Meny

Eidsiva Bredbånd omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
77
av 85 innen
bredbåndsleverandør
0%
anbefaler
Eidsiva Bredbånd
Filtrer omtaler
0
0
3
2
6
Sorter omtaler etter
Viser av 11 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Eidsiva Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Overpriset søppel"

Totalt udugelig fiber, mister nettet titt å ofte, frekk kundeservice som ikke har kompetanse, ekstrem varierende hastighet minutt for minutt, ekstremt dyrt i forhold av hva du får. Positivt: ingenting! Kommer det en selger til deg, jag han så langt du får han!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, monopolisme, utnytter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi ble tilbudt bredbånd på vår fritidseiendom. Vi har nå hatt bredbånd noen år hvor vi synes prisen har vært på grensen. Etter en stund ser vi at de har "Hytte" abonnement som hadde passer oss bra. Kontaktet de angående dette, men fikk bare et overlegent svar om at vi ikke hadde rett på hytte abonnement. Jeg la frem dokumentasjon fra kommunen som viser at eiendommen er regulert som fritidseiendom, men de nekter plent. Synes det er rart at de har sin egen definisjon på hytte. Nå øker de prisen kraftig og prøver å pynte på det med å øke hastigheten, noe vi ikke trenger. Om du ønsker bra kundeservice vil jeg holdt meg langt unna Eidsiva Bredbånd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Se etter andre"

De tror nå at de er enerådende i visse distrikter og øker prisene dramatisk. Vi blir påtvinget andre hastigheter i abonnementet enn det vi trenger og de øker da prisen med ca 30%. Kundeservice gir rett og slett blaffen i kundene da det virker som de svarer en av hundre henvendelser. Skylder på at de har problemer med utgående mail men er de en nettleverandør skulle de vel klare å få orden på det skulle man tro. Dekning med levert ruter er meget dårlig så skal man ha dekning må det kjøpes ny. Som vanlig et dårlig unnskyldende svar fra kundeservice hvorfor det er slik.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke hva dem lover"

Holder ikke hva dem lover og bare surr og rot. Veldig dårlig infomasjon fra kundeservicen når du mailer dem. Styr langt unna hvis dere har andre muligheter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fiber med 639 kr i mnd ikke lengere interessant"

Jeg har tegne avtale for 3 år siden da prisen var 429 kr i mnd men nå vil de har 639 kr i mnd. Jeg syns slik prispolitikk er rett og slett frekk. Ser også ikke forskjell i hastigheten om det vært tidlig 30 mbs eller i dag 100 mbs. Bare tull, må søke etter noe annet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Velg andre"

Dette holder ikke mål, lovet tilbud ikke holdt, ullent svar fra kundeservice. Har vi hatt andre bredbåndleverandører hadde vi valgt annerledes. Hatt ADSL fra Telenor, helt en annen klasse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dyrere og dyrere !"

Prisen for fiber har økt med over 28% på to år. Nå sist så avsluttet de den hastigheten/abonnementet jeg hadde og flyttet meg opp til dobbel hastighet og la på 110 kroner på prisen :(

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Prisene bare øker og hastigheten holder ikke mål"

Hadde ADSL fra Eidsiva fra 2015-2018 med utallige brudd av nettet, og dyre priser som bare økte og økte med tiden uten noe forbedring av produktet. Tror jeg betalte over 500 kroner i måneden for 3-4 Mb/s ADSL. Gikk over til fiber 300 i 2018 og hastigheten ligger bare rundt 15-25 Mb/s. Jeg har en kampanjepris på 100 kroner avslag. Nå betaler jeg 549 for fiber 300. Jeg fikk beskjed fra Eidsiva at prisen til fiber 300 skal øke til over 800 kroner. Fiber 100 koster over 600 og fiber 300 skal koste over 800. Det vil si når bindningstiden og kampanjeprisen er over må jeg enten gå ned i hastigheten og betale MER, eller betale 250 kroner MER for samme produkt. Ingen logikk og ingen god deal :( Har ikke opplevd noe negativt med kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke ihht. avtale"

Har en 300/300 linje, men denne hastigheten har jeg aldri opplevd. Vært i kontakt med support flere ganger, de kommer med svake unnskyldninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"For lav hastighet til stadig høyere priser"

Dårlig med info om nye linjer på faktura, linjeleie osv. Øker pris med 3-400kr for samme båndbredde, null info.

Bytt.no
"Hva er din erfaring med Eidsiva Bredbånd?"

Hva er din erfaring med Eidsiva Bredbånd? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR