Øker prisene på fiber hver mnd og har monopol på bredbånd/fiber i mitt område. De er blitt subsidiert med kr 4 900 000,- fra Nkom, fylke og Stange kommune, min kommune. Når jeg sa ja takk til fiber fra Eidsiva understrekte jeg at jeg sa ja bare dersom det kom til andre tilbydere på fiberen. De sa at det kom det til å bli. Så derfor takket jeg ja. Dette var direkte løgn. Det lever de godt på.
Rett og slett svindel og kjeltringstreker. Ingen kundebehandlere gir samme svar, klarer ikke å svare på leveringstid eller priser. Narrer folk til å gå med på avtaler som de ikke klarer å si hva vil koste., leverer ikke i tide og har ekstreme bruddgebyrer for å komme ut av svindelen. Styr langt unna, det finnes mange seriøse aktører.
Etter 5 dager med telefonsamtaler for å løse tilkoblingsproblemet mitt, har det ikke blitt løst, og etter å ha ringt etter en tekniker har jeg ikke mottatt noe svar.
Sier opp mitt abonnement etter kontakt med kundeservice i forbindelse med poeng mottatt for manglende TV2 i måneder. Eneste aktuelle tilbud fra Eidsiva var da utilgjengelig fordi jeg måtte oppgradere dekoder for å kunne motta tilbudet, og prisen på ny dekoder overgikk besparelsen. Arrogante og uhyggelige folk på kundeservice når man endelig klarer å finne nummeret dit. Anbefales ikke!
Sender ut fakturaer med feil og forkjellige forfallsdatoen hver måned. Må stadig bruke tid på dette . Virker som de prøver å lure deg bevist . Etter bindingstid er det slutt på dem for min del . Useriøst , anbefales ikke .
Teknisk svikt som ikke er brukerfeil men en feil som kan repareres men som Eidsiva ikke prioriterer siden det er helligdager. Elendig start på 2023👎🏻👎🏻👎🏻
Feilfakturering, og dårlig teknisk support. + en grådig leverandør som lever godt på lokalt monopol, liten skrift i kontrakter og likegyldig kundebehandling. Styr langt, langt unna. Det finnes bedre aktører i bransjen. Du er herved advart.
Elendig kundeservice - nesten umulig å komme forbi førstelinje. Manglende kompetanse på første linje.
Hadde Eidsiva for 4 år tilbake.. da var det treg kundeservice og ustabilitet på deres tjenester. Fikk Viken Fiber og har vært strålende fornøyd!!! ble nå overført til Eidsiva Bredbånd automatisk.. da startet problemene igjen! Akkurat samme som for 4 år siden 😂og 189 kroner dyrere enn tidligere om jeg ikke binder meg (gammel kunde) til 12 måneder.. aldri i verden! Lykke til! Dere kommer til å tape mye kunder nå. Var så fornøyd med Viken Fiber.
Det er problematisk med for få tilbydere. Da blir det dyrt og kundeservice kan lene seg tilbake. Begge forhold er gjenkjennelige hos Eidsiva.net
Mangler internett i huset til stadighet. En ustabil fiberlinje fra leverandøren Eidsiva som ikke ser ut til å få bukt med problemet.
Har hatt behov for kontakt to ganger. Første gangen fulgte de aldri opp det de lovet, andre gangen var det umulig å nå fram både på telefon og via nett (mobilnett fordi tjenesten var falt ut)
Må bruke to rutere hvis du vil bruke din egen. Dyrest i klassen og dårlig kundeservice.
altfor ofte ingen internett eller ustabil internett. Alt for lange ventetider på servicetelefonen. Som 4. i køen ga jeg opp etter 30 minutter uten å rykke opp i køen. Jeg antar at det kun er én person for hele Norge på tjenestelinjen. Du må betale hele beløpet hver måned, uansett om du har internett eller ikke. Den desidert verste servicen
Hastighet og stabilitet er er elendig ut fra hva vi betaler. Kundeservice kommer du igjenom Hvi du har flaks.
Eidsiva er eneste leverandør i mitt område. Dyrere og dårligere oppsummerer enkelt utviklingen. De senere årene har det vært ustabilt og dårlig nett, noe som er ekstra surt ettersom de har foretatt noen heftige prisjusteringer (opp vel og merke) I fjor fikk kunder tilsendt ny ruter, og ble regelrett tvunget til å ta den i bruk. «…Hvis ikke mister du tilgangen på internett og tv» Hvor mange har kastet sin gamle router mon tro? Miljø? Jeg er ganske irritert over den holdningen Eidsiva har overfor kundene sine. «Gjør som vi sier, og ta det du får! - Vi vet at du ikke har alternativ leverandør»