Meny

Verisure omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
17
av 17 innen
boligalarmselskap
10%
anbefaler
Verisure

"Forferdelig opplevelse er vel rette ordet ja"

Omtale om Verisure skrevet av Brita for 12.10.2022 10:07

Verisure har totalt 81 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig opplevelse er vel rette ordet ja"
1 syns denne omtalen er nyttig

Installatør kom og kjeftet rundt i 4 timer. Han syntes jobben var skikkelig dritt visst nok. Han gikk uten å gi oss noen innføring i systemet som enda ikke fungerer snart en mnd etterpå. Tatt kontakt med kundeservice over 10 ganger hvor svaret er at en må inn på min side og der fungerer alt. Er inne på siden, men der kommer ikke alarmen opp. De spør om spørsmål jeg ikke kan svare på da jeg aldri har fått noen informasjon. Jeg skal visst lage et stikkord, men ingen kan fortelle meg hvor jeg gjør dette. Ingen følger opp saken og har fortsatt et system en ikke kan slå på. Skulle gjerne beholdt det gamle alarmselskapet hvor faktisk ting fungerer. Hvorfor er det ingen som kan ta ansvar og følge opp ting?

Bytt.no
"Forferdelig opplevelse er vel rette ordet ja" skrev Brita om Verisure

Har du en tilsvarende erfaring med Verisure?
Gjør som Brita og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Verisure du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Har byttet selskap
"Falsk trygghet og elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Glemmer å aktivere hoveddørsensor etter utløsing av alarm. Feil oppdages av oss som kunde 8 mnd senere.Da jeg vil vite hva som har blitt gjordt feil, Prøver de å skjule at de har gjordt en feil, snakker det bort, vet ikke mm. Når vi til slutt finner det ut etter mange samtaler med ulike kundebehandlere, får vi Ingen unnskyldning. Ber om å få snakke med en overordnet som skal ringe tilbake. Det skjer aldri. Ringer igjen, sier er vi er særdeles misfornøyet og usikker på om det kan skje igjen, og vurderer å bytte selskap om vi ikke får en unnskyldning og evt kompensasjon for en lang periode med et system som er delvis deaktivert av dem. Får da beskjed om at vi de kan koble meg til oppsigelsesavdelingen. I tillegg er de rask og heve prisen, måtte til stadighet ringe og forhandle prisen tilbake. Anlegget var elendig skrudd opp, 1/2 cm skruer inn i gipsvegg, som faller ned om du puster på det. Batterier som omtrent er umulig å få byttet i kamera sensorene. Alt i alt, et særdeles lite tilfredsstillende selskap på mange områder. Mistet helt tilliten til at de faktisk klarer å håndtere systemet, om det faktisk er reaktivert etter utløst alarm…Ligg unna!

Henning O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Forskjellsbehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det gis ikke tilbud om installering av Yale Dormann ihht kampanje til eksisterende kunder. Slett kundebehandling mot loyale kunder

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst med 3 måneder oppsigelse!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Blir oppringt hele tiden etter å ha sendt Mail om oppsigelse. Trenger ikke å stå til rette og gi en grunn til hvorfor jeg sier opp, idiotisk fremgangsmåte. Er bare å sende en Mail om at det er forstått, mottatt, takke for kundeforholdet og velkommen tilbake, men neida. Har hørt at ingen som jobber i brannvesen eller politi bruker slike alarmselskap hjemme i egen bolig. Mye rimeligere i lengden å kjøpe eget varslingsanlegg av god kvalitet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"Uhørt oppsigelsestid"
1 syns denne omtalen er nyttig

3 måneders oppsigelsestid på abonnement hører ikke hjemme i vår teknologiske tidsalder : (

Verisure har totalt 81 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR