Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke noe tull oppgjøret kom raskt super bra selskap
Ryddig omgang med saken. Bra og flinke håndverkere fra selskapet. Ble veldig fint. Tusen takk .
Fikk bilen skadet i vaskehall. Å tross sterke bevis (bilder og italelse fra verksted) så er ikke fremtind villig til å kjøre saken mot motparten. Noe som resulterte i bonustap og 6000 i egenandel for min del. Utover dette ble bilen fikset veldig bra.
Enkel side å registrere din skade og dokumentasjon.
Jeg anbefaler ikke dette forsikring selskapet. Man fortalt sannhet man får ikke dekket i saken. De som god å vri på sannhet jeg anbefaler i sterk. Det forsikringsselskapet passer ikke til meg. Det er sikkert mer folk som opplever som meg.
Skaden ble behandlet hurtig med stor grad av service og hyggelige kontaktpersoner Skademeldingsskjemaet er enkelt og greit Har ingen negative opplevelser👍
Etter å ha vært nødt til å bruke skadeforsikringen vår hos Fremtid, har jeg bare godt å si om dem. Effektivt å melde skade og problemfri behandlingsprosess. Kjapt, effektivt og enkelt. Jeg personlig anbefaler Fremtid!
Meget skuffet over kundeservicen og oppfølgingen med skade på bil. Ingen positive tilbakemeldinger dessverre.
Rask og riktig service. Veldig fornøgd med saksbehandling
Den digitale meldingsskjema er forståelig og klar i sine spørsmål.
Lett og melde inn skade om uhellet er ute, du får rask tilbakemelding og veldig ryddig forsikring selskap!
Raskt svar og super service. Fikk hjelpen jeg sko ha med engang:)
Tar stanpunk i saker før de har fått alle opplysninger og unviker å svare på mine epost spørsmål på grun av de har tatt standpunkt.
Sein og dårlig oppfølging, kun pr mail. Bare forklaring på hvorfor forsikringen ikke dekker, ingen rådgivning eller flaksibilitet
Jeg har ikke hørt tilbake fra Fremtind, ennå, og det er nesten en måned siden bil ulykken. Motparten har skyld, for han kjørte inn i min parkerte bil bakfra. Han har også forsikring hos Fremtind, så Fremtind bør kunne snakke med seg selv om saken.
Ryddig og greit oppgjør, god informasjon og raskt oppgjør 👍