Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Bredbånd
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
81
av 81 innen
bredbåndsleverandør
10%
anbefaler
Telia Bredbånd

"Internett faller ut flere ganger i måneden"

Omtale om Telia Bredbånd skrevet av Marius S for 15.10.2022 10:55

Telia Bredbånd har totalt 449 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Marius S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Internett faller ut flere ganger i måneden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Internett og TV bare forsvinner flere ganger i måneden helt uten videre. Må ofte vente lenge før det er tilbake. Helt latterlig at det skal være slik i 2022. Umulig å ha hjemmekontor med så liten pålitelighet til internettet. Ødelegger ofte en hel planlagt lørdag.

Bytt.no
"Internett faller ut flere ganger i måneden" skrev Marius S om Telia Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Marius S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke som avtalt, bryr seg ikke om kundene sine"
1 syns denne omtalen er nyttig

Leverer ikke, kompenserer ikke, hører ikke, vil ikke... Hadde jeg kunnet valgt 0 stjerner hadde jeg gjort det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Nesten feilfritt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Telia en stund og har aldri vært problemer

Thor Ø. T. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"TV og internett via 5G fra Telia er verdens dårligste løsning."
5 syns denne omtalen er nyttig

Uten å bruke for lang tid på å skrive alt jeg føler av ergelse for Telia kan jeg kort oppsummere med at det alle andre skriver stemmer. 1. Elendig nett. Faller ut hele tiden. Altså én gang pr time faller nettet ut og bruker lang tid på å koble seg på igjen. Helt sinnsykt irriterende. Dette gjelder altså både TV/internett. 2. Treeeeeg dekoder som bruker lang tid på å reagere når du trykker 3. Minimum 30 minutter ventetid hver gang du skal snakke med kundeservice, og det er maaaange ganger. 4. De sier angrefristen utløper 14 dager etter bestilling - ikke installasjon. Så da krever de 7000,- i bruddgebyr om de ikke klarer levere en løsning som fungerer og du må kansellere. (Men her klarte heldigvis jeg å lure dem til å gi meg utvidet angrefrist som jeg benyttet meg av) 5. Extenderen vil rett og slett ikke koble seg på, så nettet dekker bare halv huset Jeg byttet fra Altibox til Telia men har nå gått tilbake til Altibox etter 14 smertefulle dager hos Telia.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Ustabilt internett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er leietaker og har telia som internett leverandør, internettet detter stadig ut, og for litt siden var det drifte arbeid som originalt skulle vare noen timer men endte opp uten nett i 2 dager, internettet er mer stabilt i nordland der alt du ser er fjell og natur enn midt i Oslo sentrum jesus christ

Telia Bredbånd har totalt 449 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR