Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dyrt, men ikke hatt noe problem! God kundeservice.
Helt grei fiber, men 2 store pris oppganger på kun måneder er for drøyt. Kan vel gjøre som de vil når vi er låst til deres fiber!
Hei! Takk for din tilbakmelding. Da høres det ut som du har hatt en avtale som har løpt ut rett før vi har hatt en generell prisøkning. Rett og slett en uheldig timing. Mvh Eidsiva Bredbånd
Personlige avtalte priser som må fornyes hvert år, og spekulativ fakturering.
Hei, Jon! Takk for din tilbakemelding. Er det ikke fint at man kan få en hyggelig pris om man binder seg, da? Det vil i hvert fall jeg si. Så må jeg innrømme jeg er usikker på hva du mener med spekulativ fakturering, men jeg kan forsikre deg om at alt blir gjort på en ærlig og rederlig måte. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stort sett stabilt, men opplever til tider at nettet faller ut. Sjekker alle muligheter for at det kan være noe feil lokalt, før jeg finner ut at de holder på med noe vedlikehold som de ikke har gitt beskjed om. Frustrerende, for å si det mildt. I starten var det veldig ofte at de måtte koble ut nettet for vedlikehold, uten at kundene ble kompensert for det. Har blitt litt sjeldnere de siste årene. Har satt opp prisen veldig mye mer enn generell prisøkning i løpet av drøye fem år. Tvinger kundene til å bruke en håpløs «hjemmesentral». Før kunne jeg koble ruteren min rett i fiberkonverteren.
Hei, Kalle! Takk for en grundig tilbakemelding, det setter vi pris på. Fullt forståelig at hyppig vedlikehold ikke faller i smak, særlig når vi ikke varsler. Vi skal varsle, så da kan dfet være noe så enkelt som at vi har feil telefonnummer registrert på deg f.eks. Når det gjelder ruteren, så har du mulighet til å sette denne i bromodus, for deretter å koble til din egen ruter for Wi-Fi etc. Ta gjerne en tlf til 612 00 612 dersom du har spørsmål. Mvh Eidsiva Bredbånd
Ustabilt nett. Ved klaging på hastighet går hastighet opp 14dager så settes hastigheten ned igjen..
Hei, Rune! Takk for din tilbakemelding. Det er nok ingen her som setter opp og ned hastigheten uten kundens tillatelse. Her høres det heller ut som en teknisk utfordring som ikke lot seg løse akkurat ved det forsøket. Ring oss igjen på 612 00 612, så får vi tatt et videre feilsøk og lokalisert problemet. Mvh Eidsiva Bredbånd
Bra men høy kostnad sammenlignet med andre løsninger
Hei, Inge! Takk for din tilbakmelding. Prisen vår skal ligge på nivå med markedet ellers. Litt under enkelte konkurrenter, litt over andre. Sammenligner man med trådløst, så er det en naturlig forskjell i pris, da det er to forskjellige teknologier. Mvh Eidsiva Bredbånd
Vi har hatt et ubrukelig internett forbindelse på 1 Gbps levert i fritidsbolig på Skeikampen i drøyt 1 år. Eidsiva innrømte tidlig at de hadde et problem, men skyldte på underleverandør Altibox, noe som ikke er kundens problem. Forbindelse holdt seg kun opp om man startet om ruter/wifi bokser et par ganger i uken. Siden vi bor 3 timer unna med bil blir det litt vanskelig. For Altibox utstyr kan ikke bruker oppdatere firmware. Dette er opp til leverandør, altså Eidsiva. De brukte ett år på å klare dette etter gjentatte purringer fra vår side. På toppen av det hele vil de bare erstatte en måneds bruk. Litt av en oppetid ! Vi vil så absolutt ikke anbefale hva vi opplever som en svært useriøs leverandør. For samme pris kunne vi fortsatt å benytte mobilt bredbånd fra Telia, en løsning som vi aldri opplevde nedetid på. Det hjelper lite med en fast 1 Gbps forbindelse når det skal baseres på at kunde må starte om utstyret jevnlig.
Hei, Roger! Takk for din tilbakemelding. Jeg er godt kjent med denne utfordringen, og jeg har full forståelse for frustrasjonen rundt dette. Dessverre var det et teknisk problem som fulgte med da vi gikk over til en ny løsning på fritidsabonnement, noe som beklageligvis gikk betydelig ut over kundene. Meget uheldig. Mvh Eidsiva Bredbånd
Funker bra med er kostbart og over 15K pr år for internett og TV er i meste laget.
Hei, Ola! Takk for din tilbakemelding. Fiber er en kostbar teknologi, men vi skal ligge på nivå med markedet ellers hva gjelder veiledende pris på våre abonnement. Ring oss gjerne for en prat på 612 00 612. Mvh Eidsiva Bredbånd
Mye nedetid, lite for pengene. Gammelt utstyr. Mye tull med ruteren
Hei, Gry! Takk for din tilbakemelding. Her vil jeg i aller høyeste grad anbefale at du ringer vår tekniske support, dersom du sitter med en såpass dårlig opplevelse. På fiber skla det ikke være slik i det hele tatt. Du treffer oss på 612 00 612. Mvh Eidsiva Bredbånd
Som hytte-eier i et område for fastboende må jeg betale full fastboende-pris - og ikke halv som andre hytte eiere lenger unna
Hei, Aage! Takk for din tilbakemelding. Jeg har full forståelse for at dette ikke føles helt rettferdig. Dessverre må vi ta et valg på hva slags produkter som skal være tilgjengelig i det gitte området, og det bestemmes ut ifra hvilken type bolig som dominerer. Mvh Eidsiva Bredbånd
Forferdelig dårlig nett. Betaler for 500/500, men ligger som regel under 100. De sier de skal hjelpe og sende saken videre, men det skjer aldri noe.. får heller ikke lov å si opp avtalen grunnet bindingstid.. Så jeg er bundet til å betale full pris for noe jeg ikke får. Ringer kundeservice jevnlig, men det hjelper ikke.
Hei, Jan! Takk for din tilbakemelding. Vedig synd å høre at du sitter med denne opplevelsen. Mine dyktige kollegaer sitter alltid klar til å hjelpe, så jeg anbefaler at du prøver igjen. Mvh Eidsiva Bredbånd
Verdens høyeste «Jesus-faktor» , vi vet om dem og har hørt om dem, og må dessverre knytte oss til dem, men vi kommer aldri i kontakt med dem. Må være Norges desidert verste Kabelbredbånd-leverandør, mange ganger verre enn når en hadde å gjøre med Viken-Altibox.
Hei, Kjell! Takk for din tilbakemelding. Jeg sitter her og titter på køtavla, og den viser 0 i kø. Du har nok vært uheldig og ringt på et tidspunkt hvor det har vært mye pågang. Rett etter fakturakjøring, rett etter ferier etc så er ofte trafikken både doblet og triplet. Så da anbefaler jeg heller å vente litt, evt ta kontakt på chat hvor det sjeldendt er kø. Mvh Eidsiva Bredbånd
Overpriset og arrogant. Ser frem til å bytte til starlink etter endt avtaleperiode. Halve prisen og responsiv kundeservice.
Hei, Bjørnar! Takk for din tilbakemelding. Veldid synd å høre at du syns vi er arrogante, det er absolutt ikke noe vi ønsker i det hele tatt. Er det noe vi tar stolthet i så er det vår kundeservice, og det er sjeldent lengre enn 1 - 3 virkedagers svartid på saker. Og er det kø på telefonen lønner det seg å bare vente til litt senere på dagen. Uansett så er dette et område man alltid kan forbedre seg på, så dette skal vi ta til oss. Ønsker deg et riktig godt nyttår! Mvh Eidsiva Bredbånd
Dårlig nett og lite hjelp å få annet enn "Restart og prøv på nytt".
Hei, Karoline! Det var synd å høre at du sitter med denne opplevelsen. Jeg vet det sitter mange dyktige mennesker rundt her som gjerne vil hjelpe, så jeg anbefaler deg å ringe 612 00 612 igjen. Da er jeg helt sikker på du får hjelp. MVh Eidsiva Bredbånd
Dyrt monopol, må bare ta det man får. Trenger konkurranse i mitt område.
Hei, Tg! Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du syns det er dyrt. Vi skal ligge på nivå med markedet ellers på fiberbredbånd, så prisene sånn sett er det ikke noe å si på. Så er det evt kampaner som blir kjørt. introduksjonstilbud osv som er vanskelig å matche. Så skal det sies at konkurranse er sunt. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stabil tjeneste og utmerket kundeservice🤩 Har hatt produkter fra Eidsiva i flere år og er veldig fornøyd
Hei, Philip! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Så får vi sørge for at det fortsetter slik. Mvh Eidsiva Bredbånd