Meny

Codan Forsikring omtaler og erfaringer

3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
14
av 23 innen
forsikringsselskap
60%
anbefaler
Codan Forsikring
Filtrer omtaler
72
59
38
16
49
Sorter omtaler etter
Viser av 234 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Codan Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Utbetaling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Venter på oppgjør ved skade... har en saksbehandler som nesten ikke vil prate med meg. Pengene ble utbetalt for en uke siden, og fortsatt ikke inne på konto! Blir nok bytting av forsikringsselskap ja!

Andreas T
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Topp kundeservice, gode forsikringsavtaler."
1 syns denne omtalen er nyttig

Snakket først og fremst med en dyktig og hyggelig salgsperson med god kunnskap og kjennskap. Avtalene har bred dekning og inkluderer mye ekstra vi som kunder setter pris på. Rimelige priser på «pluss» forsikringene.

Svar fra Codan Forsikring
22.11.2018 10.53
Så hyggelig å høre, Andreas! Tusen takk for tilbakemelding
Hilsen oss i Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Gode vilkår til en god pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter en gjennomgang viste det seg at Codan har meget gode betingelser og vilkårgaranti, like bra/bedre enn hva jeg hadde fra før til en god pris. God gjennomgang med forsikringsrådgiver, som så våre dekningsbehov.

Svar fra Codan Forsikring
22.11.2018 10.36
Godt å høre at du er fornøyd med servicen vår, Leo. Tusen takk for tilbakemeldingen.
Vennlig hilsen Codan
Philippe S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig skadebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelog trege, sendte bil på verksted som ikke hadde kapasitet og der ble i ukesvis før den ble flyttet til ett annen verksted, det tok også ukesvis. De ble ikke enige med sin egen takstmann, virker nesten i grenseland i forhold til svindel. Bilen ble reparert for mer enn den kostet da vi kjøpte den, så her må det være noen som tjener penger på si.. Alt kan dokumenteres om ønskelig.

Svar fra Codan Forsikring
08.11.2018 13.41
God dag Phillippe.
Det er ikke hyggelig å lese at du har hatt den opplevelsen her hos oss. Det er vanskelig å finne skadesaken basert på kun fornavn.
Send oss gjerne en formell klage som vi tar videre med riktig avdeling. Dette kan du sende til kunde@codanforsikring.no
Hilsen oss i Codan.
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skadeoppgjør drosje kasko"
1 syns denne omtalen er nyttig

Møller bil tok takst. Kr 150 000 på skade. Codan bestilte ny takstmann. Codan ville ha tidligere skader for at takstmannen skal ta en verdivurdering. (Grunn jeg hadde latt vær å svare på tidligere skader på skademelding. Årsak de nye skadene var mest under bilen. Jeg avtalte å reparere skaden med codan. Så får jeg avslag pga codan gjør gjeldende svik fal 8-1. Codan; svar meg på følgende: når deres takstmann godkjenner takst på kr 150 000 som er tatt av møller bil. Bør ikke deres takstmann og deres skadebehandler forstå alle andre skader på bilen som deres takstmann finner er eldre skader ? Ingen grunn til å innhente flere opplysninger fra meg... er det vanlig å lure kundene deres på denne måten? Innrøm det er gjort feil.. erkjenn ansvar. Hvordan kan deres takstmann ta verdivurdering av bilen uten å kondemnere bilen først? Altså sette en markedsverdi for å kunne gi meg et tilbud på kondemnering ....

Svar fra Codan Forsikring
12.11.2018 15.34
Hei Francis,
Det er leit å høre at du er misfornøyd med skadebehandlingen hos oss. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Jeg får ikke sett noe videre på dette da jeg ikke har nok informasjon til å finne deg i systemene med kun fornavn - hvis du vil, kan du sende dette inn på kunde@codanforsikring.no slik at jeg kan få tatt det med riktig avdeling. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger.
Vennlig hilsen Codan
Cripplebilly
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig skuffa over selskapet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig skuffa over selskapet. Har aldri brukt Codan ifb med tyveri eller skade på de 10 årene jeg har vært kunde. Når jeg nå hadde behov for hjelp pga tyveri fra tilhengeren min så ville ikke Codan hjelpe eller dekke tapet mitt. Så da er saken enkel - jeg er fra i dag ikke lenger kunde hos Codan. Forbanna møkkaselskap!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Trenering"
4 syns denne omtalen er nyttig

Codan trenerer og lar være å svare! Personskade etter ulykke på jobben. Codan gjør kun situasjonen værre fremfor bedre!

Svar fra Codan Forsikring
01.11.2018 16.59
Hei Anders.
Det er leit å høre at du har hatt den opplevelsen med vårt skadekontor. Dette er noe vi tar alvorlig. Om det er ønskelig kan du sende en formell klage til kunde@codanforsikring.no, så skal vi ta dette videre. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger.
Vennlig hilsen Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kommunikasjon"
1 syns denne omtalen er nyttig

Den er ganske bra og billig, men bare føler ikke det er en god kommunikasjon mellom kunde og selskapet.

Svar fra Codan Forsikring
30.10.2018 16.32
Hei Lia.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både pris og dekningene våre:) Send oss gjerne en e-post til kunde@codanforsikring.no eller ring oss på 40806300 dersom du ønsker en gjennomgang av dine forsikringer eller om det er noe vi kan forbedre.
Hilsen Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkning på 13% på 1 år"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prisøkning på 13% på 1 år er ikke bra, typisk å få godt tilbud for at kunder skal flytte så deretter skru opp prisen.

Svar fra Codan Forsikring
30.10.2018 16.28
Hei Arvr.
Dessverre hender det at forsikringspremien øker, men vet ikke eksakt hva som har påvirket prisen i ditt tilfelle. Ta gjerne kontakt med oss på 408 06300 eller send oss en epost på kunde@codanforsikring.no for en forsikringsgjennomgang, så ser vi på det:)
Hilsen i Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bytte til Codan sparte familien mye penger årlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha lest igjennom alt med liten skrift viser det seg at Codan dekket det samme jeg hadde fra før, men den årlige kostnaden ble kuttet med mange tusen kroner. De var også ærlige på hva de mente jeg ikke burde flytte av forsikringer. God kundeservice har bidratt til byttet.

Svar fra Codan Forsikring
29.10.2018 12.55
Så hyggelig å høre, Truls. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive tilbakemelding, vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde :)
Hilsen Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Trenering av saksbehandling og uriktige opplysninger"
4 syns denne omtalen er nyttig

I fjor fikk jeg problemer med elektronikken knyttet til parkeringsbremsesystemet, og kontaktet Codan på telefon. Fikk da vite at vår forsikring ikke dekket dette. Senere leste gjennom vilkårene for Kasko Pluss, som vi også hadde i fjor. Der fremkom det at slike skader dekkes, og jeg kontaktet derfor Codan igjen. Jeg møtte en hyggelig saksbehandling, men fikk etterhvert beskjed om at de ikke dekket forholdet (akkurat som i fjor). Da jeg gjorde han oppmerksom på vilkårene, skulle vedkommende sjekke på nytt. Igjen fikk jeg avslag med begrunnelse i at jeg ikke hadde fulgt servicene på bilen, og at en slik skade kun oppsto som en følge av at servicen ikke ble fulgt (det er jo da pussig at en slik skade er nevnt i vilkårene). Jeg hadde imidlertid fulgt alle servicer på merkeverksted, og hvordan Codan hadde kommet frem til noe annet undres jeg over. Saksbehandleren, som hele tiden var hyggelig, ba meg sende over både verkstedsrapportene samt kvitteringene på servicene. Dette hadde jeg heldigvis, så det ble sendt over. Først da aksepterte Codan ansvar. Jeg synes denne saksbehandlingen er under pari, og totalt unødvendig. Det hjelper lite med hyggelige saksbehandlere, om selskapet forsøker å unndra seg ansvar. Spesielt ille synes jeg dette er fordi vi tegnet forsikringen gjennom fagforeningen, og er således en av mange kunder fra samme etat som bruker Codan.

Svar fra Codan Forsikring
29.10.2018 12.50
Hei L.H.
Skjønner at du ikke har hatt den beste opplevelsen med skadebehandling her hos oss, det er selvfølgelig beklagelig var vår side. Kjempe fint med tilbakemedlinger slik at vi kan forbedre oss, send gjerne inn historien din på epost til kunde@codanforsikring.no så vi kan ta dette videre.
Hilsen Codan.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Snart 4 år med styr med skadeforsikring. Nekter og utbetale noe, selv om jeg nå står som arbeidsufør grunnet denne arbeidsulykken. Selv med advokat styres det videre. Snakkes i retten

Svar fra Codan Forsikring
29.10.2018 12.46
Hei Tonje.
Det er veldig kjedelig å høre at du er misfornøyd og hatt den opplevelsen hos oss, send oss gjerne en skriftlig klage til kunde@codanforsikring.no - vi bendler saken så fort som mulig.
Hilsen Codan.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling og helt paranoide ved skadeoppgjør!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Her har jeg fått den dårligste kundebehandlingen så langt i mitt 50 år gamle liv!! Jeg blir mistenkeliggjort og sett på som potesielt kriminell ved innlevering av skademelding på en triviel, ryddig og grei sak som er spesifisert som noe Codan skal dekke. Jeg er helt sjokkert over at det er mulig i Norge i 2018. Dette kan bare oppsummeres i ei kort setning: Hold dere unna dette selskapet!!

Svar fra Codan Forsikring
13.09.2018 11.23
Hei Nils.
Det er veldig leit at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Det tar vi selvfølgelig alvorlig. Hvis du ønsker kan du sende en formell klage til kunde@codanforsikring.no, så får vi sett på saken på nytt.
Vennlig hilsen Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Må bare si jeg er kjempe fornøyd. Alltid hyggelige folk på telefonen. Har fått svar og god hjelp av dem. Forsikringsprisen er også grei.

Svar fra Codan Forsikring
24.08.2018 14.32
Godt å høre at du er fornøyd med servicen vår, Anna. Tusen takk for tilbakemeldingen din.
Hilsen fra Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Undersøker priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ingen erfaringer på godt og vondt. De jeg har snakket med i Codan, har alltid vært hyggelige.
Har ikke hatt bruk for forsikringene... bank i bordet.
men prisstigningen i alle selskaper er jo som vanlig mye høyere en prisstigningen i samfunnet ellers. så man må sørge for å hente tilbud selv, så får vi se :)

Svar fra Codan Forsikring
29.08.2018 08.30
Hei Tore. Ja, vi får håpe at du ikke har behov for forsikringen, men skulle uhellet skje skal vi sørge for at du blir godt ivaretatt da også. Det er jo det vi er her for. :)
Ta gjerne en prat med oss hvis du har behov for en gjennomgang av forsikringene dine også. Det er greit å gjøre en gang i blant. Ring oss på 408 06300 eller start chat på codanforsikring.no.
Hilsen fra Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lite smidig forsikringsselskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

2 forsikringssaker, ingen gav utbetaling.. Den verste, var når vi fikk motorhavari, hadde den beste bilforsikringen Codan hadde, men fikk til svar at bilen var 8 år og 10 dager gammel. 10 dager for gammel til utbetaling.. Lite smidig!!!! Var på telttur med familien, måtte ordne oss selv. Betaler nå litt mer i et annet selskap i håp om å få hjelp når jeg trenger det...

Svar fra Codan Forsikring
16.07.2018 10.44
Hei Tor.
Forstår godt frustrasjonen din, men dessverre må vi følge de avtalte vilkårene i skadesaker.
Antar dette er en sak en stund tilbake i tid, for de siste par årene har vi ikke lenger hatt aldersbegrensning på motorskader. Med kasko pluss dekker vi motor- og elektronikkskader inntil bilen har kjørt 200 000 km.
Håper du ved en senere anledning vil gi oss en ny sjanse.
Ønsker deg en fin sommer.
Hilsen Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig! Styr unna."
4 syns denne omtalen er nyttig

De har rotet det til skikkelig med mine forsikringer og er ikke villig til å løse opp i dette.
Det koster meg over 2000kr å rette opp i en feil de har gjort. Bytter på dagen! Aldri mer

Svar fra Codan Forsikring
16.07.2018 10.43
Hei Mt.
Leit å høre at du er misfornøyd med oss. Vanskelig å forstå hva som har skjedd her, men om du ønsker å sende en skriftlig klage ser vi gjerne på det igjen. Du kan sende til kunde@codanforsikring.no, så behandler vi saken så fort som mulig.
Hilsen Codan
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Dmitri L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mange år uten noen skade, så nektet de å gjøre noe når det kom en skade!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Har super kasko forsikring og var kunde i ca.10 år.

Så lenge en bare betaler premien og ikke har skader så funker alt greit. Det er først når det oppstår skader på bilen får du vite hva dette selskapet virkelig står for.

Bilen min var skadet i vaskehallen eid av Cirkce K som fikk elektronikk feil og børstene låste seg i flere minutter mens de roterte og klemte bilen hard. Har en video fra bilens kamera med g sensor som viser avvikende store vibrasjoner i dette tidspunktet kontra vibrasjoner når vaskehallansvarlig restartet vaskehall og startet programmet på nytt. Video viser også at børstene roterte på samme sted i flere minutter.
Denne grundig bilvask resulterte i lakkskader på stedene, hvor børstene låste seg mens de roterte i flere minutter. Trodde det skulle bli en grei liten sak for Codan i det at jeg hadde filmet hele hendelse på bilens kamera og med mobil telefon. Problemene allerede begynte ved registrering av saken. Det uke før saken var registrert. Jeg måtte purre saksbehandleren flere ganger og minne på å sende dokumenter videre, noe hun har glemt og skyldte på interne systemer, noe som forsinket saksbehandling.
Nå, to og halv måned senere, flere purringer og eposter frem i tilbake fikk jeg endelig avslag i saken. Det kom fram i saken at vaskehall forsikret i Protector som ikke akkurat kjent for sin velvilje med å ordne opp i ting på en annen måte enn å avvise de fleste henvendelser. Til tross for video, grafene fra G sensor kom Protector med uttalelse fra vaskehall ansvarlig, at i følge loggene ingenting feil var registrert og de tar ikke ansvar for denne saken. Skadene er ikke i samsvar til typiske vaskehall skadene. Dette til tross alt at vaskehall ansvarlig er faktisk var filmet av bilens kamera mens han inspiserer bilen og restarter vaskehall for å avslutte vaskeprogrammet.
Saken skal videre til nemnda og evt småkravprosess i retten. Skal etter hvert bytte forsikring til et annet, mer kundevennlig. Dette er en liten sak, men som illustrer hvordan de takler henvendelser fra kunder som faktisk har bruk for forsikring for første gang på mange år. Alt du får høre, beklager Protector tar ikke ansvar og det er ingenting vi kan gjøre. Hva er vits med forsikring som er nikkedukke for Protector, jeg er ikke kunde hos dem.

Svar fra Codan Forsikring
16.07.2018 10.42
Hei Dmitri.
Det er ikke noe hyggelig å lese at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Vanskelig å finne saken din kun basert på fornavn, men din tilbakemelding har vi tatt videre internt hos oss.
Anbefaler deg allikevel å sende inn en e-post til oss også med klagen din, slik at vi kan gjøre et nytt forsøk på å hjelpe deg.
Hilsen Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Holder ikke hva som loves"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har i alle år, mange 10 år, betalt reiser med Master card via Danske bank., og har vært fornøyd med det, da jeg aldri har hatt behov for forsikring.
Men i juni var jeg på sykkeltur i Ungarn og ble overrasket av et forferdelig regn og tordenvær.. Resultatet var at mobiltelefon ble ødelagt av fuktighet. Min Samsung 4 år gammel hadde vært på sin siste reis.
Tok kontakt med Codan, som fortalte at de ikke dekket dette.
Sjekket polisen ved hjemkomst som forteller at den dekker telefoner i storm.
Ingen forsikringsselskaper dekker dette fikk jeg høre, selv om det står i polisen.
Farvel til Codan og Kr. 9500 fattigere

Svar fra Codan Forsikring
16.07.2018 10.40
Hei Birger.
Takk for din tilbakemelding. Forstår veldig godt at det er frustrerende at telefonen din ble ødelagt av regnet. Ifølge vilkårene dekkes skade på reisegods som følge av naturskade. Vanlig uvær som regn og torden er ikke nødvendigvis storm, og dekkes dessverre ikke av reiseforsikringen. Anbefaler deg å sjekke om du har en egen mobilforsikring. Det kan kanskje hjelpe deg.
Hilsen Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bruker mye tid på gjennomgang og ikke holder hva de lovet. Skylder på tidligere ansatte"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig på kundebehandling, føler at jeg er årsaken til at de har gitt dårlig tilbakemelding og gir kunden nærmest skyld for rot med faktura, salg av bil, nykjøpt av bil ble ikke forsikring registrert hos Statens Vegvesen og vi fikk utfordringer med ekstra avgift, så tok de en hvit løgn for å bortforklare saken. Er ikke trygge på dem lengre, jobber nå med å bytte selskap, jeg ligger igjen hvert år 33500 kr og har vært kunde med få skader (glassrute på bil).

Hadde de gitt avslag i pris eller bedre dekninger eller lengre kjørelengde på bilene, hadde jeg trolig forsatt hos dem, men er ikke fortrolig med dem.

Svar fra Codan Forsikring
18.06.2018 13.43
Hei Kjetil. Takk for tilbakemeldingen din. Dette vil vi absolutt ta videre, for en slik kundeopplevelse ønsker vi selvfølgelig ikke gi våre kunder. Fint om du kontakter oss på 408 06300 slik at vi kan undersøke saken og hjelpe deg. Så vil vi gjøre vårt beste for å rette opp ditt inntrykk av oss, og få deg til å føle deg trygg hos oss igjen.
Med vennlig hilsen Codan
Cristin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dyrt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Codan Forsikring, for det første er veldig dyrt også de er ikke hjelpsomme. For den første er veldig dyrt også de er ikke hjelpsome.

Svar fra Codan Forsikring
11.06.2018 11.52
Hei Cristin. Så leit at du har den oppfatningen av oss. Slik ønsker vi overhodet ikke det skal være. Vi vil gjerne å høre mer fra deg om du vil ta det videre direkte med oss. Send oss en e-post til kunde@codanforsikring.no eller ring 408 06300.
Hilsen Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lover mye holder lite"

Min erfaring var med en punktering i januar måtte selv kontakte bergningsbil, betale kr.500,- dekk til kr. 2300,- hadde påkjørsel 16.de mai må selv dekke.
Bestilte premium forsikring og endte med vanlig kasko.

Svar fra Codan Forsikring
28.05.2018 16.18
Hei Johnny.
Forstår at du har vært litt uheldig i det siste og det er selvfølgelig fryktelig kjedelig. Trenger du veihjelp ringer du vårt nummer 408 06300 og velger veihjelp i tastevalget.
Egenandelen ved veihjelp er kr 500 med delkasko eller kasko, så dekker vi resten.

Nye dekk etter punktering erstattes ikke av bilforsikringen, men reparasjon på stedet hvis mulig eller frakt til nærmeste utsalg av dekk vil dekkes av veihjelpen.

Det er fint om du kontakter oss vedrørende påkjørselen så kan vi se på saken, da vi ikke har nok detaljer her.

Hilsen Codan
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Bjarne P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Relativt positiv"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har i de fleste tilfeller sett opptrådt ryddig og greit.
Grunn for denne undersøkelse hos andre selskap, er prisen.

Svar fra Codan Forsikring
28.05.2018 15.05
Hei Bjarne.
Takk for omtalen. Ta gjerne en gjennomgang av forsikringene dine med oss, så kan vi se på prisen sammen igjen. Ring oss på 408 06300 så hjelper vi deg. Hilsen Codan
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er godt fornøyd med Codan. Syntes jeg fikk for dyr mc forsikring, derfor jeg henter inn tilbud nå.

Svar fra Codan Forsikring
22.05.2018 10.25
Takk for tilbakemeldingen din, Trond. Veldig hyggelig at du er fornøyd:) Ta gjerne kontakt med oss så kan vi ta en gjennomgang av MC-forsikringen din. Hilsen Codan
Svein-Erik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Codan sagt opp forsikringsavtale på MC."
3 syns denne omtalen er nyttig

Ca 5 mnd etter jeg tegnet hus/bil og motorsykkel forsikring for jeg beskjed at forsikringen er sagt opp pga manglende betaling?? Trodde først at jeg hadde glemt og betale,men det rare er at jeg ikke hadde mottatt noe som hest purring som Codan påstår har sendt meg flere ganger. Ikke var det mulig å betale og få forsikringen aktiv igjen.
Finner så kvittering som viser at 1 termin er betalt sammen med alt annet vi har forsikret hos Codan. Har nå sendt kopi av kvitteringen så for man se hva som skjer. Opphever de ikke deres avgjørelse og ordner opp med forsikringen så flytter jeg alt ut derfra.

Svar fra Codan Forsikring
08.05.2018 15.29
Hei Svein-Erik.
Takk for tilbakemeldingen din. Det er selvfølgelig ingen god opplevelse, så dette vil vi undersøke. Fint at du sendte betalingskvitteringen, da hører du fra oss. Hilsen Codan
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR