Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
NOKAB
3.1
9 verifiserte omtaler

NOKAB omtaler og erfaringer

Ingen trend

NOKAB har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
9 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
NOKAB trenger minimum 10 omtaler.
-
IKKE NOK OMTALER
NOKAB trenger minimum 10 omtaler.
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 9 omtaler om NOKAB

FILTRER OMTALER
3
1
1
2
2
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NOKAB?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig bra!

Omtale av  Tord V. J

Har hatt Nokab i alle år, på 2 forskjellig adresser, skjønner godt at de har blitt kåret til Norges mest fornøyde kunder. Hurtig og stabilt nett, og veldig hyggelig mennesker.

Dårlig service

Omtale av  Kevin

Ekstremt dårlig service. Bruker nesten 2t på å gi meg et svar. Ikke fornøyd anbefales ikke på noe som helst måte

Veldig bra og lokalt

Omtale av  Inge

Veldig bra. Ingenting å utsette. God tilbyder lokalt i Nittedal. Bra kundeservice.

Fantastisk internett, men..

Omtale av  Eivind

Har i flere år hatt 1000/500 fiber som har vært stabil og rask, ekstremt lite nedetid. 5 av 5 stjerner på det punktet. Det jeg ikke likte var oppsigelsestid på en måned nå som jeg skulle flytte. Føles feil å måtte betale for noe jeg ikke får benyttet. Minus 2 stjerner!

oppgitt

Omtale av  Oddfrid V. S

de har rotet bort min mann som betaler og finner han ikke i systemet sitt----resultat en lite hyggelig inkassopurring

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig tv tjeneste

Omtale av  Gaute

Dårlig tv tjeneste, har slitt med tv signaler i et år nå. Jeg gir opp og bytter til annen leverandør

Svar fra NOKAB
19.09.2022 12:07

Hei Gaute, Jeg har svart opp dialogen vår på e-post. Vi vil at du skal bli fornøyd med tjenestene vi leverer og har derfor satt i gang en prosess med testing av en alternativ TV-løsning, for å kartlegge hvor utfordringene oppstår. Vi snakkes. Vennlig hilsen, Nokab.

Elendig.

Omtale av  Aurora E

Dårlig kundeservice. Tilleggsgebyrer. Ustabilt og dårlig internett. Skulle virkelig ønske deg fantes et bedre alternativ.

Svar fra NOKAB
05.09.2022 10:02

Hei Aurora, Det var trist å lese, og slik skal det ikke være. Vår kundeservice(ta kontakt med Nokab direkte, og ikke Telia) er åpen alle dager i året frem til kl 20, og vi har teknikere som rykker ut om det skulle være noe. Ta gjerne kontakt med meg direkte, så skal vi nok få orden på ting. Mvh, for Nokab

Uslålig kundeservice

Omtale av  Thomas A. T

Har vært kunde av NOKAB helt siden de tok over driften av fiber i Nittedal som opprinnelig ble lagt av Nittedalsnettet, hvor Homenet tok over driften, deretter Pronea før drift til slutt ble tatt over av Get som førte til at det var NOKAB som driftet oss lokalt i Nittedal. Etter dette så har ting vært fjellstabilt med unntak av et fiberbrudd lokalt hos oss i forbindelse med gravearbeid/drenering som ble fikset raskt. Kundeservice utover det vanlige hvor jeg har fått tilgang på tjenester som fast-IP og IPv6 som er noe som normalt ikke tilbys privatkunder til en veldig god pris. Get har nå blitt Telia, uten at det har forandret på noe for vår del. Nå har vi flyttet til Drammen, men NOKAB som ikke drifter i Drammen har vært behjelplig med å overføre IP-adresser osv. så det lever videre også på ny adresse. Hver gang Telia sin kundeservice roter til noe og de på førstelinje hos Telia ikke klarer å hjelpe så er det en rask e-post til NOKAB så blir ting fikset nærmest umiddelbart. Dette er da FTTH/GPON, altså fiber og ikke COAX/DOCSIS/HFC/Hybridfiber. I forbindelse med jordras og evakuering så var NOKAB raskt på banen og ordnet med HFC/Hybridfiber til en adresse som ikke var tilkoblet for en begrenset periode uten noe ekstra kostnad da vi ikke fikk benyttet FTTH hjemme da vi var evakuert og når Sagemcom 3980v3 hjemmesentral/modem slet veldig med bridge-mode til vår Asus ruter så fikk vi omlevert til forrige modell som fungerte stabilt og fint.

God kundeservice

Omtale av  Vegard

Fikk installert fiber. Det var noen småproblemer i starten som ble effektivt løst med en rask oppfølging og meget god kundeservice.

Har tilegnet profilen
NOKAB deltar på Bytt.no

NOKAB har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
NOKAB besvarer ikke omtaler

NOKAB har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
NOKAB henter ikke inn tilbakemeldinger

NOKAB benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR