Sbanken opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter DnB overtok forsvinner alt som var bra med Sbanken. Apple Pay, nettbank, gode renter, Visakort ... Jeg har byttet til Bulder og det fungerer utmerket. Suveren mobilapp, gode renter og god kundebehandling.
Helt umulig å avslutte kundeforholdet, nye feilmeldinger hver gang jeg prøver
Vært fornøyd kunde i 23 år, men blir tvunget over i DNB etter oppkjøpet. Har prøvd alt jeg kan for å fortsette å være kunde, men jeg får ikke lov. Det går det ikke an å være fornøyd med. Uten tvil merkbar påvirkning av DNB, og det er synd.
DNB er absolutt siste bank jeg ville valgt ! De gjør det allerede vanskelig med Mastercard og manglende nettbank.
De nekter å ta deg inn som ny kunde hvis du har vært kunde hos dem tidligere. Det er uheldig at et fintech-selskap blir kjøpt opp
Kunde hos Skandiabanken siden 2000-tallet. Har gradvis opplevd dårligere rente på alle typer kontoer. Det hele gjør banken mindre lukrativ. De siste årenes app har også vært langt dårligere enn forrige. Mange klikk for å få en totaloversikt over kontoer og kundeforhold. Fusjonen med Dnb og avvikling av "Sbanken" som egen bank er spikern i kisten for min del. Den Skandiabanken jeg gikk til, med fokus på kunde og bankopplevelse har fosrvunnet gradvis siden det ble "Sbanken" og nå Dnb. Å fortsette å være kunde her føles litt som å støtte Putin.
Etter at de ble oppkjøpt av DNB gjør de alt de kan for å kvitte seg med kundene.
var bra, men det er over, nå som DNB har gjort sine endringer, er det på tide å bytte, tar litt tid med kundeservice, mye rart skjer på nettbank, og får mastercard som jeg ikke vil ha istedenfor Visa som jeg har
Jeg elsket så mye Sbanken før den har blitt oppkjøpt av DNB. Nå har den blit helt elending. Ser ut som DNB vil kollapse og fjerne den fort. Har nettopp ventet ca 20 minutter for å snakke med support på chat. Imens vi prates ble jeg kastet ut av det med beskjed om samtalen har sluttet, uten det var noen tegn på det. Helt utrolig, jeg savner 1 år siden Sbanken.
Bra teknisk løsning. Brukervennlig. Lett å forstå føringer.
Var en gang en god bank. Nå har den blitt veldig dårlig. behandler kundene som fiender.
Elendig kundeservice i alle år. Men nettbanken har vært god nok til at man ikke trenger kundeservice. De skal nå legge ned nettbanken og kundeservice har utrolig nok blitt enda verre. Snart blir de nok kumdeservice erstattet av en "AI" robot... Mens IT avdelingen deres blir erstattet av indere. DNB skal ha mer penger...
Jeg vil ikke ha en app. Jeg behøver en nettbank av regnskaps- tekniske grunner. Kommer til å si opp mitt kundeforhold og velge en annen bank enn DnSb. Takk for meg.
DNB med god støtte frå Konkuranseklagenemda har ødelagt Norges beste reine nettbank. No kun app ikke nettbank.
De var "så grei" å ikke heve renten i august. Derfor besluttet de å heve den 31 januar 2024 og da selvfølgelig igjen 12 mars 2024. Da var ikke renta så god lenger. Mye billigere andre steder
Som alle andre var jeg veldig fornøyd inntil DnB tok over. Holdt ut til nå fordi jeg hadde problemer med appen til de jeg tenkte å bytte til, men siden "Sbanken" nå blir 100% DnB uten en egen app en gang holder jeg på med å bytte igjen. Ganske godt gjort å ha klart å få Norges beste bank til å bli Norges nest dårligste bank bare over DnB selv på så kort tid. Veldig åpenlyst de kun var interessert i å ødelegge en konkurrent. Staten burde aldri ha tillatt dette salget, veldig tydelig fiendtlig virksomhet fra DnB.