Lynet Internett har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Lynet i endel år gjennom avtalr med boligsameiet jeg bor i. Nettet har vært stabilt og greit, og hastigheten har vært som forventet. Ved oppsigelse av abonnementet via e-post, fikk jeg ikke tilbakemelding på at oppsigelsen var mottatt. På slutten av samme måned kontaktet jeg kundeservice via telefon og de hadde ikke tilgang til mottatte e-poster, og ba meg sende oppsigelse på nytt. En måned senere var det ikke kommet noen bekreftelse. Ny telefon til kundeservice, som nå endelig avsluttet abonnementet mitt som ønsket!
Hei Torbjørn, Vi setter pris på tilbakemeldingene og vil sørge for å bruke dette til å bedre vår kundeservice, det skal ikke være slik at det skal være så vanskelig å nå igjennom og at du må bruke flere henvendelser på det. Vi takker så mye for din tid som kunde hos oss og ønsker deg alt vel videre! Med vennlig hilsen Kevin | Lynet Kundeservice
Klarte omsider å få kontakt og feil på linja ble bekreftet. Dette skulle så fikses. Fikk sms om at de trenger mer informasjon og jeg ble bedt om å ringe opp igjen. Etter 60 minutt på vent, hadde jeg ikke anledning til å vente lenger. Har prøvd å ringe siden uten å nå fram. Tidligere var det et valg om bli oppringt igjen, men det var tydeligvis deaktivert. Helt utrolig når en feil er stadfestet at de ikke kan opptre proaktivt overfor kunder. Jeg kan ikke bruke dagesvis på å forsøke å kontakte de for at de skal få informasjonen de trenger for å utbedre en velkjent feil. Min anbefaling er å styre unna Lynet!
Hei Rune. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt. Dessverre har det vært litt pågåang på teløefon og chat de siste dagene som har skapt litt lengre ventetid. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
linjene er støtt ustabile alt fra 10min til 20timer stans, spesielt de siste 40dagene. lynet.no/status er treg og lite informativ. Tror det ikke er noen på kundesenteret uten kontortid. Feilen som skjer utenfor kontortid virker som ikke blir behandlet før neste kontordag. Hadde dette ikke vært via brl. så hadde jeg byttet.
Hei Jane. Først må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker å sjekke opp i dette. Fint om du kan ta kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket dette og fikset problemet med internettet. Vennlig hilsen Sebastian | Globalconncet privat
Da har Lynet nok en gang «feil i en sentral», som berører mange borettslag, som oppsto like etter midnatt, men som Lynet selv i følge kundeservice ikke fikk melding om før litt over 08.00 i morges. De kan på ingen måte svare på når feilen vil bli rettet, i samtale med kundeservice ca halv ni (lang ventetid) opplyses det at montører ER SENDT UT, på vei, for å forsøke å finne ut hva som er galt. Da det er feil mange steder, på siden deres ligger nå listet opp alle borettslag det gjelder, måtte de kalle inn folk/underleverandører, i følge kundeservice. Slike feil oppstår for ofte, det er åpenbart ingen på jobb om natten, slik at feil først oppdages kl åtte neste morgen. Det tar evigheter å få svar på telefon, informasjonen på hjemmesiden er kryptisk, lite i formativ og oppdateres uten at klokkeslett for oppdatering fremgår. Ser at Lynet anbefaler chat, sist jeg forsøkte å sende inn melding ble jeg hindret av opplegget som skal finne ut om jeg er en robot. Om man ikke er kunde hos Lynet ville jeg unngått det for enhver pris. Det er lite respekt for kundene å ikke ha et overvåkingssystem og sørge for at feil som oppstår på kvelds og nattestid blir håndtert med en gang. I stedet begynner Lynet å nøste i problemet når noen kommer på jobb om morgenen. -Jeg ser også at Lynet svarer på kritikk her med å vise til at kunden må sjekke egen ruter, ja, det må vi, men det er jo ikke årsaken i mange tilfeller. Lynets håndtering av prosessen med å verifisere IP adresser var skandaløst. I linken de sendte vårt borettslag manglet ca halvparten av adressene, slik at halve borettslaget ble uten nett. Lynet klarer heller ikke å sende ut varsel om planlagt nedetid til alle kundene sine, det har jeg etterspurt mange ganger, det er i følge Lynet helt umulig. Vanskelig å forstå hvorfor det ikke er mulig.
Hei Vibeke, Vi beklager for denne hendelsen. En uforutsett utfordring skapte problemer for mange av våre kunder denne dagen og vi har hastet med å få våre kunder på nett igjen. Slike utfordringer er noe vi ønsker å unngå fullstendig og jobber stadig med å hindre at feil som denne skal skje. Vi ser at flere og flere får tilbake tjenesten sin etter arbeid som blir utført! Ønsker deg en riktig god sommer! Kevin K | GlobalConnect
Nettet detter ut i opp til en uke i slengen, og har brukt mye tid og penger på å få midlertidige løsninger. Ringer man kundesupport så skylder de på deg (selv om man har prøvd flere rutere, restartet mange ganger, over flere dager og det er ingen tegn til bedring). Jeg ser at de på denne nettsiden også prøver å skylde på kunden for å late som de ikke leverer et dårlig produkt, men det gjør de altså.
Hei Beklager at du har hatt denne opplevelsen med oss slik skal det selvfølgelig ikke være Om du ikke når oss på telefonen, anbefaler vi at du tar kontakt på chat, da ventetiden er mye lavere Gjerne kontakt oss slik at vi får hjulpet deg med å fikset dette problemer som du opplever Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Har lynet gjennom sammeie i et sameie sentralt i Oslo. Har hatt få utfordringer med stabilitet og hastighet. Har 1Gb opp og ned som hastighet og ser at jeg måler opp mot dette. Kommer aldrig helt opp til den hastigheten, men tror nok det skyldes mer mitt utstyr. De få gangene det har stoppet opp så føler jeg at tilbakemeldinger / meldinger på nett kan ta litt tid / være litt mangelfulle. Derfor ikke full score. Også litt utfordringer med at planlagt arbeid ofte blir definert i en periode på hele dagen, men med melding om at nedetid vil bare være på rundt 10 minutter. Litt uheldig for meg som jobber hjemme fra og mye på Zoom / Teams. Må da finne andre steder å jobbe fra hele disse dagene.
4663 Hei Roar Takk for din tilbakemelding angående internettet. Godt å høre at du har en generell positiv opplevelse av nettet, dette setter vi stor pris på at du legger inn en tilbakemelding om Dersom du opplever problemer med utfall og utstabilitet, ønsker vi at du kontakter oss direkte på 21 99 33 66 eller chat, slik at vi kan se på dette sammen, og finne en løsning på problemet Vennlig hilsen Bjørn Tore | Lynet
Dårlig nett, faller ofte ut, dårlig kundeservice, en nettside som minner om noe fra 90-tallet. OFTE NEDE. Til å jobbe med IKT burde de virkelig vært bedre. Ville ikke anbefalt det til min verste fiende.
Hei Joddski Først vil jeg beklage for opplevelsene du har hatt hos oss. Dersom du har problemer med tjenesten er det fint om du tar en kabel direkte i uttaket fra oss og inn i en pc. Skulle problemene forsvinne når du gjør dette, ,må du sjekke din egen router. Dette er fordi vi kun leverer linje inn i leilighete. Dersom problemene vedvarer når du har kablet pc direkte i uttaket er det fint om du kontakter oss når du er hjemme og i nærheten av utstyret ditt slik at vi får gjennomført et feilsøk sammen med deg. Vennlig hilsen Vilde | Lynet