Jeg er veldig fornøyd med Verisure - hadde brannalarm på 17. mai (jeg hørte ikke telefonen nedi veska) og de sendte brannvesenet som var raskt på plass for å sjekke. Det er gode overvåkingsmuligheter på temperatur (jeg har valgt å sette alarm for "lav-temp" i uthuset, dette fungrer kjempebra) og det er dekning i flere bygninger på samme system. Sensitive følere, men samtidig helt greit med katt. Fint for barna med en rolig stemme de kan snakke med når de har utløst innbruddsalarmen ved en feil. Jeg fortsetter med Verisure for trygghetens skyld, det er mulig en miks av andre komponenter kunne gitt meg det samme, men ikke med den gode servicen jeg har opplevd å få når jeg ringer om ting.
Har du en tilsvarende erfaring med Verisure?
Gjør som Mari og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Verisure du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Har hatt alarm siden 2011, veldig fornøyd. Kjenner ikke til disse kritikkene av Verisure. Aldri betalt for utrykking. Batterier er vel normalt å betale for etter min mening.
Når verisure setter på to selgere. De baktaler hverandre, de følger ikke opp, og norsk sjef med italiensk bakgrunn ikke følger opp og hans undersåtter lover og lover og direkte lyver på telefon. Værst i klassen, det skal de jaggu ha.
Jeg har sendt flere e mail om oppsigelse,men får ikke svar.Dette er veldig useriøst.
Fikk ikke til å kople enhet riktig på plass ved batteribytte og operatør på tlf foreslo å sende tekniker. Vedkommende oppdaget at vi hadde fått feil batterier og byttet disse Må likevel betale for utrykning Har derfor bestemt meg for å si opp Anne