Selger lånene dine til andre banker uten å spørre om din tillatelse. Lover samme vilkår ender opp med noe helt annet. Tar ikke selvkritikk, så styr unna.
BN bank har vært blant markedets beste på boliglån i mange mange år. De er raske til å svare på kunde henvendelser, enten det er på telefon, mail eller chat. BN bank har i mange år hatt en kundestyrt utvikling. Kan anbefales om man ønsker et enkelt, effektivt og problem fritt kundeforhold
Bruker bn bank både privat og til flere bedrifter, nettbank funker greit, noe utdatert, kundeservice er upåklagelig.
Gode nettbankløsninger på pc og mobil. Jeg bruker i dag BNBank kun for lønnskonto/sparekonto/depositumskontoer, og de tar ingen gebyrer. Da jeg kjøpte huset mitt for 10 år siden, var det kun BNBank som var villig til å gi meg boliglån. Jeg fikk snakke med en kunderådgiver som forstod at jeg kunne betjene lånet etter at jeg sendte inn regnskap og budsjett for min privatøkonomi, og de tok hensyn til at jeg hadde ekstra sikkerhet for lånet i en sekundærbolig. For evig takknemlig!
Velg en annen bank! Dette her er det dårligste jeg har vært borti noengang. Kundeservice lover en ting, man planlegger deretter som kunde også klarer de ikke holde noenting av det de har sagt. Ikke får man oppfølging i tide og ikke tar de hensyn til problemene dette skaper for kunden. Hvis de hadde vært stolte av å ha fornøyde kunder ville dette vært fikset med en gang. Jeg er utrolig skuffet og ville aldri vurdert å bli kunde i BN Bank!
Enkelt å få lån, vet ikke om det er et pluss. Renta er saftig. Respons fra kundeservice slettes etter første gangs lesing. Du har null kontroll på oversikten av lånet ved tidlig innfrielse. Mann får en følelse av at kunder er inntekt men ellers no heft.
Som skrever, en solid bank, med noe rusk. Banken kunne vært noe smødigere. Folk som er uføre treknger noe mer hjelp etter å ha slitt seg gjennnom vanskelige sykdommer!
Flyttet bedriften til BN-Bank pga. gebyrfrihet. Har i tre uker prøvd å få tak i Dem for omnummerering, bestilling av kort m.v. De svarer aldri på telefon, ringer aldri tilbake, svarer ikke på e-post. Nettbank Bedrift virker som en billig løsning fra tidlig nittitall. Sitter akkurat nå nok en gang i telefonkø hos Dem. Har til sammen tilbrakt flere timer i telefonkø. De sier man kan benytte chat i nettbank. Det kan man ikke som bedriftskunde, slike "nymotens" funksjoner finnes ikke i nettbank Bedrift. Blir nok et raskt bytte av bank igjen.
Anbefaler INGEN og bli kunde i denne bank.... bank er og dra det veldig langt, kundeservice... ja de kaller det vist det. Etter blitt lurt av deres annonsering om bedrifts-konto noe de ikke gir deg men en privat konto. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd og finne en løsning med dem men det er bare bortkastet tid. Kommer til og bytte bank så snart det er fysisk mulig og kommer aldri tilbake til BNBANK!!!!
Renten på boliglån begynner å bli veldig høy sammenlignet med Skandiabanken som det er naturlig å sammenligne de med. Hvordan kan det ha seg at å være kunde i deres nettbank skal være så mye dyrere enn i Skandiabankens nettbank? 2,92 hos BN og 2,45 hos Skandiabanken på et lån på 3 mill blir en forskjell på nesten 15.000 i året!
Meget bra service. Men innskuddsrenten på 1,00% er litt for dårlig i forhold til DnB. Renten på mitt boliglån er ok. Men BN BANK har ikke lenger fastrente på boliglån. Fastrente på innskudd er litt dårlig. Et minus er at banken ikke har kjøp og salg av aksjer.
Lang responstid. Veldig uklare tilbakemeldinger. Bestemmer og ombestemmer seg på hva de trenger av dokumentasjon.
BNBank opererer gammeldags med metoder som ble brukt tidlig/ midt på 60 tallet. For å åpne en driftskonto sender de ut en 8 siders søknad og signatur ark som skal skrives under flere steder og returneres med postens frimerker og stempel. Identitetssjekk er kopi av pass, bankkort e.l. som skal verifiseres av 2 vitner bosatt i Norge. Dette er en virkelig opplevelse jeg selv har hatt med banken! Som sammenligning har jeg sjekket hvordan de 2 største bankene i Norge gjør det enkelt og greit: 1. Last ned en 1 sides søknad om konto fra bankens nettside- skriv ut signer- skann og legg ved firmaattest, send som epost vedlegg- ferdig! Identitets sjekk gjøres med pin kode fra bankens eller hvilken som helst banks pin kode kalkulator i år 2016.
Bra: service, lettvint og grei nettbank, bra info og gide tilbud Ikke så bra: det eneste som er å utsette på Bn-bank er at de ikke gar en eneste filial nær deg. Alt går på nett, litt tungt hvis man f.eks. mister kort eller ønsker øyeblikkelig svar på noe..
Anbefales da dem er enkle og forholde seg til. Svarer raskt på henvendelser.
Kommunikasjon med banken veldig bra, du får hjelp, jeg er veldig fornøyd.
Svært billig brukskonto, visa og nettbank. Anbefales
Raske svar og god service. Lett å få tak på telefon. Alt er topp
Renten bør være bedre! Sammenligner da med andre banker.
Lav rente ingen gebyrer. God kundeservice. Enkle løsninger.
Super service og liker veldig godt nettbanken deres.
Bra rentenivå og god nettbank. I hovedsak godt fornøyd med BN-bank.