Meny

Svorka Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Svorka Bredbånd
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
62
av 81 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
Svorka Bredbånd
Filtrer omtaler
2
0
0
2
7
Sorter omtaler etter
Viser av 11 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Svorka Bredbånd?
Walther S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig ustabilt til tider"

Rimelig, men dessverre veldig ustabilt, spesielt i ferier og høytider, tydeligvis når det er mye folk på hyttene i området.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på kundeservice"

Vi hadde fiber på hytta 100/100 i fart til kr 599 ..så kunne de ikke til by det lenger.. Så nå til byr bare 300/300 til 848 kr måneden.. Det blir i det meste laget for hytte bruk.😪

Steinar H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Setter opp prisen på bredbånd med ca 24% uten varsel på forhånd"

Setter opp prisen på bredbånd med ca 24% uten varsel på forhånd ,prisen har steget med 300kr i mnd siden 2021 , i nabo kommunen koster samme hastighet 100/100 549 kr . Ikke bra at et selskap har monopol på fiber . Blir bytte til trådløst bredbånd

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Virker som det skal, god service."

Hadde først bredbånd over radio. Det virket etter ønske og de få gangene det var tekniske problemer kom teknikeren raskt og løste problemet. Har nå fiber og det er veldig stabilt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hastighet og dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig hastighet og dårlig kundeservice. Jeg har aldri fått hastigheten jeg har betalt for og kundeservice er lite behjelpelig og av og til direkte uhøflig og frekk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Serviceinnstilt!"

TOPP service, Alltid hjelpsomme, Stabilt. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mye trøbbel!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nedetid, ustabilitet. Og bedre blir det visst ikke heller. Har mailet og fått svar om at mail er mottatt…

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt, mye nedetid, og overpriset."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er en helt håpløs leverandør. Jeg velger å gå over til mobilt 4g da Svorka ikke oppfyller noen kvalitetskrav ovenfor kundene sine. Bruk pengene på noe annet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Han S. S. B. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Tallent løst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte Bredbånd for en kamerat med dårlige norsk kunskaper på "ner øra" ,noe som skal tilsi var en tjapp sak. Denne oppskrytte leverandøren brukte 2måneder med "å beklager derre skal vi fiks" en garanti null værdt. Her avtales det og folk tar seg fri fra jobb,men til ingen nytte. Avtaler er verdiløs hos disse,samt gi en beskjed og info fraværende. Men så kom en løsning og sammling oppdiktede problemer.. Problemer oppdiktet av en "ingenting gjør" uten og i det hele tatt vært og sett på jobben. Så her blir det alternativ! Rot og tull med en meningsløs form for amatør messig kundeservice selger sikkert i lengden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Uryddig kundeforhold og ustabilt nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt fakturert for produkter som jeg ikke har. Har tatt kontakt med kundeservice hver måned for å få rettet opp feilen. De nye fakturaene er uspesifiserte, «overført skyldig beløp». Dette beløpet inneholder tidligere feilfaktureringer. Har fått beskjed om at det skal ordnes ved hver samtale med kundeservice, men det er fortsatt ikke fikset etter et halvt år. Vinterstid er det ofte problemer med nettilgangen ved snøfall. I slike tilfeller kommer det melding om at det ikke kan ordnes grunnet dårlig vær eller is. Feilen kan vedvare i lengre perioder. Ved bestilling av fiber skulle dette monteres innen 14 dager. Nettet var på plass etter 1,5 mnd. Leverandøren sa at de hadde varslet montør og at det nå var opp til dette firmaet. Jeg kontaktet firmaet som skulle koble opp fiber til boligen og fikk til svar at de ikke kom før de hadde flere oppdrag i området. Firmaet hadde ca to timers reisetid til boligen. Dessverre visste jeg for lite om denne leverandøren før jeg inngikk fiberavtalen. Hadde jeg visst hva jeg vet i dag ville jeg holdt meg langt unna denne leverandøren.

Svar fra Svorka Bredbånd
24.03.2021 09:04
Hei Ola Har blitt fakturert for produkter som jeg ikke har...: -Vi har byttet systemer og har dessverre hatt noen utfordringer med fakturering. Håper fakturasum stemmer og feilen er rettet. Vinterstid er det ofte problemer med nettilgangen ved snøfall. I slike tilfeller kommer det melding om at det ikke kan ordnes grunnet dårlig vær eller is. Feilen kan vedvare i lengre perioder: -Det høres ut som om du har radiobredbånd. Været er dessverre en av utfordringene med teknologien. Vi må påse at det er trygt å klatre i master med is og snø og ivareta gjeldende HMS regler for våre ansatte. Dette er ikke ofte i løpet av et år, men det skjer dessverre en gang i blant. Ved bestilling av fiber skulle dette monteres innen 14 dager. Nettet var på plass etter 1,5 mnd... -Det er press på utbygging av fiber, og det er ikke uvanlig å vente 1,5mnd fra bestilling til oppkobling. Skulle gjerne visst mer om firmaet og svaret du fikk, her skulle du opplevd bedre kundeservice. Beklager dette. Dessverre visste jeg for lite om denne leverandøren før jeg inngikk fiberavtalen. Hadde jeg visst hva jeg vet i dag ville jeg holdt meg langt unna denne leverandøren. -Det er synd å høre, håper du har fiberleveransen på plass og at du tar kontakt med oss på tlf 97 91 22 22 hvis det er noe vi kan hjelpe deg med videre.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svorka Bredbånd - Helt ubrukelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Svorka i snart 2 år og det har bare vært problemer. De evner ikke å finne ut feil på bredbånd. Signalene blir til stadighet borte (ukentlig ). De lover å sjekke det, men ingen ting skjer. Det eneste som fungerer er utsending av fakturaer

Svar fra Svorka Bredbånd
24.03.2021 09:03
Hei Finn T Vi kom over denne tilbakemeldingen nå og håper du har fått hjelp til en bedre bredbåndsleveranse. Hvis du fortsatt har problemer oppfordres du til å ringe tlf 97 91 22 22 så skal vi se på din leveranse.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR