DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ufin / frekke kundebehandlere, ulike beskjeder når man ringer inn for å melde skade, måtte kontakte DNB kundesenter 4 ganger før jeg fikk rett beskjed.
Justerer opp priser helt i vildens sky, og er dårlige PÅ totalpris med samlerabatter. Rekker aldri å øke i prosent før de justerer opp satsene. Positivt: mange hyggelige og behjelpelige ansatte. -men det betaler man bra for.
DnB Forsikring er ikke spesielt servicevennlige, etter min oppfatning. I tillegg oppfatter jeg forsikringsavtalene deres som "hullete" mtp hva de dekker og ikke dekker. Det skal ikke mye til for å havne utenfor kriteriene deres.
For dyrt, var pressa på av bilselgar å ha DNB fordi at dei har samarbeide.
Hadde en brann i bolig april 2014 og er veldig fornøyd med både saksbehandling og oppgjøret fra DnB.
Svært bra service ved skade, men har måttet krangle på prisen som til tider har vært 25 % (5000 kr/år) Høyere enn konkurrenten Codan.