Verisure opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er betenkelig at selskapet tilbyr deg en "bedre pris" med en gang du sier opp abbonementet. De skor seg helt klart på "lojale" kunder som ikke stiller spørsmål ved pris. Ikke reduksjon i pris ved oppussing/frakobling av anlegg. Forøvrig 3 måneder + oppsigelse av abbonnementet, uten at de klarer å gjøre rede for hvorfor det er sånn. Jeg anbefaler å finne et annet selskap. Styr unna Verisure er min anbefaling
Styr unna! Vanskelig å si opp! Verisure oppgir ingen e-post på sidene dine. Må si opp muntlig og skriftlig. Når jeg sendte skriftlig, påstår de å ikke ha mottatt. Selv om de innrømmer å ha registeret muntlig nekter de å avslutte avtalen til riktig tid. Jeg fikk først muntlig bekreftelse på at alt var ok og avtalen avsluttet, så nekter de for det i etterkant. De prøver rett og slett å få noen ekstra måneder betalt med unnskyldning om at de må ha rotet bort oppsigelse, og skylder på interne retningslinjer. Det alarmselskapet som raner en, ikke innbruddstyver. Dette oppleves ren skjær svindel. Verisure og Sektor alarm er ilagt milliardbot av konkurransetilsynet. Ikke bare er de ekstremt dyre sammenlignet med Homley etc men de oppleves vanskelige. En kan trygt si at det at de er villige til å bryte loven, merkes i dialog med dem. Useriøst selskap!
Hurtig svar , hurtig hjelp , alltid trivelig kundeservice
Tok seg betalt over 15 tusen for installert utstyr, men påstår at alt er Verisures eiendom. Krever å få alt det vi ga 15.000 for utlevert.
Her blir du straffet for å være lojal kunde. De øker prisen gang på gang. Opplevde at samtlige i sameiet hadde forskjellige priser på like anlegg. Prøvde å forhandle med både Verisure og Sector - helt tydelig at en eller annen form for samarbeid er inngått. Endte med å velge Homely - beste valget jeg har tatt med tanke på alarm.
Ubrukelig selskap som låser deg inne i en kontrakt og gjør alt de kan for å hindre deg i å avslutte avtalen. Bryter regler for oppsigelsestid. Krever skriftlig oppsigelse av avtale som må sendes til en e.post adresse som er umulig å finne, men som du kan få oppgitt om du ringer og snakker med 3-4 ulike "avdelinger" før du eventuelt får snakke med abonnementsavdelingen.
Veldig dårlig erfaring!! Hold avstand!!! De er dyre. Og var ikke villige til å senkepris når jeg hadde en tøffere periode 🥵