Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Betaler 9300 i forsikring pr. år på en bil hos Codan. Fikk tilbud på 6300 hos Storebrand på samme forsikring. Codan var ikke interessert i å gå ned i pris. De ville heller miste meg som kunde. Jeg har ikke hatt noen uhell så jeg er ingen dårlig kunde heller. Nå har jeg kjøpt bil nr. 2 og Storebrand kom igjen med et bedre tilbud. Veldig skuffende av Codan.
Dårlig skade avdeling. Umulig å kommunisere. Nekter for dokumenter de mottar i forbindelse med skade. Veldig lang tid på oppgjør, hvis man får oppgjør, blir feil, da de ikke legger riktige opplysninger til grunn. Ikke anbefalt.
Elendig service, ordner ikke opp i skadesak. Lure virkelig på hvorfor jeg har forsikring. Er fortsatt ikke ferdig.
Flere fordele vi havde fra start er fjernet - føler Codan har blevet en del mere kostbar å bruke.
Enkel vannskade i himling på bad tok 2 år! Dette skjedde i mai 2018. Takst mann kom over 1 mnd seinere. Han var det eneste profesjonelle part i denne prosessen. Etter takst var utført, nektet de å dekke skaden. (Selv med den dyreste forsikringen INNBO+) Så var de villig til å betale 1/3 av summen oppgitt iht takst rapport, minus egenandel. Hvor de uttalte i mail: Om den oppgitte sum ikke godkjennes, vil all utbetaling frafalle pga badets alder. Selv om takst bemerket badet som i veldig god stand tross alder. I frykt for å ikke få noe, bekreftet vi sum tilsvarende 1/3 av hva takst sa, minus egenandel. De bekreftet utbetaling og godkjente fra dem sin side november 2019. I dag mai 2020 2 år etter har vi fortsatt ikke mottatt penge vi har krav på. Skal sies vi fikk en liten brannskade 2 dager etter vannskaden, men det var dekt av ett annet selskap. De var raskt på plass, ordnet opp og utbetalte før Codan hadde rukket å sende takstmann. Så ikke alltid gå etter det billigste selskapet når det kommer til hus. Tips til slutt! Be de alltid bekrefte hva som er sagt over tlf på mail;) Hos oss tok det over 2 år for en enkel vannskade i himling, vil ikke anbefale Codan.
Ser subjektivt på kundene. Ikke være der til og forklare om rettigheter, løsningsorinterte og utrolig U innstilte ved kontakt. Anbefaler ingen de igjen.
Venter på oppgjør etter avbestilling av reise til Spania. Det lar vente på seg.
Har vært greit, ikke hatt så mye kontakt da jeg er ung og kun hatt forsikringen i 2 år ca.
De må ikke tro at selv trofaste kunder i 20 år ikke følger med på kraftige premiehopp.
Grei kundebehandling får alltid det jeg ber om av tålmodige kundebehandlere.
Takstmannen hos selskapet hører ikke en gang på verkstedet om årsaken. Dette til å med etter flere mekanikker som har kommet inn på bildet og støttet at skadet var en ulykke. Det var til å med Kasko+ forsikring ... OM du velger denne selskapet være obs at de ofte vil ikke dekke skader.
Vansklige å få tak på, mye om og men. Ved eventuell endring blir det mye rot og det tar lang tid.
Blir oppringt mange ganger i uken over leng tid av selskapet. Sperret nr. blir ringt opp på nytt nummer fra selskapet.
Prisøkningen etter et år ble såpass mye at jeg vil sjekke hva "markedsprisen" ligger på, all den tid jeg ikke har brukt noen tjenester.
Eg trør de er best, men no etter en bilulykke min forsikring har stiget opp men eg har ingeting med d. Hvis du trenger godt bil raise og andre forsikring de er codan.