DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke hatt noen problemer, ønsker å bytte selskap da DNB forsikring har blitt Fremtind og de har ikke noen særlig gode omtaler.
DNB er gode på forsikring, "Men" når man går opp i bonus burde det merkes i lommeboka noe det altså ikke har gjort hos DNB! Dette er for meg merkelig, og de begrunner det med at det har vært mye utgifter fordi det har vært mye ulykker! Hva behager, det skal vell ikke jeg som kunde lide under ved bonus hopp oppover...
Bør bli betre på kundeoppfølgjing. Me betaler mykje kvar mnd. for å forsikre hus, bil, reise etc., men viss me ein sjeldan gong må nytte oss av forsikringa så stig den månadslege innbetalinga. Dette tykkjer eg er urimeleg!
Helt elendig!! Du kan sende inn sakspapirer om igjen og om igjen. Du for automatisk bekreftelse melding på mottatt. Så påstår de at de ikke har mottatt og bare slutter å svare. Verste selskapet jeg har vært i. Bytter tilbake så fort som mulig.
Opplevd å betalt forsikring i flere år som fast kunde, men forsikring dekker ikke når man først er utsatt for tyveri. Fraskriver seg ansvar og bryr seg ikke om kundens opplevelse. Fraråder andre å ha DNB forsikring, og bytter selv med det samme til et av selskapene som har bedre anmeldelser.
Jeg er fornøyd i samarbeid med DNB. Raskt og enkelt kontakt med konsulenter, alle opplysninger er klar og lett til forstår for at unngå misforståelse.
Bra forsikringer. Noe dyr. Vanskelig å få tak i kundebehandler. For mange valg på callcenter.