Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde selskapet som seriøst og veldig enkelt å komme i kontakt med.
Utmerket saksbehandling og meget profesjonell kundebehandling.Meget fornøyd med den gode hjelpen vi fikk.
Rask, ryddig og saklig kundebehandling! Jeg anbefaler varmt Fremtind forsikring!!!
Fremtind klarte å gjøre om en vannskade til to separate skader, tiltross for at skadeomfanget var identisk som det ville vært med en skade. Dvs. de krevde oss for to egenandeler. Ja, det var lekkasje/feil to steder, med de hang selvfølgelig sammen. Oppleves svært utimelig og vi bytter nå forsikringsselskap. Benyttet Fremtinds håndverkere, og de var helt supre!!
Meget hyggelig ansatte som fikk jobben unnagjort kjapt og effektivt og ga meg svarene eg lurte på - kjapt og fint. Har bare denne erfaringen med Fremtind, men må si meg meget fornøyd.
Ble ikke trodd på i en skade sak . Jeg ble påkjørt bak av en bil . Trygg lot saken min gå fra mai til november .. dårlige erfaringer og kan ikke anbefales .
Raske svar,får svar på telefonen om det er nødvendig. Ikke bare selvgjort på data, liker menneskelig kontakt om nødvendig.
Kun positive erfaringer, kjapp behandling av skadesaker
Enkel saksbehandling. Lett forståelig nettside. Svar kom veldig hurtig.
Klar og grei info på nettet. Raskt svar Beklager men har ingen andre erfaringer enn nettbasert kontakt.
Får grei kontakt med saksbehandler når det er noe og får gode (og forståelig) svar
Rask behandlingstid. Flott at alt foregitt digitalt. Følte at hele prosessen gikk raskt og effektivt
Rask og ryddig oppfølging. Enkelt og melde inn skade. Trygt og sikker nettside.
Veldig fornøyd med forsikringsselskapet og deres håndtering av skadesaken min.
Jeg har ringt med saken til kundeservise og person som behandlet meg viste lite interesse til å hjelpe meg. Hun snakket om vilkår og jeg ønsket å lese disse vilkår, klarte ikke å finne dem selv. Hun viste ikke hvor presis kan jeg finne og hun ville ikke sende til meg i etterkant av samtale. Hun allerede i telefonsamtale ga meg muntlig avlsag og det kom ikke noe bekreftelse på sak i etterkant. Jeg måtte registrere saken på nytt selv og da fikk jeg igjen avslag med dårlig begrunnelse. Jeg ble ikke kontaktet på forhånd av fattet vedtak og jeg ble ikke anbefalt for eksempel å ta telefon til service for å få rapport på årsaken til skade. De antok at skade er på grunn av alder og skrev i begrunnelse at jeg vet ikke hva er årsaken til skade. Jeg vet ikke fordi jeg er ikke ekspert, spesialist i telefoner men de burde i hvert fall anbefale en sjekk i telefon. Noe som ble ikke gjort men avslag ble vedtatt. Dårlig begrunnelse og dårlig kunnskap. Det er en liten sak som handler om små penger, men selskapet viser hvor gnierens holdning de har og ikke minst mistenkelig holdning til kunder. Jeg bruker så sjelden innboforsikring og når jeg virkelig har behov for det fordi noe skjedd så får jeg den erfaring. Hadde innbo tidligere i Trygd og var mye mer fornøyd da jeg trenger hjelp og generelt servise. Hvis forsikring er ikke gratis for meg så ville jeg aldri bruke den.
Føler meg ivaretatt, og det er enkelt å bruke appen til registrering av sak.