Eidsiva Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som hytte-eier i et område for fastboende må jeg betale full fastboende-pris - og ikke halv som andre hytte eiere lenger unna
Hei, Aage! Takk for din tilbakemelding. Jeg har full forståelse for at dette ikke føles helt rettferdig. Dessverre må vi ta et valg på hva slags produkter som skal være tilgjengelig i det gitte området, og det bestemmes ut ifra hvilken type bolig som dominerer. Mvh Eidsiva Bredbånd
Forferdelig dårlig nett. Betaler for 500/500, men ligger som regel under 100. De sier de skal hjelpe og sende saken videre, men det skjer aldri noe.. får heller ikke lov å si opp avtalen grunnet bindingstid.. Så jeg er bundet til å betale full pris for noe jeg ikke får. Ringer kundeservice jevnlig, men det hjelper ikke.
Hei, Jan! Takk for din tilbakemelding. Vedig synd å høre at du sitter med denne opplevelsen. Mine dyktige kollegaer sitter alltid klar til å hjelpe, så jeg anbefaler at du prøver igjen. Mvh Eidsiva Bredbånd
Verdens høyeste «Jesus-faktor» , vi vet om dem og har hørt om dem, og må dessverre knytte oss til dem, men vi kommer aldri i kontakt med dem. Må være Norges desidert verste Kabelbredbånd-leverandør, mange ganger verre enn når en hadde å gjøre med Viken-Altibox.
Hei, Kjell! Takk for din tilbakemelding. Jeg sitter her og titter på køtavla, og den viser 0 i kø. Du har nok vært uheldig og ringt på et tidspunkt hvor det har vært mye pågang. Rett etter fakturakjøring, rett etter ferier etc så er ofte trafikken både doblet og triplet. Så da anbefaler jeg heller å vente litt, evt ta kontakt på chat hvor det sjeldendt er kø. Mvh Eidsiva Bredbånd
Overpriset og arrogant. Ser frem til å bytte til starlink etter endt avtaleperiode. Halve prisen og responsiv kundeservice.
Hei, Bjørnar! Takk for din tilbakemelding. Veldid synd å høre at du syns vi er arrogante, det er absolutt ikke noe vi ønsker i det hele tatt. Er det noe vi tar stolthet i så er det vår kundeservice, og det er sjeldent lengre enn 1 - 3 virkedagers svartid på saker. Og er det kø på telefonen lønner det seg å bare vente til litt senere på dagen. Uansett så er dette et område man alltid kan forbedre seg på, så dette skal vi ta til oss. Ønsker deg et riktig godt nyttår! Mvh Eidsiva Bredbånd
Dårlig nett og lite hjelp å få annet enn "Restart og prøv på nytt".
Hei, Karoline! Det var synd å høre at du sitter med denne opplevelsen. Jeg vet det sitter mange dyktige mennesker rundt her som gjerne vil hjelpe, så jeg anbefaler deg å ringe 612 00 612 igjen. Da er jeg helt sikker på du får hjelp. MVh Eidsiva Bredbånd
Dyrt monopol, må bare ta det man får. Trenger konkurranse i mitt område.
Hei, Tg! Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du syns det er dyrt. Vi skal ligge på nivå med markedet ellers på fiberbredbånd, så prisene sånn sett er det ikke noe å si på. Så er det evt kampaner som blir kjørt. introduksjonstilbud osv som er vanskelig å matche. Så skal det sies at konkurranse er sunt. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stabil tjeneste og utmerket kundeservice🤩 Har hatt produkter fra Eidsiva i flere år og er veldig fornøyd
Hei, Philip! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Så får vi sørge for at det fortsetter slik. Mvh Eidsiva Bredbånd
Det er altfor dyrt. Lang ventetid når ein vil ha kontakt på telefon.
Hei, Kariann! Takk for din tilbakemelding. Våre priser skal ligge på nivå med markedet ellers, så prisen er ikke slik sett noe høyere enn andre steder. Fiber er et solid og pålitelig produkt, og dermed også naturlig litt kostbart. Når det kommer til ventetiden på telefon, så er det perioder med langt mer trykk enn andre. Spesielt på mandager, eller de første dagene etter faktura har blitt sendt ut. Er køen lang, vent heller til senere på dagen eller kanskje dagen etter, dersom det ikke haster veldig. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stabilt nett. Lite feil. God hjelp å få på kundetlf ved behov.
Hei, Tove! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stabilt og bra nett med fiber. Om det er en planlagt oppgradering skjer dette på tider hvor vi ikke bruker nettet
Hei, Kjell! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Mvh Eidsiva Bredbånd
Jeg synes Eidsiva bredbånd fungerer greit og virker mer stabilt enn da jeg hadde 5G nett med Telia. Jeg byttet til Eidsiva da de ga meg et billigere og bedre tilbud. Men prisen har gått mye opp. Prisen trekker ned på min vurdering.
Hei, Marit! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at det fungerer bra. Så anbefaler jeg, hvis du ikke allerede er i avtaleperiode, ring oss og be om et tilbud. Så kan det være vi får redusert prisen litt. Mvh Eidsiva Bredbånd
Håpløst ustabilt og trekt nett. Ofte utstyr som henger seg opp. Og feil på sentraler
Hei, Bjørnar! Takk for din tilbakemelding. Hvis du opplever såpass med problemer, som ikke er normalt i det hele tatt, så ville jeg snakka med teknisk support på 612 00 612. Da får vi kjørt et grundig feilsøk og lokalisert problemet. Mvh Eidsiva Bredbånd
Man må være veldig forsiktig når man skal forhandle frem en avtale. Nå lager de heller ikke noe opptak av samtalen. De lover en ting men når fakturaen kommer er det noe annet. Totalprisen stemmer, men det er en 40/60 deling som ikke blir omtalt ved avtaleinngåelse. Hvis arbeidsgiver skal stå for bredbånd betyr det at arbeidsgiver får en mindre del av kostnaden og du sitter igjen med en betydelig større del av kostnaden enn forutsatt. Dette er dårlig kundebehandling. Jeg klaget etter de14 dagene, så får vi se hvordan de behandler klagen!!
Hei, Oppgitt! Takk for din tilbakemelding. Opptak av samtalen må man selv be om å få skrudd på, hvis ikke blir det ikke tatt opptak. Så må jeg innrømme jeg ikke helt begriper problemet her. Det stemmer som du sier, at i en pakke med internett og TV så er fordelingen 60/40. Fint om du har sendt inn en klage, da blir saken behandlet innen kort tid. Mvh Eidsiva Bredbånd
Etter å ha prøvd flere ulike leverandører, har jeg vært kunde hos Eidsiva bredbånd i flere år. Tjenestene de leverer er svært stabile og til god pris. Har ikke hatt behov for kundeservice, så det kan jeg ikke uttale meg om
Hei, Thor! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på. Så krysser vi fingrene for en fortsatt stabil og god tjeneste fremover. MVh Eidsiva Bredbånd
Alt fungerer godt, bortsett fra prisen... Blir dyrt for én enslig pensjonist.
Hei, Randi! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Apropos pris, så forstår jeg godt at du syns det er dyrt. Det er et kostbart produkt. Dersom du ikke allerede er i avtaletid, så anbefaler jeg at du ringer oss på 612 00 612 og ber om et tilbud. Så kan det være mulig å redusere prisen. Mvh Eidsiva Bredbånd
Er fornøyd slik det er, en begynner å bli kostbart for en pensjonist.
Refererer til forrige svar.