Sparebanken Norge opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket kundeservice. Vår saksbehandler responderer umiddelbart, hjelpsom og besvarer alle spørsmål vi måtte ha.
Så kjekt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår.😊 Takk for at hyggelig tilbakemelding!
Rask og effektiv håndtering. Fått gode svar på alle spørsmål.
Takk for hyggelig tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på å høre 😄
Fikk meget god hjelp både i forhold til lån og kjøp av bolig.
Det er veldig kjekt å høre at du fikk god hjelp både med boliglånet og boligkjøpet. Vi vet at dette er en stor og viktig prosess, og det betyr mye for oss å høre at du følte deg godt ivaretatt underveis. Takk for at du deler erfaringen din med oss😊
Veldig fornøyd med personlig kunderådgiver og at en kan ringe og snakke med kunderådgiver.
Så kjekt å høre at du er fornøyd med den personlige oppfølgingen fra kunderådgiveren din. Vi vet at det betyr mye å kunne ringe og snakke direkte med noen som kjenner deg og din situasjon, og det er noe vi setter stor pris på å kunne tilby. Takk for at du deler erfaringen din med oss😃
Fornøyd med behandlingen av søknaden og hvor hurtig det ble behandlet.
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen😃 Så kjekt å høre at du er fornøyd med behandlingen av søknaden og at prosessen gikk raskt. Vi vet hvor viktig det er med effektiv oppfølging, og det er ekstra hyggelig å høre at du opplevde dette hos oss.
Prosessen var svært godt gjennomført. Den gikk raskt, og jeg er svært imponert over effektiviteten.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 😃 Vi er opptatt av å gjøre det enkelt og smidig for kundene våre, så det er ekstra hyggelig å høre at du er imponert over hvor raskt det gikk.
Det var ein fin opplevelse .så utruleg god service .og heilt klart visste kva rådgiveren snakka om. og å få eit menneske å snakka med.
Det er ekstra hyggelig å høre at det å få snakke med et menneske betyr mye for deg. Personlig rådgivning og god kompetanse er noe vi setter høyt. Takk for at du deler erfaringen din med oss 😊