DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alle henvendelser må om Oslo før man får kontakt med en saksbehandler. Blir på en måte lite fortrolighet alt ettersom man ikke treffer på samme behandler hver gang. En fordel for en kunde er å ha en og samme behandler å kunne forholde seg til.
Har vært kunde i NDB veldig lenge og det må komme et tilbud som er mye bedre enn det jeg har nå.
Bra og saklig behandling, nå er det bare reiseforsikringen jeg har hatt bruk for, heldigvis, men det gikk greit med oppgjør. 👍
Jeg hadde først bilforsikring hos Gjensidige, men et par dager etter jeg tegnet forsikringen gikk de opp med prisen. Byttet så over til DNB. Jeg forklarte de hvorfor jeg ønsket å bytte fra Gjensidige og delte frustrasjonen min, men så gjorde de det samme en måned etterpå.
Driver med utdragningstaktikk. Svarer aldri på spørsmål før du får et brev i postkassen med avslag på skadeoppgjør ettet lang tid. Hold dere langt unna livsforsikring og uføreforsikringen dems. Eneste måten man får utbetalt noe der er ved uforskyldte traumer.
God forsikring, men litt dyr. Måtte forøvrig presse for å få forsikret utvendig utstyr for det de er verdt.