Meny

Lynet Internett omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
74
av 85 innen
bredbåndsleverandør
22%
anbefaler
Lynet Internett
Filtrer omtaler
1
1
1
0
7
Sorter omtaler etter
Viser av 10 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Lynet Internett?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Rimelig pris og god kvalitet"

Har hatt Lynet internett i over 5 år med abo. Olja Lyn og er veldig fornøyd med måten de har levert varene. Hastighet inn/ut er bra, nettverksforbindelse sjelden nede, og om det er det, har kundesenteret alltid gitt meg god service med god oppfølging så jeg som kunde blir ivaretatt under hele prosessen. Kvalitet koster, iblant og jeg synes ikke prisen lynet tar er urimelig, så mye problemer jeg har hatt før med andre aktører, så har dette vært smooth sailing de siste årene, og jeg har fått god valuta for pengene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Betaler for ustabilt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selv om nettet er raskt og billig (100/100 linje for 100kr/m dersom du er student) så streiker det hele tiden. Det skjer litt for ofte at nettet bare ikke funker. Skulle ha muntlig eksamen over zoom, og nettet bestemte seg for å ikke fungere akuratt da. Dette går ikke altså. For noen dager siden skulle jeg levere inn en annen eksamen, og da fungerte nettet heller ikke. Prøvde å ringe dem i løpet av åpningstiden, men telefonsamtalen ble automatisk lagt på med en gang.

Jarle M. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Stabilitet og service"

Internett fra Lynet har vært ustabilitet, service torget er stengt i helgene og servicen har vært dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Røkla over røkla"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelig kundeservice. Tregeste nettet jeg har hatt i hos noen gang. Nettet faller ut til enhver tid og er nesten aldri stabilt. Sitter fastlåst til de pga sameiet vi bor i. ALDRI MER!!!

Misfornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget ustabilt, aldri brukt telefon som modem så mye i mitt liv. Kundeservice er også dårlig og lite tilgjengelig; er bare tilgjengelig på dagtid, og da er jeg jo på jobb og trenger ikke hjelp med internett hjemme...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Betaler for 500/500 hastighet men får 3/2 som jeg er bundet i 12 måneder til!"

Betaler for 500/500 hastighet men får 3/2 som jeg er bundet i 12 måneder til!! Et selskap som aldri klarer å levere det du betaler for, dessverre leier jeg og kan derfor ikke bestemme leverandør selv. Kundeservicen er en gjeng med brødhuer som ikke klarer å gjøre jobben sin, norges dårligste internett leverandør. HOLD DERE UNNA!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Fornuftig pris på internett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk lagt inn lynet i borettslaget mitt for mange år siden for å konkurrere med Get og fikk en god pris på bredband. Det å ha to aktører inne gir en mulighet til å få fritt valg og samtidig presset priser. Der jeg bor nå har jeg kun en fiberleverandør og der presses prisene i været.

Optimist
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nettfart og regelmessige feil på kablene."
1 syns denne omtalen er nyttig

Lynet reklamerer med lik fart ut/inn, dette stemmer ikke.Det er regelmessig feil på kabler/nettet faller ut. De har flere underselskap som også bruker samme kabler (ifølge kundeservice). De kaller feil vedlikehold uten å melde dette til kundene. Svarer ikke på henvendelser og ingen refusjon for betalt tjeneste- selvom feil ligger på deres fibernett. Utrolig dårlig firma som mest sannsynlig er mer opptatt av flere kunder enn å ivareta eksisterende kunder. Virker veldig lite seriøst og eneste kompensasjon de foreslår er høyere hastighet som faller med et brak etter endt tilbud. At de ikke har rutiner på kundeservice er tydelig. Omtalen på deres egen side er fra 2009 og 2013- dengang var det få som var koblet på fiberkabelene- jo flere som bruker på ettermiddag/kveld og helger jo dårligere nettfart. Styr unna- oppleves som et lite seriøst firma. Trodde det var et krav om tilbakebetaling når en betaler for en tjeneste en ikke får. Sendte inn siste forespørsel for 3 uker siden, de gidder ikke svare engang! Ringer ikke tilbake, ingen tar ansvar!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Det her må du unngå"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har på ingen måte noen form for samarbeid med Arvato / Gothia. Så snart du har betalt regningen hos Lynet sier de det er greit, sender det videre til Arvato som mener du aldri har betalt og dermed får du en stor sak hos Gothia, dette har nå skjedd med 5 av mine regninger. De skal politi anmeldes. Kundeservice fremstår som hyggelige, lover mye og ting skjer aldri. De har også sagt at de skal legge regninger jeg hadde på frys da jeg mente det var en feil, ble lovet å bli ringt opp dagen etterpå noe som aldri skjedde, ringte opp også sa de at det kan ta opp til en uke fordi de måtte se på saken, tok aldri kontakt med meg og senere hvem tror du måtte betale? De leverer heller ikke etter avtalen, har du 100 får du 80 har du 50 får du 30-40, bare svindel. Dette selskapet er svindelbasert og du må styre unna alt som har med lynet å gjøre. Forferdelig kundebehandling hos Lynet, Arvato, Gothia.

Bytt.no
"Hva er din erfaring med Lynet Internett?"

Hva er din erfaring med Lynet Internett? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR