Meny

NOKAB omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NOKAB
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
37
av 81 innen
bredbåndsleverandør
50%
anbefaler
NOKAB
Filtrer omtaler
2
0
0
1
1
Sorter omtaler etter
Viser av 4 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NOKAB?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig tv tjeneste"

Dårlig tv tjeneste, har slitt med tv signaler i et år nå. Jeg gir opp og bytter til annen leverandør

Svar fra NOKAB
19.09.2022 12:07
Hei Gaute, Jeg har svart opp dialogen vår på e-post. Vi vil at du skal bli fornøyd med tjenestene vi leverer og har derfor satt i gang en prosess med testing av en alternativ TV-løsning, for å kartlegge hvor utfordringene oppstår. Vi snakkes. Vennlig hilsen, Nokab.
Aurora E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Elendig."

Dårlig kundeservice. Tilleggsgebyrer. Ustabilt og dårlig internett. Skulle virkelig ønske deg fantes et bedre alternativ.

Svar fra NOKAB
05.09.2022 10:02
Hei Aurora, Det var trist å lese, og slik skal det ikke være. Vår kundeservice(ta kontakt med Nokab direkte, og ikke Telia) er åpen alle dager i året frem til kl 20, og vi har teknikere som rykker ut om det skulle være noe. Ta gjerne kontakt med meg direkte, så skal vi nok få orden på ting. Mvh, for Nokab
Thomas A. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Uslålig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde av NOKAB helt siden de tok over driften av fiber i Nittedal som opprinnelig ble lagt av Nittedalsnettet, hvor Homenet tok over driften, deretter Pronea før drift til slutt ble tatt over av Get som førte til at det var NOKAB som driftet oss lokalt i Nittedal. Etter dette så har ting vært fjellstabilt med unntak av et fiberbrudd lokalt hos oss i forbindelse med gravearbeid/drenering som ble fikset raskt. Kundeservice utover det vanlige hvor jeg har fått tilgang på tjenester som fast-IP og IPv6 som er noe som normalt ikke tilbys privatkunder til en veldig god pris. Get har nå blitt Telia, uten at det har forandret på noe for vår del. Nå har vi flyttet til Drammen, men NOKAB som ikke drifter i Drammen har vært behjelplig med å overføre IP-adresser osv. så det lever videre også på ny adresse. Hver gang Telia sin kundeservice roter til noe og de på førstelinje hos Telia ikke klarer å hjelpe så er det en rask e-post til NOKAB så blir ting fikset nærmest umiddelbart. Dette er da FTTH/GPON, altså fiber og ikke COAX/DOCSIS/HFC/Hybridfiber. I forbindelse med jordras og evakuering så var NOKAB raskt på banen og ordnet med HFC/Hybridfiber til en adresse som ikke var tilkoblet for en begrenset periode uten noe ekstra kostnad da vi ikke fikk benyttet FTTH hjemme da vi var evakuert og når Sagemcom 3980v3 hjemmesentral/modem slet veldig med bridge-mode til vår Asus ruter så fikk vi omlevert til forrige modell som fungerte stabilt og fint.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"God kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk installert fiber. Det var noen småproblemer i starten som ble effektivt løst med en rask oppfølging og meget god kundeservice.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR