Meny

Verisure omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
16
av 17 innen
boligalarmselskap
12%
anbefaler
Verisure

"Alltid vært fornøyd"

Omtale om Verisure skrevet av Kim for 09.09.2021 21:06

Verisure har totalt 68 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Alltid vært fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet nylig til en annen leverandør, men er ikke imponert og vil bytte tilbake. Verisure sin app er mye bedre, alle varslinger skjer umiddelbart uten forsinkelser og har mange flere funksjoner, som for eksempel temperatur i alle rom. Vi får full kontroll over hvem som er i huset. Viktigst av alt: alarmen er på når den skal, og av når den skal være det!

Bytt.no
"Alltid vært fornøyd" skrev Kim om Verisure

Har du en tilsvarende erfaring med Verisure?
Gjør som Kim og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Verisure du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice - en dinosaur som er i ferd med å dø"
5 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å si opp. Har gått snart 8 uker siden jeg sendte epost, men ennå ikke fått svar. Selv om jeg to ganger har vært i dialog på chat og fått beskjed om at de er på saken. Kjeltringer. Hvorfor gjemmer de avtalebetingelsene? Hvorfor ikke ha en selvbetjeningsportal som faktisk fungerer?

Frustrert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"Oppsigelse i 3 mnd?"
10 syns denne omtalen er nyttig

3 mnd oppsigelse er for mye med dagens teknologiske muligheter. Uhørt 😥😏😥

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig vanskelig å si opp"
13 syns denne omtalen er nyttig

Må ringe inn for å si opp. Uendelig lang rekke med svar for å komme igjennom, og velger du feil, havner du et sted som er stengt og må begynne på nytt. Når du endelig kommer igjennom, registrerer de at du ønsker å si opp, og gir beskjed om at flytteavdelingen vil ta kontakt. Når jeg påpeker at jeg formelt har sagt opp der og da, nekter de å akseptere det, og så blir de sure og legger på. Ufattelig frekk oppførsel, aldri opplevd maken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Har byttet selskap
"Kom deg vekk!"
14 syns denne omtalen er nyttig

Systemet fungerte ikke. Vi fikk en hyggelig servicemann innom på ukesbasis for å rette feilen. Problemene vedvarte, og vedkommende mente at det eneste som kunne redde dagen, var en ny sentral. Da satte Verisure seg på bakbeina. Vi fikk ikke ny sentral, men ukentlig beskjed om at anlegget trengte service. Siden både jeg og min bedre halvdel har jobber å skjøtte, ble det dyrt i lengden å ta seg fri hver fredag for å ha service på besøk, så vi bestemte oss for å overse henvendelsene. Prisene steg raskere enn jeg klarte å holde tritt med, og plutselig var månedsabonnementet 200 kr mer enn avtalt. Dette har de gitt seg selv lov til å gjøre uten å melde i fra på forhånd. Begeret rant over da jeg begynte å motta SMS og e-post om at "du må bytte batterier i komponentene". Det viste seg at dette skulle gjøres ved å bestille varer via Verisure sine nettsider. Verisure bestemmer pris på varen og fraktpris. Tidligere var det meddelt at dette skulle Verisure gjøre. Plutselig måtte jeg betale over 200 kr per enhet for å bytte batterier, på toppen av nærmere 700 kr i måneden for abonnement. "Nok er nok! Verisure skal ut av mitt hus!" tenkte jeg, og gikk inn i nettløsningen for å si opp. Der hadde jeg lite hell. Verken kontrakt med "terms and conditions" eller mulighet for å si opp lå der. Du må si opp skriftlig, men du må ringe for å få oppgitt en adresse. Jeg ringte, og stod rakrygget på mitt i telefonen. Jeg stod til rette for hvorfor jeg ville si opp, og jeg fikk til slutt innvilget oppsigelse mot 3 måneders oppsigelsestrid. Dette i henhold til kontrakten jeg ikke kunne se. Deretter ringte telefonen støtt og stadig, deriblant fra en som titulerte seg "kvalitetsleder", som kunne mellom linjene fortelle meg at hans egne kollegaer var udugelige, og selvsagt skulle han fikse alle mine problemer. Etter denne telefonen så jeg meg nødt til å la være å svare på alle innkomne telefoner fra Verisure. De ringte om dagen, om kvelden og de sendte meg e-poster. I mellomtiden renner det inn med daglige SMS og e-post om at batterier må skiftes i komponentene mine, til tross for at jeg er på en 3 måneder lang oppsigelsestid jeg helst skulle vært foruten. Nå, to måneder etter oppsigelsen, har de lovet meg at de har stoppet overføringen mellom vårt system og alarmsentralen. Det har de ikke fått til, og vi blir oppringt når vi forsøker å demontere utstyret. Dette er et firma man ikke kommer seg vekk fra. Jeg kan på det sterkeste anbefale å holde seg så langt unna som overhodet mulig.

Verisure har totalt 68 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR