Sector Alarm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sector alarm leverer ikke produktet de skal, og tar seg ekstra betalt ved oppsigelse. Selskapet svindler deg. Sector alarm kan bli bedre på å levere oppdaterte alarmer, og ikke skru opp prisen uten å melde fra til kunden. Ved oppsigelse skrur de også opp prisen til trerganger vanlig pris. Som kunde må du ikke godta prisen de oppgir.
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket av oss. Det er ikke vår intensjon. Ta gjerne kontakt med oss via vår hjemmeside: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/ for en prat.
har sagt opp i midten av September, 2022 men de fortsette å sende meg faktura opptil Januar, 2023. De finner en eller annen vei for å sende faktura. Vet ikke nå denne skitt skal stoppes
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss via vår hjemmeside: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/ slik at vi kan se nærmere på saken.
Har Verisure. De er dyre. Ønsket å forhøre meg med Sector om tilbud. Fikk et godt tilbud, Verisure matched det og litt til. Holdt meg til Verisure. Konkurransen fungerer akkurat som den skal her altså. Fikk denne strofen i retur fra Sector. "Av respekt for vår og din egen tid er det flott om du ved neste anledning heller ringer de direkte for å presse ned prisen."
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss om det er noe mer vi kan hjelpe deg med.
Har prøvd å avslutte mitt abonnement med Sensor alarm, men det er umulig å få kontakt med dem. Dessuten fikk jeg faktura hver måned enda jeg hadde 3 måneders abonnement. Jeg kunne heller ikke få avtalegiro. Fullstendig uaktuelt.
Styr for all del unna! Sector opererer med lokketilbud for å lure deg inn, og så masse klausuler og liten tekst for å gjøre det vanskelig å avslutte abonnementet. Kan man stole på at et selskap som operere sånn?
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Ringte og sa at jeg hadde solgt huset. 3mnd oppsigelsestid eller egentlig 3,5 da det gjelder fra neste måned. Fantastisk kostet meg 2271.- Takk for meg. Det blir ingen Sector Alarm i mitt nye hus
Det er leit å høre at du sitter igjen med dette intrykket. Ta gjerne kontakt med oss på tlf. 915 03033 om det er noe vi kan hjelpe deg videre med.
Er kjempe fornøyd men det kunne vært billigere avdrag på den måneds avdraget jeg har
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss.
Sector alarm har veldig dårlig kunde behandling, etter jeg sagt opp abonnement hos Sector Alarm, de ønsker ikke å komme og ta vekk sitt utstyr. Prøver å gjøre alt til å lure kundene. ANBEFALES IKKE !!!
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Har vært veldig fornøyd med Sector alarm i huset vårt i flere år. Verisure har prøvd å ringe oss utallige ganger og tilbudt identisk pakke men til 100 kroner mer per mnd! I sammenheng med at vi nå skulle sette opp alarm på hytta vår så sjekket vi både sector alarm og verisure for å sammenligne priser. Igjen var verisure dyrere for installasjon samt mnd pris. Vi fikk sector alarm installasjon helt gratis. I tillegg satte sector alarm inn det nyeste anlegget de hadde i huset vårt. Så utrolig fornøyd med nytt system både på hytta og huset. Både selger og installatøren fulgte opp raskt og oppdatering av system i huset samt nye alarmen på hytta gikk veldig raskt.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Jeg har i to dager pr. tlf blitt lovet kopi av mine fakturaer. Dette er ikke funnet sted. Skulle bli tilsendt nytt passord da jeg benyttet et gammelt. Det må jo være grenser for sommel og udugelighet. Dette gir grunnlag for å skifte alarm operatør !! Mvh Hans O. C.
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Vi har sagt opp vårt kundeforhold med Sector etter 19 år som kunder. I løpet av de siste tre årene har vi hatt fire falske brannalarmer om natta. De siste to for et par uker siden. De fant ikke noen feil, men mente en røykvarsler måtte byttes. Da monterte de en røykvarsler som de brukte i systemet sitt for fem år siden. Vi var ikke fornøyd og mente de måtte skifte alarmsentral på bakgrunn av at montør fortalte at flere kunder hadde klaget på den type sentral vi hadde - og de hadde fått ny sentral. Vi spurte skriftlig om vi også kunne få ny sentral, men vi fikk ikke engang svar på henvendelsen! Vi sa derfor opp avtalen med Sector! Da det ble montert nytt system fra annet selskap fortalte de at Sector helt sikkert ville ringe og spørre hva som skjedde da alarmsentralen ble frakoblet. Ingen tok kontakt med oss!!! Vi henvendte oss på nytt til kundesenteret om dette, men fikk ikke svar!!! Vi sendte så oppsigelsesskjema - uten å få svar! Denne uka ringte vi kundesenteret som da fortalte at de akkurat da skulle ta kontakt med oss. De tilbød oss da gratis abonnement i 1 år hvis vi ville fortsette som kunde. Men et nytt anlegg har de ikke nevnt! I dag ble det demonterte anlegget hentet av en montør. Vi ba om en kvittering på at Sector mottok demontert system, men det nektet han. Hvis vi ikke leverte posen med alarmsystemet ville vi bli fakturert for dette, fortalte han oss! Vårt råd - hold dere langt unna Sector! De er hyggelige så lenge de kan selge, men rett og slett amatører når det gjelder å behandle kunder som klager!
Hei! Det er veldig leit å høre om dine opplevelser med oss. Dette er selvsagt ikke vår intensjon. Ta gjerne kontakt med oss på tlf. 915 03033 for en videre prat rundt dette.
Igjen fikk jeg besøk av en selger fra Sector alarm som vil gi mye mer informasjon enn jeg ønsker å motta. Trenger vi disse dørselgerne? Er det noen som i det heletatt liker dørsalg? Jeg er reservert mot reklame i Brønnøysund. Jeg ønsker selv å oppsøke handel når jeg selv føler behov.
Hei, og takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å bli reservert mot dørselgere. Ha en god dag.
Påtrengende dørselgere og veldig rask på å starte innbetaling, men 3 måneder oppsigelsestid, som starter fra påfølgende 1e. Fikk 22 oppringing om utløst alarm ila 3 dager, som viste seg å være 'teknisk feil' i anlegg, men likevel hadde ingen inspisert anleggets tilstand selv 10 dager senere. Les om ansvarsfraskrivelse på kontrakten og tenker over om en såpass dyrt men upålitelig tjeneste er verdt risiko. En råtten og griske forretningsmodell og dårlig kunderbehandling. Oppsigelse skjema er ikke synlig på websiden
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Har satt opp « nei takk til selgere « ,men det virker som om selgerne fra sektor alarm er hevet over dette. Kommer med så mange unnskyldninger om hvorfor de ringer på. Det må være veldig dårlig opplæring.Det er på tide att forbrukermyndighetene tar ett oppgjør. Hilsen Jan G.
Disclaimer: Jeg er IT tekniker selv, og har høyere teknisk innsikt enn de fleste som installerer denne typen utstyr. Bruker grensesnittet deres er helt OK, og får litt bonus på dette, men da det mangler mye der (iht logger som nevnt under, og faktura som skal vises der), får det ikke mer enn 3 av 5. Etter testing av sector sin alarm & brannalarm, må jeg si dette systemet var grusomt dårlig, og lever ikke i nærheten opp til en minstestandard for et alarm system. Ila 1 mnd hadde jeg 2 store problemer med utstyret, hvor det var tekniske feil av kritisk nivå. 1 gang: Alarm brukte 5min+ på å faktisk reagere etter jeg åpnet døra og gikk inn, jeg fortsatte her å gå ut og inn et antall ganger før alarmen reagerte (ingen tegn på konsollet at den var aktiv engang). Iht loggene til sector, hadde jeg aldri gått inn før den reagerte (selv om jeg hadde vært og hentet et antall poser i bilen etter handletur). 2 gang: Aktiverte Full alarm, og reiste på ferie, sjekket via web konsollet at alarmen var aktivert da jeg skulle vise min samboer noe der inne. Når jeg kom hjem, var alarmen deaktivert, og det var ikke noe i loggene om at den engang hadde vært aktivert. Jeg aktiverte da alarmen, gikk ut, ventet 5 minutter før jeg gikk inn igjen, og slo av alarmen, ingen av disse aktivitetene ble heller registrert i logggen. Jeg kontaktet sector, som etter 1 UKE med "sjekking i logger" både hos seg, og i mitt utstyr, ikke klarte finne noe som helst. Jeg oppfordret da til å sjekke ut utstyret, da det måtte være noe merkelig der, dette var de ikke villige til og så ingen grunn til. Dette er grunnlaget for at både support/drift hos Sector, og utstyret deres får stryk etter min test, og skal bort så snart som mulig. Informasjon om oppsigelse som selger påstår er ikke det samme som de opererer med, denne er på 3 mnd'er, ikke 1 mnd som selger påstår. I tillegg til dette, prøver sector seg på juks ifb. med oppsigelse, og påstår oppsigelsen ikke er gyldig. Etter de selv har med viten og vilje gjort det veldig vanskelig å finne noe som helst "korrekt" måte å levere oppsigelsen på. Frarådes på det sterkeste.
Etter oppsigelse kom det mange "gode tilbud" (= man betaler overpris på normalt abonnement.) I verste fall risikerer man også å måtte betale for nesten 4 måneder etter oppsigelse + gebyr for demontering. At man får tilsendt en pakke med batterier for å skifte selv er uhørt, prisen på abonnementet tatt i betraktning. Generelt dårlig kundeservice hvor det er umulig å avtale tid for besøk av montør; du får kun beskjed max en halvtime før de dukker opp (=håpløst hvis du ikke har hjemmekontor e.l. På plussiden har alltid montørene vært hyggelige og imøtekommende.