Sbanken opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Når Dnb kjøpte opp Sbanken lovte de konkuransetilsynet at vi tidligere Sbank kunder skulle få noe bedre. Det betinget at kvalitet på produkt i markedet ikke måtte forringes. Det som skjer er at Norges største bank, Dnb lanserer en uferdig App når de kjøpte en bank med den mest funksjonelle appen av de alle. Kunne de ikke da videreføre den beste Appen mens de (Dnb) jobbet med en ny og bedre App som de lanserte når denne var ferdig??? Jeg har vært i Sbanken helt fra begynnelsen, og den nye «Dnb» Appen er ufattelig gammeldags, uferdig og lite brukervennlig. Dette blir for tidligere Sbank kunder en komikveld. Den nye Appen oppleves for oss Sbank kunder som et marreritt! Veeldig mange funksjoner som vi tidligere Sbank kunder har tatt for gitt er nå borte. Det er ufattelig at dette er lov å gjøre i 2024. Håper veldig mange klager til alle innstanser som det kan klages på!
Alt ble verre med DNB. Det samme skjedde meg son kunde av Postbanken for mange år siden. DnB sin nettbank har vel ikke forandret seg stort siden den gang, så det forklarer jo en del hvorfor Sbanken nå går baklengs inn i framtiden. Har flyttet dagligbank.
Sbanken er dessverre blitt ødelagt av DNBs oppkjøp. Latterlig at DNB også har gitt det navnet "et konsept fra DNB". DNB har jo ikke funnet opp Sbanken. De ønsket bare å kvitte seg med en konkurrent. Utrolig skuffende at Konkurranseklagenemnda ikke satte ned foten. Dette har ført til et dårligere banktilbud i Norge.
Har vært en svært fornøyd kunde gjennom mer enn 20 år, men etter at DnB kjøpte opp Sbanken har alt gått nedover bakke. Dette var et fiendtlig oppkjøp fra DnB og Sbanken er snart bare historie. Jeg ønsker nettbank som Sbanken ikke lenger har, mobil-app er ikke min greie og jeg prøver nå bytte bank.
Banken virker ikke alltid og har dårlige og lite gjennomtenkte nettløsninger.
Sbanken var den eneste reelle konkurrenten til DnB. Etter DnBs oppkjøp av SBanken har tjenestene gradvis blitt fjernet en etter en og den eneste konkurrenten er nå helt borte. Alt Sbanken stod for er borte, det er nå kun et kundeprogram i DnB. Det er blitt DnB... Det finnes foreløpig ikke noe alternativ til det Sbanken en gang var.
Jeg har hatt is i magen og ville vente og se hvor ille det kunne bli. Det ble verre enn jeg kunne forestille meg. At dette oppkjøpet ble tillatt er en gåte. DnB har ødelagt Sbanken, borte er kundevennligheten og tilliten til at de lytter til sine kunder. Flytteprosessen min er i gang.
Etter DNB overtagelse så virker det som Sbanken skal fjernes, uavhengig av hva som hevdes. Først økte svartiden på support,.Sbank -chart nærmest forsvant over natten, hvertfall servicen som var i toppsjiktet . Nå er også nettbanken fjernet, så.man blir tvunget til app. At de også fjernet Apple pay var koko.. Så i tillegg, når lånerenta ikke kan konkurere lenger heller,.så lukter det brann i huset. Bare.trist å se avviklingen som pågår.
Var superfornøyd kunde i Skandiabanken og etterhvert Sbanken siden oppstarten. Nå etter at DnB glufsa i seg konkurrenten, er det ingenting igjen av det som skilte den ut fra mengden. Ikke en eneste ting har blitt bedre for meg etter oppglufsinga, alt har blitt dårligere.
Det er veldig dårlig renter på brukskonto i forhold til alle andre banker. Den nye appen er ikke veldig bra og rammelånet fikk plutselig veldig mange dårlige vilkår. Apple pay er ikke åpnet for heller. Ikke vits. Alle tjenester har blitt mye dyrere. Vi har Byttet vekk alt fra sbanken til andre banker.
Endra på rammelånsbruken.kan ikke lenger trekke regninger fra denne konto.
elendig etter dnb tok over å øydela banken. De burde skamme seg. Kjøpe en bank bare for å kaste kundene på dør. første de gjord var å fjerne apple pay, noe så var pga eg valgte banken i utgangspunktet. trur nok s banken dør ut. De har gjordt noe som gjekk fra god til mye mye mye mye værre. Dnb burde avslutte all bankvirksomhet å legge ned selv.
Ny app er virkelig trist. Masse mangler og utrolig dårlig brukervennlighet.
Var fornøyd kunde i mange år, men etter at sbanken ble dnb er det bare rot. Kort som plutselig ikke fungerer, mye må gjøres på dnb nettbank, hvis det i det hele tatt fungerer.
Ikke en bra utvikling siste tiden. Nettbanken er nå fjernet totalt. Alt skal tydeligvis skje i sbankens nye app. En app som jeg må lastes ned via google play(virksomhet kjent for sin overvåkningskapitalisme og konflikt med europas GDPR). I et hav av informasjon ble jeg ikke informert om avviklingen av nettbanken. Jeg ble derfor tvunget i en situasjon der jeg måtte i hast godta google sine brukervilkår og sbanken nye brukervilkår for å betale hastende regninger. Etter 18 år som kunde hos sbanken takker jeg for meg. Positivt utfall er at sbanken kan brukes som et læremiddel i virksomhetstyring. Vi kan nå se hvordan en av de beste bankene klarte å utvikle seg til en av de dårligste bankene på rimelig kort tid. Det er ikke lenge siden DNB tok over styringa og dytta sbanken over i passasjersete, dette har sikkert noe med saken å gjøre.
Noe har skjedd i Sbanken. Nå oppleves det som om man har rykket 14 år tilbake i tid. Lite intiutiv og dårlig brukervennlighet på deres nettløsninger. App og nettbank (DNB) er svært lite oppdatert ift hvordan det var hos Sbanken tidligere.