Verisure opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt anlegg fra 2008 med 3 oppgraderinger. Oppleves som ekstremt dyrt og lureri da komponennetene bare blir leid og ved oppgradering stadig betale for innstalasjon avgift. Ingen vil oppgi e-post adr. slik at en kan få avtaler skriftelig.
Du eier ikke, du leier. Selv om man betaler installasjon, så er utstyret ikke ditt etter oppsigelse. Dette er en meget spesiell praksis som ikke er godt kjent blant kunder som sier opp. Etter oppsigelse blir man bedt om å returnere alt (kommer montør). Men noe som vil si at elektronisk dørlås til 3000,- ikke er din. Den må da kjøpes ut for 2990,- etter oppsigelsen, om man ønsker å beholde denne. Ved ekstra røykvarslere betaler man også "installasjon" og en mnd-pris. Men selv her, er ikke produketene dine. De blir også hentet, samt fakturert til deg i etterkant om de ikke blir returnert sammen med montør. En meget spesiell praksis, som ikke mange kunder eller nye kunder kjenner til! Regnestykke: Kunde i 2 år. Mnd pris: 578,- (13872,-) Installasjon: 6978,- + Dørlås (2990,- etterfakturert)
Dålige montører på innbruddsalarm ødelagt ny dørlås ved nymontering av ny yale dørlås dårlig service måtte bytte montør nå faller lås fra ihverandre får ikke gjort noe pga kundeservice stengt i helg står nå uten dørlås
Det er betenkelig at selskapet tilbyr deg en "bedre pris" med en gang du sier opp abbonementet. De skor seg helt klart på "lojale" kunder som ikke stiller spørsmål ved pris. Ikke reduksjon i pris ved oppussing/frakobling av anlegg. Forøvrig 3 måneder + oppsigelse av abbonnementet, uten at de klarer å gjøre rede for hvorfor det er sånn. Jeg anbefaler å finne et annet selskap. Styr unna Verisure er min anbefaling
Styr unna! Vanskelig å si opp! Verisure oppgir ingen e-post på sidene dine. Må si opp muntlig og skriftlig. Når jeg sendte skriftlig, påstår de å ikke ha mottatt. Selv om de innrømmer å ha registeret muntlig nekter de å avslutte avtalen til riktig tid. Jeg fikk først muntlig bekreftelse på at alt var ok og avtalen avsluttet, så nekter de for det i etterkant. De prøver rett og slett å få noen ekstra måneder betalt med unnskyldning om at de må ha rotet bort oppsigelse, og skylder på interne retningslinjer. Det alarmselskapet som raner en, ikke innbruddstyver. Dette oppleves ren skjær svindel. Verisure og Sektor alarm er ilagt milliardbot av konkurransetilsynet. Ikke bare er de ekstremt dyre sammenlignet med Homley etc men de oppleves vanskelige. En kan trygt si at det at de er villige til å bryte loven, merkes i dialog med dem. Useriøst selskap!
Hurtig svar , hurtig hjelp , alltid trivelig kundeservice
Tok seg betalt over 15 tusen for installert utstyr, men påstår at alt er Verisures eiendom. Krever å få alt det vi ga 15.000 for utlevert.