Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Betaler 9300 i forsikring pr. år på en bil hos Codan. Fikk tilbud på 6300 hos Storebrand på samme forsikring. Codan var ikke interessert i å gå ned i pris. De ville heller miste meg som kunde. Jeg har ikke hatt noen uhell så jeg er ingen dårlig kunde heller. Nå har jeg kjøpt bil nr. 2 og Storebrand kom igjen med et bedre tilbud. Veldig skuffende av Codan.
Dårlig skade avdeling. Umulig å kommunisere. Nekter for dokumenter de mottar i forbindelse med skade. Veldig lang tid på oppgjør, hvis man får oppgjør, blir feil, da de ikke legger riktige opplysninger til grunn. Ikke anbefalt.
Elendig service, ordner ikke opp i skadesak. Lure virkelig på hvorfor jeg har forsikring. Er fortsatt ikke ferdig.
Flere fordele vi havde fra start er fjernet - føler Codan har blevet en del mere kostbar å bruke.
Enkel vannskade i himling på bad tok 2 år! Dette skjedde i mai 2018. Takst mann kom over 1 mnd seinere. Han var det eneste profesjonelle part i denne prosessen. Etter takst var utført, nektet de å dekke skaden. (Selv med den dyreste forsikringen INNBO+) Så var de villig til å betale 1/3 av summen oppgitt iht takst rapport, minus egenandel. Hvor de uttalte i mail: Om den oppgitte sum ikke godkjennes, vil all utbetaling frafalle pga badets alder. Selv om takst bemerket badet som i veldig god stand tross alder. I frykt for å ikke få noe, bekreftet vi sum tilsvarende 1/3 av hva takst sa, minus egenandel. De bekreftet utbetaling og godkjente fra dem sin side november 2019. I dag mai 2020 2 år etter har vi fortsatt ikke mottatt penge vi har krav på. Skal sies vi fikk en liten brannskade 2 dager etter vannskaden, men det var dekt av ett annet selskap. De var raskt på plass, ordnet opp og utbetalte før Codan hadde rukket å sende takstmann. Så ikke alltid gå etter det billigste selskapet når det kommer til hus. Tips til slutt! Be de alltid bekrefte hva som er sagt over tlf på mail;) Hos oss tok det over 2 år for en enkel vannskade i himling, vil ikke anbefale Codan.
Ser subjektivt på kundene. Ikke være der til og forklare om rettigheter, løsningsorinterte og utrolig U innstilte ved kontakt. Anbefaler ingen de igjen.
Venter på oppgjør etter avbestilling av reise til Spania. Det lar vente på seg.