Lynet Internett har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rævva på alle mulige måter. Det verste av alt er at de tar ned nettet uten forvarsel og dette varer i flere dager. Kundeservice har ingen opplæring i å yte service, og har som regels ingen peiling over hva som foregår. Man blir bedt om å restarte router som en løsning. Anbefaler alle om å styre langt unna
Hei Ioannis Bekalger opplevelsen du har hatt med tjenesten og mottagelsen på kundeservice, slik skal det ikke være Her har jeg dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Helt *****, rett og slett. Kundeservice finnes ikke, alle gangene jeg har fått tak i dem så har jeg sittet og ventet i 70 min på telefon..
Hei Ale Beklager din opplevelse ved å komme i kontakt med våre kundeservice, slik skal det ikke være. I perioder har vi hatt større pågang, men om det er lang ventetid på telefon kan vi også nås på chat hvor venteiden som oftest er lavere Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Dårlig service, lar deg ikke avslutte bindingstid til tross for at nett ikke har fungert 1 sekund engang. Har kranglet med dem i seks uker, må fortsatt betale for 3mnd. Ikke verdt pengene, styr unna.
Hei, Jeg har desverre ikke noe innsyn i saken og beklager for at du har opplevd vår kundeservice som dårlig. Vi streber alltid etter å gi den beste supporten vi kan til kundene våre. Vi får alltid våre kunder på nett og anbefaler at du kontakter oss slik at vi også kan få deg på nett igjen. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Anbefaler ikke disse til noen. Dårlig service og nette fungerer ikke. De lurer deg til å betale selv når det ikke fungerer. 0 stjerner
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for den dårlige opplevelsen du har hatt med oss til nå. Jeg har ikke noe innsyn i hva som har skjedd her men anbefaler deg å kontakte oss slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Sitter nå på dag 2 uten nett - har ikke klart å komme gjennom på telefon. Har ikke fått svar på skriftlig henvendelse.
Hei Ole Beklager at du har måtte vente så lenge, dessverre har det vært stor pågang den siste tiden som har ført til en lengre ventetid Har dessverre ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss på chat slik at vi kan få sett på dette sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Jeg har vært uten internettforbindelse i to dager. Har sittet i telefonen i tilsammen to timer uten å komme fram. Ingen beskjeder om hvor lang ventetiden er eller tilbud om å bli ringt tilbake. Håpløst!!!
Hei Aika Dessverre har det vært en større pågang hos oss den siste tiden, som dessverre har ført til at ventetiden er noe lengre enn vanlig dessvere Vi beklager ulempene dette jar medført Har dessverre ikke innsikt i din sak direkte, kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Har hatt behov for å ringe lynet flere ganger. Alle gangene har jeg ventet i tlf over en time uten å få vite om jeg rykker frem i køen eller ikke. Denne gangen la jeg på etter 53 min. Forrige gang holdt jeg ut i 70 min. Ingen av de gangene nådde jeg gjennom. Så om det hadde vært mulig å gitt minus i antall stjerner skulle dere fått en haug av de minus-stjernene. En stjerne blir for generøst når man ikke engang får svar på telefon alle ganger man har forsøkt.....Er påtvunget å ha dere som leverandør kun pga sameiet jeg er en del av.
Hei Stine Dessverre har det vært en meget stor pågang den siste tiden, som har ført til lengre ventetid. Dette beklager vi meget for, samt ulempene dette har med ført. Her anbefaler vi at du kontakter oss tidlig på morgenen elller på chat, da ventetiden er kortere på disse tidspunktene og på denne kanalen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Forbedringspotensial med kundeservice. Var på nr.23 i kø, 1t senere var jeg nr.38. Hva betyr dette? Er idag på 3t og 45min. Så mye for å forsøke å oppgradere..
Hei! Jeg beklager for den lange ventetiden vi har hatt ekstremt stor pågang i det siste og vi jobber med å få hjulpet alle som kontakte oss. Du kan prøve å nå oss litt tidligere på dagen for da er det mindre trafikk som regel. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Bildet i TV’n fryser til stadighet, dessuten går skjermen i svart - også til stadighet. Dere tar ikke telefonen, så hvordan få rettet på dette? Schøningsgate nr. 11. 0362 Oslo
Hei Hege, For å kunne avdekke feilen rundt TV bildet ditt så har vi behov for å gjøre et feilsøk. Vennligst kontakt oss på chat, mail eller telefon 38 99 01 00 så skal vi undersøke så fort vi kan. Det har dessverre vært utrolig stor pågang hos kundeservice den siste tiden, men det går an å bestille oppringning. Vi vil også bemerke at du har lagt ut personlig informasjon på en offentlig nettside her, dette er ikke å anbefale og vi vil råde deg til å slette kommentaren eller denne delen av kommentaren slik at dette ikke blir misbrukt. Med ønske om en fin dag videre Kevin | GlobalConnect Privat (Tidligere Lynet)
Jeg har ikke vært borti maken til tafatt kundeservice. De tar aldri telefonen og du blir kanskje oppringt. Når du først blir oppringt er det bare slappe rådgivere som ikke klarer samarbeide.
Hei, vi har dessverre hatt unormalt mye pågang den siste tiden her. Og må bare beklage for dette. Vi streber etter og gi god kundeservice til alle våre kunder. Har du hatt en dårlig opplevelse kan du gjerne sende en epost til [email protected] så vi får sjekket nøyere opp i dette. Lynet/Preben
Ringte dem juni for å si opp abonnementet mitt da jeg skulle flytte ut i august, og jeg visste at det var 1 måned oppsigelsestid. De klarte ikke avslutte det så jeg fikk faktura for både august og september. Ringte og ventet 1 time igjen på å få svar og de sender meg rundt til den ene og den andre. Han beklagde og sa at NÅ skal det være i orden. Viste seg og ikke være det denne gangen heller, fikk varsel til inkasso pga dette. Nå venter jeg enda 1 time på å få noe svar på det her!! Veldig frustrerende..
Hei Maria, Jeg beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Anbefaler du kontakter oss på chat da du vil få svar mye fortere om det er kø på telefonene. Vi skal selvfølgelig rette opp i noe om det er vår feil. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Nettet holder farten jeg betaler for, når det faktisk fungerer. Det faller helt eller delvis ut, noe som er ekstremt frustrerende da det skjer såpass jevnlig. Kundeservicen er umulig å få tak i, har ventet 60 minutter uten svar, og det er ikke et engangs tilfelle. Hvis man ikke får valg om å bli ringt opp igjen er det ikke noe vits i å holde linjen, for da får man rett og slett ikke svar.
Hei Vegard Beklager å høre at du opplever problemer med nettet, slik skal det ikke være. Grunnet stor pågang har dessverre ventetiden vært lengre den siste tiden. Har dessverre ikke innsikt i saken din, men kontakt oss på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan se på dette sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Dårlig driftsrutiner og bevist vanskelig å få tak i kundestøtte.
Hei Mark Beklager å høre at du har hatt en dårligere opplevelse her med oss, slik skal det ikke være Den siste tiden har det dessverre vært en større pågang, noe som gjør ventetiden noe lengre. Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Gunstig pris, får alltid minst hastigheten jeg betaler for, gjerne noen mbps mer. Det kan være nedetid et par timer 1-2 ganger i året, og det synes jeg er for ofte.
Hei Kristoffer, Takk for tilbakemeldingen! Vi beklager for ulempene disse nedetidene kan medføre! Sammen med våre montører, jobber vi iherdig med å utbedre og forhindre feil på nettet slik at dere har den beste opplevelsen mulig, til en hver tid! Med Vennlig Hilsen Kevin | Lynet Kundeservice
Dårlig. Ofte er det små problemer, og nå har jeg vært uten nettverk andre dag på rad. Det samme skjedde for noen uker siden. Inger beskjed på nettsiden. Ikke den fungerer en gang på mobilen. Skulle bruke chat men det gikk ikke, som om den har hengt seg opp. Jobber man hjemmefra så er det stor problem.
Hei Margaret, Det skal ikke være slik at du opplever problemer med nettet på hjemmekontoret! Her ønsker vi å kunne hjelpe deg! Er ikke kjent med saken din men du kan nå oss på telefon 21 99 33 66 for feilsøking av linjen din dersom chat ikke fungerer for deg. Med Vennlig Hilsen Kevin | Lynet Kundeservice
Jeg har vært kunde hos Lynet i endel år gjennom avtalr med boligsameiet jeg bor i. Nettet har vært stabilt og greit, og hastigheten har vært som forventet. Ved oppsigelse av abonnementet via e-post, fikk jeg ikke tilbakemelding på at oppsigelsen var mottatt. På slutten av samme måned kontaktet jeg kundeservice via telefon og de hadde ikke tilgang til mottatte e-poster, og ba meg sende oppsigelse på nytt. En måned senere var det ikke kommet noen bekreftelse. Ny telefon til kundeservice, som nå endelig avsluttet abonnementet mitt som ønsket!
Hei Torbjørn, Vi setter pris på tilbakemeldingene og vil sørge for å bruke dette til å bedre vår kundeservice, det skal ikke være slik at det skal være så vanskelig å nå igjennom og at du må bruke flere henvendelser på det. Vi takker så mye for din tid som kunde hos oss og ønsker deg alt vel videre! Med vennlig hilsen Kevin | Lynet Kundeservice