Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en flott prat med en rådgiver hos CODAN i forbindelse med ett samlivsbrudd, føltes trygt og bra. Han svarer raskt og forklarer om det er noe jeg lurer på. Mye bedre service enn ventet. Rask svartid føles bra ved skade, venner har fått raskt oppgjør.
Så godt å høre at du fikk den hjelpen og rådgivningen du trengte. Det er viktig for Codan at kunder føler seg ivaretatt hos oss. Takk for tilbakemeldingen:) Hilsen oss i Codan
Forsikret gjennom en i Pronans forsikring. Oppdaget hull i baksetet på bilen (Audi Q5 S-line) da jeg skulle ta innvendig helgevask. Ringte da pronans som formidler Codan forsikring å derretter sendte mail med bilde av skaden. 2 dager senere får jeg svar at dette hadde jeg dekt under "ulykkesforsikring" så det var bare å levere den på et verksted! Ryddig, kjappt å effektiv kundeservice. TOMMEL OPP👍
God dag Svein, hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt agentkontor, jeg skal selvfølgelig videreformidle denne hyggelige anmeldelsen til Pronans. Hilsen Codan :)
Fikk utbedret etterskade uten problemer ett år etter jeg ble påkjørt. Ikke mange som vet man har den muligheten.
Takk for god tilbakemelding, Helge :) HIlsen Codan
Er bestandig problemer med nettsidene. Har slitt med å komme i kontakt med dem. Har hatt en skadesak i perioden jeg har brukt dem som forsikringsselskap. Ingen problemer med det skadeoppgjøret.
Hei Thomas, Vi jobber kontinuerlig med å forbedre nettsiden vår og ønsker gjerne tilbakemelding på hvilke problemer du har hatt. Når det gjelder kontakt, så er vi tilgjengelig på chat fra 08:00-16:00 alle hverdager, telefon 08:00 - 20:00 alle hverdager uten fredager da det er 08:00 - 17:00. Epost kan du alltid sende til [email protected] og da vil du få svar innen 1-2 virkedager. Send også gjerne en epost på problemene du har møtt på gjeldende vårt codanforsikring.no Hilsen Codan:)
Billig og bra ha ikke hatt mulighet og prate mye med de. Har kjørt skadefritt i alle år. Men de er imøtekommende når du ringer og hjelpsomme.
Hei Bjørn, Godt å høre at du er fornøyd med Codan. Vi har som mål å levere god kundeservice og alltid ha god tilgjengelighet slik at kundene alltid kan få tak i oss - takk for en hyggelig tilbakemelding. HIlsen Codan :)
Etter flere år med en samling av forsikringer på biler og seilbåt valgte jeg å flytte bilforsikringene i fjor da Codan tapte på prisevaluering. Derimot valgte jeg å la seilbåten fortsatt være der da jeg fikk god service ved et uhell et par år tilbake, til tross for at 85% av skaden ble dekket av egenandelen. Det kom derimot som et sjokk for meg at nå fra å ha betalt Kr 812,-/mnd, plutselig fikk en E-faktura på Kr 1112,-. Ja, 37 % økning uten varsel. Helt utrolig. Dette må vel være det nærmeste man kommer å skremme vekk kundene. Her finnes helt sikkert billigere alternativer.
Hei Thore. Har prøvd å finne din kundeprofil uten hell for å se på saken, litt vanskelig med kun fornavn. Når man starter et nytt forsikringsår så er alltid første faktura for 35 dager og resterende av året for 30 dager. Du kan se en betalingsplan på siste side av din forsikringspolise. Utover dette har du hatt flere forsikringer og hatt en samlerabatt, denne faller jo bort nå som det er fornyelse og du kun står igjen med båten. Send oss gjerne en epost til [email protected] - slik at vi kan få sett på kundeprofilen. Hilsen Codan.
Midt på treet. Sjekker priser for jeg føler jeg betaler for mye hos Codan.