Tafjord Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ustabil linje og stadig økende pris. Så kunne vel vært på sin plass med et rimeligere altærnativ.
Ja, i går bestemte jeg meg for å besøke Tafjord-kontoret for å få en erstatning for en (Totalt 5 enheter) Telia TV-boks som var ustabil. Ved ankomst var jeg tydeligvis ikke ønsket! "Hva gjør du her"? Jeg forklarte at jeg bare passerte og jeg hadde en enhet som var ustabil. Jeg ble tydelig informert om at jeg måtte ringe først! MEN, resepsjonen uttalte at jeg kunne snakke med noen på neste kontor. Igjen sa en veldig irritert mann "Du må ringe FØRST", men mannen som så at jeg hadde den defekte boksen ga meg en ny. Jeg prøvde å stille et spørsmål, MEN, han hadde ikke tid, selv om han skjønte at han var veldig frekk, til en kunde, så jeg fikk lov til å spørre hvorfor i etter å ha startet boksen TV-signalet normalt var ustabilt i ca. 5 - 15 minutter. Han informerte meg om at boksene måtte varmes opp!?! Jeg var en av de første som byttet fra Satelittløsning til Tafjords fiberløsning, denne har hatt mange problemer i starten, men etter hvert ble det noe stabilt. Med hensyn til service har dette ikke vært veldig nyttig, spesielt AirTiles WiFi-systemet (helt ubrukelig), så jeg har kjøpt en EnGenius profesjonell løsning. Etter at jeg kom hjem, installerte jeg erstatningen, og dette er helt klart et helt nytt system. SÅ hvorfor har jeg ikke blitt informert om dette nye systemet - siden jeg har 5 enheter - ALLE betales hver måned - andre leverandører har de 3 første inkludert i månedsprisen! MEN, siden vi kun kan motta Fiber fra Tafjord - er vi ikke godt behandlet!
De lover og lyger. Fikk 100mbps ekstra i julegave som skulle være permanent, men denne tok de fra meg etter en liten periode Og de klarer ikke å levere den usle linjen jeg har idag på 100mbps engang. Tafjord Bredbånd er en "rebrand" av gamle tafjord mimer. Samme søppel firmaet de var den gangen. sakket ett par ganger med kundeservice i ettertid og ting ordnet seg midlertidig og jeg fikk den linjen jeg var lovet. det tok ett par dager så fjernet de det igjen. Virker som de ikke har helt kontroll på kundeservice. Jeg har vertfall gitt opp dette selskapet. anbefaler IKKE Tafjord bredbånd om der er andre alternativer til tv og internett.
Tafjord har null interesse i kundene sine, var lovet via sms en permanent oppgradering av linjen, som plutselig ble tatt bort, ringte til kundeservice å fikk beskjed om at det var gjort en feil, å linjen ble korrigert opp til det jeg var lovet. 3 uker senere så var farten tatt bort igjen, å jeg satt igjen med lavere fart en det jeg startet med, ringte kundeservice hvor jeg fikk beskjed at de hadde satt meg ned i fart med beskjed om at sms en som jeg fikk var sendt ved en feil. Da hadde jeg i så tilfelle fulgt opp med kunden å gitt han/ho beskjed om det, å nå sitter jeg att med dritt nett under det som var avtalt, med mulighet for å oppgradere til det jeg har blitt lovet for 300kr mer i måneden. Dårlig kundeservice å dårlig nett, styr unna.
jeg er godt fornøyd etter mange år som kunde, prisen kunne være rimeligere.
Rask service, og fikk en optimal fiber linje med nytt utstyr.
Veldig fornøyd med Tafjord bredbånd,men jeg synes prisen er for drøy.
Dårlig kvalitet. Tregt og hakker. Tv stopper, nett henger
Dårlig hastighet i Download, betaler for 600/600, få bare 300/300
Du blir lovd høy hastighet men dem leverere aldrig hva du betaler før og det er dyrt. Har aldrig hatt så dårligt fiber nett.
Det siste nå er at rør mellom fordelingsboks og mitt hus + selve fordelingsboksen er frosset. Ikke mulig å få en tidplan fra Tafjord. De lever av sitt monopol. Heldigvis er nå 5G snart et reelt alternativ i nabolaget.
Nettet er nede ganske ofte i det siste. Ustabil. Hjelper ikke å slå av/på modem.
Vi opplever ustabilitet på nettet. Spesielt i helgene. Har ikke med egen ruter eller mesh Wifi å gjøre. Har ved 2 anledninger fakturert for mer enn de har krav på. Så pass opp eller så flyger tusenlappene uten du vet om det. Som var samme grunn til at vi skiftet bort fra gamle Tafjord mimer sist vi brukte dem.
Bare trøbbel fra første dag. Har hatt besøk av tafjord de finner ikke feil. De vil legge kabel til tv en , det er å tilbake i tid. Vurdere å få mobilt bredbånd fra Telenor.
Nettet er ustabilt. Kundeservice er shitty og du må oppfølger sakene dine selv. De er litt som ulv i fåreklær. Lover gull og grønne skoger, men levere i å spise deg til frokost. Anmeldelsene som er gitt tidligere er fortsatt 100% relevant. Kan du velge noe annet enn Tafjord GJØR DET! Tok 8 uker før de koblet opp eksisterende fiber.
Bare problem fra dag en. Styr unna. Gleder meg til noen andre kan levere...