forklaring under hva de egentlig mener med dette og hvordan de ønsker at folk skal bruke deres bank. For det andre, i prosessen med å opprette selskap krevet BNBANK å signere på noen dokumenter, mens brreg mente det var regnskapsfører som skulle signere på dem. Etter mye frem og tilbake henviste jeg senior rådgiver hos Brønnøysunregisteret med eposten jeg fikk av Bnbank og de hadde aldri på sine 21 år opplevd at en bank skulle signere på dette dokumentet.. Etterhvert ga Bnbank seg på det.

Svar fra BN Bank
21.09.2022 08:55
Hei! Først av alt er det veldig kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, det beklager vi virkelig. Samtidig har vi ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her på en offentlig side, og kan derfor ikke svare deg på verken årsak til avslag eller hvorfor vi ville signere dokumentene. Du er imidlertid velkommen til å ta kontakt med oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected], slik at vi kan gi deg et godt svar på dette. Ønsker deg en fin dag.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Boliglån"
1 syns denne omtalen er nyttig

Denne banken betyr mye for meg. Takket være den bor jeg på et veldig fint sted. Alle bankene hadde nektet meg, men de hjalp meg i et veldig vanskelig øyeblikk

Svar fra BN Bank
09.09.2022 13:18
Dette blir vi virkelig glade for å høre. Det å få bidra til at du fikk oppfylt boligdrømmen er jo helt fantastisk. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

BN Bank har både nett-og mobilbank som er enkel å bruke. Konkurransedyktige i forhold til andre banker. P

Svar fra BN Bank
11.07.2022 21:36
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mobilbank fungerer bare en liten stund. Fikk hjelp fra BNbank til å installere. Kort tid etterpå, fungerte ikke. Har Mobilbank i Sparebank 1 og Vips. Fungerer hver gang. Undres hva som er feil.

Svar fra BN Bank
08.07.2022 11:31
Hei! Dette var kjedelig å høre. Vi har rundt 400 000 innlogginger og 120 000 betalinger via mobilbank hver eneste måned, og har veldig få henvendelser knyttet til feilsituasjoner. Vår opplevelse er altså at mobilbanken er svært stabil. Vi ønsker gjerne å se nærmere på dette og håper derfor du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi får løst problemet. Ønsker deg en fin dag!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Virker litt smålige"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har to billån i en gitt bank, det var ikke noe problem å få de. Forsøker å bytte over til BN og da har jeg visstnok ikke økonomi nok, selv om inntekten har gått opp ganske mye og gjelden gått ned en del siden jeg fikk billånene hos nåværende leverandør.

Svar fra BN Bank
31.05.2022 10:18
Hei! Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men vil veldig gjerne se nærmere på dette. Vi håper du tar deg tid til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan få sett på saken din. Her finner du vår kontaktinformasjon: https://www.bnbank.no/kundeservice/ Håper på å høre fra deg! :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra Bank"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nylig byttet BNbank. Veldig fornøyd. Hyggelig kundeservice. Mangler 2 ting. 1) Kan ikke bytte pinkode på kortet. Hæ? Det bør gå an i 2022. 2) Kundeservice har for kort åpningstider. Bør ha lengre åpent slik som sbanken. Håper dere kan jobbe med disse punktene.

Svar fra BN Bank
31.05.2022 10:15
Hei og takk for din tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, spesielt med kundeservicen vår. Er det én ting vi er opptatt av, så er det nettopp det :) Så til dine to spørsmål: 1. Det er sikkerhetsmessige årsaker til at vi ikke tilbyr endring av PIN-kode. Mange velger veldig enkle kombinasjoner, fødselsdato eller fødselsår som kode, og skulle man da være så uheldig at noen får tak i bankkortet er sannsynligheten større for at de gjetter seg til koden og får tømt kontoen. 2. Vårt kundesenter er åpent hverdager fra kl. 08.00-16.00. I en undersøkelse vi utførte hos våre kunder for en stund tilbake svarte faktisk flesteparten at de ikke har et reelt behov for å kontakte banken etter kl. 16. Dette er imidlertid noe vi stadig vurderer og vi lover å gjøre det vi kan for å være en attraktiv bank som tilbyr de tjenestene og den servicen kundene våre har behov for. Nøl ikke med å kontakte oss om du har andre spørsmål :) Ha en fin dag!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Sperret kort"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med BN BANK, bortsett fra en ting. Jeg bor for det meste i Kenya, og banken har lagt inn sperre for Afrika på kortet. Jeg har vært i kontakt med banken flere ganger for å oppheve sperren. De har opphevet den nok en gang, og håper jeg slipper disse problemene for ettertiden. Ellers er jeg veldig fornøyd med BN BANK. Alt fungerer utmerket, hyggelige ansatte, og rask respons på chat.

Svar fra BN Bank
23.05.2022 08:36
Av sikkerhetsmessige årsaker er det såkalt regionsperre på våre bankkort, noe som innebærer at kortet kan sperres for bruk i deler av verden. Du kan enkelt administrere denne sperren selv i både nett- og mobilbank, slik at kortet alltid fungerer i den regionen du befinner deg i. Ellers godt å høre at du er fornøyd med å være kunde i BN Bank.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Skulle byttet til BN bank for lenge siden"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter altfor mange år hos DNB har jeg endelig byttet til BN Bank. De vet at kundeservice ikke bare er et ord, og bryr seg om kundens behov.

Svar fra BN Bank
23.05.2022 08:23
Så hyggelig å høre, tusen takk for at du tok deg tid til å gi din tilbakemelding! Veldig fint å høre at bankbyttet ble en positiv opplevelse :)
Niklas K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

vedtak uten revisjon, uansvarlig bank!!! falske svar på spørsmål. misnøyens bank.

Svar fra BN Bank
12.04.2022 11:52
Dette var veldig kjedelig å høre. Er det noe vi er opptatt av er det å være ansvarlig, gjøre ting skikkelig og ikke minst å yte god service. Vi vil gjerne se nærmere på dette og blir veldig glad om du sender en e-post til [email protected] hvor du gir oss litt mer informasjon slik at vi får sett på saken og kontaktet deg. Ønsker deg en riktig fin dag!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ex S-banken kunde 2021"
8 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i BN-bank i ca 9 mnd nå. Er utrolig fornøyd med valget av by bank når DNB skulle kjøpe opp S-banken. Mye bedre rente på innskuddet enn hva jeg hadde i S-banken. Kan anbefale BN-bank som hverdagsbank på det sterkeste.

Svar fra BN Bank
18.03.2022 09:32
Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding! Veldig godt å høre at du er fornøyd med oss :) Vi lover å gjøre alt vi kan for at du skal bli like fornøyd også i tiden fremover!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Konkurransedyktig norsk bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Konkurranse dyktig norsk bank med god og oversiktlig mobilbank

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"En solid og profesjonell bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig fornøyd med behandlingen, kompetansen og generelt med mitt kundeforhold hos BN bank. Har tidligere vært Saga kunde hos Dnb, men selv om jeg fikk gode fordeler så var både kompetanse og profesjonalitet langt lavere hos Dnb enn hos Bn Bank. Hilsen en veldig fornøyd kunde.

Elisabeth V
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God app og gode vilkår"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er svært fornøyd med BN Bank. God app, gode vilkår og banken virker trygg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fungerer veldig bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

God service, enkel "min side", aldri noe tull. God erfaring. Sikkerheten er veldig bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice!"
11 syns denne omtalen er nyttig

Det går ikke å se på gamle fakturaer på BN Bank appen! Man må logge seg inn i nettbanken for å lese de! Tungvint og det gjør appen lite nyttig! Problemet har vart nå i 1 år! Dere lovet å ordne opp i dette og ingenting har skjedd! I stede fjerner dere linken i appen til nettbanken! Så sier dere at dere gjør dette for at fordi den er så lite brukt og vi prioriterer heller å utvikle løsninger som er mer brukt av våre kunder. En arrogant holdning ovenfor meg som kunde! Er det slik dere løser et problem!? Lykke til videre med det! Dette vil påvirke mitt kundeforhold til dere på en negativ måte! Det finnes andre banker som setter pris på sine kunder!

Torgeir S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Svært god App hvor alt kan gjøres med finger ID uten å logge inn i nettbanken"
4 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket oversikt i App. Gode betingelser på innskudd.

Delvis P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God service or rask respons!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler BN bank som gir en individuell, personlig og helhetlig vurdering av deg og ikke bare sette inn tall i et program hvor du enten får "grønt" eller "rødt" lys Var i dialog med konkurrerende bank om mellomfinansiering ...hvor de sa at de ønsket jeg skulle selge først før de "gadd" å se på en løsning. årsaken jeg var delvis permitert under Covid-19 perioden. Startet med å sette i gang salgsprosess og hadde tenkt å gjøre nytt boligkjøp helt uten banken involvert. Dermed ble den ene leiligheten jeg eier lagt ut for salg via Krogsveen ( flott og god service) . Fant et hus jeg hadde lyst å by på ....som resulterte i eiendomsmegler forlangte mellomfinansieringsbevis for å få godkjent bud.... I hy og hast kontaktete jeg BN Bank da de er tilknyttet Krogsveen som jeg benyttet for salg av bolig. Kort fortalt tok de dette på strak arm ...ingen problem ...måtte selvfølgelig flytte eksisterende lån ...fikk attpåtil bedre rente! Sier bare en ting ....i konkurrerende bank gir de deg ingen personlig vurdering. De henger seg bare opp i mangler og glemmer å se på helheten.... ( i mitt tilfelle var det at jeg hadde vært permittert fra jobb under Covid perioden...nyttet ikke at jeg kunne bekrefte at jeg var tilbake i full stilling etter sommerferien) Mitt utgangspunkt: ca 6,5 mil verdier i boliger Tilgjengelig 1,2 mil i aksjer og egen midler Lån i bolig 1,7 mil Forbrukslån på 0,2 mil. En kreditt score på 78 hvor 100 er på topp kan en bli forundret hvordan enkelte banke behandler deg! Prøv BN Bank da får du hvertfall en personlig vurdering!

Tone E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Et meget godt alternativ til Sbanken"
7 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Sbanken etter over 20 år, over til BN bank. Veldig positivt overrasket: Oversiktlig nettside .Lett å opprette konto i DN bank. Chattet med en hyggelig og hjelpsom kundebehandler som umiddelbart ordnet med bestilling av kodebrikke, sparekonto og Bank Id. Tror faktisk jeg kommer til å trives like godt i BN bank, som jeg gjorde i Sbanken.

Jostein I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Litt upraktisk med å kommunisere med en robot, ellers bra."

Fikk stort sett alt hjelp jeg trengte. Jeg er fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Et bra alternativ"
4 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet til BN bank fra Sbanken. Overføringen har gått som en drøm. De svarer raskt på henvendelser. De ordnet alt med avslutning fra tidligere bank. Flott at jeg kan jeg kan gi tilgang til felles regningskonto med kona. En liten jobb å gjøre med brukergrensesnittet i nettbanken, ellers så er jeg superfornøyd.. Anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kundeservice av ypperste klasse"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i BnBank i flere tiår. Lånevilkårene er blant de bedre og andre tjenester veldig greit priset. Dette er en bank som gir deg alt du trenger av en bank. Nett- og mobilbanken er ganske ryddig og enkel å bruke. Det som virkelig hever BnBank over de andre er kundeservice. Jeg har i alle år opplevd en bank som svarer raskt på alle henvendelser. Nylig ble min henvendelse i nettbanken besvares i løpet av 24 timer og lånet utbetalt dagen etter. De svarer også på telefon og chat. Hvis du foretrekker en bank med mennesker i - så velg BnBank!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR