Meny

Eidsiva Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Eidsiva Bredbånd
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
75
av 88 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Eidsiva Bredbånd
Filtrer omtaler
2
1
2
5
32
Sorter omtaler etter
Viser av 42 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Eidsiva Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lav hastighet, upresise Tv signaler og elendig kundeservice"

Var unike på lovnader FØR avtalen ble signert. I ettertid er de NULL servise. Har aldri hatt så mye problemer som med Eidsiva som leverandør. Deres « monopol» utnytter kunder på det groveste, med skyhøye priser og elendig produkt. Jeg må bruke KABEL inne i et åpent rom for å få signaler 6 m fra routeren…… Eidsiva bare bortforklarer og er ikke villige til å ta noe ansvar. TV signaler hakker, hopper i program, kjører lyd på høy speed og detter ut. Kvalitet på fiber er dårligere en det billigste internett jeg har hatt noen gang ila 20 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice må skifte navn til kundefrustrasjon med laaaaang ventetid."

Mistet WiFi i ettermiddag og ringte kundeservice. Da var det stengt til 17:30 p.g.a. Intern Tilstelling. ringte 17:30 og fikk svar 18:45, det skal ikke være mulig å vente så lenge. På tide de ansetter flere folk på kundeservice. Stakkars de som jobber der og får all kjeften, den burde sendes til ledelsen ( hvis der finnes slik i dette firma )

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"katastrofalt"

umulig å komme i kontakt med på telefon for de som trenger det! Har forsøkt å ta kontakt på telefon opptil flere ganger men havner i tlf.køen og ventet i opp til45min. Da har jeg mistet tålmodigheten. kommer heller ikke i kontakt på Eidsiva sin nettside da det det står at mitt passord er feil uansett hvilket passord jeg prøver.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig hastighet, elendig kundeservice og generelt sett dårlig oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Eidsiva bredbånd klarer ikke å fikse elendig hastighet etter gjentatte samtaler. Ingen tilbakemelding, ingen case nummer som gjør at man kan følge saken, håpløs kvalitet på telefonsamtaler. Styr langt unna om du har alternativer.

Kristin J
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke påkoblet bredbånd som skriftlig lovet!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er skriftlig bekreftet åpning av bredbånd til (anonymisert), 13. August. Jeg ser ved en tilfeldighet at det passordet jeg må ha, er sendt til feil telefonnummer. Jeg har sittet i telefonen et utall ganger og opp til 20 minutter med et lydbånd som forteller det samme om og om igjen, siden fredag, og snakket med en kontakt som vistnok har meldt inn problemet til et senter. Jeg er frustrert og sint! Dette må dere klare å fikse i dag! Dere har for få til å svare på telefon! Vær så snill å melde i fra når det høyst nødvendige bredbåndet er åpnet. Mvh Kristin J.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Den verste kunderservis både chat/telefon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hører ikke, lange ventetider, hjelper ikke med å løse problemer. Anbefaler å bytte til noen andre

Opplevd hastighet
Kundeservice
Kundetilfredshet
"Dønn stabil"

Har hatt så og si null problem. 99.9% oppetid. Har fiber500 og altibox tv. Vært fiberkunde siden 2013. Hyggelig support de få gangene jeg har hatt behov. Dyrt? Kanskje. Men med kvaliteten og stabiliteten jeg får så er jeg fornøyd. Og at de er de eneste som gadd å bygge fiber her jeg bor. Måler 530mbit ned og 496mbit opp med kabel rett i modemet. Over wifi så får jeg selvfølgelig varierende resultat. Hadde radiobrebånd fra Eidsiva før 2013. Det var dårlig.

Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"På tide med et kurs i kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Frekk og arrogant kundebehandler. Dårlig opplevelse. Send kundebehandleren på et oppfriskningskurs.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Anbefales ikke!"

Min allerede treig Internett dekning forsvant uten forklaring på onsdagskveld. På routeren blinket kun rødt på Internett og grønt på strøm. Det var ikke meldt feil på område. Hjalp ikke med reset x 3. Grunnet en irriterende dame på kundeservice valgte jeg å si opp abonnementet sammen med eieren. Fikk ingen hjelp i hele tatt med mine tekniske problemer. Hun var veldig opptatt av abonnementet, som hun mente, jeg ikke har. Tja, jeg har betalt for alt hittils. Inkompetent kundeservice! Hvis man er så lei å jobbe der, kanskje det er dags å bytte yrke.

Opplevd hastighet
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Eidsiva forstår ikke hva det vil si å levere på kundens forventninger, selv på minimumsnivå"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bare rett og slett kjempeskuffa. Eidsiva har dårlig kunnskap om egne produkter og liten forståelse av hva som skal til for å bli bedre og det har de ikke noe ønske om, så da må man ta til takke. ICE.net er raskere enn mitt fiberbredbånd fra Eidsiva! Når de blir konfrontert med dette har de INGEN forslag til løsning eller noen som kan hjelpe - så det ender med at de sender deg en ny router (som tar minimum tre dager i posten!) kostnadsfritt - så har de gjort sitt, og fakturaene tikker inn ... trist!

Opplevd hastighet
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Monopolist som behandler sine kunder som dritt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Den ene kunderådgiveren vet ikke hva den andre gjør. Etter mange år i serviceyrke så er dette det verste firma jeg har vært bort i. PS: klarer du deg uten fiber så skygg unna denne monopolisten. I dette firma må det være elendig lederskap.

Opplevd hastighet
Kundeservice
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Skammelig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nå betalt flerfoldige tusen på en adresse jeg ikke har bodd på 5 mnd og jeg sa opp abonnementet mitt da jeg flyttet. Fikk fortsatt regninger og ringte igjen 2 ganger til for å få det avsluttet og ordnet opp i. Fortsatt måtte jeg betale disse regningene som kom. Fikk enda en regning nå som viste seg å være et gebyr fordi jeg sluttet å være kunde på 2990 kr! Horribelt! Skal aldri mer bruke dette selskapet og vil advare andre!

Irritert
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke tilgjengelig på kveld"

Skulle koble oss opp mot fiber. Fikk ikke noe kontakt med router. Trengte hjelp, men må vente til i morgen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Veldig bra."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt fiber fra Eidsiva i noen år nå etter at de bygde ut i området mitt. Hadde først 50/50 og det fungerte fint, ble senere byttet til 100/100 da den lavere hastigheten ble fjernet. Jeg må være ærlig og si at jeg er veldig fornøyd. Det har aldri vært alvorlige problemer, og de sjeldne gangene jeg har måttet ringt kundeservice har det vært null problem. Får hastigheten jeg betaler for, og selv om prisen sikkert kunne vært noe billigere (639 nå, går opp til 679 i mars), så ligger de blant topp 5 for denne hastigheten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi har ikke noe valg enn å godta hvis vi vil ha fiber, for ett år siden høynet de prisen med over 190 kr, nå igjen skal den høynes med 40 kr. De har i praksis monopol og vi kan ikke noe annet enn å godta. I dagens samfunn er vi avhengig av god hastighet på nettet, men med denne prishøyningen begynner jeg virkelig å se etter alternativer. Så fort jeg finner et som kan levere godt nett med høy hastighet kommer jeg til å gå for dette og si opp Eidsiva. Har dere et alternativ, så IKKE velg Eidsiva

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Luringer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kom med bra tilbud i førsten. Videre har dem bare økt og økt i pris. Lettvint og suge penger utav folk da dem er eneste leverandør på bygdene. Elendig nett som aldri er stabilt. Kvitter meg med dem så fort andre alternativer blir mulig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bredbånd FIBER 300"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte bredbånd 15.10.2020. Bredbånd Fiber 300 hos Eidsiva bredbånd. Pris pr mnd 839 kr inkl alt. 1 januar 2021 har det steget til 959kr!! Betaler nesten 1000 kr mnd for elendig dekning, og ræva kundeservice.. STYR unna med mindre du ikke har noe alternativ.

Diltus B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Værste nett og kundeservice i mine 20 år med data og nett nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ubrukelig utstyr, som de anbefaler og bytte ut selv så de er fratatt å yte support. Sitter fast i "Har du tatt ut utstyret etc" hos support og da saken sendes videre inn til teknisk får du aldri pratet med de så du sitter fast på " har du dratt ut..." tilbake til steinaldern hver gang du ringer inn.. altibox tv hakker og lagger på både bilde lyd, tv kanaler detter ut.. restart restart atter restart .. arkivet nekter å laste etc .. 500/500 fiber linje som blir totalt utklasset av telia mobil data. Klarer nesten ikke få lest vg på linja i perioder.. Egen invest på nesten 30k rett i skåla da linja i tillegg er hellåst til Eidsiva nett.. noe selger bedyret att kom til å bli avviklet! Vdsl linja på kobber 25/25 lfra Homenet everte mer stabil streaming. Har vært kunde der noen år nå pga linjetilgjengelighet.. uhorvelig dyrt ifht til hva du står igjen med! Styr unna så langt det går!!

Christer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Skor seg godt på kundene - dyrt og dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fryktelig dyrt, lite fleksibelt og dårlig service. Velg annen leverandør om du har anledning!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Liten fart på fiber"

Det er veldig dårleg fart på internettet vårt ,det blir mange stopp i mange tilfeller.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Brudd på linje/kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Brudd på linje over flere dager. Lover stadig at «feilen utbedres innen kort tid» og nekter å gi mer info om hva feilen faktisk er. Kundeservice er unnvikende og vanskelig å få tak i. En av flere dårlige erfaringer med selskapet. Bør unngås for en hver pris om mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Ingen andre kan levere både tv og internett."
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt mye tull med både tv og internett til å begynne med. Kundebehandling gjør jobben sin og vi har hatt reparatører her flere ganger. Har også hatt avslag på pris på levert tjeneste. Nå ser det ut til at det fungerer godt. Grei hastighet og tv fungerer uten at bilde låser seg. Kan vel ikke forlange mer når det er gammel koax som er gravd ned på 80 tallet som blir brukt. Reparartører/montører har gjort jobben sin og justert og byttet komponenter på linjen. Og de kommer innen kort tid. Det er dyktige folk som er på teknisk når vi ringer. Hadde ønsket at de kunne levere fiber hit, men den gang ei. Alt i alt er jeg fornøyd Eidsiva kunde.

Alexander M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Høy pris og dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er ikke så mye å si: Høy pris og dårlig kundeservice. Styr unna hvis du kan.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt lett å legge til innhold i tv/nettpakke. Ekstremt vanskelig å si opp hvis man vil endre. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ingen Internett og kunderservice lyver"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt Internett og TV siden fredag morgen, ringte inn fredag for å få hjelp til å fikse det. Snakket med en relativt hyggelig fyr, som sa det var noe galt med fiberledningen og at det skulle komme en montør å fikse dette. Fikk allikevel en melding fredag kveld hvor det stod at problemet fikses innen i kveld 23:59 - men allikevel når jeg våknet lørdag morgen var det ingen Internett. Jeg ringte så inn igjen mandag morgen, da jeg som mange andre nå i korona tiden er avhengig av Internett pga hjemmekontor. Har nå brukt opp min mnd 4G!!! Mandag fikk jeg beskjed om at det fikses innen 16:00. Når jeg da tar kontakt med kundeservice igjen sier de at det er bestilt noen til å fikse problemet. Men hvorfor mottar jeg ingen som helst melding underveis på hvor i prosessen de er eller at de ikke får fikset problemet innen tiden det skulle fikses????!? Jeg får jo ikke gjort jobben min.. Er pottelei av dette og fortjener gratis Internett ut 2020

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR