Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært kunde i ett år nå, ikke hatt behov for og benytte forsikringen til nå, men de øker pris med nesten 800,- på et år som utgår ca 6,6% og legger det på "Konsumpris regulering", da tenker jeg at det er på tide og sjekke ut litt andre alternativ, syns det var noe drøyt påslag for et år, men kundeservice og slikt var helt ok, hyggelige folk.
Hei Kim, Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du er skuffet over forklaringen på hvorfor du har fått på prisøkningen. Ta gjerne kontakt med oss igjen så kan vi se nærmere på saken. Du kan nå oss på telefon 408 06 300 alle virkedager 08:00- 17:00 eller på mail [email protected]. Hilsen Codan
Treg saksgang, vanskelige saksbehandlere. Mye generelt problemer. Lette og innbetale premier hos. :)
Hei Tore, Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen vedrørende din skadesak. Noen saker har lengre behandlingstid enn andre, da alle skadesaker er ulike. Vårt ønske er jo selvfølgelig at skadeoppgjøret skal skje så raskt og effektivt som mulig. Hvis du ønsker, kan du sende oss en epost til [email protected], så skal vi fått sett nærmere på saken. Hilsen Codan
Codan stanset forsikring uten personlig varsel. En termin var ikke betalt i tide. Forsikringen ble stanset og kunne ikke igangsettes uten av det ble tegnet ny avtale med ny - meget forhøyet - pris.
Jeg ble påkjørt i 2019 bakfra på motorveien av en som hadde codan forsikring på bilen sin. Etter ulykken jeg har store varig helse plager og tap av all arbeidsinntekt på over 1.5 år... Jeg har tidligere sendt inn spesialist erklæringer og alle dokumenter til codan forsikring men codan har ikke svart ordentlig engang og jeg venter siden måneder på svar.
Ok, svarer og leverer. 👍Opplever at de er flinke på respons og nøyaktighet.
Verdens verste forsikringselskap når det kommer til å ha system. Krever at jeg skal betale en regning som er allerede betalt siden faktura avdelingen dems er hjerneskada folk som hadde ikke registrerte betalingen min i systemet hos dem. Har sendt dem kontoutskrifter men hver gang finner de en ny unnskyldning og hver gang driter de seg ut og bytter saksbehandler. Så nå snakker jeg med fjerde saksbehandler som snakker piss (de står fast på sitt selvom dem er feil) en gjeng komplett idi%#er! Skal anmelde dem til både Politi og forbrukerrådet for svindelforsøk. HOLD UNNA DETTE SELSKAPET.