Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Enivest
3.7
113 verifiserte omtaler

Enivest omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Enivest opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
113 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#1
Utmerket
Enivest er rangert
#1 av 83 bredbåndsleverandører
65%
Bra
65% anbefaler Enivest
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 113 omtaler om Enivest

FILTRER OMTALER
56
14
11
4
28
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Enivest
Enivest har 113 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kunne ha spsrt oss kostnader.

Omtale av  Barbara A. J

Vi trengte ny ruter. Den ble installert med hjelp av en nabo. Da ble det gjort en feil. Isteden å veilede oss via telefonen kom 2 installatøren og lagde om en knapp: regning 5000,-

Svar fra Enivest
19.04.2024 09:43

Hei Barbara, Vi rettleiar over telefon, og du kan gjerne kontakte vårt Kundesenter for assistanse med å sette opp ruteren din. For å undersøke nærare kva som har skjedd i denne situasjonen, vil vi gjerne ha ein gjennomgang med deg for å forstå kvifor ein montør vart sendt ut til oppdraget. Ta gjerne kontakt med oss så snart som mogleg, så skal vi sørge for oppklaring :-) Helsing oss i Enivest

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Enivest?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyrt og man får lite igjen for pengene.

Omtale av  Antonio F

Svært dyrt i forhold til hva man får. Sliter og med tildels at fiber detter ut. Grunna monopol på fiber kan dei gjøre hva dei vil.

Svar fra Enivest
10.04.2024 14:00

Hei Antonio, Høyres ut som vi må feilsøke på nettet ditt, kjekt om du kan ta kontakt med vårt kundesenter, så hjelper vi deg veldig gjerne! Helsing oss i Enivest

Optimal erfaring ved.oppstått problem.

Omtale av  Jon

Grei klar konsultasjon. Fulgte råd, vellykket resultat! Takk!

Svar fra Enivest
13.03.2024 11:31

Hei Jon, Så flott at du sat pris på dei gode råda frå oss! Ønskjer deg ein strålande dag! Helsing frå oss i Enivest

Enivest(Nullivest)

Omtale av  Frank

Bandittar. Bestilte fiber med dei 12.januar. Sa opp avtalen med tidlegare leverandør. Blei lovt at eg skulle komme på nett 1.mars, men det har dei ikkje klart å oppretthalde. Fekk beskjed at eg må vente to veker. Enivest er rett og slett ufordragelige. Ikkje kan dei ta sjølvkritikk, heller. Blir nok berre eit år med dissa tjuvraddane.

Svar fra Enivest
06.03.2024 13:22

Hei Frank, Takk for tilbakemeldinga di, og vi beklagar opplevinga du har hatt med leveringstida. Det er svært beklageleg at det ikkje har gått som planlagt, og vi forstår frustrasjonen din. Vi ønskjer å rette opp i situasjonen og sikre at du får den servicen og kvaliteten du fortener. Kontakt oss gjerne direkte, slik at vi får løyst situasjonen. Vi er her for å hjelpe deg, og vil gjere vårt beste for å finne ei tilfredsstillande løysing. Vi ser fram til å høyre frå deg! Helsing oss i Enivest

God service

Omtale av  Roar B

Sa opp avtale på vegne av mor og far. Tusen takk for hjelpsom samtale. Ps eg blir forsatt kunde.

Svar fra Enivest
29.02.2024 12:28

Hei Roar, Takk for ein hyggeleg tilbakemelding! Ha ein fin dag. Helsing oss i Enivest

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

God oppfølging av kundekonsulent

Omtale av  Jon A

God betjening på telefon, fekk fiksa problem med dekoder etter tredje kontakt. Fornøgd med lite ventetid på tlf. og godt forklart og hjelp av kundekonsulent 🤗

Svar fra Enivest
22.02.2024 08:07

Hei Jon, Tusen takk for ein hyggeleg omtale :-) Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest

Alt suger

Omtale av  Anna

Kundeservice suger, nettet suger. Hadde aldri problemer med nettet før jeg fikk fiber og nå dør det hver måned og vi må kjøpe ny ruter selv om de er deres feil. Vinterferien min er ødelagt pga det.

Svar fra Enivest
21.02.2024 13:30

Hei Anna, Vi beklagar djupt for dei utfordringane du har møtt med nettverkstenesta vår og for eventuelle ulemper dette har medført, særleg i vinterferien din. Det er aldri vår intensjon å skuffe kundane våre. Vi set stor pris på at du deler denne opplevinga med oss, slik at vi kan ta grep for å forbetre tenestene våre. Vi ønskjer å rette opp i situasjonen og sikre at nettverket ditt er stabilt og påliteleg framover. For å gjere dette, vil vi gjerne komme i kontakt for å undersøke problema med nettet og ruteren nærmare. Vidare vil vi diskutere løysingar for å dekke kostnadane for ein ny ruter, dersom det blir fastslått at feilen ligg hos vår utstyr eller teneste. Ta kontakt med oss direkte på telefon 57009100, så vi kan gjere det rette og forbetre opplevinga di med vår teneste. Helsing oss i Enivest

Enivest har 113 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Enivest mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR