Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig kontakt med forståelse og rask avgjørelse av saken.
Litt lang ventetid på kundeservice men ellers ok. Kjappe med evt reparasjoner, det er der min erfaring med de kommer fra.
Rask og rettferdig behandling. Har ikke hatt så mange forvaltningssaker men er godt fornøyd med tidligere saker.
Lett og grei nettplattform å legge inn saker i. Alle jeg har møtt via telefon og via nettet har vært hjelpsomme.
Hyggelig tålmodig og lyttende saksbehandler. Raskt oppgjør.
Rask behandling .sendte inn søknad om dekning for knuste briller. Svar neste dag,penger på konto på dag 2.
Hyggelige saksbehandlere og tilbakemelding innen et par dager.
Tregeste selskapet jeg noensinne har hatt kontakt med. Opprinnelig kontakt var bra da saken ble meldt inn, men det går uker mellom hver gang de svarer på epost og jeg har enda ikke nådd frem på telefon når du ønsker kontakt. Jeg venter fortsatt på utbetaling for utgifter jeg hadde for 6mnd siden. Kan ikke anbefales til noen.
Som relativt ny kunde i Fremtind Forsikring, fikk jeg behov for å benytte forsikringsdekningen som følge av en vannlekkasje i fritidsbolig. Det var enkelt å melde skaden på Fremtind sin hjemmeside, og kun timer etter innsendt skademelding, ble jeg kontaktet av takstmann. Videre oppfølging og fremdrift fra selskapet var positiv og problemfri. Oversiktlig og godt spesifisert forsikringsoppgjør.
Meget rask og tilfredsstillende behandling og oppgjør. Syntes det derimot var litt vanskelig å finne fram til, og tildeles fylle ut skjema. Sikkert ikke problem for unge, datakyndige, men for gamle uten spes.data-erfaring bød det på problem,..dessverre.
kundebehandling bli bedre og få en og forholde seg til slik det var i Sparebank 1
ut i fra at dette er første gang vi har hatt behov for selskapet er vi bra fornøyd med den hjelpen vi fikk. Hyggelige mennesker og det var bra i vår sittuasjon.
Fikk raskt svar og informasjon om hva vi måtte ha med i saken og rask behandling når alt var på plass. Veldig fornøyd
Har kun gode erfaringer med framtind. Skiftet til Fremtind etter gode omtaler fra brødre .
Jeg tok kontakt på telefonen for å høre om jeg hadde en forsikringssak, og fikk beskjed om at det hadde jeg. Meldte så saken på nett og 3 timer etterpå var den ferdig saksbehandlet. Fantastisk .
Alltid hurtig behandling av skadesak og alltid særdeles god kundebehandling. Anbefales på det sterkeste.