Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med Codan, men de begynner å bli veldig dyre.
Hei Anne. Takk for en fin tilbakemelding. Send oss gjerne en mail slik at vi kan se nærmere på premien du har hos oss. Du kan sende mail til [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Codan
For å være forsikret og gjennomgått et rent hel%#te med disse folkene, så har jeg fått en krav på opp i mot 30 000 kr. Har aldri fått noen opplysninger om at jeg må betale dem en krone. Fordi jeg var forsikret via et MasterCard. Holde dere unna disse menneskene, de vrir og vender på alt du sier og gjør. Virker veldig hyggelig! Men er vel det man kan definere som djevelen selv i foreklær. Alt er negativt med dette selskapet. Vil dere unngå problemer, unngå CODAN Forsikring.
Det bare lureri de drive på med, verste forsikring jeg vet, får masse årsak og bla bla men aldri hjelp.
Hei, takk for din tilbakemelding. Dette er absolutt ikke slik vi ønsker at våre forsikringstakere skal oppfatte oss som forsikringsselskap. Send oss gjerne en mail til [email protected] slik at vi kan se nærmere på denne saken. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Codan
Svarer og hjelper til de beste for forsikringstaker.
Hei Terje! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen oss i Codan.
Vi var uheldige å få skader på avløp like før påske 2018. De var ikke interessert i å hjelpe med å finne en løsning. Når jeg spør om jeg kan gjøre noe med dette for å begrense skadene, så får jeg beskjed om at jeg vil holdes ansvarlig hvis det oppstår flere problemer. Fikk heller ingen erstatning eller hjelp til å utbedre skadene. Eneste de kunne hjelpe med, var å rengjøre en betong kjeller etter at jeg hadde støpt nytt gulv.. enda kaller de det Hus pluss.. jeg måtte hugge opp kjeller gulv å grave opp helt frem til hovedledning, uten hjelp.. Hva skal man med husforsikring??
Hei Jan, takk for din tilbakemelding. Veldig leit å høre at du har hatt en slik opplevelse vedrørende en skadesak. Jeg skal ta denne videre til skadeavdelingen slik at vi kan se på våre rutiner rundt dette. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Codan
Ble fakturert etter oppsagt forsikring per tlf og brev. Stort problem, slippe betale.
Hei Tore. Takk for din tilbakemelding. Slik skal det ikke være. Ta gjerne kontakt på [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Du kan nå oss på telefon 408 06 300 alle virkedager 08:00- 17:00. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Codan
Codan feilfakturerte meg hele tiden. Eneste svar av agenten var at de hadde feil i fakturasystem. Men det kom ikke kreditfaktura eller annet svar, bestridde fakturaer men fikk da bare nye, som også bestriddes men så nye igjen. Håpløs.
Hei Jens, Takk for din tilbakemelding. Slik skal det ikke være! Send oss gjerne en mail til [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Codan