Tafjord Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Tafjord bredbånd,men jeg synes prisen er for drøy.
Dårlig kvalitet. Tregt og hakker. Tv stopper, nett henger
Dårlig hastighet i Download, betaler for 600/600, få bare 300/300
Du blir lovd høy hastighet men dem leverere aldrig hva du betaler før og det er dyrt. Har aldrig hatt så dårligt fiber nett.
Det siste nå er at rør mellom fordelingsboks og mitt hus + selve fordelingsboksen er frosset. Ikke mulig å få en tidplan fra Tafjord. De lever av sitt monopol. Heldigvis er nå 5G snart et reelt alternativ i nabolaget.
Nettet er nede ganske ofte i det siste. Ustabil. Hjelper ikke å slå av/på modem.
Vi opplever ustabilitet på nettet. Spesielt i helgene. Har ikke med egen ruter eller mesh Wifi å gjøre. Har ved 2 anledninger fakturert for mer enn de har krav på. Så pass opp eller så flyger tusenlappene uten du vet om det. Som var samme grunn til at vi skiftet bort fra gamle Tafjord mimer sist vi brukte dem.
Bare trøbbel fra første dag. Har hatt besøk av tafjord de finner ikke feil. De vil legge kabel til tv en , det er å tilbake i tid. Vurdere å få mobilt bredbånd fra Telenor.
Nettet er ustabilt. Kundeservice er shitty og du må oppfølger sakene dine selv. De er litt som ulv i fåreklær. Lover gull og grønne skoger, men levere i å spise deg til frokost. Anmeldelsene som er gitt tidligere er fortsatt 100% relevant. Kan du velge noe annet enn Tafjord GJØR DET! Tok 8 uker før de koblet opp eksisterende fiber.
Bare problem fra dag en. Styr unna. Gleder meg til noen andre kan levere...
Flyttet til ny enebolig i sommer med fiberlinje fra Tafjord ferdig montert i boligen, så jeg tenkte det var lettest og koble meg til de. Jeg har aldri hatt mer ustabilt nett siden jeg fikk min første data i 1998. Jeg har nå sagt opp nettet etter utallige telefoner til kundeservice med råd om hvordan det skal bli bedre.
Mye trøbbel i begynnelsen, men etterhvert blitt mye bedre. Har ikke noe å klage over på tv-fronten, foruten at fast-telefon fungerer dårlig.
Etter at dem begynte å levere produkter fra Get er det ingen ting som virker. Bilde forsvinner, lyden forsvinner og brukervennligheten er forferdelig.
Bestilte bredbånd i juni, først i september kom ny router. Installatør la ikke opp internetkabel til get boksen så jeg har fremdeles ikke TV, 7 mnd etter bestilling. I tillegg sender ikke Tafjord faktura til meg, men til leietakeren min som er en gammel dame som knapt har hørt om Internett. Jeg har hatt 10-15 henvendelser til Tafjord og de lover både at de skal ordne opp i hvem de sender faktura til og at jeg skal få dekning til TV, men ingenting skjer.
Etter 11 uker har vi fremdeles ikke fått på plass internett selv om forventet leveringstid var tre uker. De ulike avdelingene snakker ikke med hverandre i det hele tatt, og vi må selv mase og purre underveis for i det hele tatt å få noe som helst informasjon. Når det i tillegg er over en time ventetid på telefon til kundeservice tærer det på tålmodigheten. Kundeservice på facebooksiden er hyggelige og forholdsvis raske, men følger ikke opp det de lover. Så igjen må vi ta kontakt på nytt og begynne hele prosessen på nytt. Hvordan tjenestene faktisk fungerer når man endelig får det på plass kan jeg ikke si noe om naturlig nok, men inntrykket av Tafjord hittil er ikke noe å skryte av.
Arrogant selskap som flyter på monopolet sitt. Bestilte fiber i starten av juli. Fikk en selger på døren få dager etterpå som hadde et tilbud 250,-/mnd lavere i pris. Skulle gå 3-5 uker å levere dette, men fremdeles ikke hørt fra de to måneder senere. Purret på de flere ganger, skal gi tilbakemelding, men intet hørt. Tar lang tid å komme igjennom på telefonen.... Styr unna om du kan!