Meny

Bofiber omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Bofiber
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Bra
12
av 81 innen
bredbåndsleverandør
38%
anbefaler
Bofiber
Filtrer omtaler
3
2
0
0
8
Sorter omtaler etter
Viser av 13 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Bofiber?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"God service og ryddig installasjon."

Veldig fornøyd. De gjorde bra arbeid med installasjonen og hjalp med flytte alle dingser over fra altibox til Bofiber. Opplever at jeg har utmerket dekning i hele huset nå. Tidligere måtte jeg nesten sitte i boden hvor altibox router en stod hvis jeg skulle ha hjemmekontor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"styr unna dette!!!"

Da jeg bestilte så var de super rask og monterte utstyr i leilighet. Skulle komme og ferdigstille etter noen dager(det var helg). Siden er jeg fått bare tull servert. Har nå gått over to uker siden det skulle vært ferdig. Montør står og lyger meg rett i trynet!!! Er nå lørdag, mandag blir det kansellert

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs aktør som ikke leverer det de skal."

Styr unna Bofiber. De er fullstendig useriøse. Kommer ikke til avtaler, svarer ikke på telefon eller meldinger. De skulle installere fiber i juni, men dukket ikke opp. Det har nå gått fire mnd. og vi har fortsatt ikke fiber.

Svar fra Bofiber
27.09.2021 14:30
Hei Mary. Du kan kontakte oss på 55918070 eller [email protected], så vil du få umiddelbar oppfølging. Mvh Bofiber
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Anbefales"
1 syns denne omtalen er nyttig

I hovedsak stabil linje. Får som regel vesentlig høyere hastighet enn bestilt. Sjelden problemer. Går greit å nå kundeservice ved behov. Problemer vi har hatt er flere år tilbake.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Et useriøst lekefirma"

Mye feil og tull. De tar ikke vakttelefonen hvis du trenger hjelp etter stengetid. De har tatt mange "spanske". Plutselig, uten varsel, overtok NextGenTel abbonnementet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ikke til å stole på"

Monterte 90% av bredbånd. Skulle komme neste dag for å fullføre. De kom ikke og var ikke mulig å komme i kontakt med. Det tok en uke....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"2 helt forferdelige erfaringer på rekke og rad"

Ikke sikker på at dette tullefirmaet enda finnes, men her er mine to historier. Kom en dørselger, tilbudet var godt, jeg signerte. Så gikk det ca et halvt år... nada skjedde. Ble forklart at utbyggingen foregår ca 1,5 km fra meg, går litt tregt, måtte bare vente litt. Så halvt år til... samme sak, "er ikke langt unna nå!". Så ringte jeg jevnlig med ca 2-3 måneders mellomrom, litt varierende svar men omtrent det samme. Dette pågikk i ca 2 år, mens jeg fortsatt brukte DSL-linjen. Så en dag sa de "greit, vi kommer" liksom, trakk fiber til huset men den ble bare hengende ute. Så igjen samme prosessen med 2-3 mnd mellomrom, og ikke kom saken lengre. Så en gang ble jeg så mettet at jeg sa jeg ønsker å vite helt konkret hvilke planer de hadde for det kunne umulig være slik at jeg ventet i flere år og det var klin umulig å nevne en helt konkret dato - for ikke er jeg i telecom-bransjen men ikke så veldig langt unna så å si, og nektet å tro at man kan aldri i løpet av selv flere år komme med noe konkret, ikke ha en plan. Så ble vedkommende i andre enden frekk og hisset seg opp, for jeg hadde visst "ikke peiling" på dette i det hele tatt, sånn og sånn. Det som virkelig slo den siste spikeren i kisten var at de bygget ut ja - ca 10km vekke fra meg, og kunne ikke si om de var interessert i å noensinne komme til nabolaget mitt. Altså løy de hele tiden. Så sa jeg okay - kom og fjern det dere har installert og glem hele avtalen. De kom ikke. Jeg sendte mail - ingen svar. Så skrev jeg at jeg selv fjerner utstyret, leverer det som EE avfall med de kostnadene som er involvert, det hele blir gjort med min timerate jeg har på jobb ellers, og dette blir de fakturert for. Da kom de kjapt og fjernet alt. Historie nr 2: Mens den første saken fortsatt sin vei så ble noen fra min familie tilbudt det samme som jeg, stedet ca 8km fra der jeg holder til. Her ble fiberen trukket til nærmeste stolpe i det minste - men ingenting utenom det skjedde egentlig. I mellomtiden fikk man bruke modem fra ICE i det minste. Summa summarum samme sak - masse løfter, ventet ca 2,5 år, ingenting skjedde. Måtte true de der også med pengekrav for å rive det de satt opp men som ble aldri satt i drift. Så slik er historien om potensielt det mest evneveike selskapet i Bergens historie.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bra fiber. Lite problemer."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd. Hastigheten er super. Lite problemer og nedetid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Veldig bra"
4 syns denne omtalen er nyttig

Svært fornøyd, hatt lite problemer, men kan hende man må ringe et par ganger for å få tak i kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Supert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med tjenesten og ytelsen. Har brukt Bofiber i mange år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt uten kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ventet i 21 måneder på installasjon. Umulig å få kontakt med dem. Styr unna dette useriøse firmaet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
En-Skuffet-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelige"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ventet snart ett år, dette skulle ta noen uker da vi bestilte, dårligere blir det ikke..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ekstremt dårlig på kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet fiber for 2 år siden. Selger fortalte da at dette ville komme på plass innen et par uker. Hørte aldri mer fra dem. Prøvde å ringe dem opp, kom gjennom etter 1 år. Fortalte da at det var komplikasjoner. Nå har det gått 1 år ekstra. Enda ikke hørt noe. De svarer fremdeles ikke på mail. MEGET USERIØST!!!

Svar fra Bofiber
01.08.2018 09:38
Bofiber er lagdt ned. Alle kundene er nå under NextGenTel AS.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR