Sparebanken Norge opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med rådgiver i sparebanken, og alltid imøtekommede
Takk for fin tilbakemelding, Carina. Vi er enig, våre rådgivere er gull verdt 😃
Fantastiske rådgivere som faktisk lytter på deg og viser stor empati!
Dette synes vi er veldig kjekt å høre 😃
Jeg har hatt en svært krevende og skuffende erfaring med Sparebanken Norge i forbindelse med boliglån og medlåntakerforhold. Saken har vært tidskritisk, da manglende avklaring kan få alvorlige konsekvenser, herunder tvangssalg av eiendom. Etter mitt syn har banken ikke opptrådt tilstrekkelig løsningsorientert. Jeg har forsøkt å legge frem relevant dokumentasjon, blant annet om sikkerhet i eiendom, nedbetaling av gjeld og mulighet for ny medlåntaker. Likevel har prosessen vært preget av mangelfull oppfølging, uklare tilbakemeldinger og lang responstid. Jeg opplever også kommunikasjonen som lite imøtekommende i en situasjon hvor banken er kjent med at saken haster. Når en kunde står i en alvorlig økonomisk og juridisk situasjon, forventer man en mer aktiv, ryddig og konstruktiv saksbehandling. Min samlede opplevelse er at banken i for liten grad har vurdert mulige løsninger konkret, og at saksbehandlingen ikke har stått i forhold til alvoret i saken. Dette har svekket min tillit til banken betydelig.
Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det du beskriver er en alvorlig situasjon, og vi har forståelse for at dette oppleves både krevende og frustrerende – særlig når saken er tidskritisk. Vi beklager at du ikke har opplevd oppfølgingen og kommunikasjonen som god nok i denne prosessen. I saker som gjelder boliglån og medlåntakerforhold er vi avhengige av å gjøre grundige vurderinger basert på regelverk og dokumentasjon, men vi skal samtidig være tydelige, tilgjengelige og løsningsorienterte underveis. Det er beklagelig å høre at du ikke har opplevd dette hos oss. Ta gjerne kontakt med oss direkte, så vil vi gjøre vårt beste for å bidra til en mer avklart og konstruktiv prosess.
Veldig flink og hyggeleg kunderådgjevar. Kundeutbytte
Tusen takk for tilbakemelding, Ove 😃
Norges beste bank. Banker alle banker! Service, produkter og tjenester i ypperste klasse
For et kompliment! Sånne tilbakemeldinger gjør oss skikkelig glade 🤩 Takk for at du er kunde hos oss.
Imøtekomande og dyktige folk! Fekk hjelp til handtering av kompleksiteten! Forbedring; bør forenkla digital underskrift av mange dokument samtidig.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 😃 Så kjekt å høre at du opplevde oss som imøtekommende og dyktige – og at vi kunne hjelpe deg med å håndtere en kompleks situasjon. Vi tar også med oss innspillet ditt om digital signering. Vi er helt enige i at dette bør være så enkelt og smidig som mulig, spesielt når det er mange dokumenter involvert. Takk for at du deler – det hjelper oss å bli enda bedre!
Jeg er veldig fornøyd med Sparebanken Norge og den gode og tillitsfulle kommunikasjonen jeg har og har hatt over lang tid med min kontaktperson. Det er veldig bra at banken prioriterer å gi kunder en kontaktperson å forholde seg til. For mange, inkludert meg, er det en lavere terskel å ta kontakt med en på et kontor langt vekk som man har en følelse av å kjenne. Jeg setter stor pris på at mitt lange kundeforhold har gitt meg gode betingelser for refinansiering av mitt boliglånet tilbake. Det betyr at jeg vil anbefale Sparebanken Norge til mine venner og andre.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding😃 Det betyr mye for oss å høre at du opplever kommunikasjonen som god og tillitsfull, og at det å ha en fast kontaktperson gir trygghet. Vi er opptatt av nettopp dette – at det skal være enkelt å ta kontakt med noen som kjenner deg og din situasjon. Så er det ekstra kjekt å høre at ditt lange kundeforhold også har gitt gode betingelser ved refinansiering. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Tusen takk for anbefalingen – det setter vi stor pris på!