Rimelig, men dessverre veldig ustabilt, spesielt i ferier og høytider, tydeligvis når det er mye folk på hyttene i området.
Vi hadde fiber på hytta 100/100 i fart til kr 599 ..så kunne de ikke til by det lenger.. Så nå til byr bare 300/300 til 848 kr måneden.. Det blir i det meste laget for hytte bruk.😪
Setter opp prisen på bredbånd med ca 24% uten varsel på forhånd ,prisen har steget med 300kr i mnd siden 2021 , i nabo kommunen koster samme hastighet 100/100 549 kr . Ikke bra at et selskap har monopol på fiber . Blir bytte til trådløst bredbånd
Hadde først bredbånd over radio. Det virket etter ønske og de få gangene det var tekniske problemer kom teknikeren raskt og løste problemet. Har nå fiber og det er veldig stabilt.
Dårlig hastighet og dårlig kundeservice. Jeg har aldri fått hastigheten jeg har betalt for og kundeservice er lite behjelpelig og av og til direkte uhøflig og frekk.
TOPP service, Alltid hjelpsomme, Stabilt. Anbefales!
Nedetid, ustabilitet. Og bedre blir det visst ikke heller. Har mailet og fått svar om at mail er mottatt…
Dette er en helt håpløs leverandør. Jeg velger å gå over til mobilt 4g da Svorka ikke oppfyller noen kvalitetskrav ovenfor kundene sine. Bruk pengene på noe annet.
Bestilte Bredbånd for en kamerat med dårlige norsk kunskaper på "ner øra" ,noe som skal tilsi var en tjapp sak. Denne oppskrytte leverandøren brukte 2måneder med "å beklager derre skal vi fiks" en garanti null værdt. Her avtales det og folk tar seg fri fra jobb,men til ingen nytte. Avtaler er verdiløs hos disse,samt gi en beskjed og info fraværende. Men så kom en løsning og sammling oppdiktede problemer.. Problemer oppdiktet av en "ingenting gjør" uten og i det hele tatt vært og sett på jobben. Så her blir det alternativ! Rot og tull med en meningsløs form for amatør messig kundeservice selger sikkert i lengden.
Har blitt fakturert for produkter som jeg ikke har. Har tatt kontakt med kundeservice hver måned for å få rettet opp feilen. De nye fakturaene er uspesifiserte, «overført skyldig beløp». Dette beløpet inneholder tidligere feilfaktureringer. Har fått beskjed om at det skal ordnes ved hver samtale med kundeservice, men det er fortsatt ikke fikset etter et halvt år. Vinterstid er det ofte problemer med nettilgangen ved snøfall. I slike tilfeller kommer det melding om at det ikke kan ordnes grunnet dårlig vær eller is. Feilen kan vedvare i lengre perioder. Ved bestilling av fiber skulle dette monteres innen 14 dager. Nettet var på plass etter 1,5 mnd. Leverandøren sa at de hadde varslet montør og at det nå var opp til dette firmaet. Jeg kontaktet firmaet som skulle koble opp fiber til boligen og fikk til svar at de ikke kom før de hadde flere oppdrag i området. Firmaet hadde ca to timers reisetid til boligen. Dessverre visste jeg for lite om denne leverandøren før jeg inngikk fiberavtalen. Hadde jeg visst hva jeg vet i dag ville jeg holdt meg langt unna denne leverandøren.

Har hatt Svorka i snart 2 år og det har bare vært problemer. De evner ikke å finne ut feil på bredbånd. Signalene blir til stadighet borte (ukentlig ). De lover å sjekke det, men ingen ting skjer. Det eneste som fungerer er utsending av fakturaer
